ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 176
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 147
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,032
  • بازديد ماه : 474
  • بازديد سال : 10,399
  • بازديد کلي : 57,428
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.133.131.168
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

در میان کشورهای جنوب اروپا ویزای توریستی ایتالیا در سال 2019 مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است که در این نوشتار شرایط آن بررسی می شود. برای اخذ ویزای توریسیتی این کشور باید بتوانید شرایط کامل را احراز نمائید. کشور ایتالیا – مهد هنر و زیبایی- آنقدر در دنیا آوازه و شهرت خوبی دارد که هر توریستی از مکان های دیدنی آن به عنوان اولین جاذبه های دیدنی دنیا یاد می کند. بی شک نام این کشور انسان را به یاد جاذبه های بی شمار این کشور می اندازد. مسافرین بسیاری در دنیا با اخذ ویزای توریستی ایتالیا راهی این کشور شده اند.

درباره کشور ایتالیا

شاید برایتان جالب باشد بدانید نام این کشور به معنای زمین گوساله است و این نام گذاری شاید به این خاطر است که گاو نماد یک قبیله در جنوب ایتالیا است. مساحت آن 116.400 مایل مربع است که کمی بزرگتر از ایالت آریزونای امریکاست. دانشگاه رم واقع در همین شهر از قدیمی ترین دانشگاهای جهان محسوب می شود که توسط کلیسای کاتولیک تاسیس شد. این دانشگاه با 150 هزار دانشجو بزرگترین دانشگاه اروپاست.

از شهر های توریستی و معروف ایتالیا می توان به شهرهای میلان، فلورانس، رم، ونیز و غیره اشاره کرد که هر یک از آن ها جاذبه های منحصر به فردی دارد. برج پیزا، کلیسای سانتا ماریا، کانال آبی ونیز، آمفی تئاتر کولوسئوم رم همگی بخشی از جاذبه های بی شمار این کشور است. غذاهای این کشور باب میل تمام مردم جهان است و شهرتی بین المللی دارد قطعا همه ما تا به حال غذاهایی چون پیتزا و پاستا را امتحان کرده ایم.

ایتالیا کشوری اروپایی با نوار ساحلی و طولانی مدیترانه است پایتخت آن رم، منزلگاه واتیکان است و همچنین با هنرهای تجسمی و ویرانه های باستانی مزین شده است. از دیگر شهرهای زیبای ایتالیا که باید از آن دیدن کنید فلورانس با شاهکارهای رنسانس مانند مجسمه داوود میکل آنژ، ونیز با زیباترین کانال آبی جهان و میلان پایتخت مد و فشن ایتالیاست.

زمان بازدید از ایتالیا

اکثر توریست ها در تابستان (از ژوئن تا سپتامبر) از این کشور بازدید می کنند. فصل اسکی در کوه های آلپ و دولومیت نیز برای اسکی بازان و دوستداران تفریحات زمستانی از ماه دسامبر تا آوریل ادامه دارد. بازدید از این کشور در تعطیلات جشن سال نو، آخر هفته عید پاک و سانتو استفانو نیز مرسوم و متداول است. برای بازدید از کارناوال های ایتالیا خوب است بدانید که بزرگترین کارناوال های آن در ماه های فوریه و مارس در ونیز و ویارجیو برگزار می شود. بسته به اهداف شما از سفر به کشور ایتالیا می توان درخواست ویزاهای متفاوتی نمود.

اینکه قصد شما از سفر به عنوان یک سفر تفریحی، تحصیل در ایتالیا  یا کار در آنجا باشد و قصد اقامت دائم را داشته باشید باید برای ویزای متفاوتی اقدام کنید. از سال 1997 که ایتالیا به عنوان کشوری از اتحادیه اروپا به عضویت شنگن در آمد اتباع دیگر کشور ها می توانند درخواست ویزای شنگن کنند.

ویزای توریستی ایتالیا

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی ایتالیا

برای اخذ ویزای توریستی باید در مرحله اول فرم درخواست ویزا را دانلود کنید و پس از تکمیل آن نسخه از آن پرینت بگیرید و به همراه دو قطعه عکس نیز که باید به آن ضمیمه شود و عکس ها باید دارای پس زمینه روشن باشد، اخیرا گرفته شده باشد و کل صورت شما در عکس مشخص باشد، را به سفارت ارائه دهید.

گذرنامه معتبر و کپی از ویزای های قبلی شما و پاسپورت شما باید حداقل دو صفحه خالی داشته باشد و حداقل تا سه ماه پس تاریخ از بازگشت معتبر باشد، یه کپی از رزرو بلیط بازگشت که باید قبل از تهیه ویزا اقدام به خرید بلیط نمایید. داشتن بیمه درمانی مسافرتی که حداقل 30.000 € هزینه های درمانی را پوشش دهد و یک نامه حاوی هدف شما از سفر به ایتالیا و برنامه های مسافرتی شما که باید در لیست مدارک شما باشد. 

رزرو بلیط پرواز رفت (در صورت لزوم) و اثبات وضعیت مدنی که شامل گواهی ازدواج، گواهی تولد فرزندان، گواهی مرگ همسر می باشد و همچنین مدارک مربوط به محل اقامت شما در ایتالیا را باید ارائه دهید. داشتن معیشت یا تمکن مالی که نشان می دهد در زمان حضور در این کشور می توانید هزینه های خود را پرداخت نمایید، برای اخذ این ویزا الزامی است. موضوع تمکن مالی در بخش ویزای تحصیلی ایتالیامتفاوت خواهد بود. 

تمکن مالی جهت اخذ ویزای توریستی ایتالیا

اقامت تا 5 روز باید مبلغ 296.60 € برای یک نفر و 212.81 برای هر نفر اضافه تر، اقامت بین 6 تا 10 روز روزانه 44.93 € برای یک نفر و 26.33 € به ازای هر نفر اضافه تر باید تحت عنوان تمکن مالی ارائه شود.

اقامت بین 11 تا 20 روز مبلغ 51.64 € برای یک نفر و 25.82 € برای هر نفر اضافه تر به علاوه مبلغ روزانه 36.67 € برای یک نفر و 22.21 برای هر نفر اضافه تر را باید ارائه دهید. اقامت بیش از 20 روز: مبلغ 206.58 € برای یک نفر و 118.79 € به ازای هر نفر اضافه تر به علاوه مبلغ روزانه 27.89 € برای یک نفر و 17.04 € به ازای هر نفر اضافه تر این مبالغ را باید به عنوان تمکن مالی نشان دهید تا برای دریافت ویزای توریستی ایتالیا مشکلی نداشته باشید.

در پایان ضمن تشکر از شما عزیزان در مطالعه این مقاله امیدواریم اطلاعات مفیدی در زمینه سفر به ایتالیا در اختیار دوستداران سفر به این کشور زیبا قرار داده باشیم و از شما دعوت می کنیم در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام در زمینه اخذ ویزای توریستی کشور ایتالیا ومهاجرت به ایتالیا با کارشناسان مهاجرت در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را متناسب با شرایط خود جویا شوید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com
 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#ویزای_توریستی_ایتالیا
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده