ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 202
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 163
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,058
  • بازديد ماه : 500
  • بازديد سال : 10,425
  • بازديد کلي : 57,454
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.223.196.211
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

راه های مختلفی برای اخذ اقامت اتحادیه اروپایی (EU) وجود دارد ولی یکی از سریعترین روشها، روش مهاجرت به مجارستان از طریق خرید ملک می باشد. در حال حاضر برای مهاجرت به کشور مجارستان از طریق خرید ملک 3 برنامه اصلی شامل برنامه اقامت مجارستان از طریق خرید ملک (RERP)، برنامه ضمانت اقامت مجارستان یا Golden Visa و برنامه مهاجرت از طریق خرید خانه (Home Purchase Immigration) وجود دارد. از بین این سه روش، برنامه ضمانت اقامت مجارستان به حالت تعلیق درآمده است. در سال 2019، دولت مجارستان طرحی را موسوم به برنامه اقامت مجارستان از طریق خرید ملک به تصویب رساند. به موجب این طرح، متقاضیان با حداقل سرمایه گذاری EUR 200,000 می توانند به راحتی اقامت اروپایی و ناحیه شنگن را برای خود و خانواده خود اخذ نمایند.

از آنجایی که مجارستان عضوی از اتحادیه اروپایی (EU) و ناحیه شنگن می باشد، متقاضیان و همراهان آنها با داشتن ویزای اقامت مجارستان یا Hungary residence permit می توانند به طور آزادانه ای به کشورهای اروپایی مسافرت و در آنها فعالیت نمایند. در یک جمع بندی کلی می توان گفت که آمارها نشانگر رشد 15% معاملات بخش املاک در مجارستان می باشد. بنابراین، سرمایه گذاری در املاک مجارستان مطمئن ترین راه برای سودآوری و اخذ اقامت اروپایی محسوب می شود. سرمایه گذاران ایرانی مشتاق فعالیت در بخش املاک اروپا می توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این زمینه با مشاورین و کارشناسان حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل کرده و در جریان آخرین اطلاعات و قوانین قرار گیرند.

شرایط سرمایه گذاری در بازار املاک مجارستان

مجارستان از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپایی و ناحیه شنگن می باشد که در طی سال های اخیر به واسطه سرمایه گذاری های خارجی و بهره گیری از منابع و نیروهای کار ماهر توانسته است به رشد اقتصادی قابل قبولی دست یابد. همگام با سایر بخش های اقتصادی، اخیرا بازار املاک درشهر بوداپست مجارستان هم رونق چشمگیری گرفته است و پیش بینی می شود که هر ساله، بازار املاک مجارستان رشد 15% را تجربه کند.

به همین دلیل، سودآوری سرمایه گذاری و برگشت بهره در بخش املاک مجارستان تضمین می شود. پس در مجموع، انجام سرمایه گذاری در املاک مجارستان روشی بدون ریسک و قابل اعتماد برای سرمایه گذاران ایرانی محسوب می شود. قضیه زمانی جالب می شود که بدانید مالیات بر املاک در مجارستان 4% می باشد. پس  اگر سرمایه گذاری 2 یا چند آپارتمانی در کشور مجارستان خریداری کند، وی و خانواده همراهش می توانند صلاحیت اخذ اقامت ناحیه شنگن را کسب نمایند.

برنامه اقامت مجارستان از طریق خرید ملک

مجارستان یکی از بهترین کشورها برای زندگی در اروپا است. هزینه های زندگی پایین، آموزش عالی برتر، نبود جرم و جنایت، املاک ارزان قیمت، آب و هوای ملایم، 9% مالیات شرکت، استاندارد زندگی بالا و… از جمله امتیازات زندگی در مجارستان می باشد. اخیرا دولت مجارستان جهت تشویق سرمایه گذاری در این کشور، قانونی موسوم به برنامه اقامت مجارستان از طریق خرید ملک (RERP) را به تصویب رسانده است که این برنامه جایگزین برنامه Golden visa یا ویزای طلایی سابق می باشد.

شاید حالا این سوال به ذهنتان برسد که شرایط مهاجرت به مجارستان از طریق خرید ملک چیست؟ توجه نمائید که ویزای اقامت شما در واقع برمبنای سودهای حاصله شما از طریق سرمایه گذاری در املاک مجارستان است. آسانترین راه برای انجام این کار، خرید حداقل 2 آپارتمان در مجارستان و اجاره آنها می باشد. نحوه کار به این شکل است که نخست، متقاضی باید شرکتی با مسئولیت محدود (LLC) را در مجارستان ثبت نماید. کارکرد این شرکت در زمینه تملک و اجاره آپارتمان می باشد. از این طریق صلاحیت متقاضیان محرز شده و 3-2 ماه پس از تحویل درخواست اقامت، ویزای مربوطه صادر میشود.

برنامه ضمانت اقامت مجارستان با خرید ملک

ابن برنامه با نام ویزای طلایی مجارستان یکی از جذاب ترین برنامه های مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری است که فرصتی استثنائی برای اخذ اقامت دائم (PR) اتحادیه اروپایی و ناحیه شنگن  در اختیار متقاضیان قرار می دهد. از شرایط اخذ اقامت مجارستان از طریق برنامه ضمانت اقامت اروپایی می توان به سرمایه گذاری حدود EUR 300,000 به مدت 5 سال در بخش املاک مجارستان اشاره نمود.

لازم به ذکر است که اقامت مجارستان از این طریق، اقامت دائمی می باشد. اما متاسفانه در حال حاصر این برنامه از طرف دولت مجارستان به حالت تعلیق در آمده است و درخواستی از جانب متقاضیان به هیچ وجهی قبول نمی باشد.برنامه مهاجرت به مجارستان از طریق خرید ملک

برنامه مهاجرت از طریق خرید خانه از جدیدترین برنامه های مهاجرت به مجارستان از طریق خرید ملک می باشد که در حال حاضر از طرف دولت مجارستان اجرا می شود. هدف از ارائه این برنامه توسط دولت مجارستان به نوعی جذب متقاضیان حتی با سرمایه متوسط و اندک به کشور مجارستان می باشد. این برنامه به خاطر هزینه پایین و سرعت در رسیدگی به درخواست های اقامت مجارستان، خیلی مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته است.ما در این مقاله به بررسی یکی از سریعترین و آسانترین روشهای اخذ اقامت اروپا یعنی مهاجرت به مجارستان از طریق خرید ملک پرداختیم و درباره شرایط و ویژگی های آنها به بحث پرداختیم. امیدواریم مقاله حاضر که در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و تدوین شده است، بتواند مورد توجه هموطنان عزیز قرار گرفته و مفید واقع شود.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما :
 vipvisaa
🌐 سایت های ما :
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا
#مهاجرت_به_مجارستان_از_طریق_خرید_ملک
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده