ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 72
  • بازديد ديروز : 466
  • بازديد کننده امروز : 9
  • بازديد کننده ديروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 892
  • بازديد ماه : 1,814
  • بازديد سال : 11,739
  • بازديد کلي : 58,768
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.118.37.240
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

ما در این مقاله روش مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را از بین راه های مختلف مهاجرت به کانادا انتخاب کرده ایم تا برای خوانندگان عزیز شرح دهیم. این راه مهاجرتی در حال حاضر مورد درخواست تعداد کثیری از متقاضیانی است که درهای راه های مهاجرتی کانادا را به روی خود بسته می بینند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات مهاجرتی به کشورهای متنوع دنیاست.

به طور کل راه های مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کاری کانادا، مهاجرت از طریق حرفه و تخصص برای کار در فدرال، مهاجرت از طریق حرفه و تخصص برای کار در استان کبک یا استان نوا اسکوشیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به صورت کلان و استانی، مهاجرت از طریق خود اشتغالی، مهاجرت از طریق درخواست برای زندگی در کنار خویشاوندان درجه یک (ویزای همراه)، مهاجرت از طریق پناهندگی و در نهایت مهاجرت از طریق اخذ ویزای تحصیلی می باشد، همچنین دلیل اصلی علاقه مندی دولت فدرالیته کانادا به پذیرش مهاجر، وسعت بالای سرزمینی و جمعیت کم و نیاز به نیروی کار در استان های صنعتی این کشور است.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

این که کانادا دارای سطح زندگی بسیار ایده آل است نشان می دهد انتخاب کانادا به عنوان مقصد نهایی برای مهاجرت، انتخابی بسیار دقیق و عالی می باشد و از طرفی با توجه به سطح علمی بالا در کشور کانادا و وجود دانشگاه های فراوانی که اکثر آنها در رنکینگ های جهانی رتبه ای زیر 100 را به خود اختصاص می دهند بیانگر این موضوع است که انتخاب مهاجرت به کانادا آن هم از طریق تحصیل یکی از بهترین گزینه های مهاجرت می باشد.

تحصیل در مدارس کانادا تا مقطع دیپلم اجباری بوده و دانش آموزان می توانند پس از آن وارد دانشگاه شوند، متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل این امکان را خواهند داشت که بسته به شرایط خود برای کالج ها و دانشگاه های این کشور اقدام نماید. برای اخذ پذیرش تحصیلی از کشور کانادا باید شرایط لازم را رعایت نمود، به عنوان مثال برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه های کشور کانادا داشتن معدل مطلوب، سطح زبان مناسب، مدرک تحصیلی مورد نظر و … نیاز می باشد.

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

برای اخذ ویزای تحصیلی اولین شرط، به دست آوردن پذیرش در یک دانشگاه معتبر در کانادا است. داشتن مدرک زبان نیز یکی از مولفه هاییست که پروسه اخذ ویزا را تا حد زیادی برای شما هموار می کند اما اگر تاکنون موفق به اخذ مدرک زبان نشده اید برای تحصیل در دانشگاه های کانادا باید قبل از ورود به دانشگاه در کشور کانادا دوره های آموزش زبان را بگذرانید. توجه نمایید که شانس اخذ ویزا برای تحصیل زبان در کشور کانادا بسیار اندک می باشد و بهتر است متقاضی در کشور مبدا به تحصیل زبان بپردازد.

شرایط ثبت نام در دانشگاه های کانادا

برای ثبت نام در دانشگاه های کانادا به طور معمول معدل متقاضی باید بالای 14 باشد که حتی برای پذیرش در بعضی از دانشگاه ها لیست ریز نمرات دوران دبیرستان نیز بررسی می شود. مورد بعدی که برای اخذ ویزای تحصیلی و مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل نیاز است این می باشد که شما باید بتوانید سطح تمکن مالی خود را به سفارت کانادا نشان دهید تا این اجازه را به شما بدهند که در ابن کشور مشغول به تحصیل شوید.

برای اخذ ویزای کانادا نکاتی وجود دارد که رعایت آنها حائز اهمیت است. اول این که باید سند پذیرش دانشگاه و فیش های واریز شهریه را همراه داشته باشید. سپس مدارکی را ارائه دهید که طی آن تمکن مالی شما برای هزینه های زندگی در کانادا برای سال های اولیه و دارایی های مالی شما را نشان دهد.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

شرایط کار پس از تحصیل در کانادا

آیا بعد از تحصیل و فارغ التحصیل شدن در کانادا امکان جذب بازار کار در کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور وجود دارد یا خیر؟ آری، کانادا با توجه به سیاست های کلان آموزشی خود، حمایت از فارغ التحصیلان برای وارد شدن به بازار کار را به صورت جدی پی گیری می نماید و در بسیاری از موارد دانشگاه، دانشجویان فارغ التحصیل را به صورت مستقیم و یا حتی در همان دانشگاه استخدام می نماید.

برای وارد شدن به بازار کار کانادا بعد از اتمام تحصیل شما می توانید درخواست اخذ مجوز کار بعد از اتمام تحصیل (PGWPP) را داشته باشید و یک اقامت 3 ساله برای کار در کانادا دریافت نمائید، اگر در طول این مدت به وظایف کاری خود به صورت تمام و کمال بپردازید و پارامترهای کارمندی مد نظر دولت فدرالیته را رعایت نمایید و  همچنین هزینه های مالیات را به صورت مرتب بپردازید، به شما اقامت بلند مدت یا دائم کشور کانادا اعطا می شود.

شرایط کار حین تحصیل در کانادا

آیا می توان هنگام تحصیل در کشور کانادا نیز به صورت توامان کار کرد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت آری، یک دانشجوی بین الملل در دانشگاه های کانادا اجازه کار دارد اما به صورت پارت تایم یا پاره وقت می تواند کار کند و اجازه کار تمام وقت ندارد. به طور کل این نکته را هم فراموش نکنید که سطح علمی دانشگاه های کانادا دانشجویان را مجاب می کند که غیر از تایم های حضور در کلاس به تحقیق و فراگیری دانش بپردازند.

به همین جهت عملا کار تمام وقت برای یک دانشجو در کانادا سخت می باشد اما اگر شخصی به عنوان همراه درجه یک مانند همسر و یا والدین در کنار دانشجو، اجازه اقامت در کانادا را دریافت کند می تواند به صورت تمام وقت در کانادا مشغول به کار شود. در نهایت اگر قصد دارید در کنار تحصیل حتما به کار کردن نیز مبادرت ورزید برای یک دانشجوی کانادا در طول هفته بسته به مقطع تحصیلی، در دوره کارشناسی 10 ساعت در هفته، در دوره کارشناسی ارشد 20 ساعت در هفته و در دوره دکتری 30 ساعت در هفته اجازه کار صادر می شود.

اما در انتها نکته مهمی که در مورد ویزای تحصیلی کانادا باید بدانید این است که هیچگاه، در طی مراحل اخذ ویزای تحصیلی، نباید انگیزه خود برای تحصیل در کانادا، مهاجرت دائم به این کشور و کسب اقامت دائم بیان کنید چرا که این موضوع باعث سو ظن افسر سفارت کانادا شده و به طور قطع باعث ریجکت شدن فرد متقاضی می گردد. چنانچه سوال خاصی برای شما پیش آمد می توانید با مشاوران ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان ما جویا شوید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 
#مهاجرت_به_کانادا_از_طریق_تحصیل
 #اروپا #بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده