ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 131
  • بازديد ديروز : 466
  • بازديد کننده امروز : 18
  • بازديد کننده ديروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 951
  • بازديد ماه : 1,873
  • بازديد سال : 11,798
  • بازديد کلي : 58,827
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.147.65.247
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

پیدا کردن کار از طریق موسسه های کاریابی در آلمان برای اشخاصی که موفق به اخذ ویزای جست و جوی کار شده اند، گزینه بسیار مناسبی است. ما در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است سعی بر آن داریم تا معتبرترین موسسه های کاریابی در آلمان را معرفی کنیم. افرادی که به دنبال کار در کشور آلمان می باشند می توانند با ارائه مدرک دانشگاهی معتبر، سابقه کار و کمی تسلط به زبان آلمانی و انگلیسی به این مهم دست پیدا کنند.

کشور آلمان با توجه به موقعیت خوبی که دارد از نظر اقتصاد در رتبه 5 جهان و همچنین بزرگترین و غنی ترین اقتصاد را در اروپا به واسطه صنعت قوی که در این کشور موجود است، داراست. در کشور آلمان شرایط و موقعیت های شغلی مناسب و فراوانی برای افراد متخصص و دانش دیده و ماهر وجود دارد. همچنین بازار کار در کشور آلمان حتی برای کارهای موقت و معمولی نیز مناسب است.

کشور آلمان در میان سایر کشورهای اتحادیه اروپا دارای کمترین نرخ بیکاری می باشد(6/3 درصد). البته این آمار در برخی از شهرهای جنوب کشور آلمان به طور مثال باواریا بسیار کمتر است. طبق آماری که موسسه تحقیقاتی فدرال آلمان در زمینه مهاجرت اعلام کرده است اکثر افرادی که تابعیت کشورهای خارج از اتحادیه اروپا را دارند در مدت زمان کمتر از 1 سال موفق به پیدا کردن شغل شده اند.

مشاغل مورد نیاز آلمان

مشاغل مختلفی در آلمان هستند که نیازمند افراد ماهر،حرفه ای و متخصص می باشند که عبارت اند از: دانشمندان، متخصصین رشته های فنی، پزشکان بیمارستان، خودروسازی، مهندسین متخصص مکانیک، ریاضیدانان، ساخت و ساز، مهندسین فناوری اطلاعات و برق. همچنین مشاغل پرستاری و درمانی با توجه به اینکه جمعیت آلمان رو به پیری می رود از موقعیت شغلی مناسبی برخوردارند.

معرفی موسسه های کاریابی در آلمان

برخی از موسسه های کاریابی در آلمان عبارتند از:

*Contacs & Management

Stresemannstrabe,28,28

Dusseldrof,40210

Email:info@contacs-management.de

TEL:+49(0)211/876714-0

Fax:+49(0)211/3858328

*AZ Futuro-Trabajar en Alemania

Schwarzwaldsrtabe,18

Tuttlingen,78532

Germany

*Tml-professioonal Sp.z o o

*Proco Global Frankfurt

An der welle,4

Frankfurt,60322

*Accenture Germany

Recruitment agancies in Germany

*TTA Personal Gmbh

Warschauer Str,39

Berlin,10243

Germany

*Hays

Willy-Brandt-Platz 1-3

Mannheim,68161

Germany Show map

*English Language Jobs

Melrose 42

BD Duiven 6922

*S & W

Charlottenstr,17

Berlin 10117

Germany

*Az Personalkonzepte

Wilmersdorfer Str,108-111

Berlin 10627

Germany

*stuwex

Waldensertr,2-4

Berlin 10551

Germany

*Job center Berlin-Lichtenberg

Gotlindestr,93

Berlin 10365

Germany

Lichtenberg

*Agentur fur Arbeit Berlin Sud

Sonnenallee 282

Berlin 12057

Germany

*Bip Dientleistungen

Friedrichstr,191

Berlin 10117

Germany

*randstad

Friedrichstr, 148

Berlin 10117

Germany

*Mietkoch freelance-cook

Paster-behrends-str, 59

Berlin 12359

Germany

*Job Point Neukolln

Karl-Marx-Str,131

U-Bhf Karl-Marx-Str

Berlin 12043

Germany

در کشور آلمان برای فعالیت در هر کاری ابتدا باید تسلط کافی به زبان آلمانی داشته باشید(حتی تدریس زبان انگلیسی). بدون داشتن تسلط امکان رسیدن به یک جایگاه شغلی میسر نیست و بعید به نظر می رسد. تسلط به زبان آلمانی در حد مکالمات روزمره جهت پیشرفت شما در کشور آلمان الزامی است.

مشاغل موقت در آلمان

افراد متقاضی خارج از کشور آلمان که تخصصی در شغلی خاص ندارند می توانند در مشاغلی مانند پیشخدمتی یا یک سری از مشاغل روتین به صورت موقت اشتغال داشته باشند. طبق مقررات بین المللی در کشور آلمان مقدار درآمد برای مشاغل غیر تخصصی حدود 8/5 یورو برای هر ساعت کاری می باشد، همچنین ساعات کاری 38 ساعت و امکان حداقل 18 روز مرخصی در سال وجود دارد.

مجوز کار در آلمان

متقاضیانی که تبعه کرواسی باشند طبق قوانین مصوب در سال 2015 نیاز به گرفتن مجوزکار می باشند. متقاضیانی که تبعه اتحادیه اروپا یا اسرائیل باشند و محل اقامتشان معتبر و مشخص باشد نیازی به گرفتن مجوز کار ندارند. متقاضیانی که تبعه کشورهایی مانند: استرالیا، ژاپن، ایران، کانادا، نیوزلند، اسرائیل و امریکا می باشند می توانند وارد کشور آلمان شده و مشغول به کار شوند.

در هر صورت اتباع کلیه کشورها به گرفتن مجوز رسمی برای اشتغال در کشور آلمان نیاز دارند و اولویت برای صدور جواز کار مهارت و تخصص متقاضیان می باشد. هم چنین باید توجه داشته باشید که امکان دارد دریافت جواز اشتغال در کشور آلمان گاهی سخت و مشکل باشد اما فعالیت در شغلی به صورت غیر قانونی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

 

موسسه های کاریابی در آلمان

پیدا کردن شغل در آلمان

در کشور آلمان وب سایت های متعددی در زمینه کاریابی در آلمان وجود دارد که شما در قدم اول باید اقامت آلمان از طریق کار را به دست بیاورید تا بتوانید بعد از ارائه درخواست خود از طریق این وب سایت ها با کارفرماها به صورت حضوری در ارتباط باشید. این موسسات برای دستیابی راحت و آسان انگلیسی زبان ها و یا حتی سایر زبانهای جهان فراهم شده است. در کشور آلمان به طور معمول 60 شغل اصلی و چندین برابر این عدد شغل های وابسته مانند: پزشکی، معلمی، اپتومتریست و… وجود دارد.

فرد متقاضی جهت اشتغال می بایست مدرک معتبر تحصیلی در ارتباط با زمینه مربوطه ارائه دهد، همچنین برای اطلاع از میزان معتبر بودن مدارک خود می توانید به وبسایت KMK.ORG مراجعه نمایند.

آژانس فدرال (bundesagentur fur arbeit)

آژانس فدرال ارائه دهنده گسترده ترین خدمات بازار کار در کشور آلمان می باشد که زیر مجموعه های این آژانس درآلمان حدود 700 دفتر می باشد. این آژانس خدمات بسیار زیادی در ارتباط با کاریابی و مشاغل بین المللی و هم چنین بازار کار در کشور آلمان در اختیار متقاضیان قرار می دهد. هم چنین متقاضیان کار در کشور آلمان می توانند مدارک و رزومه خود را به پورتال کاری این موسسه ارسال کنند.

برای اینکه از موسسه های کاریابی در آلمان استفاده نمائید باید ویزای کاری آلمان را دریافت نمائید و هنچنین شرایط  اخذ ویزای کاری کشور آلماناحراز نمائید و پس از یافتن شغل و اشتغال در کشور آلمان بایستی کپی مدارک تحصیلی، رزومه و سوابق کاری خود را به مراکز مربوطه ارائه دهید و همچنین فرم های مربوط را به زبان آلمانی پر کنید.

در کشور آلمان غالبا مدت زمان قرارداد متقاضی 3 ساله است، چرا که کارفرمایان آلمانی معمولا قراردادی در مدت زیر 3 سال با نیروی کار انعقاد نمی کنند. در کشور آلمان مقدار حقوق و دستمزد نیروی کاری که فاقد تجربه کاری باشد چیزی در حدود 2200 تا 2500 یورو در ماه می باشد. همچنین در شرایطی که شخص متقاضی دارای تجارب و سابقه کاری باشد دستمزد و حقوق بیش تری دریافت خواهد کرد.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#موسسه_های_کاریابی_در_آلمان
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده