ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 431
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 83
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 785
  • بازديد ماه : 1,707
  • بازديد سال : 11,632
  • بازديد کلي : 58,661
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.221.59.245
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

دانشجویانی خارجی می توانند با انجام کار پس از تحصیل در نروژ و انجام تعهداتشان بعد از چند سال به اقامت دائم این کشور نیز دست یابند. البته در این راستا تعهداتی برای دانشجو مشخص گردیده که بنا به طی نمودن این مراحل می توانند ویزای تحصیلی خود را به نوع دیگری از برنامه های اقامتی در این کشور تبدیل نمایند که شاید بهترین روش انجام کار پس از تحصیل در این کشور باشد. ممکن است این سوال برای متقاضیان پیش آید که شرایط کار پس از تحصیل در نروژ در سال 2019 به چه صورت می باشد؟ مقاله پیش رو توسط موسسه سفیران سروش سعادت به نگارش در آمده است و به متقاضیانی که قصد کار بعد از فارغ التحصیلی در این کشور را دارند پیشنهاد می شود این مقاله را مطالعه نمایند.

کار پس از تحصیل در نروژ برای افراد خارجی

مهاجرت به کشور نروژ در چند سال اخیر باب شده است و پیش از آن افراد زیادی به این کشور مهاجرت نمی کردند و می توان گفت نروژ ماجر پذیر نبوده است. این موضوع در نظر کارفرمایان اثر داشته است و در سال های اخیر کارفرمایان زیادی تمایل به استخدام افراد خارجی داشته اند.  متقاضیان خارجی و بین المللی که به زبان نروژی تسلط ندارند به سختی می توانند در این کشور مشغول به کار شوند. در این کشور فقط در موسسات و شرکت های خارجی کارمندان به زبان انگلیسی به مکالمه می پردازند. همچنین افراد می توانند در مشاغلی مشغول به کار شوند که نیازی به آشناییت با زبان نروژی ندارد. می توان گفت در کشور نروژ تقریبا همگی شهروندان از تبار نروژ می باشند، همین موضوع باعث رقابت بین خارجی ها برای پیدا کردن کار شده است.

متقاضیان خارجی در مقایسه با افراد نروژی کمتر می توانند در شغلی که مرتبط با رشته تحصیلیشان یا مرتبط با شغل قبلی آن ها باشد شاغل شوند. برای مثال می تواند گفت پزشکان برای اینکه در رشته خود مشغول به کار شوند باید دوره های زیادی را بگذرانند. متقاضیانی که علاقه به کار کردن در بخش های شیلات، گردشگری، صنعت نفت، خدمات و صنعت گاز دارند شانس بیشتری برای یافتن کار دارند.

نقش زبان انگلیسی در مهاجرت به نروژ

زبان کار و مکالمه در بیشتر شرکت های بزرگ در کشور نروژ مثل شرکت های نفت و گاز انگلیسی می باشد. در این صنایع بیشتر تمایل به استخدام افراد خارجی و بین المللی می باشد. برای کار در مشاغل غیر حرفه ای مانند: کار کشاورزی و یا مشاغل فصلی نیازی به تسلط به زبان نروژی نمی باشد. اما می توان گفت افرادی که قصد کار پس از تحصیل در نروژ را دارند باید به زبان نروژی تسلط داشته باشند، زیرا شرط استخدام در بیشتر مشاغل در این کشور تسلط به زبان نروژی می باشد. افراد می توانند برای گذراندن دوره زبان انگلیسی در شهرستان های این کشور کلاس هایی برای گذراندن این دوره ها پیدا نمایند.

جستجوی کار پس از تحصیل در نروژ

طبق قوانین وضع شده در نروژ تمامی فرصت های شغلی باید به خدمات اشتغال این کشور گزارش شوند. متقاضیان می توانند برای هر شغلی که مد نظرشان بود رزومه خود را ارسال نمایند. همچنین آگهی های استدام در روزنامه های این کشور نیز منتشر می شود. بسیاری از کارفرمایان استفاده از اینترنت را برای منتشر کردن آگهی استخدام انتخاب می کنند، به همین دلیل آگهی های استخدامی زیادی در وب سایت موسسات منتشر می شود. همچنین شما می توانید از موسسات کاریابی نیز برای یافتن شغل کمک بگیرید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با موسسه سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

افرادی که قصد دارند در مشاغل حرفه ای مشغول به کار شوند باید از نشریات و کتاب های تجاری موجود در کشور نروژ آگاهی داشته باشند. در مرکز برونوی سوند بیشتر از چهارصد هزار اطلاعات در رابطه با شرکت های تجاری وجود دارد. یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن کار که به افراد پیشنهاد می شود این است که به صورت مکرر به سایت موسسات مراجعه نمایند.

از دست دادن شغل در نروژ

متقاضیانی که کارشان را از دست می دهند 7 روز فرصت دارند تا به پلیس در محل زندگی شان گزارش دهند. متقاضیان می توانند ویزا جست و جو کار دریافت نمایند تا اقامتشان معتبر و قانونی باشد و به مدت شش ماه در این کشور در جست و جو کار مورد نظر خود باشند. در تصمیم نامه افراد مواردی نوشته شده است که متقاضیان باید بعد از پیدا کردن شغل به آن ها توجه نمایند. ممکن است در تصمیم نامه نوشته شده باشد که افراد پیش از شروع کار جدید به تحصیل مشغول شوند، و یا اینکه بعد از یافتن شغل نیاز است ظرف مدت هفت روز به پلیس محلی گزارش دهند.

کار پس از تحصیل در نروژ

شرایط مورد نیاز ویزای جستجوی کار نروژ

متقاضیانی که قصد دریافت ویزا شش ماهه جست و جو کار را دارند باید شرایط زیر را داشته باشند تا بتوانند این ویزا را دریافت نمایند:

  • فرد مهارت و یا تخصص خاصی داشته باشد و برای مهارتش به دنبال کار باشد
  • حداقل مدرک تحصیلی متقاضی باید لیسانس باشد، مدرک دانشگاهی فرد باید تایید شده باشد و ترجمه آن ارائه شود
  • ارائه سوابق تحصیلی مرتبط با مهارتتان ارائه شد
  • ارائه گواهی تمکن مالی برای پرداخت هزینه ها در طول 6 ماه اقامت

افرادی که قصد کار پس از تحصیل در نروژ را دارند می توانند اجازه اقامت 1 تا 3 سال را دریافت نمایند. بعد از گذشت 3 سال فرد می تواند اقدامات لازم را جهت دریافت اقامت دائم در این کشور انجام دهند. اعضای خانواده متقاضی نیز می توانند برای اقامت در این کشور اقدامات لازم را انجام دهند. برای مطالعه در رابطه با مهاجرت به نروژ می توانید مقاله راه های مهاجرت به نروژ را مطالعه نمائید.

قوانین درخواست کار پس از تحصیل در نروژ

اگر متقاضی و اعضای خانواده همزمان با یکدیگر درخواست خود را ارائه نمایند جواب درخواستشان را در یک زمان دریافت می نمایند. اگر متقاضی بخواهد در کار دیگری مشغول به کار شود باید اجازه اقامت دیگری را دریافت نماید. متقاضی تا زمانی که اقامت جدیدش را دریافت نکند نمی تواند در شغلی مشغول به کار شود. اگر اجازه اقامت فرد برای مرتبط به کارفرمای خاصی است باید برای شاغل شدن در کار دیگری منتظر صدور اقامت جدیدش باشد. اگر اجازه اقامت فرد برای کارفرمای خاصی صادر نشده است فرد فقط می تواند کارفرمایش را عوض کند و اجازه تغییر شغلش را ندارد. اگر فردی به طور موقت کارش را ترک کرده است می تواند بدون اطلاع به پلیس تا زمانی که اجازه اقامتش اعتبار دارد در این کشور اقامت داشته باشد.

موسسه سفیران سروش سعادت به افراد پیشنهاد می کند پیش از اقدام برای هر کاری با مشاوران مهاجرتی مشورت کرده و بعد از به دست آوردن اطلاعات بهترین راه را با توجه به شرایطتان برای مهاجرت انتخاب نمایید. در این مقاله به بررسی کار پس از تحصیل در نروژ و شرایط آن پرداخت شد. برای مطالعه بیشتر و آگاهی در رابطه با مهاجرت، اقامت، تحصیل و کار پس از تحصیل در نروژ می توانید مقالات مهاجرت به نروژ، ویزای کاری نروژ،اقامت نروژ و کار ضمن تحصیل در نروژ را مطالعه نمائید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#کار_پس_از_تحصیل_در_نروژ

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده