ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 114
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 99
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 970
  • بازديد ماه : 412
  • بازديد سال : 10,337
  • بازديد کلي : 57,366
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.224.214.215
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

مالزی کشوری واقع در جنوب شرقی قاره­ آسیاست که پایتخت این کشور شهر کوالالامپور می­ باشد. زندگی در مالزی و مشاهده جاذبه های گردشگری آن بسیار لذت بخش است. سالانه توریست های زیادی جهت بازدید از این کشور به مالزی سفر می­­ نمایند. وسعت کشور مالزی با توجه به میزان جمعیت این کشور که حدوداً 30 میلیون نفر است متناسب می­ باشد. نظم در کارهای مردم مالزی از جایگاه ویژه ای برخوردار می­ باشد و همچنین پایه های اقتصادی این کشور بسیار مستحکم هستند. بطوریکه هر ساله با افزایش رشد اقتصادی این کشور روبرو می شویم. افراد زیادی با اخذ ویزای توریستی مالزی به این کشور سفر نموده و سفر به کشوری زیبا و دیدنی را تجربه می­ نمایند.

روش های مختلفی برای مهاجرت به کشور مالزی وجود دارد. علاقمندان مهاجرت به مالزی قبل از تصمیم گیری در این زمینه بهتر است با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نموده و از راهنمایی های مفید آنان بهره­ مند گردند. زندگی در مالزی  دارای شرایط مناسبی است که افراد زیادی را مجذوب مهاجرت به این کشور نموده است. در طول سال های اخیر افراد زیادی با اهداف مختلفی همچون تحصیل، کار و یا سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می­ نمایند. هزینه های زندگی در کشور مالزی بسیار مناسب است و مردم این کشور از امکانات رفاهی و بهداشتی بسیار مناسبی برخوردار هستند. مردم در کشور مالزی به زبان انگلیسی صحبت می­کنند و اکثریت مردم این کشور مسلمان هستند.

درباره زندگی در مالزی

همانطور که بیان نمودیم بیش از نیمی از جمعیت کشور مالزی مسلمان هستند. اما با اینحال مردم در این کشور از آزادی مذهبی برخوردارند و افراد زیادی با انواع دین های بودایی، مسیحی، چینی و هندو در کنار یکدیگر زندگی می­ کنند. همچنین مقامات این کشور هر یک از نژادهای مختلفی هستند و به سادگی کشور مالزی را اداره و در جهت پیشرفت این کشور در تلاشند. هزینه های درمانی در بیمارستان ها و کلینیک های درمانی این کشور بسیار مقرون به صرفه است و اکثر بیمارستان های خصوصی این کشور از لحاظ کیفیت در سطح جهانی قرار دارند. دسترسی به اینترنت در تمامی مناطق مالزی امکان پذیر است و افراد برای استفاده از شبکه های مخابراتی و پست هزینه های مناسبی پرداخت می ­نمایند.

هزینه کار و اقامت در مالزی

افراد زیادی علاقمند به کسب تجربه زندگی در مالزی هستند. افراد با پرداخت هزینه های بسیار مناسب می­توانند از امکانات و خدمات با کیفیتی بهره­ مند گردند. البته در سال های اخیر کمی هزینه های زندگی در این کشور افزایش یافته است. افرادی که علاقمند بازدید از کشور مالزی هستند می­ توانند ویزای توریستی این کشور را که دارای 90 روز اعتبار است دریافت نمایند. اما اخذ ویزای کار این کشور به سادگی نیست و افراد برای اخذ ویزای کار مالزی باید سعی نمایند تا دعوتنامه ای کاری از کارفرمایان در مالزی اخذ نمایند.

شرایط زندگی در مالزی

افراد زیادی تنها برای لذت بردن و سپری نمودن اوقات فراغت خود به کشور مالزی سفر می ­نمایند. بطوریکه سالانه افراد زیادی با استفاده از “طرح خانه دوم من” قصد خرید ملک در این کشور را می­ نمایند. این دسته از افراد تنها با شرکت در برنامه فوق اجازه خرید ملک در مالزی را خواهند داشت. همانطور که بیان نمودیم در مالزی افراد با نژادهای مختلفی در کنار یکدیگر زندگی می­ کنند و مردم با زبان های مختلفی با یکدیگر صحبت می ­کنند. اما زبان رسمی این کشور زبان انگلیسی بهاسا می­ باشد. با توجه به اینکه کشور مالزی مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است، اکثر مردم در این کشور به زبان انگلیسی مهارت دارند.

از مهمترین ملزومات اخذ ویزای کاری مالزی دریافت دعوتنامه کار است. بهترین راه برای اخذ این دعوتنامه اینست تا افراد از طریق شرکت های بین المللی که در کشور مبدأ خودشان وجود دارد، درخواست انجام کار خود را به شرکت های در حال فعالیت در کشور مالزی ارسال نمایند. از دیگر راه های جستجوی کار در مالزی مراجعه به سایت LINKDIN می­ باشد. اولویت استخدام در مالزی با شهروندان مالزیایی است و از طرفی چون اکثر مردم این کشور دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، افرادی که دارای تحصیلات دانشگاهی نیستند از شانس کمتری برای یافتن کار در این کشور برخوردار خواهند بود.

زندگی در مالزی

خرید مسکن و خودرو در کشور مالزی

افرادی که علاقمند زندگی در کشور مالزی هستند، مسکن اولین موضوعی است که به آن می­اندیشند. اجاره بهای مسکن در مالزی بسیار بالاست. بطوریکه میانگین هزینه اجاره مسکن در شهر کوالالامپور مالزی که مقصد بسیاری از مهاجران است 6000 RM تخمین زده شده است. با ایننحال مهاجران در این کشور اجازه خرید مسکن را دارند. قیمت مسکن در مرکز شهر کوالالامپور نسبت به حاشیه های این شهر بیشتر است. همچنان افراد برای خرید ملک در شهرهای توریستی مالزی باید هزینه های بالاتری را پرداخت نمایند. متوسط قیمت ملک در مرکز شهر کوالالامپور 300000-2000000  RM برآورد شده است. البته امکان اخذ وام از بانکهای این کشور برای خرید ملک وجود دارد، بطوریکه افراد می­توانند 75% از قیمت مسکن در این کشور را از طریق وام پرداخت نمایند.

از دیگر مسائل مربوط به زندگی در مالزی خرید ماشین است. قیمت ماشین نیز همانند قیمت خانه در مالزی بسیار بالاست و افرادی که بتوانند تنها یکبار ماشین خریداری نمایند از خوش شانس ترین افراد محسوب خواهند شد. بطور متوسط قیمت ماشین در مالزی 500000RM می­باشد. افراد با مراجعه به سایت های Mudah.com.my می­توانند از قیمت ماشین های در این کشور آگاهی یابند. همچنان سایت PJ Old Town از جمله سایت هایی است که مشغول به فروش ماشین های دست دوم در مالزی می­باشد.

هزینه های زندگی در مالزی

همانطور که بیان نمودیم هزینه های زندگی در کشور مالزی نسبت به کشورهای اروپایی مناسب تر و ارزان تر است. هزینه سه وعده غذا در این کشور 30 الی 40RM برآورد شده است. البته قیمت غذاها در رستوران های غربی گران است. همچنین محصولات و کالاهایی که در فروشگاههای غربی عرضه می­گردد بسیار گرانتر از فروشگاه های محلی مالزی است. قیمت بنزین و وسایل نقلیه در این کشور بسیار ارزان است و افراد هزینه های کمی را بابت حمل و نقل در این کشور پرداخت می­ نمایند. علاقمندان مهاجرن به مالزی می­توانند در زمینه های مختلف مهاجرت به مالزی با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نمایند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#زندگی_در_مالزی

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده