ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 456
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 86
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 810
  • بازديد ماه : 1,732
  • بازديد سال : 11,657
  • بازديد کلي : 58,686
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.147.103.15
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

تحصیل در رشته ی دندانپزشکی در آمریکا در برترین دانشگاه های این کشور نظیر دانشگاه ucla مقدور می باشد و متقاضیان خود را داراست. این مطالب که پزشکی در امریکا چه مدارکی را لازم دارد؟ برای ورود به دورهای پزشکی چه دوره هایی باید گذرانده شود؟ پزشکانی که خارج از امریکا مدرک اخذ کرده اند برای اینکه پزشک امریکایی شوند یا اینکه ورود به تخصص کنند چه امتحانی را باید سپری کنند؟ پزشکی در امریکا چقدر هزینه میبرد؟ و بسیاری از موارد دیگر از موضوعات مورد بررسی پزشکان و دندانپزشکی می باشد. یکی از برترین دانشگاه های دندانپزشکی در کشور آمریکا دانشگاه UCLA می باشد که در این مقاله به بررسی جزئی در خصوص این دانشگاه پرداخته می شود.

دانشکده دندانپزشکی UCLA

دانشکده دندانپزشکی UCLA در سال 1964 برای پاسخ به نیاز مدرسه دولتی دندانپزشکی در منطقه لس آنجلس تاسیس شد. در سال 1968، اولین فارغ التحصیلان، 28 دکتر جراحی دندانپزشکی در درجه DDS میباشد. اگر چه دانشگاه UCLA دندانپزشکی نسبتا جوان است، دستاوردها و تمجیدی برای رقیبان میباشد و روزی نیز پیشی خواهد گرفت. تخصص این دانشگاه در آموزش دندان، لب و تحقیقات و مراقبت از بیمار و کیفیت خدمات عمومی می باشد و به دستیابی و حفظ  رتبه در ۴ حوزه اصلی دندانپزشکی متمرکز شده است. در طول ۵ دهه گذشته، ارایه دانش آموزان با استعداد، کارکنان و فارغ التحصیلان برتر، دانشگاه ucla را به یکی از برترینهای دندانپزشکی در سطح ملی و بین المللی تبدیل کرده است. ماموریت دانشکده دندانپزشکی ucla بهبود سلامت دهان و سیستمیک از مردم کالیفرنیا، از طریق آموزش و پژوهش مراقبت از بیمار و خدمات عمومی است.

دندانپزشکی حرفه ای هیجان انگیز و پویا با فرصت های زیادی برای توسعه حرفه ای و رضایت شخصی است. در طول چند دهه گذشته، علمی که در این زمینه ارائه شده در حال تکامل و رشد است. روش آموزش آنها به سادگی نیست اما در حال آماده سازی دانش آموزان استثنایی برای تبدیل شدن به رهبران در زمینه بهداشت دهان و دندان میباشد. بسیاری از فارغ التحصیلان DDS ما در به آموزش کارشناسی ارشد و برخی به دنبال  MSیا دکترا در زیست شناسی دهان میباشند.

شرایط تحصیل در رشته ی دندانپزشکی در آمریکا

اگر شما در حال برنامه ریزی در مقطع کارشناسی میباشید برنامه های ما 4 سال دکتر جراحی دندانپزشکی (DDS) است و برای یک دندانپزشکی که در خارج از این دانشگاه آموزش دیده و به دنبال برنامه های حرفه ای میباشد (برنامه 2 ساله) می باشد و یا اگر شما در حال حاضر دندانپزشک میباشد و به دنبال آموزش های پیشرفته و یا دوره های آموزش مداوم دندانپزشکی هستید، می توانید با آموزش های لازم به سطح بالاتری برسید.

درمانگاهی وجود دارد که شما از طریق دانشگاه برای کار به آنها معرفی میشوید درمانگاه دندانپزشکی UCLA واقع در وست وود و ونیز با بهترین گزینه های منطقه برای درمان دندان عمومی و تخصصی که خدماتی از جمله مراقبت جامع، اعم از شستشو و تمیز کردن و پر کردن به پرانتز و ایمپلنت ارایه میدهد.

از بین دانش آموختگان این دانشگاه برای اولین بار در سال 1968، نزدیک به 4400 نفر به درجه DDS دست یافتند. حدود 1900 برنامه در هر سال برای 88 اسلات موجود جهت رسیدن به مراتب بالاتر ارایه میشود که بیش از 700 برنامه کاربردی برای 20 اسلات موجود مختص برنامه دندانپزشکان بین المللی میباشد. برنامه های رزیدنتی آنها در میان بهترین و رقابتی ترین برنامه های جهان است. پیشنهاد ویژه آنها 15 برنامه های تخصصی و عمومی دندانپزشکی میباشد.

تحصیل در رشته ی دندانپزشکی در آمریکا

مقطع دکترای دانشکده دندانپزشکی UCLA

در مقطع دکترا دانشکده دندانپزشکی UCLA افتخار بزرگی در برنامه های تحقیقاتی دارا میباشد. محققان ما انجام برش لبه عمومی و ترجمه علوم،  تحقیقات بهداشت خدمات بالینی که آموزشی و پژوهشی است را ارائه می نماید. پژوهش و کارهای علمی فعالیت های ضروری برای تمام دانشکده دندانپزشکی UCLA است که برای تمام دانشجویان و اساتید ضروری می باشد. تحقیقات با حمایت مالی ازسمت دانشگاه میباشد، تقریبا از سال 1995. پیشرفت به ۳ برابر رسیده است که این افزایش نشان دهنده این است که دانشکده UCLA بین المللی شناخته شده و تمرکز قوی آنها در تحقیقات علمی-دانشجویی میباشد.

دانشگاه UCLA طیف وسیعی را در تحقیق و پژوهش برای دندان به دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد ارائه می نماید و یک فرصت منحصر به فرد برای مشارکت در تحقیقات بهداشت دهان و دندان فراهم کرده است.

تعهد به خدمات عمومی در سراسر دانشکده دندانپزشکی دارای اهمیت فراوان میباشد. به عنوان بخشی از برنامه درسی، دانش آموزان برنامه ریزی میشود و با توجه به فرصت های زیادی که برای ارتباط برقرار کردن با مردم دارد تجربه چالش های بهداشت دهان و دندان و نیازهای مرتبط با گروه در جامعه را دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در خصوص شرایط مهاجرت به آمریکا و سایر کشورهای برتر دنیا راهنمایی نموده و اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#تحصیل_در_رشته_ی_دندانپزشکی_در_آمریکا

#اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده