ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 353
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 74
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 707
  • بازديد ماه : 1,629
  • بازديد سال : 11,554
  • بازديد کلي : 58,583
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.224.62.105
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

بررسی شرایط مهاجرت به سوئیس از طریق کار از جمله مشغله های فکری درصد بالایی از متقاضیان متخصص و با مهارت در خصوص مهاجرت به سوئیس می باشد. سوئیس از جمله کشورهای کوچک با حضور جهانی می باشد. در سوئیس تعداد زیادی از نهادهای غیردولتی، شرکت های چند ملیتی و سایر گروه های بین المللی و خارجی قرار دارد. کشور سوئیس فرصت های شغلی فراوانی فراهم است که باعث ایجاد ذهنیت مهاجرت به سوئیس برای متقاضیان خارجی شده است.

کشور سوئیس رهبری ثروتمندترین و پررونق ترین کشور را در جهان به خود اختصاص داده است. قرارگیری موسسات تحقیقاتی علمی، فناوری جهانی با یک اقتصاد پر رونق باعث روی آوری درصدی از اشخاص در خصوص اخذ ویزای کار در سوئیس می باشد. بررسی شرایط مهاجرت و بهره گیری از خدمات اقامت یکی از اصلی ترین قدم های مهاجرت است که توسط موسسه معتبر حقوقی صورت می پذیرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از موسسات حقوقی در باب اخذ اقامت دائم و تابعیت و بهره گیری از خدمات شهروندی می باشد.

کار در سوئیس

سوئیس کشوری با نرخ بیکاری پائین و اقتصاد پایدار است. در ژانویه 2017 نرخ بیکاری در سوئیس به میزان 3.7 درصد بوده است. متوسط نرخ بیکاری در سوئیس 3.1 درصد می باشد که دارای درصد کمتر بیکاری نسبت به سایر کشورهای اروپایی است. میزان حقوق در سوئیس در میان بالاترین سطح در جهان قرار دارد. پائین بودن میزان نرخ بیکاری باعث گرایش متقاضیان مهاجرت به سوئیس از طریق کار شده است.

در سال های اخیر بسیاری از افراد خارجی با مهارت و تخصص بالا موفق به اخذ کار در سوئیس شدند. تفاوت های منطقه ای از جمله موارد قابل توجه در خصوص کاریابی در سوئیس و شرایط کار در سوئیس می باشد. ژنو منطقه ای است که بیشترین درصد کارگران خارجی را دارد (تقریبا 50 درصد). صنعت بانکی عمدتا در زوریخ و اطراف آن متمرکز است.

در سال 2002 توافق نامه ای دال بر جنبه های اقامت و استخدام در سوئیس برای شهروندان اتحادیه اروپا در نظر گرفته شده است. طبق این توافق نامه اساس موافقت نامه ورود برای شهروندان اتحادیه اروپا تسهیل شده است. در همین حین قوانین سخت تری برای شهروندان غیر اروپایی برای کار در سوئیس می باشد.

قوانین کشور سوئیس در خصوص صدور مجوز کاری و مهاجرت به سوئیس از طریق کار ، سیستم اولویتی دوگانه می باشد. طبق این قانون، اولویت کاریابی برای شهروندان اتحادیه اروپا می باشد.

شهروندان اتحادیه اروپا

پس از سال 2002 شهروندان اتحادیه اروپا طبق توافق نامه اجازه اقامت و اشتغال در سوئیس را دارند. طبق توافق ذکر شده شهروندان اتحادیه اروپا برای کاریابی در سوئیس به مدت 3 ماه به روادید نیازی ندارند. درصورتی که کاریابی بیش از 3 ماه زمان برد، مجبور به اجازه اقامت برای 3 ماه دیگر می باشد. طبق این توافق نامه شهروندان اتحادیه اروپا مجوز تحرک کاری، تحرک جغرافیایی، الحاق خانواده و شرایط تحصیل و کار برای اعضای خانواده را دارند.

شهروندان خارج از اتحادیه اروپا

شهروندان خارج از اتحادیه اروپا که قصد مهاجرت به سوئیس از طریق کار را دارند می بایست مجوز کاری دریافت نمایند. صدور مجوز کاری برای شهروندان خارج از اتحادیه اروپا با اثبات دعوت نامه کاری با همان پیشنهاد کاری امکان پذیر می باشد. این فرآیند دشوار و سخت برای کارفرما و کارمند خواهد بود. یکی از اصلی ترین موارد قابل ذکر در خصوص دعوت نامه کاری ذکر عدم یافتن موقعیت مربوط برای یک شهروند اتحادیه اروپا یا سوئیسی است.

در صورتی که کارفرمای سوئیسی قصد استخدام شهروند خارج از اتحادیه اروپا را دارد می بایست پیشنهاد کاری را ارسال نماید. در صورت تائید پیشنهاد و قرارداد کاری مجوز اقامت برای کارمند به همراه قرارداد کاری ارسال می گردد. اخذ مجوز کاری روندی زمان بر و بدون تضمین می باشد زیرا تصمیمات نهایی در خصوص اعطا مجوز توسط مقامات سوئیس اخذ می گردد.

 

مهاجرت به سوئیس از طریق کار

شرایط کار در سوئیس

بررسی شرایط کار در سوئیس از الزامات در باب مهاجرت کاری است. طبق آخرین برآوردهای انجام شده متخصصین در سوئیس معمولا به میزان دو یا سه برابر بیشتر از سایر کشورهای دیگر حقوق دریافت می نمایند. بر همین اساس مطالعه بین المللی توسط UBS در سال 2000، شهرهای زورنیخ و ژنو، دو شهر با بالاترین درآمد ناخالص در جهان برای انواع حرفه ها عنوان گشت. میانگین دستمزد واقعی برای تمامی مهارت ها در سال 1990 افزایش یافت که در بخش های خاص همانند بیمه و مالی، دستمزد به میزان قابل توجهی بالاتر است.

حداکثر ساعت کاری در سوئیس به میزان 45 ساعت در هفته برای کارگران صنعتی، پرسنل اداری، پرسنل فنی و دیگر کارکنان است. در برخی از مشاغل در  سوئیس ساعت کاری به میزان 41 الی 60 ساعت در هفته متغیر می باشد. کار ضمن تحصیل در سوئیس یکی از گزینه های مثبت کشور سوئیس برای دانشجویان می باشد. ساعات کاری برای متقاضیان تحصیل در سوئیس با توجه به مقطع تحصیلی متغیر می باشد.

تحصیل در سوئیس

اخذ ویزای تحصیلی سوئیس از سایر روش های اخذ اقامت می باشد که در مقاله مربوطه به بررسی شرایط و نکات اخذ ویزای تحصیلی سوئیس پرداختیم. تحصیل در ثروتمندترین کشور جهان از جذابیت بالایی برای دانشجویان بین المللی برخوردار می باشد. آموزش و پرورش در سوئیس در سرار جهان به رسمیت شناخته شده می باشد.

دانشجویان در سوئیس می توانند با مهارت های بالایی در خصوص ریاضی و آزمون های علمی برجستگی خود را نسبت به سایر دانشجویان اتحادیه اروپا بیان نمایند. تحصیلات در مدارس دو زبانه در سوئیس یکی از موارد قابل ذکر برای مقاضیان خارجی است که نباید از آن چشم پوشی کرد. پرداخت هزینه های تحصیل و بررسی شرایط لازم در خصوص مهاجرت به سوئیس از طریق تحصیل از جمله اهم موارد در خصوص مهاجرت تحصیلی است. مورد بررسی قرارگیری هزینه زندگی در سوئیس از موارد قابل ذکر در خصوص مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت در سوئیس می باشد. همان طور که می دانید هزینه های زندگی در سوئیس نسبت به سایر کشورهای اروپایی از میزان بالایی برخوردار است.

مهاجرت به سوئیس از طریق کار از سایر طرق برجسته مهاجرتی است. مهاجرت از طریق ازدواج در سوئیس، تولد، تحصیل، پناهندگی و سرمایه گذاری از سایر راه های اخذ اقامت می باشد. امروزه انتخاب طرق مهاجرت از اهمیت بالایی برای افراد برخودار می باشد. اخذ دعوت نامه کاری یا Job offer از جمله موارد پیچیده در باب مهاجرت از طریق کار در سوئیس می باشد. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در باب شرایط مهاجرت کاری به سوئیس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نموده و از قوانین مرتبط به مهاجرت برخوردار شوید.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#مهاجرت_به_سوئیس_از_طریق_کار

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده