ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 119
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 102
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 975
  • بازديد ماه : 417
  • بازديد سال : 10,342
  • بازديد کلي : 57,371
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.218.218.230
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

فرانسه از مشهورترین کشورهای اروپا محسوب میشود و آب و هوای فرانسه مختص به خود را دارد، بهتر است علاقه مندان به این کشور از اوضاع جوی آن باخبر باشند. در این مقاله که به وسیله نویسندگان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگاشته شده به بررسی دقیق اوضاع جوی و آب و هوای فرانسه پرداخته می شود. این که در طول یک دوره یک ساله شهروندان فرانسوی چه آب و هوایی را شاهد هستند و چه تایم هایی در این کشور گرم ترین و چه زمان هایی سرد ترین روزهای فرانسه است ، سوالاتی است که پاسخ آن ها در ادامه این مقاله بیان خواهد شد. همچنین در ابتدای این مقاله اطلاعات مختصری در خصوص  موقعیت جغرافیایی و معرفی کلی این کشور نیز ارائه می شود.

درباره کشور فرانسه

فرانسه یکی از بزرگترین کشورهای اروپایی است. این کشور توسط شش کشور دیگر آلمان، بلژیک و لوکزامبورگ به شمال شرقی، سوئیس و ایتالیا به جنوب شرقی و اسپانیا به جنوب غربی محدود می شود. انگلستان نیز از طریق دریای شمال به فرانسه راه دارد. این کشور به عنوان دروازه اروپا شناخته می شود زیرا چندین فرودگاه بزرگ بین المللی (دو مورد از آنها در پاریس یافت می شود)، ترمینال های بزرگ و بندرهای کشتی رانی و راه آهن گسترده در آن وجود دارد.

فرانسه محبوب ترین مقصد گردشگری در جهان است. دلایل بسیاری وجود دارد که چرا بسیاری از مردم از بازدید، گردشگری و زندگی در فرانسه بسیار لذت می برند. از جمله زیبایی طبیعی، آب و هوای شگفت انگیز (که در مورد آن در ادامه صحبت می شود)، فعالیت های تفریحی در فضای باز مانند زمین های گلف، موزه های هنری و گالری و خیلی موارد جذاب دیگر همه و همه دلایل این علاقه است.همچنین فعالیت ها ، جشن ها ، فستیوال های مختلفی وجود دارد که تاریخچه کشور را به تصویر می کشد که به بازدیدکنندگان هیجان و لذت زیادی می بخشد و به همین بسیار طرفدار دارد.

آب و هوای فرانسه 2019

پاریس، با توجه به فصول مختلف سال تغییر چشم گیری می کند. مثلا میتواند در وسط تابستان بسیار گرم باشد و در زمستان می تواند کاملا سرد شود و به دما 0 درجه سانتیگراد برسد. البته معمولا در خود شهر پاریس برف نیست اما سایر نقاط کوهستانی فرانسه بارش برف های سنگینی دارد. فرانسه آب و هوای عمدتا معتدلی دارد. تابستان های این کشور با توجه به مناطق قاره به چندین دسته ساحلی، کوهستانی و مدیترانه ای تقسیم میشود. این دسته بندی ها و شرایط می تواند بین شرق و غرب و به ویژه از شمال به جنوب از لحاظ رطوبت و دما متفاوت باشد.

به طور کلی، درجه حرارت در طول سال با طیف وسیعی از موقعیت جغرافیایی نور خورشید و میزان بارش باران در آن سال بستگی دارد لذا بهار معمولا گرم و آفتابی است ولی درجه حرارت بالای 20 درجه سانتیگراد نخواهد بود. تابستان های فرانسه کمی گرم تر می شود اما این گرما آزار دهنده و طاقت فرسا نیست. درجه حرارت حدود 25 درجه سانتیگراد در دوویل و برست و 30 درجه سانتیگراد در مارسی و آژاکتو خواهد بود.

در این تاریخ آب و هوا بسیار مناسب برای رفتن به ساحل، کار کردن بر روی پوست خود با حمام آفتاب، لذت بردن از یک سفر در کوه ها و یا فقط کشف گنجینه های مختلف مناطق فرانسه است. با این حال عده زیادی معتقدند بهترین فصل برای سفر به فرانسه بهار است. چراکه در این تاریخ دما بین 18 تا 20 درجه سانتیگراد بوده و در اکثر شهر های فرانسه مناظر فوق العاده ای از رویش گلهای خوشبو و شکوفه های سفید و زیبا در خیابان های این کشور ایجاد می شود.

آب و هوای فرانسه

آب و هوای فرانسه در شهر پاریس

هوای پاریس در تابستان می تواند تا دمای 86 درجه فارنهایت (30 درجه سانتیگراد) و گاهی اوقات تا دمای 90 درجه فارنهایت (35 درجه سانتیگراد) افزایش یابد. تابستان فصل بسیار خوبی برای کشف جاذبه های پاریس است، زیرا بسیاری از پاریسی ها در تعطیلات تابستانی خود هستند و فرسنگ ها دور تر از پاریس و به همین دلیل شهر کمی خلوت تر است. حمل و نقل عمومی نیز کمتر شلوغ خواهد شد. به همین دلیل است که خیلی ها دوست دارند در ماه اوت در پاریس زندگی کنند: آب و هوای عالی، افراد کمتر و شهر زرق و برق دار برای گذراندن روزهای طولانی تابستان، از سپیده دم تا غروب.

برخی از مسافران ممکن است نگران جاذبه یا موزه در ماه اوت باشند اما نگران نباشند؛ آنها در طول تابستان باز هستند و اکثرا در بعد از ظهر ها که دما کمی متعادل تر می شود توریست ها به سمت جاذبه های تاریخی پیش میروند. در نهایت، پاریس یکی از آن شهرهایی است که جذابیت آن را در هر فصل منحصر به فرد خواهید دید. پاریس در زمستان دارای روزهای سرد ولی آفتابی است که در آن شما خوشحال خواهید شد که از هتل بوتیک دنج خود بیرون بیایید، قدم زدن در اطراف شهر و توقف برخی در کافی شاپ ها برای قهوه یا شکلات داغ. در روز های آفتابی، دمای ممکن است حدود 10 درجه باشد ولی در روزهای بارانی یا سرد تر به 0 درجه هم میرسد.

درباره مردم کشور فرانسه

مردم فرانسه جزو شادترین مردم جهان به شمار می آیند و از هر فرصتی برای برپایی یک جشن و مراسم شادباش استفاده میکنند. همچنین فرانسوی ها آنکادر و بسیار رسمی هستند. شهروندان کشور فرانسه به عنوان شیک پوش ترین ها شناخته می شوند و به ظاهر شخصی و لباس خود بسیار اهمیت می دهند. بعضی از کشورها به خاطر این خصوصیات، فرانسه را به عنوان یک کشور متکبر به حساب می آورند. در کنار این موارد، مردم کشور فرانسه علاقه زیادی به غذاهای مخلتف و نوشیدنی های متعدد دارند.

رویدادهای طولانی و فستیوال های خانوادگی فراوان در فرانسه، این کشور را بسیار مرفه و شاد کرده. غذاهای محبوب فرانسه شامل مرغ در سس قرمز و مرغ دریایی پخته شده در کره می باشد.  در هر صورت اگر علاقه مند به زندگی در شهر زیبای پاریس و کشور فرانسه هستید می توانید مقاله های ویزای مسافرتی فرانسه و مقاله مهاجرت به کشور فرانسه را مطالعه نمایید. همچنین در صورت نیاز می توانید از کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یاری جویید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#آب_و_هوای_فرانسه
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده