ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 371
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 75
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 725
  • بازديد ماه : 1,647
  • بازديد سال : 11,572
  • بازديد کلي : 58,601
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.191.17.12
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

کار ضمن تحصیل در اسپانیا از موارد مهمی است که بسیاری از دانشجویان خارجی در پی آگاهی از شرایط آن هستند.

یکی از راه های مهاجرت به قاره اروپا، مهاجرت تحصیلی است که از مطمئن ترین راه ها می باشد. در اسپانیا اکثر دانشجویان به دنبال کار پاره وقت برای پرداخت هزینه های مختلف زندگی می باشند و این امر در مورد دانشجویان بین المللی قطعا بیشتر صدق می کند.

دانشجویان می توانند با دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا، بر اساس مقررات تعیین شده سازمان کار، در همه دوره های تحصیلی شغل های گوناگون پیدا کنند و آماده به کار شوند. همچنین اکثر مشاغل پارت تایم در این کشور به صورت دوره ای می باشند و هیچ کس کار تعیین شده ای ندارد.

لازم به ذکر است که پیدا کردن شغل مناسب در حین تحصیل کار آسانی نمی باشد و ممکن است مدتی طول بکشد.

کمپانی های مختلف در صورت جذب این نوع دانشجویان می بایست از “اداره امور خارجیان” گواهی اجازه اشتغال برای دانشجوی مورد نظر کسب کنند.

برای تحصیل در اسپانیا و کسب آگاهی از کار ضمن تحصیل در اسپانیا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تحصیل در اسپانیا

تحصیل در اسپانیا یکی از عالی ترین راه های سفر به این کشور است و از آن به عنوان گواهی سکونت در اسپانیا نیز یاد می شود. از آن جا که کشور اسپانیا یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد بنابراین در بسیاری از موارد و مسائل، از حداقلی از استانداردهای اروپایی برخوردار است. این امر در برخی موارد حتی فراتر از استانداردهای اروپایی است و می توان گفت پیشتاز و سرآمد است.

نظام آموزشی اسپانیا و بطور خاص، نظام آموزش عالی و دانشگاهی این کشور از سطح بالایی در جهان و از استانداردهای اروپایی برخوردار است. با تحصیل در این کشور می توان در سطح بالایی به مهارت و تخصص رسید و از آن بهره برد.

همانگونه که در مطالب بالا خواندید، دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های اسپانیا دارند، قادرند در کنار درس خواندن و آموزش، به طور پاره وقت کار کنند و از این راه درآمدزایی کنند اما مقدار تایم کار این دانشجویان به دوره تحصیلی آن ها مربوط می شود.

کار دانشجویی در اسپانیا

دانشجویان غیر اسپانیایی که از کشور های مختلف برای تحصیل در اسپانیا به این کشور سفر می کنند، اگر در کاری ماهر و زبردست باشند، می توانند رزومه ای از سوابق خویش برای فرستادن به کمپانی های مختلف جهت کار بفرستند و می توانند بر اساس توانایی های خود در کمپانی هایی که خواستار نیروی کار هستند استخدام شوند.

شرکت های معتبر تنها دانشجویانی که اطلاعات کافی درمورد کار مورد نظر خود دارند را قبول می کنند. دانشجو باید در کار خود مهارت لازم را داشته باشد و اگر غیر از این باشد، باید فکر شغل مورد نظر خود را از سر بیرون کند. دانشجویان باید پرونده سوابق کاری خود را به ماهرانه ترین روش ممکن تکمیل کنند و سپس آنرا به کمپانی مورد نظر بفرستند.

کار ضمن تحصیل در اسپانیا دو مزیت چشمگیر دارد: یکی اینکه کمک می کند تا بخشی از هزینه های دوران تحصیل تامین گردد. و دیگر اینکه کمک می کند تا بتوان راحت تر به کار اصلی بعد از دوران تحصیل رسید و از آن طریق به اقامت این کشور رسید.

ویزای تحصیلی و کار دانشجویی

گرفتن اجازه استخدام برای دانشجویان غیر اسپانیایی از سازمان مهاجرتی امور خارجیان توسط کمپانی های اسپانیایی ضروری می باشد. مدت زمان قرارداد بین کمپانی و دانشجو باید با مدت زمان اعتبار ویزای تحصیلی اسپانیا برابر باشد.

در صورت نیاز به سپری کردن دوره کارورزی در رشته های مشخص، دریافت گواهی برای کار دانشجویان ضروری نیست و دانشجویان می توانند بدون گواهی مشغول به کار شوند.

دانشجویانی که تبعیت هیچ کدام از کشور های اتحادیه اروپا و سوئیس را ندارند، برای مهاجرت تحصیلی به اسپانیا لازم است در زمان 3 ماهه برای گرفتن ویزای تحصیلی اسپانیا اقدام کنند و در پی یک کار ضمن تحصیل در اسپانیا باشند.

در بعضی از کشور های غیر اروپایی که زمان سکونت درخواست کنندگان حداکثر سه ماه می باشد، لازم به گرفتن ویزا نمی باشند. ولی ممکن است کشورهایی نیز وجود داشته باشند که برعکس این موضوع هستند و برای هر مهاجری بر اساس مقررات کشور مربوطه درخواست ویزا کنند.

شهروندان کشور های بیرون از اتحادیه اروپا ، قادر اند برای سکونت 3 ماهه در اسپانیا، ویزای 3 ماهه از این کشور دریافت کنند، دانشجویان در صورت تمام نکردن تحصیل خود در این 3 ماه می بایست به کشوری که از آن مهاجرت کرده این برگردند و ویزای 6 ماهه بگیرند.

گر چه این دانشجویان مجوز مشغول شدن به کار و درآمد زایی را ندارند ولی همواره این موضوع به مدت سکونت آن ها (تحصیلی) دارد و اگر این مدت بیشتر از 6 ماه باشد دانشجویان قادر هستند که برای گرفتن مجوز کار ضمن تحصیل در اسپانیا، گواهی سکونت و کارت معرفی به “سازمان مهاجرت امور خارجیان” رجوع کنند.

سکونت در اسپانیا

با گرفتن گواهی سکونت در اسپانیا می توانید مجوز کار کردن را نیز دریافت کنید. اگر شما یک دانشجوی خارج از اسپانیا هستید، با گرفتن گواهی سکونت در اسپانیا قادر هستید در رشته ای که مربوط به تحصیل شما می شود شغل مورد نظر خود را پیدا کنید و با حقوق آن بخشی از هزینه تحصیل و زندگی در اسپانیا را پرداخت کنید.

توجه داشته باشید که این مشاغل پاره وقت می باشند.

مدت زمان کار دانشجویان

مطابق استاندارد رایج در کشورهای اتحادیه اروپایی، دانشجویان مقطع لیسانس 10 ساعت به صورت هفتگی، دانشجویان فوق لیسانس 20 ساعت به صورت هفتگی و دانشجویان دکترا 30 ساعت به صورت هفتگی اجازه کار دانشجویی دارند و برای هر ساعت نیز چیزی در حدود هشت تا ده یورو دریافت می کنند.

لازم به ذکر است که این مشاغل نباید با دروس و رشته تحصیلی مداخله داشته باشند و باید به رشته تحصیلی شما ربط داشته باشد.

چنانچه قصد مهاجرت به اسپانیا را دارید و بدنبال کاریابی در اسپانیا و تامین هزینه زندگی در کشور اسپانیا هستید، با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#کار_ضمن_تحصیل_در_اسپانیا

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده