ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 309
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 71
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 663
  • بازديد ماه : 1,585
  • بازديد سال : 11,510
  • بازديد کلي : 58,539
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.145.167.176
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

ممکن است اولین سوال برای افراد خواهان مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی این باشد که آیا فرانسه با توجه به قوانینی که داراست، پناهنده می پذیرد. مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی با توجه به قوانین و مقررات فرانسه و بنا به سهمیه های اعلامی از سوی دولت فرانسه امکان پذیر است.

بر مبنای گزارش اداره آمار اروپا Eurostat، در سال 2016 فرانسه 35170 پناهجو را پذیرفته است، اکثر این پناهجویان از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، سودان، روسیه و جمهوری دموکراتیک کنگو می باشند، اما از یکسو، روند اداری پیچیده پذیرش پناهجویان و از سوی دیگر، مخاطرات بر سر راه پناهجویان، گزینه مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی را از اعتبار می اندازد، مخصوصا این موضوع زمانی مهم می شود که بدانیم روش های مهاجرت قانونی و راحت به کشور فرانسه وجود دارد.

مطمئنا شما نیز با مطالعه این مقاله سندیت گفته ما را در این خصوص تایید خواهید کرد که مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی، روش مناسب و بی دغدغه ای جهت مهاجرت به فرانسه نمی باشد. کارشناسان و وکلای حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوره های به روز و هدفمندشان می توانند بهترین و آسانترین راه های مهاجرتی را به شما ارایه دهند.

قوانین مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی

پناهندگی یا Asylum حق قانونی است و به لحاظ نظری این حق به افراد نیازمند کمک مالی اعطا می شود و در صورتی که فرد پناهجو در فرایند درخواست موفق شود، معمولا اقامت طولانی را هم می تواند بدست آورد. فرانسه هم تاریخ مشترکی با پناهجویان دارد، برای مثال پناهجویان اسپانیایی ناشی از جنگ داخلی اسپانیا در دهه 1970 را در نظر بگیرید که دسته دسته با قایق خودشان را به فرانسه می رساندند.

فرآیند مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی شیوه ای پیچیده و توام با ریسک می باشد، کارشناسان و وکلای با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این روش مهاجرتی را به صلاح هموطنان نمی دانند، با توجه به مسیرهای اداری و قانونی پر پیچ و خم پناهندگی در فرانسه که در ادامه همین مقاله هم توضیح داده میشود، کارشناسان مهاجرتی موسسه ما به شما روش های راحت تر و در شان شما پیشنهاد می کنند. قوانین اصلی در رابطه با شیوه های پناهندگی، شرایط پذیرش، رد و قبول حفاظت از سال 2014 تا سال 2016 توسط مجلس قانونگذاری فرانسه تصویب شده است.

شیوه تسریع شده در مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی

از سال 2015، روش های اولویت دار (procédures prioritaires)، شیوه های تسریع شده می باشد، درخواست های پناهندگی بعد از 1 نوامبر سال 2015 با این روش رسیدگی شده است. شیوه تسریع شده به طور اتوماتیکی در جایی به کار گرفته می شود که:

  • متقاضی پناهندگی از یک کشور امن باشد.
  • تقاضای بعدی متقاضی غیرقابل قبول باشد.
  • پناهجو از گرفتن اثرانگشت امتناع بکند.
  • پناهجو اسناد و مدارک جعلی و کاذب ارایه دهد.
  • پناهجو برای دور زدن قوانین، اقدام به ازدواج صوری با شهروند فرانسوی بکند.

در این موارد، رسیدگی به پرونده پناهندگی با شیوه تسریع شده انجام می شود. اکنون سیستم پناهندگی در فرانسه پیچیده شده است، در برخی مکان ها، ادارات مسئول تلاش می کنند تا از مسئولیت مراقبت از پناهجویان امتناع کنند و در برخی موارد هم تلاش های جبران کننده سازمانها و نهادهای خصوصی را تضعیف می کنند.

در کل طبق آمار بررسی شده این روزها اکثر کشورها از ورود پناهنجویان ایرانی به کشورشان خودداری می کنند و اکنون افرادی که به صورت پناهنده در این کشورها هستند، در شرایط بسیار بد و اسفناکی به سر میبرند و حتی بسیاری از آن ها پرونده های پناهندگیشان نیز رد شده است. بر این اساس پیشنهاد می شود دوستداران مهاجرت به این کشور حدالامکان با مشورت با کارشناسان ارشد از راه های قانونی مهاجرت مانند ویزای تحصیلی فرانسه و یا ویزای کاری فرانسه اقدام نمایید.

شیوه مرزی در مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی

شیوه مرزی خاص برای درخواست پذیرش در داخل کشور با شرایط پناهندگی توسط قانون مهاجرت فرانسه، برای اشخاص وارد شده به قلمرو فرانسه از طریق فرودگاه ها، بنادر یا ایستگاه های قطار بین المللی اعمال می گردد، این شیوه جدا از روش پناهندگی در قلمرو فرانسه است. روش مرزی توسط قانون Article R.213-2 Ceseda اعمال می شود، زمانی که فرد خارجی که به مرز رسیده درخواست پناهندگی کند، آن افراد فورا به زبان خودشان توجیه شده و در جریان روش درخواست پناهندگی، حقوق و تعهداتشان با این شیوه قرار می گیرند. متقاضیان پناهندگی با این شیوه در زمان انتظار قرار گرفته و در همان جا به پرونده پناهندگیشان رسیدگی می شود، در این روش نیز بمانند روش قانونمند، مراحل درخواست پناهندگی، مصاحبه، معاینه و اسکان انجام می شود.

با توجه به نتایج حاصله از این مطالعه می توان ملاحظه کرد که مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی اصلا به صلاح نیست، چرا که علاوه بر موانع و محدودیت های متعددی که ما برای شما برشمردیم، حتی آمار حاصله از جداول نیز موید این مطلب است.

آمارها نشانگر 73.2% رد درخواست پناهندگی در مقابل 26.8% پذیرش پناهندگی در فرانسه می باشد، به همین منظور راه های مهاجرت قانونی با موفقیت بسیار بالا وجود دارد که از بهترین راه های مهاجرت میتوان به پروسه مهاجرت تحصیلی به فرانسه، مهاجرت کاری به فرانسه و مهاجرت سرمایه گذاری به فرانسه اشاره نمود که از شما عزیزان دعوت می شود با مراجعه به سایت در مقاله های مربوطه از اطلاعات لازمه برخوردار شوید.

توجه کنید که هزینه های مذکور برآوردهای میانگین هستند و این هزینه ها از شهری به شهری دیگر در فرانسه متفاوت می باشد. با توجه به این موارد، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت روش مهاجرت به فرانسه از طریق مهاجرت را به هیچ وجه ممکن توصیه نمی کنند و در همین راستا، کارشناسان خبره این موسسه به شما طیفی از روش های مهاجرت قانونی و راحت را پیشنهاد می کنند، کافی است که با کارشناسان ما مشاوره تلفنی یا حضوری برقرار کنید.

سوالات پرتکرار در خصوص مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی

افرادی که مایل به مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی هستند با سوالات زیر مواجه می شوند:

  1. دسته بندی طرق مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی به چه صورت است؟ این دسته بندی ها شامل دوبلین، مرزی، قانونمند و تسریع شده می باشد.
  2. طرق تسریع اتوماتیک در چه زمانی به کار برده می شود؟ متقاضی از یک کشور امن و غیر قابل قبول باشد. پناهجو نسبت به ازدواج صوری و ارائه مدارک جعلی اقدام کند.
  3. آیا درهای فرانسه بر روی پناهندگان باز است؟ مطابق با آخرین آمار تقریبا نزدیک به 73.2% از درخواست های پناهندگی در این کشور رد می شود.
  4. قوانین دوبلین در کشور فرانسه به چه صورت است؟ این قانون شامل افرادی میشود که قبلا در یکی از کشورهای عضو EU و حفاظت های موثر برخوردار شده باشند.
☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
02191003232
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
safiran_mohajerat
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com
 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مهاجرت_به_فرانسه_از_طریق_پناهندگی
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده