ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 119
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 55
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 473
  • بازديد ماه : 1,395
  • بازديد سال : 11,320
  • بازديد کلي : 58,349
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.22.250.138
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

با توجه به شرایط اقتصادی مناسب روسیه افراد زیادی برای انجام کار به روسیه مهاجرت می­ نمایند. درآمد پزشکان در روسیهبرخلاف سایر کشورها، چندان بالا نیست. درآمد پزشکان در این کشور از رانندگان اتوبوس های حمل و نقل عمومی نیز پایین تر است. البته در سال های اخیر میزان درآمد پزشکان روسیه 80000 روبل افزایش یافته است. کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت وضعیت شغلی پزشکان را در این کشور مورد بررسی قرار می­ دهند.

معرفی کشور روسیه

روسیه کشوری پهناور است که با اقیانوس های آرام و منجمد شمالی و دریای خزر مرز آبی و با کشورهای کره شمالی، چین، مغولستان، قزاقستان، گرجستان، اوکراین، بلاروس، لتونی، استونی، فنلاند، نروژ و فنلاند دارای مرز زمینی است. مغولستان یکی از کشورهای مدرن و ثروتمند در جهان بحساب می ­آید و از شرایط اقتصادی مطلوب و رو به رشدی برخوردار می ­باشد. زبان رسمی ر روسیه روسی است و برخی از مردن این کشور که در معاملات تجاری با افراد خارجی کار انجام می­ دهند از مهارت زبان انگلیسی نیز برخوردار هستند. به هر حال مهارت در زبان های دیگر در این کشور نوعی امتیاز به حساب می ­آید.

روسیه دارای دانشکده های بسیار باکیفیت پزشکی می ­باشد و دانشجویان با پرداخت شهریه های مقرون به صرفه می­ توانند به ادامه تحصیل در این کشور بپردازند. با این حال درآمد پزشکان در روسیه نسبت به دیگر کشورها غربی بسیار پایین است و این شغل در لیست 10 شغل کم درآمد در روسیه قرار دارد.

وضعیت شغلی پزشکان در روسیه

در سایر کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی و آمریکایی پزشکان افرادی هستند که قشر مرفه جامعه را تشکیل می­ دهند، اما در کشور روسیه این وشعیت متفاوت است. زیرا تعداد پزشکان در این کشور برابر با 600 هزار نفر می ­باشد و در کشوری همچون ایالات متحده آمریکا که دارای جمعیتی معادل با دو برابر جمعیت مردم روسیه است تنها 800 هزار پزشک مشغول به کار هستند. تعداد زیاد پزشکان در روسیه باعث کاهش حقوق این دسته از افراد در این کشور شده است.

به دلیل پایین بودن حقوق و دستمزدهای پزشکان در روسیه باعث شده است که پزشکان به ازای ارائه خدمات مناسب و درمان های ارائه شده به بیماران رشوه اخذ نمایند. بگونه ای که هم اکنون در روسیه شرایطی بوجود آمده است که درمان افراد بستگی به میزا ثروت آنها دارد، زیرا پزشکان تنها به افرادی که از نظر مالی دارای شرایط خوب و مناسبی هستند خدمات مناسب ارائه می­ دهند. پایین بودن درآمد پزشکان در روسیه باعث شده است که درمان بیماری ها و سلامت سالمندان در این کشور تحت تأثیر قرار بگیرد.

بررسی درآمد پزشکان در روسیه

همانطور که بیان نمودیم روسیه یکی از پهناورترین و پرجمعیت ترین کشورهای جهان می­ باشد. دانشجویان پزشکی در این کشور با تحمل دشواری های تحصیل در این رشته سعی می­ نمایند تا از آموزش های حرفه ای پزشکی در این کشور بهره ­مند گردند. اما در این کشور میزان درآمد پزشکان بسیار پایین است. پزشکان در روسیه برای تأمین نیازها و هزینه های زندگی و خود خانواده خود مجبور به انجام کار در مشاغل دیگر نیز می ­باشند. اگرچه میزان درآمد پزشکان در مراکز درمانی خصوصی بیشتر از مراکز درمانی دولتی این کشور است، اما بازهم درآمد آنان در این مراکز بسیار پایین تر درآمد پزشکان در دیگر کشورهای جهان می­ باشد. پزشکان سعی می­نمایند در کنار انجام شغل پزشکی به انجام کار دیگری نیز بپردازند.

درآمد پزشکان در روسیه

میزان درآمد پزشکان در روسیه

درآمد پزشکان در روسیه با توجه به مکان و محلی (دولتی – خصوصی) که مشغول به کار هستند با یکدیگر متفاوت است. درآمد نیمی از جمعیت پزشکان این کشور 360 یورو در ماه تخمین زده شده است. برخی از پزشکان این کشور دارای درآمدی معادل 15000 روبل در ماه هستند و می­توان گفت تنها 8% از پزشکان این کشور احتمالاً دارای درآمدی 50000 روبلی در ماه خواهند بود. کارشناسان موسسه حقوقی ما با بررسی وضعیت پزشکان روسیه، اطلاعات و آگاهی های لازم را در اختیار این قشر از افراد جامعه قرار می­دهند.

همچنان درآمد سایر افراد گروه پزشکی مانند پرستاران، بهیاران و ماماها نیز 25000 روبل در ماه تخمین زده شده است. بطور متوسط درآمد پزشکان در روسیه 28000 روبل در ماه است. در صورتیکه درآمد افراد در دیگر شغل ها بصورت پاره وقت 28500 روبل در ماه گزارش شده است. از طرفی درآمد پزشکان جوان که دارای تخصص کمتری هستند نیز درآمدهایی پایین تر از دستمزدهای ذکر شده دریافت می­ نمایند.

هزینه های پزشکی در روسیه

درآمد پزشکان در روسیه بگونه ای است که این افراد قادر به پرداخت هزینه های زندگی خود در این کشور نمی­ باشند. دکتر الکسی گولند در روسیه معتقد است که درآمد پزشکان در روسیه نوعی مرگ اقتصادی است. زیرا با این میزان درآمد کم کم تعدا پزشکان با کیفیت در این کشور نابود خواهد شد و یا بسیاری از پزشکان با درجه های بالای پزشکی ممکن است به دیگر کشورها مهاجرت نمایند. وضعیت پزشکان در این کشور بگونه ای توصیف شده است که پزشکان قادر به خرید لباس برای انجام دادن کار در این شغل نمی ­باشند.

هزینه های زندگی در روسیه

روسیه یکی از کشورهای اوراسیایی است که هزینه های زندگی در این کشور نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه تر می­ باشد.هزینه زندگی در روسیه برای هر فردی بسته به شیوه و سطح زندگی آنان و محلی که برای اقامت انتخاب می­ کنند متفاوت است. بطور میانگین هزینه های زندگی در این کشور برای افرادی با سطح زندگی متوسط، 300-400 دلار در ماه برآورد شده است. این میزان هزینه شامل هزینه های خوراک، پوشاک، حمل و نقل و سرگرمی افراد را در بر دارد. می­توان گفت هزینه های زندگی در روسیه 27% بالاتر از هزینه های زندگی در ایران است.

بیشترین هزینه های زندگی در روسیه مربوط به هزینه اجاره آپارتمان و خرید خانه است. با این وجود پزشکان در این کشور برای تأمین هزینه های زندگی خود می­ بایست به انجام کار دیگری نیز در کنار شغل خود بپردازند. پزشکان و یا افرادی که قصد انجام کارهای پزشکی در این کشور را دارند، می­ توانند با کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نموده و از تمامی جزئیات و شرایط زندگی پزشکان در این کشور آگاهی یابند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#درآمد_پزشکان_در_روسیه
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده