ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 286
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 70
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 640
  • بازديد ماه : 1,562
  • بازديد سال : 11,487
  • بازديد کلي : 58,516
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.16.203.149
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

شرایط مهاجرت به استرالیا و اطلاع از آن، از مهم ترین مسائل پیش روی افرادی است که خواهان مهاجرت به این کشور و اقامت در آن هستند. اساسا شرایط مهاجرت به هر کشوری در دنیا، عبارت از مجموعه ای از الزامات قانونی و وضعیت اجتماعی و اقتصادی و مانند آن ها در قبل و حین و بعد از مهاجرت است. برای موفقیت در پروسه مهاجرت، اطلاع از مجموعه این مسائل، ضروری می باشد و لازم است که افراد متقاضی پیش از هر اقدامی در این زمینه به خوبی تحقیق کرده و از آن ها به خوبی آگاه گردند.

استرالیا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا در این دوران می باشد که راه های متعددی را بدین منظور طراحی و معرفی کرده است. این کشور یکی از بیشترین انواع ویزا را دارد که متقاضیان مهاجرت به این کشور لازم است که با توجه به وضعیت خویش، به درستی یکی از این ویزاها که موسوم به “ساب کلاس” هستند را انتخاب و از آن طریق اقدام نمایند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش با دانش و تجربه خود می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

راه های مهاجرت به استرالیا

استرالیا علاوه بر این که یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا می باشد، همچنین یکی از بهترین کشورهای دنیا نیز هست. این بهترین بودن، مبتنی بر معیارهای علمی و آمارهای رسمی در بسیاری از زمینه ها همانند سطح امنیت، آزادی، رفاه، آموزش، بهداشت و مانند اینهاست. بر اساس شاخص های جهانی، استرالیا جزء ده کشور نخست جهان برای زندگی است و این بیش از هر چیز دیگر، بیانگر چرایی شمار بالای درخواست ها برای مهاجرت به این کشور است.

راه های مهاجرت به استرالیا اصولا تابع همان قوانین حقوق بین الملل در سراسر دنیاست و عبارت است از: مهاجرت به استرالیا ازطریق تحصیل، از طریق کار، از طریق سرمایه گذاری، از طریق ازدواج، از طریق تولد و پناهندگی. اما هر یک از این راه ها، جزئیات فراوانی دارد که دولت استرالیا برای هر یک از آن ها ویزای خاصی را در نظر گرفته که متقاضی باید با دقت فراوان، ساب کلاس مربوطه را انتخاب نموده و از آن طریق درخواست دهد.

ویزاهای استرالیا به دو دسته کلی تقسیم می شود که به منظور اقامت موقت و اقامت دائم در این کشور است. ویزاهایی که به منظور اقامت دائم صادر شده باشند مطلقا بصورت مستقیم و ویزاهایی که به منظور اقامت موقت صادر شده باشند بعضا و بصورت غیرمستقیم می توانند منجر به مهاجرت به این کشور گردند.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

مهاجرت از طریق تحصیل همواره به عنوان مطمئن ترین روش مهاجرتی شناخته شده است اما در عین حال، این روش غالبا همراه با پرداخت هزینه های زیاد است. استرالیا یکی از کشورهای سطح بالا و پیشتاز در زمینه سیستم تحصیلاتی است تا جایی که اصلا یکی از بزرگ ترین صادرات این کشور را خدمات آموزشی آن تشکیل می دهد.

اقدام برای تحصیل در استرالیا در همه سنین، ممکن است؛ چه برای دانش آموزان و چه برای دانشجویان. به طور کلی تفاوت هایی درباره الزامات و امکانات برای افراد زیر سن قانونی (دانش آموزان) و افراد بالای سن قانونی (دانشجویان) وجود دارد که از مهمترین آن ها می توان به داشتن مدرک معتبر زبان و نیز همراهی اعضای خانواده اشاره کرد. البته باید به یاد داشت که طی نمودن مسیر مهاجرت تحصیلی نیازمند دو گام اصلی اخذ پذیرش تحصیلی و همچنین اخذ ویزای تحصیلی است که این دو، ماهیتا متفاوت از یکدیگر هستند و هر یک شرایط خود را دارد.

لازم است به یاد داشت که در نگاه دقیق، تحصیل مستقلا و مستقیما به عنوان راه رسیدن به اقامت کشوری دیگر نمی باشد بلکه کار پس از تحصیل است که این مهم را فراهم می آورد. دانشجویان خارجی پس از فارغ التحصیلی و بصورت استاندارد، فرصتی را خواهند داشت که در همان کشور به دنبال کاری متناسب با رشته تحصیلی خویش بگردند و در صورتی که موفق شوند، ویزای آن ها از تحصیلی به کاری تبدیل می شود و با استمرار اشتغال در آن کشور به مدت مورد نظر، می توانند اقامت دائم آن را به دست آورند.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق کار

کار در یک کشور خارجی، موضوعی است که می تواند اقامت دائم آن کشور را به ارمغان آورد. برای کار در یک کشور خارجی و رسیدن به اشتغال در آن، چند راه وجود دارد. اولین و اصلی ترین آنها داشتن یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای بومی در آن کشور است که معمولا تحقق آن بسیار بعید است اگرچه غیرممکن نیست.

امکان دیگر، استفاده از فرصت کاریابی پس از تحصیل و رسیدن به کار در آن کشور است. با استفاده از این فرصت می توان اولا به کار در آن کشور رسید که موجبات کسب اقامت دائم آن را فراهم میکند و ثانیا اینکه می توان به عنوان یک فرد دارای مهارت و تخصص که مورد تایید است، به کاری با موقعیت ارزنده و درآمد بالا رسید و اما در کنار این دو و با توجه به نیاز این کشور به نیروی کار، پروسه دیگری نیز به موازات آن ها طراحی شده است که به پروسه “اسکیلد ورکر” موسوم است.

هدف از این پروسه، پذیرش متقاضیان دارای مهارت و تخصص بالا برای کار در این کشور و اعطای اقامت دائم به آنهاست. این طرح، مبتنی بر سیستم امتیاز دهی است و لازم است که افراد متقاضی بتوانند حداقل امتیاز مورد نظر را در آن به دست آورند و افراد عموما تنها از این طریق می توانند برایکار در استرالیا اقدام کنند. فاکتورهای اصلی در این پروسه عبارتند از:

- سن متقاضی

- سابقه کار مرتبط با تحصیلات

- مدرک بین المللی انگلیسی

- تحصیلات دانشگاهی

متقاضیان در هر یک از این آیتم ها در هر سطحی که باشند، نمره ای را متناسب با آن به دست می آورند. مجموع نمرات هر آیتم نهایتا نمره کلی وی را مشخص می سازد.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

با توجه به اوضاع اقتصادی بسیار مطلوبی که این کشور دارد و البته دولت آن نیز نگاه مثبتی به جذب سرمایه های خارجی به عنوان سوخت موتور اقتصادی دارد، سرمایه گذاری در استرالیا یکی از گزینه های ارزنده محسوب می شود. البته خود سرمایه گذاری، اقسام مختلف و متعددی دارد. کارآفرینی یکی از اقسام سرمایه گذاری است که جزء رویکردهای متاخر به آن پدیده است. در استرالیا نیز کارآفرینی، بیش از هر پروسه دیگری مورد اقبال دولت قرار می گیرد.

برای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری به دو گونه کلی می توان اقدام کرد؛ یک آنکه ابتدا ویزای اقامت موقت دریافت نمود و پس از یک دوره موفق چهار ساله نسبت به اخذ اقامت دائم اقدام نمود و دیگر آنکه از ابتدا با اثبات شرایط لازمه، اقامت دائم آن کشور را به دست آورد. سن متقاضی، سوابق کاری وی، مدارکی دال بر صلاحیت و توانایی بیزنسی فرد، گواهی میزان دارایی و گردش مالی و غیره از جمله مهم ترین مدارکی است که سرمایه گذاری در استرالیا برای دریافت ویزای مربوطه می باید ارائه دهند.

شرایط مهاجرت به استرالیا

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

ازدواج یک فرد خارجی با یک تبعه استرالیایی می تواند به موجب شرایطی، اقامت این کشور را برای او به دنبال داشته باشد. بدین منظور لازم است که این ازدواج اولا قانونی باشد و ثانیا واقعی. از آنجایی که زن و شوهر طبیعتا باید در کنار یکدیگر زندگی کنند، چنانچه کشور استرالیا را به عنوان محل زندگی مشترک انتخاب نمایند، باید الزاماتی را محقق نمایند. این الزامات عبارت از این است که آن یک از زوجین که شهروند استرالیا است باید در این کشور، محل سکونت مناسب و درآمد مکفی داشته باشد. در یک کلام، باید شرایط تامین یک زندگی دو نفره در این کشور را داشته باشد.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق تولد

سیستم اعطای تابعیت در این کشور سابقا مبتنی بر اصل خاک بود یعنی به صِرف تولد در خاک این کشور، می شد تابعیت آن را به دست آورد ولی چند سالی است که این اصل تغییر پیدا کرده و اکنون اعطای تابعیت آن مبتنی بر اصل خون می باشد یعنی تنها فردی که حداقل یکی از والدین او استرالیایی باشند، می توانند تابعیت آن را به دست آورند.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی

پناهندگی، مسیری است که ابدا قابل توصیه نیست و به شدت نیز از آن پرهیز داده می شود. این مسیر، توام با هزینه های غیرقابل محاسبه و بعضا خسارت های جبران ناپذیری است. اصولا پناهجو بر طبق کنوانسیون ژنو، تعریف خاص خود را دارد و تنها افراد خاصی مصداق آن شمرده می شوند. پناهجو یعنی کسی که بدون ارتکاب جرمی و تنها به دلایل سیاسی، اجتماعی، قومی، مذهبی و مانندآن، جانش در کشورش در معرض خطر باشد.

پناهجویان باید اولا بتوانند خود را به کشور مقصد برسانند؛ ثانیا دارای کیسی باشند که آنها را مصداق پناهجو به حساب آورد و ثالثا اینکه بتواند به هر نحوی ادعای خود را در دادگاه کشور مقصد اثبات نماید. به یاد داشته باشید که صِرف وضعیت نامطلوب اجتماعی و اقتصادی در کشور مبدا، فرد را واجد شرایط دریافت پناهندگی نمی نماید. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با دانش و تجربه ای که در امر مهاجرت دارند، آماده اند تا شما را در رسیدن به مقصودتان همراهی نمایند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما :
 vipvisaa
🌐 سایت های ما :
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا
#شرایط_مهاجرت_به_استرالیا
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده