ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 170
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 143
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,026
  • بازديد ماه : 468
  • بازديد سال : 10,393
  • بازديد کلي : 57,422
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.191.84.32
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

استرالیا ششمین کشور بزرگ در جهان است که از زیبائی های طبیعی و جذابی برخوردار می­باشد. میزان هزینه زندگی در استرالیا با توجه به حقوق و دستمزدهایی که مردم این کشور اخذ می نمایند، مناسب است و مورد توجه مهاجران این کشور قرار گرفته است. شرایط اقتصادی کشور استرالیا بسیار مناسب بوده و می­توان گفت این کشور محیطی بسیار جذاب برای انجام کسب و کار می باشد. علاوه بر موارد فوق مردم این کشور از استانداردها و کیفیت های بسیار مناسبی برخوردار هستند و با برنامه ریزی های مفید دولت استرالیا تمامی مردم این کشور دارای یک سطح زندگی می­باشند. نرخ بیکاری در این کشور بسیار ناچیز است و تمامی افراد براحتی می­توانند به انجام کار مورد نظر خود در این کشور بپردازند. میزان درآمد و حقوقی که مردم استرالیا دریافت می­کنند، بالاترین حقوق و دستمزد در میان سایر کشورها می باشد.

در مقابل هزینه هایی که افراد برای رفع نیازهای روزمره خود پرداخت می­نمایند نیز نسبتاً بالا می باشد. دوستان عزیز و علاقمند مهاجرت به استرالیا می­توانند از تجارب مفید کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شده و در زمینه های مختلف مهاجرتی با این مجموعه مشاوره نمایند. هزینه زندگی در استرالیا بالاست اما با اخذ اقامت دائم استرالیا افراد می توانند از خدمات و امکانات بسیار مناسبی در این کشور بهره مند شوند. از همین رو افراد زیادی سالانه در صدد هستند تا ویزای استرالیا اخذ نمایند. صدور ویزای استرالیا طبق سیستم امتیاز دهی می­باشد. بدین معنا که برای برخی از ویژگی ها همچون مهارت زبان، داشتن تخصص و …امتیازاتی قرار داده شده است.

شرایط اقتصادی کشور استرالیا

همانطور که در مقدمه بیان نمودیم استرالیا از شرایط اقتصادی رو به رشدی برخوردار می­باشد. در 28 سال گذشته هیچ رکود منفی اقتصادی در استرالیا مشاهده نشده است و می­توان گفت این کشور رکوردار اقتصادی در میان کشورهای جهان است. نرخ تورم در این کشور 2% الی 3% می­باشد که در طول چندین سال بطور ثابت همین رقم گزارش شده است. مهمترین دلیل موفقیت اقتصادی  اصلاحاتی است که در ساختارهای اقتصادی این کشور در دهه های 80 و 90 میلادی صورت گرفت. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است و اکثریت مردم با حقوق و دستمزدهای بسیار مناسب مشغول به کار هستند. با توجه به حقوق و دستمزدهای پرداختی در استرالیا سالانه افراد متخصص زیادی با اخذ ویزای کاری استرالیا به این کشور مهاجرت می­نمایند.

مخارج و هزینه زندگی در استرالیا

هزینه های زندگی در کشور استرالیا در شهرهای مختلف این کشور با یکدیگر متفاوت است. بطوریکه برخی از محصولات همچون نوشیدنی ها، لوازم ضروری و غذا در شهری همانند آدلاید پایین و در شهر دیگری از استرالیا همانند سیدنی بسیار گران هستند. اما بطور کلی افراد با میزان حقوق دریافتی خود در این کشور براحتی می توانند هزینه زندگی در استرالیا را تأمین نمایند. بطور میانگین می توان گفت هزینه خورد و خوراک 150 دلار در هفته برای یک زوج می­باشد.

برخی از هزینه های زندگی در کشور استرالیا به قرار زیر می­ باشد:

شیر =1.50 دلار

نان سفید 500 گرم =2.76 دلار

برنج یک کیلو گرم =2.96 دلار

12 عدد تخم مرغ =4.69 دلار

سینه مرغ 1 کیلو گرم =10.58 دلار

گوشت یک کیلو گرم = 15.55 دلار

سیب =4.11 دلار

موز=3.32 دلار

گوجه فرنگی =2.96 دلار

پیاز =2.47 دلار

هزینه زندگی در استرالیا در بخش مسکن

هزینه اجاره خانه ها و آپارتمان ها در کشور استرالیا بستگی به امکانات و موقعیت واحد ها دارد. افراد می­توانند واحدهای بدون اتاق را با اجاره های کمتری نسبت به واحدهایی که دارای اتاق خواب هستند اجاره نمایند. معمولاً آپارتمان هایی که در مراکز شهرهای این کشور واقع هستند دارای اجاره بهای بالاتری خواهند بود. اما بطور متوسط اجاره بهای خانه ها در این کشور 200-500$ (دلار) در هفته می­باشد. علاوه بر دیگر هزینه زندگی در استرالیا افراد باید هزینه هایی را برای استفاده از تلفن خانگی، برق و گاز پرداخت نمایند. افراد برای استفاده از گاز شهری یلسد 150$ (دلار) بعنوان ودیعه پرداخت و هر سه ماه یکبار نیز قبض مصرفی خود را پرداخت نمایند. برای استفاده از برق شهری علاوه بر پرداخت برق مصرفی پرداخت 200$ (دلار) بعنوان ودیعه الزامی می­باشد.

حمل و نقل بخشی از هزینه زندگی در استرالیا

وضعیت وسایل نقلیه عمومی در استرالیا بسیار مناسب است و افراد در اکثر مناطق این کشور براحتی به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارند. خطوط قطار شهری و اتوبوس ها در تمامی نقاط استرالیا کشیده شده است و افراد برای تردد به نقاط مختلف شهر و دیگر شهرها مشکلی ندارند. هزینه های بلیط قطار و اتوبوس های شهری در این کشور بین 1 تا 3$ دلار می­ باشد. می توان گفت افراد هزینه ای معادل 50-80$ (دلار) در هفته را صرف تردد و حمل و نقل در استرالیا خواهند نمود. امکان استفاده از بلیط های ماهانه برای افرادی که روزانه از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند وجود دارد که قیمت آنها برابر با 88/129$ (دلار) می باشد. تعرفه تاکسی های شهری در این کشور 4$ (دلار) است. و افراد برای خرید بنزین به ازای هر یک لیتر 36/1$ (دلار) پرداخت می نمایند.

حمل و نقل بخشی از هزینه زندگی در استرالیا

بازارهای کار در استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای در حال توسعه بشمار می­رود که به رشد قابل توجهی رسیده است. مردم این کشور از رفاه کاملی برخوردار می­ باشند. اگر چه در سال های اخیر اکثر کشورها با بحران های مالی شدیدی مواجه شدند، اما استرالیا بخوبی توانسته است از این بحران ها عبور نماید. استرالیا محیطی مناسب برای افرادی است که دارای مهارت ها و تخصص های ویژه ای می باشند. مخصوصاً افرادی که از مهارت هایی لازم مشاغل مورد نیاز استرالیا برخوردار هستند.

این دسته از افراد در صورتیکه از مهارت زبان انگلیسی برخوردار باشند، براحتی می ­توانند ویزای استرالیا را اخذ و به انجام کار در شغل مورد نظر خود بپردازند. با توجه به شرایط بسیار مناسب زندگی در این کشور بسیاری از افراد هزینه زندگی در استرالیا را نادید گرفته و بدنبال مهاجرت به استرالیاهستند. ناگفته نماند امکان اخذ اقامت دائم و پس از آن تابعیت این کشور برای افرادی که بتوانند بمدت 5 سال بطور مستمر در این کشور به انجام کار بپردازند و یا با سرمایه گذاری در این کشور باعث رشد اقتصادی در استرالیا گردند، وجود دارد. عزیزانی که علاقمند مهاجرت به این کشور هستند، می­توانند با برقراری ارتباط با مشاورین با تجربه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط و راه های مهاجرت به این کشور مطلع گردند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما :
 vipvisaa
🌐 سایت های ما :
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا
#هزینه_زندگی_در_استرالیا
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده