ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 240
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 190
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,096
  • بازديد ماه : 538
  • بازديد سال : 10,463
  • بازديد کلي : 57,492
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.16.66.206
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

سرمایه گذاری در ایتالیا یکی از راه های مهاجرت به این کشور است که با توجه به شرایط موجود در سال 2019 باید مورد بررسی قرار گیرد. هر چند اقتصاد ایتالیا بسیار ضعیف تر از خیلی کشورهای دیگر در اتحادیه اروپا می باشد، به دلیل تاریخ غنی، فرهنگ پربار و زیبایی های طبیعی و باستانی این کشور، همواره مورد توجه عده ای از افراد بوده است. در مقاله ای که پیش روی شما عزیزان قرار دارد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، با تکیه بر دانش زبان انگلیسی و علم مهاجرتی خود، به ارائه توضیحاتی در خصوص موضوع سرمایه گذاری در کشور ایتالیا پرداخته اند.

امید است پس از مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی در خصوص سرمایه گذاری در ایتالیا به دست آورید و سوالات و ابهاماتتان بر طرف گردد.

درباره کشور ایتالیا

کشور ایتالیا که به طور رسمی جمهوری ایتالیا نامیده می شود، کشوری در قاره اروپا می باشد و در واقع در قلب دریای مدیترانه واقع گردیده است. کشور ایتالیا حدود 301.340 کیلومتر مربع مساحت دارد و با کشورهایی از جمله فرانسه، سوییس، اتریش و اسلوونی هم مرز می باشد. کشور ایتالیا بالای 60 میلیون نفر جمعیت دارد و 74.4% جمعیت آن کاتولیک هستند و 22.6% آن ها هیچ مذهبی ندارند.

سرمایه گذاری در ایتالیا

کشور ایتالیا عضو اتحادیه های مختلفی از جمله اتحادیه اروپا، گروه هشت (G8)، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD)، سازمان بین المللی پول (IMF)، سازمان ملل (UN)، سازمان تجارت جهانی (WTO) و سازمان معاهده آتلانتیک شمالی (NATO) می باشد. تولید ناخالص داخلی یا همان GDP ایتالیا 30.300 $ (دلار) می باشد که عمدتا تکیه بر شرکت های خانوادگی متوسط ایتالیایی دارد این کشور که همیشه مقصد اول توریست ها از سرتاسر دنیا بوده است امروزه توجه کسانی که قصد ایجاد یک بیزینس کوچک را در حوزه اتحادیه اروپا دارند، به خود جلب کرده است.

در واقع با توجه به محبوبیت عبارت made in Italy خصوصا در مورد محصولات حوزه غذا و نوشیدنی و محصولات مرتبط با صنعت مد و لباس، علیرغم بحران اقتصادی سال های گذشته، سرمایه گذاری در کشور ایتالیا مدتی است که روز به روز بر تعداد طرفدارانش افزوده می شود. از شرایط ایجاد یک بیزینس کوچک در ایتالیا می توان به مواردی نظیر داشتن بیش از صد هزار یورو و ایجاد کار برای 50 فرد ایتالیایی اشاره نمود.

اگرچه بسیاری از فرآیندها در خصوص ایجاد یک تجارت کوچک و به طور کل سرمایه گذاری در ایتالیا، در حال حاضر به زبان انگلیسی توضیح داده شده است اما هم چنان به دلیل دوندگی های اداری و… هنوز هم ثبت شرکت و سرمایه گذاری در این کشور بسیار پیچیده می باشد. اکثر سرمایه گذاران در ایتالیا ترجیح می دهند شرکت با مسئولیت محدود در این کشور ایجاد نمایند زیرا سرمایه حداقلی مورد نیاز برای ایجاد آن مبلغ 100.000 € (یورو) می باشد و این مبلغ باید در یک بانک ایتالیایی سپرده گذاری شود.

فرصت های سرمایه گذاری در ایتالیا

ایتالیا مهد تجارت های مختلف می باشد اما به طور خاص صنعت غذا و کشاورزی، صنعت مد و لباس و کالاهای لوکس در ایتالیا شرایط بهتر و سودآوری بسیار بیش تری دارند. همانطور که می دانید شرایط کاری در ایتالیا وضعیت مطلوبی ندارد و آمار بیکاری 10% نسبتا بالا می باشد، در صورتی که بتوانید برای افراد زیادی کار ایجاد نمایید، به شما اقامت، سپس اقامت دائم و در نهایت تابعیت اعطا می شود

خوشبختانه کشور ایتالیا رویه کشور مالتا را در پیش نگرفته است؛ زیرا همانطور که میدانید کشور مالتا به تابعین 3 کشور کره شمالی، ایران و افغانستان به هیچ عنوان تابعیت خود را نمیدهد و در نهایت کسانی که از یکی از این سه کشور به مالتا میروند میتوانند اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند.

اما در ایتالیا به این ترتیب نیست یعنی اگر فرد تجارتی را در این کشور ایجاد کند و زمانی که بعد از گذشت یکسال این تجارت بررسی شد و تمامی الزامات تعیین شده از سوی دولت ایتالیا رعایت شده بود، یعنی به عنوان مثال برای ایتالیایی ها به موجب آن سرمایه گذاری کار ایجاد شده بود، در ابتدا به مدت 2 سوال اقامت سرمایه گذار مربوطه تمدید میشود و بعد از 2 سال به مدت 3 سال و در نهایت بعد از گذشت 5 سال در صورتی که فرد کار مفید انجام داده و مالیات تعیین شده را نیز پرداخت کرده باشد اقامت وی به اقامت دائم تبدیل می شود و مطابق قوانین کشور ایتالیا، به محض اخذ کارت اقامت دائم، فرد میتواند درخواست تابعیت دهد.

شانس موفقیت سرمایه گذاری در ایتالیا

به جز مواردی که ذکر شد کشور ایتالیا در آن ها سرآمد و موفق است، مثل صنعت مد و لباس، در سایر موارد شانس موفقیت تجارت خصوصا برای خارجی ها که زیاد آشنایی به قوانین ثبت شرکت و… در ایتالیا ندارند، خیلی وجود ندارد و در نتیجه بهتر است یا کشور مقصد خود را تغییر دهید مثلا به سرمایه گذاری در اتریش، مجارستان و… بپردازید یا در صورتی که در بازه سنی مناسب هستید و صرفا علاقه به کشور ایتالیا دارید، از یک دانشگاه ایتالیایی پذیرش بگیرید و از این طریق وارد کشور ایتالیا شوید.

همانطور که احتمالا در جریان هستید ویزای تحصیلی ایتالیا برای کسانی که از کشورهای جهان سوم به ایتالیا می روند تقریبا رایگان است و در نتیجه هزینه زیادی نیز برای شما به همراه نخواهد داشت. سرمایه گذاری در کشور ایتالیا در مقاله ای که از نظر گذراندید به اختصار توضیح داده شد هر چند اطلاعات تکمیلی ای که در این حوزه می توانید به دست آورید از طریق مشاوره امکان پذیر است.

شما جهت کسب اطلاعات بیش تر می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره کارشناسان حاذق و متبحر ما در حوزه سرمایه گذاری در ایتالیا یا روش های دیگر مهاجرت از جمله روش های تحصیلی و کاری در کشورهای مختلف دنیا بهره مند گردید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#سرمایه_گذاری_در_ایتالیا

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده