ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 223
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 179
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,079
  • بازديد ماه : 521
  • بازديد سال : 10,446
  • بازديد کلي : 57,475
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.188.40.207
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

کشور چین در شرق آسیا دارای دانشگاه های معتبر بسیاری است و افراد پس از اتمام تحصیلاتشان بدنبال اخذ اقامت پس از تحصیل در چینهستند. دانشجویان بسیاری هر ساله جهت ادامه تحصیل دانشگاه های کشور چین را بر می­گزینند. زیرا دانشگاه های چین در مقابل ارائه آموزش های بسیار با کیفیت و برابر با دانشگاه های اروپایی و آمریکایی شهریه های بسیار پایینی از دانشجویان دریافت می­نمایند. جهت ورود به دانشگاه های کشور چین می­توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نمائید. تحصیل در دانشگاه های کشور چین به دو زبان انگلیسی و چینی امکان پذیر است و همین امر موجب مهاجرت تحصیلی دانشجویان خارجی به این کشور شده است.

اخذ اقامت در چین

از آنجایی که کشور چین به عنوان بزرگترین صادر کننده کالا در جهان است، از شرایط اقتصادی بسیار مناسبی برخوردار می باشد و دانشجویان زیادی در صدد اخذ اقامت چین هستند. اخذ اقامت چین از راههای مختلفی امکان پذیر است. برخی افراد از طریق کار و سرمایه گذاری و برخی از طریق ازدواج و یا تحصیل سعی می­کنند اقامت این کشور را اخذ نمایند. دانشجویان در حین تحصیل نیز می­توانند به انجام کارهای پاره وقت در این کشور بپردازند و پس از اتمام تحصیلاتشان می­توانند با تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری این کشور نسبت به اخذ اقامت پس از تحصیل در چین اقدام نمایند. ویزای تحصیلی چین در ابتدا بمدت 30 روز دارای اعتبار است و در واقع این ویزا ضمانتی برای ورود دانشجویان به چین می­باشد.

شرایط اخذ اقامت پس از تحصیل در چین

همانطور که در مقدمه بیان گردید، ویزای دانشجویی چین در ابتدا دارای 30 روز اعتبار که پس از ورود دانشجویان به کشور چین بایستی به اداره امنیت این کشور مراجعه نموده و بسته به طول دوره تحصیلی خود در این کشور اقامت موقت چین را دریافت نمایند. معمولاً اقامت موقت چین دارای 5 سال اعتبار می ­باشد. البته افرادی که با ویزای کاری چین به این کشور سفر می­کنند نیز دارای چنین شرایطی هستند. افراد برای اخذ اقامت دائم چین باید تحت معاینات فیزیکی مرکز پزشکی مورد تأیید این اداره قرار گرفته تا سلامت جسمانی آنها مورد بررسی قرار گیرد.

هزینه اقامت چین

دانشجویانی که تحصیلاتشان در کشور چین به اتمام رسیده است و قصد اخذ اقامت دارند، باید دارای قرارداد کاری با کارفرمایی در چین باشند. برای اخذ اقامت اداره امنیت از متقاضی مورد نظر هزینه ای برابر با 600 الی 1000 یوان بابت اعطای اقامت دریافت می ­نماید. این هزینه معمولاً توسط کارفرما پرداخت می­گردد. برای اخذ اقامت فرد تحت بررسی آزمایشات پزشکی قرار گرفته و سلامت جسمانی وی بررسی می­گردد.

توصیه می­شود افراد 12 ساعت قبل از انجام آزمایشات به مقدار زیادی آب بنوشند. برای اخذ اقامت پس از تحصیل در چین، کارفرمای مربوطه باید مدارکی همچون قرارداد کاری که به زبان انگلیسی و یا چینی می­باشد را به همراه گواهینامه فرد متقاضی انجام کار که بعنوان کارشناس خارجی شناخته می­شود به اداره امنیت ارائه نماید. پس از آن فرد متقاضی می­باید برای انجام مصاحبه ای در این خصوص به اداره امنیت چین مراجعه نماید.

مدارک لازم جهت اخذ اقامت پس از تحصیل در چین

دانشجویانی که پس از اتمام تحصیلاتشان در چین قصد اخذ اقامت پس از تحصیل دارند، باید مدارک زیر را به اداره PBS در این کشور ارائه نمایند:

  • پاسپورت معتبر
  • ارائه مجوز اقامت که توسط اداره پلیس کشور چین صادر گردیده است
  • ارائه نتایج آزمایشات پزشکی
  • استخدام یا مستندات دانشجویی

با کسب اطلاعات درباره شرایط ثبت شرکت در چین می توانید اقدام به سرمایه گذاری و تاسیس کمپانی در کشور چین کنید.

ویزای تحصیلی چین

معمولاً پروسه اخذ اقامت پس از تحصیل در چین به مدت 14 روز طول خواهد کشید. در این مدت دانشجوی مورد نظر می­تواند از کشور چین خارج گردد، اما برای ورود به این کشور ­باید ابتدا یکی از ویزاهای کشور چین (ویزای تحصیلی، ویزای کاری) که هر کدام دارای الزاماتی می­باشد را دریافت و پس از آن وارد کشور چین شوند. برای اخذ ویزای تحصیلی و یا کاری کشور چین افراد می­ بایستی دعوتنامه ای از سوی دانشگاه و یا کارفرمایی در چین دریافت نمایند. پس از آن ویزای مورد نظر خویش را اخذ و به این کشور سفر نمایند.

افرادی که تحصیلاتشان در چین به اتمام رسیده و حال دریافت اخذ اقامت موقت این کشور با تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری هستند، در صورتی که در این مدت به کشور خود مراجعه نمایند، باید تمامی مراحل را از ابتدا شروع نموده و کارفرمای مربوطه دوباره برای وی دعوتنامه ارسال نماید.

اخذ اقامت پس از تحصیل در چین

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی چین

ویزای تحصیلی چین که به ویزای نوع X مشهور است برای دانشجویان خارجی که موفق به اخذ موافقت نامه تحصیلی شده اند صادر می­گردد. این ویزا دارای 30 روز اعتبار است و با توجه به طول دوره تحصیلی دانشجو به وی اقامت موقت کشور چین اعطا می­گردد. مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی چین عبارتند از:

پاسپورت معتبر

تکمیل فرم درخواست ویزای تحصیلی

گواهی آزمایشات پزشکی

ارائه دعوتنامه تحصیلی دانشجو

ارائه دو قطعه عکس

معاینه جسمی جهت دریافت ویزای تحصیلی چین

افراد برای اخذ انواع ویزاهای کشور چین می­ باید تحت برخی از ارزیابی های بهداشتی قرار گیرند. این ویزاها در ابتدا به مدت 30 روز معتبر می­باشد. فرد در ابتدای ورود خود باید به اداره­ی مربوطه در کشور چین مراجعه و برای اخذ اقامت موقت چین اقدام نماید. در این مرحله فرد باید برخی از معاینات فیزیکی و پزشکی را تحت نظر اداره امنیت چین انجام دهد.

روش های اخذ اقامت چین

افراد از راه های مختلفی می­توانند اقامت دائم کشور چین را دریافت نمایند. اخذ اقامت پس از تحصیل در این کشور یکی از بهترین راه های دریافت اقامت محسوب می­شود. سرمایه گذاری در کشور چین نیز از جمله راههایی است که افراد می­توانند اقامت دائم کشور چین را اخذ نمایند. سرمایه گذارن برای ورود به کشور چین می­بایست ویزای نوع Z این کشور را اخذ نمایند. سرمایه گذاری در چین به دو طریق امکان پدیر است. یک این که افراد می­ توانند به تنهایی در این کشور سرمایه گذاری نمایند و دیگری این که با شریکی چینی می­تواند برای شروع انجام کاری در چین اقدام نمایند.

میزان سرمایه اولیه برای سرمایه گذاری در این کشور از 500000 $ تا 1 میلیون $ می­باشد. در صورتیکه فرد سرمایه گذار در فعالیت تجاری خود موفق عمل نموده باشد می­تواند برای اخذ اقامت دائم این کشور درخواست نماید. دانشجویانی که علاقمند به اخذ اقامت پس از تحصیل در چین هستند، در صورتی که با سوالاتی همچون سوالات زیر روبرو شدند می­توانند با کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نموده و پاسخ سوالاتشان را از این طریق بدست آورند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما :
 vipvisaa
🌐 سایت های ما :
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا
#اخذ_اقامت_پس_از_تحصیل_در_چین
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده