ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 240
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 66
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 594
  • بازديد ماه : 1,516
  • بازديد سال : 11,441
  • بازديد کلي : 58,470
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.217.71.217
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

در این مقاله به بررسی موضوع اقامت از طریق کار در امارات پرداخته ایم و اطلاعات جامعی را در اختیار متقاضیان قرار داده ایم. کشور امارات یک پادشاهی فدرال که از سمت جنوب غربی با قاره آسیا و از سمت شبه جزیره عربستان در خاورمیانه می باشد. مساحت این کشور 83.600 کیلومتر مربع می باشد. زبان رسمی این کشور انگلیسی و عربی می باشد. مذهب این کشور اسلامی می باشد. جمعیت این کشور در سال 2012 تقریبا 5.314.317 نفر بوده و رشد جمعیت آن 3.05 % بوده است و بیشتر از 16 مهاجر در سال به ازای هر هزار نفر پنجمین کشور مهاجر پذیر دنیا است. کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت از طریق کار به صورت تلفنی و حضوری به شما سروران بهترین مشاوره ارائه می دهند.

شرایط اقامت از طریق کار در امارات

این کشور از مجموعه های امیر نشین ها شامل ابوظبی، عجمان، فجیره، راس الخیمه و …. تشکیل شده است.  این کشور سومین تولید کننده بزرگ نفت در خاورمیانه که روزانه تقریبا دو و نیم میلیون بشکه نفت تولیدات انجام می شود و مانند کشور های حوزه خلیج فارس از تنوع اقتصادی برخوردار هستند. در زمان شیخ نشین ها به این شکل بوده است که پروژه های صنعتی و تولیدات، ساختمان ها ساخته شده و تجارت ها شکل گرفت. امروزه بهترین مارک های پوشاک و بهترین فروشگاه ها در این کشور می باشد.

شرایط کار در کشور امارات

مهاجران به صورت کلی این امکان را ندارند که قسمتی از جمعیت دائم کشور باشند. دولت از احتیاج داشتن به کسب و کار های مناسب با چشم انداز کاری معقول بابت شهروندان جوان و تحصیل کرده آگاه هستند. بیشتر ناظران خارجی، به این معتقند که قابل توجه باشد. روند مهاجرت و  تقاضای شهروندی و روند پناهندگی اقتصادی در طی زندگی بهتر است با مدیریت، حرفه ای و به ویژه فن آوری و …. رو به زیاد شدن می باشد. این شهر به آسانی مجوز اقامت به افراد خارجی و بین المللی را نمی دهد. سرمایه گذاری در این کشور از همه لحاظ مستقل و جدا می باشد شما باید قدرت داشته باشید و پیشرفت خود را کار زیاد کنید. نرخ بیکاری در امارات در طی سال های متوالی شامل موارد زیر می باشد:سال 2018 : 1.72 % / سال 2016 : 1.64 % / سال 2014 : 2.44 %

پیدا کردن کار در امارات

بابت امتیاز بیشتر در این کشور، می توانید رزومه کاری سابق خود را به صورت اینترنتی تکمیل کتید و به کارفرمایان نشان دهید. قبل از ارائه کسب و کار باید مصاحبه انجام دهید. تمامی مهاجران به پاسپورت یا گذرنامه ویزای کار دریافت می کنند که به  مدت سه ماه معتبر می باشد. و در این مدت می توانند با کارفرمایان قرارداد کاری منعقد کنند و مشغول به کار شوند و ویزای کاری دریافت کنند.

ساعت کاری و حقوق در امارات

ساعت کار در امارات عربی 9 ساعت در روز می باشد و افراد مشغول به کار هستند و به مدت 47 ساعت در هفته مشغول به کار هستند. متوسط دستمزد در امارات به شرح زیر می باشد:

قسمت مهندسی : 25.000 درهم در سال

قسمت مالی : 55.000 درهم در سال

قسمت املاک و مستغلات : 35.000 درهم در سال

قسمت مدیریت خدمات : 40.000 درهم در سال

قسمت بهداشت و درمان : 80.000 درهم در سال

قسمت فن آوری اطلاعات: 20.000 درهم در سال

شرایط گوناگونی مانند پایان خدمت رسانی در مورد کارکنان خارجی و بین المللی در این کشور صورت می گیرد. کارکنان مشغول به کار به مدت بیشتر از یک سال مجوز دارند بابت پرداخت حق تقاضا دهند، شامل 21 روز حقوق از  هر سال از 5 سال اول و 30 روز حقوق بابت هر سال اضافه تر می شود.

مرخصی هنگام کار در امارات

هر کارگری که مشغول به کا در این منطقه اغلب بابت 30 روز مرخصی در سال مجوز دارند. به صورت کلی 22 آن مرخصی با حقوق است. کارمندان در مدت دوره مرخصی استعلاجی شامل نمی توانند مزایای کافی داشته باشند. بعد از تکمیل این دوره این امکان را دارید که به مدت پانزده روز در سال مرخصی داشته باشید.

بیشتر هتل ها و باشگاه ها میان 10 تا 15 % هزینه خدمات رسانی (مالیات) اخذ می کنند و بدون حساب کردن هزینه شما این امکان را دارید که 10 % به صورت حساب خود اضافه کنید.

اقامت از طریق کار در امارات

جزئیاتی که یک قرارداد استخدام و کاری باید داشته باشد شامل موارد زیر می باشد: نام شخص کارفرما/ آدرس محل کار کارفرما/ نام کارمند (کارگر)/ تاریخ تولد/ مدرک تحصیلی/ ملیت/ شغل و محل اقامت/ نوع کار/ مدت زمان قرارداد/ حقوق پایه و مزایا

مزایا و معایب اقامت از طریق کار در امارات

یکی از عیب های این روش این است که هزینه های بالایی دارد زیرا بابت ثبت شرکت حدودا 9500 $ آمریکا آغاز می شود. این هزینه های با هر کشور متفاوت می باشد.  یکی از مزیت های این روش این است که بابت سرمایه گذاری احتیاج به داشتن ملک در این کشور نیست. دریافت ویزای اقامتی بابت بلند مدت می باشد اغلب این نوع ویزا ها به مدت 3 سال اعطا می شود.

در این مدت می توانید مشغول به ادامه تحصیل شوید و به تحصیلات خود ادامه دهید. و سپس می توانید قلمرو UAE را داشته باشید. تقاضا بابت دریافت ویزای خانوادگی فقط پس از تکمیل ویزای ثبت شرکت و بابت سهامداران صورت می گیرد. باید اطلاعات کافی را داشته باشید و سپس بابت دریافت ویزای اقدامات لازم را انجام دهید.

کارشناسان ارشد و حرفه ای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت از طریق کار، قرارداد های کاری، ویزای کاری و ….. به شما عزیزان به صورت تلفنی که رایگان می باشد و به صورت تخصصی و حضوری به شما سروران عالی قدر خدمات ارائه می دهند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#اقامت_از_طریق_کار_در_امارات
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده