ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 417
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 81
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 771
  • بازديد ماه : 1,693
  • بازديد سال : 11,618
  • بازديد کلي : 58,647
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.17.152.183
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

با توجه به تقاضای بالای افراد در خصوص تحصیل در کشور زیبای هلند، معرفی دانشگاه دلفت هلند و بررسی شرایط آن کمک بسیاری برای متقاضیان تحصیل می باشد. در این مقاله رتبه دانشگاهی، ویژگی های آموزشی، امکانات تحصیلی، بورسیه تحصیلی، پذیرش دانشجو و مشخصات دیگر بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه فناوری دولتی هلند را به علاقه مندان و متقاضیان تحصیل در هلند و معرفی دانشگاه دلفت هلند شرح می دهیم. در همین راستا، وکلا و مشاورین برترمان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده مشاوره با شما عزیزان در زمینه شرایط مهاجرت و تحصیل در هلند می باشند.

تاریخچه دانشگاه فناوری دلفت

پیشینه دانشگاه فناوری دلفت (واقع در شهر دلفت، هلند) به سال ۱۸۴۲ با پایه گذاری آکادمی رویال (۱۸۴۲- ۱۸۶۴) توسط ویلیام دوم بر می گردد. هدف اصلی از گشایش این دانشگاه آموزش کارکنان شهری برای انجام امور شهر های هلند بود. این دانشکده به سرعت برنامه آموزش و تحقیق خود را گسترش داد و  آکادمی رویال در سال ۱۹۶۴ نخست به عنوان دانشکده پلی تکنیک شروع به کار کرد (۱۸۶۴- ۱۹۰۵) و بعدها در سال ۱۹۰۵ با عنوان انیستیتو فناوری افتتاح شد و بدین ترتیب کلیه حقوق مربوط به دانشگاه را بدست آورد و نهایتا نامش را در سال ۱۹۸۶ به دانشگاه فناوری دلفت تغییر داد.

دانشگاه دلفت به عنوان پرسابقه ترین دانشگاه هلند در جذب و آموزش دانشجویان در سطح دنیا هم معرف حضور دانشجویان و محققان می باشد. بر اساس شاخص های منتخب رتبه بندی های دانشگاهی بین المللی (QS)، دانشگاه دلفت ۵۴- امین دانشگاه برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ شناخته شده است.

برنامه های آموزشی دانشگاه فناوری دلفت

دانشگاه دلفت یک دانشگاه فناوری با اعتبار جهانی پیشگام می باشد. این دانشگاه با داشتن هشت دانشکده و انیستیتوهای تحقیقاتی متعدد پذیرای بیش از ۱۹۰۰۰ دانشجو (لیسانس و تحصیلات تکمیلی) می باشد. این دانشگاه برنامه های مختلف آموزشی برای مقاطع مختلف تحصیلی دارد. دانشگاه فناوری دلفت همه ساله در مقاطع زیر دانشجو می پذیرد. شرایط و نحوه پذیرش دانشجو هم توسط دانشگاه اعلام می شود، که در مطالب زیر به آن می پردازیم:

معرفی دانشگاه دلفت هلند در مقطع کارشناسی

رشته هایی که در مقطع لیسانس ساپورت می شوند عبارتند از مهندسی هوافضا، علوم زمین کاربردی، ریاضیات کاربردی، فیزیک کاربردی، معماری، مهندسی عمران، فناوری کیلینیکی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی طراحی صنعتی، فناوری و علوم زیست، فناوری دریایی، مهندسی مکانیک، علوم و فناوری مولکولی، نانوبیولوژی، مهندسی سیستم ها، آنالیزسیاست و مدیریت.

دانشگاه دلفت هلند در مقطع کارشناسی ارشد

رشته های مقطع فوق لیسانس دانشگاه عبارتند از هوافضا، معماری، زیست فناوری، مهندسی فرایند، بیوشیمی و شیمی، مهندسی عمران/ ساحلی، منابع زمین/ جغرافیا، انرژی، محیط زیست، مهندسی طراحی صنعتی، فناوری اطلاعات، مواد، ریاضیات، مکانیک، پزشکی و زیست پزشکی، فیزیک، آموزش دبیری، فناوری، سیاست و مدیریت و حمل و نقل، زیرساخت و لجستیک.

معرفی دانشگاه دلفت هلند در مقطع PhD

دانشگاه فناوری دلفت، دامنه ای از رشته های تحقیقاتی را برای مقطع دکترا دارد که در هشت دانشکده گسترده شده است. دانشگاه دلفت کاندیدهای دکترا را آماده و آموزش می دهد تا به محققان با مهارت بالا، مستقل و پیشرو و متخصصان ماهری تبدیل شوند. آموزش دکترا در این دانشگاه گروه- محور است. اساتید راهنمای این دانشگاه برای راهنمایی و هدایت تحصیلی دانشجویان دکترا با آموزش و فعالیت های پژوهشی کاملا کارآزموده و مجرب هستند.

برنامه های آموزشی دکترا نسبت به نیازهای آموزشیتان اختیاری است. این مقطع طوری طراحی شده است که تا دانشجو ابهامات شخصی و حرفه ایش را درک کند. برنامه دکترا دانشگاه فناوری دلفت شامل پژوهش و آموزش دکترا (DE) می باشد. برنامه DE یک بخش لاینفکی از آمادگی برای دکترا و دوره های بالاتر است. این برنامه توسعه کیفیت علمی را به همراه تخصص مورد نیاز برای مهارت های بین شخصی تضمین و ارتقا می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب پذیرش تحصیلی در هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

دانشجویان خارجی دانشگاه دلفت

دانشگاه فناوری دلفت با توجه به امکانات و ظرفیت آموزشی دانشگاه همه ساله اقدام به پذیرش و جذب دانشجو در مقاطع مختلف می کند. با توجه به آمارها، استقبال دانشجویان خارجی برای تحصیل در هلند مخصوصا دانشگاه فناوری دلفی روبه افزایش است. در حال حاضر در حدود ۸۰۰  دانشجوی کارشناسی بین المللی و ۳۳۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد در این دانشگاه در حال تحصیل می باشند.

بنابر آمار، از کل دانشجویان حاضر در دانشگاه دلفت، ۱۴٪ دانشجویان ثبت نام شده از اتحادیه اروپایی هستند و ۲۰٪ دانشجویان از کشورهای غیر اتحادیه اروپایی مخصوصا چین و هند می باشند. در بین دانشکده ها، دانشکده معماری و محیط ساخته شده آن چندملیتی است. دانشجویان با استعداد و بلندپرواز از اقصی نقاط جهان گزینه های کاریشان را با پیوستن به برنامه های چالش برانگیز معماری و محیط ساخته شده در دانشگاه فناوری دلفت توسعه می دهند.

شرایط و نیازمندیهای پذیرش دانشگاه دلفت

در خصوص معرفی دانشگاه دلفت هلند لازم است نیازمندی های پذیرش را بررسی نمائیم. برنامه های مقاطع به تحصیلات قبلیتان و برنامه لیسانس انتخابیتان بستگی دارد. مدارک پذیرش مورد نیاز عبارتند از کپی تایید شده از دانشنامه اصلیتان، مدرک مهارت زبان IELTS یا TOEFL، یا رزومه مفصل مکتوب به زبان انگلیسی (CV)، فتوکپی از صفحات پاسپورتتان و کپی از مجوز اقامتتان درصورت درخواست از شما. توجه کنید که یک دانشنامه خارجی دسترسی به دانشگاه فناوری دلفت را می دهد اگر با دانشنامه VWO معادل باشد.

اگر شما دانشجویی از کشورهای غیر اتحادیه اروپایی هستید، شما برای تحصیل در هلند به مجوز اقامت نیاز دارید. اینکه شما برای ورود به هلند به ویزای MVV نیاز دارید یا خیر، به تابعیتتان بستگی دارد. تمامی دانشجویان دانشگاه فناوری دلفت با تابعیت کشورهای غیر از اتحادیه اروپا جهت تحصیل در هلند به مجوز اقامت هلندی نیازمندند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

شهریه ها برای دانشجویان بین المللی

در مقاله معرفی دانشگاه دلفت هلند باید خاطر نشان کرد که شهریه های زیر مخصوص دانشجویان غیر اتحادیه اروپا می باشد و تنها برای دانشجویانی به کار می رود که در دانشگاه فناوری دلفت در سال تحصیلی ۲۰۱۶/۲۰۱۷ شروع به تحصیل کرده اند:

  • تمامی برنامه های لیسانس 10000€  در سال؛
  • تمامی برنامه های فوق لیسانس €15000 در سال؛

معرفی دانشگاه دلفت هلند

شرایط کار ضمن تحصیل در هلند

اگرچه قانون هلندی به دانشجویان خارجی امکان کار پاره وقت را حین تحصیل می دهد اما این قانون تصریح می کند که درآمد حاصل از اشتغال بایست که ” مازاد ” باشد. اما مازاد به چه معناست؟ این بدان معناست که شما بایستی بتوانید تحصیلاتتان را بدون کار کردن تامین مالی بکنید. شما همچنین  به خاطر داشته باشید که به دانشجویان برای تحصیلشان بواسطه کمک به امر تدریس یا انجام تحقیقات رساله پرداختی به عنوان بخشی از برنامه تحقیقاتی اعتباردار صورت نمی گیرد.

دانشجویان غیر اتحادیه اروپایی مجاز به کار تا ماکسیمم تعداد ساعات مقرر هستند و بایستی که مجوز کار در هلند را داشته باشند. دانشجویان غیر اتحادیه اروپایی مجازند که ماکسیمم ۱۶ ساعت در هفته کار بکنند و یا ۳ ماه تمام وقت در طی ژوئن تا آگوست کار تمام وقت انجام دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب کار ضمن تحصیل در هلند 2019 لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

بورسیه های تحصیلی دانشگاه دلفت

در دانشگاه فناوری دلفت در نظر دارد که با استعدادترین دانشجویان دنیا را به کلاس های بین المللیش جذب کند. به همین دلیل، این دانشگاه برنامه های بورسیه تحصیلی متعددی را مخصوصا برای اعطا به دانشجویان خارجی با استعداد و با انگیزه به عنوان فرصتی برای ادامه تحصیل در دانشگاه فناوری دلفت طراحی کرده است. برای درخواست بورسیه تحصیلی در دانشگاه دلفت، شما باید که نخست به یک برنامه کارشناسی ارشد درخواست داده و پذیرفته شوید. در صورتیکه شما بخواهید برای اخذ بورسیه در طی فرایند درخواست برنامه کارشناسی ارشد واجد شرایط شوید، شما بایستی که قبل از سررسید موعد بورسیه تحصیلی درخواست ارشدتان را تحویل بدهید. برخی از بورسیه های پیشنهادی به دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فناوری دلفت در سال تحصیلی ۲۰۱۹-۲۰۲۱ عبارتند از: Justs & Louis van Effen ، Sub-Sahra Africa و Holland.

نگارش حاضر با عنوان معرفی دانشگاه دلفت هلند حاصل کار گروه ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد. امیدواریم که محتوای این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر با موسسه ما در تماس باشید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#معرفی_دانشگاه_دلفت_هلند
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده