ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 290
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 70
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 644
  • بازديد ماه : 1,566
  • بازديد سال : 11,491
  • بازديد کلي : 58,520
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.16.203.149
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

افرادی که قصد اخذ ویزای کار در پرتغال در سال 2018 را داشته اند باید بدانند که اطلاعات مهاجرتی هر ساله دچار تغییرات شده و به روز رسانی می شود و به دلیل اینکه ویزای کار از جمله راه های پر مخاطب و کم هزینه در میان انواع راه های مهاجرت میباشد در این راستا باید از شرایطی مانند:

چگونگی اخذ ویزای کاری کشور پرتغال؟

شرایط اخذ ویزای کار در اروپا برای شغل ها مختلف به چه صورت است؟

مدارک لازم ویزای کار در پرتغال در سال 2018؟

مدت زمانی که اخذ ویزا کار پرتغال طول می کشد چقدر است؟

اطلاع یافت، بهتر است متقاضیان از پیش نسبت به این موارد مهاجرتی آشنا شوند. اگر این مقاله را تا انتها دنبال نمائید به تمامی سوالات و تمامی شرایط لازم برای کار در کشور پرتغال به محضر شریفتان می رسانیم . برای مهاجرت به یک کشور راه های زیادی وجود دارد، اما در بین این راه ها بهترین راه اخذ ویزای کار با قوانین به روز می باشد که در این مقاله ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای راهنمایی شما عزیزان به این مساله پرداختیم که آیا امکان اخذ ویزای کار در پرتغال وجود دارد یا خیر؟

نحوه اخذ ویزای کار در پرتغال در سال 2018

طبق قوانین تعریف شده در کشورهای اتحادیه اروپا و اخذ روادید کاری در این اتحادیه شخص متقاضی برای درخواست ویزای کار می بایست دعوتنامه ای از سوی کارفرما داشته باشد که شاید داشتن این موقعیت کاری و ارسال دعوتنامه از سوی کارفرما برای هر شخصی سخت و نشدنی باشد، شاید سوال پیش بیاید که طبق قوانین تعریف شده در اتحادیه اروپا برای جذب نیرو برای کار آن هم خارج از اتحادیه اروپا پروسه ای سخت، پیچیده و نا شدنی دارد.

بدین صورت که ابتدا آن کارفرما می بایست به اثبات برساند که نیرویی در کشور پرتغال با آن حرفه و تخصص و مشخصاتی که او می خواهد وجود ندارد و این کار با آگهی کردن این موقعیت کاری به مدت 3 ماه می بایست ادامه یابد تا در نهایت اگر نیرویی برای این موقعیت یافت نشد، سپس همین مراتب را در اتحادیه اروپا باز به مدت 3 ماه طی کند و اگر همچنان نیرویی برای این کار موجود نبود سپس می تواند این دعوتنامه را برای آن شخص که خارج از این اتحادیه مثل کشور ایران است، ارسال نماید که شاید در عمل، کاری بس دشوار باشد زیرا که حتما یک نفر در کشورهای پر جمعیت اروپا برای عنوان شغلی مورد نظر یافت خواهد شد.

اما در مواردی دیده شده که فرد اقوام و یا دوستی در این کشور داشته باشد که این کار را در حق فرد انجام دهد بتوانند این مراحل سخت را طی نماید و بتواند با داشتن آن دعوتنامه راهی اروپا شود، معمولا اکثر افراد برای رسیدن به کشور پرتغال راه ویزای تحصیلی را انتخاب کرده و از این طریق بهانه ی مهاجرت را ایجاد کرده و پس از آن با پیدا کردن یک پیشنهاد کاری و اصطلاحا Job offer در آن کشور ویزای تحصیلی را تبدیل به ویزای کاری نمایند.

مدارک لازم ویزای کار در پرتغال در سال 2018

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در پرتغال عبارتند از:

ارائه قرارداد کار از سوی کارفرمای ارمنستانی
گذر نامه معتبر دارای حداقل 6 ماه اعتبار
کپی از شناسنامه
گواهی اثبات تجربه ها و مهارت های کاری فرد
رزومه شخصی
دو قطعه عکس 6*4
فرم تکمیل شده ویزای طولانی مدت
ضمانت نامه کارفرما مبنی بر ساپورت تمامی هزینه ها همراه با کپی از اسناد هویتی
اثبات پوشش بیمه درمانی
ارائه مدارک تحصیلی

نحوه یافتن کار در پرتغال با ویزای تحصیلی

با داشتن شرایط کار ضمن تحصیل در پرتغال و اقامت پس از تحصیل فرد می تواند کار پیدا کرده و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و چون در محیط خود کشور پرتغال به صورت فیزیکی حضور دارد پیدا کردن کارفرما بسیار راحت خواهد بود زیرا که دانشگاه های پرتغال دانشگاه های خوبیست و برای افراد خارجی هزینه تحصیل معقولی دارد و در زمره کشورهای ارزان اروپا به حساب می ایند و برای پذیرش اکثر دانشگاه ها نیاز به مدرک زبان نیست. البته که در مرحله ی ویزا سفارت سختگیری می کند و معمولا نیازمند مدرک زبان است.

کشور پرتغال با داشتن موقعیت های کاری در زمینه های گردشگری، املاک و مستغلات، هتل و پذیرایی، خدمات عمومی، کشاورزی، انرژی و آب، خرده فروشی دارای موقعیت های کاری بوده و همچنین برای افراد متخصص در زمینه های کاری بخش سلامت (پزشکان و پرستاران با تخصص های مختلف) و بخش فناوری اطلاعات (مهندسین، تحلیلگران، برنامه نویسان و نرم افزار و سخت افزار تکنسین) زمینه های کاری موجود است. ثروتمندترین منطقه در پرتغال استان لیسبون می باشد لیسبون به عنوان پایتخت پرتغال مرکز تمام کسب و کار بزرگ تولید و بخش های اقتصادی است در لیسبون افراد می توانند کار متنوع انجام دهند، بندر اصلی کشور در لیسبون واقع شده است و این منطقه نیز مهم ترین بازار اقتصادی در شبه جزیره ایبری را داراست.

وضعیت کار در کشور پرتغال

اگر فردی علاقه مند به کار در پالایشگاه های نفت، کارخانه های نساجی، کشتی سازی، فولاد و یا ماهیگیری باشد ممکن است این مکان برای او گزینه ای مناسب باشد، علاوه بر این لیسبون مرکز رسانه های جمعی پیشرفته در پرتغال است، بسیاری از شبکه های تلویزیونی پرتغالی به خوبی شناخته شده اند و با نفوذ ایستگاه های رادیویی و روزنامه ها که در این شهر واقع شده است.

بازار کار در پرتغال نیز به شدت وابسته به جهانگردی و بخش خدمات هست در حال حاضر این بخش ها با بیشترین جای خالی بازار کار خوبی دارند و اگر فرد یک فارغ التحصیل از دانشگاه های پرتغال باشد نگرانی برای آینده کاری نخواهد داشت. همچنین علاوه بر زبان پرتغالی دانستن دیگر زبان های خارجی، از جمله آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی و البته انگلیسی ممکن است یک مزیت در حرفه کاری باشد که کمک شایانی در پیدا کردن کار به می کند.

ویزای کار در پرتغال در سال 2018مهاجرت به پرتغال با راه های جایگزین کار 

از این رو شاید افراد به دنبال راهی جایگزین برای این موضوع باشند که چگونه می توان راهی ساده تر و کم هزینه تر به اقامت در یک کشور اروپایی دست یافت، وکلا و مشاورین حقوقی که علمشان در این زمینه بوده و موسسات مهاجرتی که به صورت قانونی فعالیت می کنند می توانند فرد را در این مسیر یاری نمایند. کشور پرتغال با داشتن مناطق و اماکن توریستی بسیار زیادی که دارد می تواند برای این صنعت که یکی از قوی ترین و پول سازترین مشاغل در دنیا هست برای یک شخص که قصد مهاجرت به پرتغال را دارد ایده آل باشد، راهی که می توان به عنوان میانبر پیشنهاد کرد ورود با ویزای تحصیلی به این کشور بوده و بعد از تحصیل با داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمایی در پرتغال مشغول به کار شده پس از 3 الی 5 سال اقامت دائم کشور پرتغال را بگیرند.

ویزای سرمایه گذاری کشور پرتغال

یکی دیگر از راههای خوب ورود به پرتغال برای اشخاصی که توانایی مالی دارند نوع ویزای طلایی پرتغال یا اصطلاحا خرید ملک در این کشور می باشد به این صورت که با خرید یک ملک خود شخص متقاضی و همراهان او یعنی خانواده و همسر و فرزند می توانند به این کشور عزیمت کرده و از امکانات این کشور برخوردار شوند هیچ یکی از مزیت های بزرگ این نوع ویزا این می باشد که نیازمند شرط حضور نیست. یعنی اینکه فرد می تواند سالی یک هفته فقط در کشور پرتغال باشد. شاید یکی از بهترین راه ها برای اخذ اقامت کشور پرتغال اخذ ویزای تحصیلی در کشور پرتغال باشد، چرا که فرد می تواند با پرداخت هزینه های پایین تحصیل در کشور پرتغال راه را برای کسب اقامت دائم در کشور پرتغال برای خود ساده سازد.

برای گرفتن اطلاعات دقیق و به روز در مورد اخذ پذیرش از دانشگاه های پرتغال و اخذ روادید تحصیلی با مشورت با افراد متخصص برای اخذ ویزای تحصیلی برای ورود به کشور پرتغال و تحصیل در این کشور و در نهایت کار در پرتغال و اقامت کشور پرتغال اقدام نمائید. برای هرگونه اقدام در مورد اخذ ویزاهای کاری و یا تحصیلی و یا دوره های زبان در پرتغال می توانید از کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات دقیق و کافی کسب نمائید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#ویزای_کار_در_پرتغال_در_سال_2018

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده