ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 70
  • بازديد ديروز : 466
  • بازديد کننده امروز : 9
  • بازديد کننده ديروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 890
  • بازديد ماه : 1,812
  • بازديد سال : 11,737
  • بازديد کلي : 58,766
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.118.37.240
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اخذ اقامت از طریق تولد در استرالیا و بررسی اصل خاک و خون موضوعی است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم و اطلاعاتی را برای متقاضیان ارائه می نمائیم. اقامت در کشورهایی که می تواند زندگی مطلوب و شایسته تری را برای ما فراهم آورد همیشه وسوسه برانگیز است و این مهم باید با اطلاعات کامل و دقیق همراه باشد که منتج به نتیجه گردد.

در این متن مختصر که به کوشش کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگاشته شده، تلاش گردیده است که توضیحاتی اندک در خصوص اخذ اقامت از طریق تولد در استرالیا را در اختیار شما بگذارد. ضمناً شما می توانید با بسترهای ارتباطی موسسه که در ذیل مقاله ذکر می گردد سوالات خود را با مشاوران با تجربه ما مطرح نمایید. اصل خاک یکی از شیوه‌های اعطای تابعیت است که بر اساس آن هر فردی که در قلمرو یا سرزمین یک کشور متولد می‌شود تابعیت یا شهروندی آن کشور را هم دریافت می نماید.

درباره استرالیا

کشور استرالیا ملت مشترک ‌المنافع استرالیا (به انگلیسی: Commonwealth of Australia) کشوریست توسعه یافته و از بهترین های نظام زندگی دنیا در نیمکره جنوبی، ششمین کشور از لحاظ وسعت و مساحت و دارای رتبه 6 جهانی پهناورهای دنیا است. پایتخت کشور استرالیا شهر کانبرا می باشد.

شهر سیدنی و ملبورن 2 شهر بزرگ استرالیا می باشند که همواره جزء 10 شهر برتر دنیا شناخته شده اند. این کشور دارای مرز خاکی با کشور دیگری نیست و دور آن را از قسمت شرق، اقیانوس آرام و از قسمت جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از قسمت غرب اقیانوس هند و از سمت شمال چندین دریا و خلیج را در بر گرفته‌ است و دور تا دور آن آب است. کشور استرالیا همچنین سرزمین اصلیِ قاره اقیانوسیه به شمار می‌آید که کوچک‌ترین قاره دنیا به شمار میرود. شهرهای بزرگی نظیر سیدنی، ملبورن، بریزبِن، پرت، آدلاید و تانزویل.

قبل از اقدام برای اخذ تابعیت و پاسپورت نیاز است که اطلاعات کلی را در خصوص اعتبار و اصطلاحا قدرت پاسپورت کشور مورد نظر در جهان به دست بیاوریم. در این مطلب نگاهی نیز به قدرتمندترین پاسپورت‌ های جهان در سال 2016 میلادی خواهیم داشت. قدرت پاسپورت اصطلاحی است که برای رتبه‌بندی ارزش پاسپورت کشورهای مختلف دنیا به کار می‌رود. اصلی‌ترین ملاک برای رتبه‌بندی قدرت پاسپورت، تعداد کشورهایی است که شهروند یک کشور می‌تواند بدون داشتن ویزا به آن‌ها سفر کند.

رتبه‌بندی قدرتمندترین پاسپورت های دنیا

با توجه به تمامی موارد ذکر شده در جدول زیر و رتبه کسب شده استرالیا، این کشور یکی از مورد اقبال ترین اهداف در راستای اخذ اقامت و تابعیت است. رتبه بندی و قدرتمندترین پاسپورت های دنیا بدین صورت می باشند:

رتبه اول بریتانیا و آمریکا با مسافرت بدون ویزا به ۱۴۷ کشور
رتبه دوم کره جنوبی، آلمان و فرانسه با مسافرت بدون ویزا به ۱۴۵کشور
رتبه سوم ایتالیا و سوئد با مسافرت بدون ویزا به ۱۴۴ کشور
رتبه چهارم سنگاپور، ژاپن، فنلاند، دانمارک، بوکزامبورگ، هلند با مسافرت بدون ویزا به ۱۴۳ کشور
رتبه پنجم سوئیس و کانادا با مسافرت بدون ویزا به ۱۴۲ کشور، رتبه ششم: مجارستان، ایرلند، بلژیک، پرتغال، نروژ و اسپانیا با مسافرت بدون ویزا به ۱۴۱ کشور
رتبه ششم مجارستان، ایرلند، بلژیک، پرتغال، نروژ و اسپانیا با مسافرت بدون ویزا به ۱۴۱ کشور
رتبه هفتم مالزی، یونان و اتریش با مسافرت بدون ویزا به ۱۴۰ کشور
رتبه هستم نیوزلند با مسافرت بدون ویزا به ۱۳۹ کشور
رتبه نهم قبرس، جمهوری چک و استرالیا با مسافرت بدون ویزا به ۱۳۸ کشور
رتبه دهم اسلواکی و لهستان با مسافرت بدون ویزا به ۱۳۷ کشور

راه های مهاجرت به استرالیا

مهاجرت، اقامت و تابعیت استرالیا از راه های گوناگونی همانند تخصص، ویزای کاری استرالیا، تحصیل، سرمایه گذاری و تولد فرزند در استرالیا امکان پذیر است. قانون اخذ تابعیت و اقامت از طریق تولد فرزند در استرالیا بارها دستخوش تغییر شده است. در بررسی روند این تغییرات اینگونه به نظر می رسد که استرالیا رویه ای سخت گیرانه نسبت به گذشته در نظر گرفته است.

پیش از ژانویه 1949، در قانون مهاجرت کشور استرالیا مقرر گشته بود که افراد متقاضی که تبعه کشورهای تحت استعمار انگلستان بودند می‌توانستند به تابعیت در کشور استرالیا دربیایند اما پس از تاریخ ژانویه 1949 تا تاریخ آگوست 1986 که این قانون تغییر کرد و مقرر گشت، اگر شخصی در خاک استرالیا متولد شود به‌طور اتوماتیک تابعیت کشور زیبای استرالیا را خواهد گرفت اما پس از تاریخ 20 آگوست 1986 اگر شخصی در قلمرو و سرزمین کشور استرالیا متولد شود اگر یکی از والدین یعنی پدر و مادر وی تبعه کشور استرالیا و یا دارای اقامت دائم این کشور باشند می‌توانند به تابعیت یا شهروندی درجه یک این کشور درآید.

شرایط اخذ اقامت از طریق تولد در استرالیا

کودکی که در خاک استرالیا به دنیا می آید و در وقت تقاضای تابعیت کشور استرالیا حتی اگر یکی از والدین وی تابعیت کشور استرالیا را داشته باشد او می‌تواند برای کسب تابعیت استرالیا اقدام کرده به شرط آنکه تقاضای او قبل از سن 18 سالگی بوده باشد. اگر در وقت طفولیت شخص، والدین این کودک فوت نمایند شخصی که قانوناً امین و قیم و حضانت او را برعهده دارد و عملا سرپرست آن طفل است می‌تواند با نیابت قضایی از کودک تقاضای اخذ تابعیت استرالیا را نماید.

معمولا هرگاه یکی از والدین طفل از روش تقاضا، تابعیت کشور استرالیا را به دست آورده باشند در حالی می‌توانند برای فرزندانشان این عمل را انجام دهند که حداقل بیش از 2 سال در کشور استرالیا اقامت قانونی داشته اند. افراد بزرگسال وقتی می‌توانند برای کسب تابعیت این کشور اقدام داشته باشند که از راه نسب اقدام کنند.

انواع ویزای استرالیا

در عین حال باید خاطر نشان شد که ویزاهای کشور استرالیا به دو مدل دائم و موقت تقسیم می شوند. روادید و ویزای موقت با توجه به مدت ویزا به شما اجازه می دهند مدت معینی در خاک استرالیا زندگی نمائید، از سوی دیگر ویزای اقامت دائم یا همان پی آر بر خلاف روادید و ویزای موقت به شما اجازه ماندن در استرالیا را به مدت و زمان نا محدود می دهد.

بهترین مسیر مهاجرت به استرالیا از طریق اخذ ویزای کاری استرالیا می باشد. با توجه به انواع ویزای کاری کشور استرالیا می توان برای یک نوع از ویزای کاری استرالیا اقدام نمود و اقامت کشور را دریافت نمود. از جمله ویزاهای کاری می توان به ویزاهای زیر اشاره کرد.

  • Subclass 489
  • Subclass 190
  • Subclass 189

در صورت احراز شرایط با کم هزینه ترین روش می توانید وارد کشور استرالیا شوید. در صورت وجود هر گونه ابهام، سوال و نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#اخذ_اقامت_از_طریق_تولد_در_استرالیا_و_بررسی_اصل_خاک_و_خون

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده