ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 27
  • بازديد ديروز : 466
  • بازديد کننده امروز : 3
  • بازديد کننده ديروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 847
  • بازديد ماه : 1,769
  • بازديد سال : 11,694
  • بازديد کلي : 58,723
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.128.198.60
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

بورسیه تحصیلی در اسپانیا به دانشجویان خاصی ارائه می شود و متقاضیان می بایست دارای شرایط خاصی باشند تا از آن بهره ببرند.

اکثرا بورسیه تحصیلی در اسپانیا برای تحصیل در دوره های فوق لیسانس و دکترا ارائه می شوند. دریافت بورسیه تحصیلی در اسپانیا برای تحصیل در دوره ی لیسانس بسیار سخت می باشد و درصد آن کم است.

بیشتر دانشگاه های اسپانیا دوره های لیسانس خود را به زبان رسمی کشور اسپانیا ارائه می دهند و مخارج این دوره ها از دو تا شش هزار یورو می باشد. دوره لیسانس در دانشگاه های کشور اسپانیا چهار سال به طول می انجامد و دانشجویان می توانند در طول این مدت، هر هفته حداکثر بیست ساعت کار کنند و حقوق ساعتی آن ها در حدود هشت یورو خواهد بود.

مقطع فوق لیسانس در اسپانیا

مقطع فوق لیسانس در اسپانیا قاعدتا دارای شرایط و ویژگی های خاصی می باشد. هزینه های تحصیل در این مقطع چیزی بین سه تا هفت هزار یورو در سال می باشد. زبان تدریس مطالب درسی انگلیسی و اسپانیولی است که با توجه به رشته و نوع دانشگاه تعیین می شود. مدت زمان گذراندن این مقطع یک سال تا دو سال است.
دانشجویان این مقطع می توانند حداکثر سی ساعت به صورت هفتگی مشغول به کار شوند و از طریق شغل پاره وقت دانشجویی بخشی از هزینه های خود را تامین نمایند. دریافت بورسیه تحصیلی نیز برای این دوره ممکن می باشد اما درصد آن کم است و این، راه اصلی برای تامین هزینه ها است.

مقطع دکترا در اسپانیا

مقطع دکترا در اسپانیا نیز به همین ترتیب، دارای شرایط و ویژگی های خاص خود می باشد. هزینه های تحصیلی در این مقطع چیزی بین دویست تا هفتصد یورو در سال می باشد. زبان تدریس مطالب درسی نیز معمولا انگلیسی است که زبان رایج این مقطع تحصیلی در بیشتر کشورهای دنیا می باشد.
دانشجویان این مقطع می توانند حداکثر سی ساعت به صورت هفتگی مشغول به کار دانشجویی شوند. همچنین دانشجویان این مقطع می توانند با داشتن مدرک زبان آیلتس، داشتن سوابق پژوهشی و تحقیقاتی و داشتن مدرک دانشگاه های معتبر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بورسیه تحصیلی در اسپانیا را به دست آورند.

داشتن سوپروایزر و پشتیبان برای تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه های کشور اروپایی اسپانیا الزامیست. متقاضیان این دوره با ارائه پرونده سوابق تحصیلی عالی می توانند حداکثر هزار و پانصد یورو کمک هزینه دریافت کنند.

بورسیه تحصیلی اسپانیا

معمولا بورسیه ها تحصیلی که به دانشجویان در دانشگاه های کشور اسپانیا ارائه می شود، از طریق سازمان هایی مانند دانشگاه ها، موسسه های خیریه، مراکز علمی و تحقیقاتی، ارگان های دولتی و غیره اعطا می گردد.

کشور اسپانیا با ارائه بورسیه به دانشجویان ویژه این کشور، قصد جذب نیروی کار و توسعه ی اقتصاد اسپانیا را دارد. این امر باعث بالا رفتن شانس متقاضیان خارجی برای اقامت پس از تحصیل در این کشور شده است.

اکثر بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی کشور اسپانیا در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه می شوند و دانشجویان دوره لیسانس شانس کمتری برای دریافت بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی دارند. اخذ بورسیه و کمک هرینه تحصیلی در اسپانیا برای دانشجویان مختلف آسان نمی باشد و متقاضیان می بایست شرایط بسیار مطلوب و خاصی داشته باشند تا موفق به اخذ بورسیه تحصیلی در اسپانیا شوند.

اخذ بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی در دوره های لیسانس و بعضا فوق لیسانس بسیار سخت می باشد. در مقطع فوق لیسانس، اکثر دوره ها به زبان انگلیسی ارائه می شوند؛ اما دوره هایی هم وجود دارند که به زبان اسپانیولی ارائه می شوند. دانشجویان در صورت عدم تسلط بر زبان اسپانیولی، می توانند در کلاس های رایگان آموزش این زبان شرکت کنند و برای سپری کردن دوره های اسپانیولی زبان آماده شوند.

متقاضیانی که مقاطع لیسانس و فوق لیسانس را در کشور اسپانیا به پایان می رسانند، می توانند به راحتی در مقطع دکترا نیز به ادامه تحصیل بپردازند. دانشجویان دکترا با داشتن شرایط مناسب، می توانند کمک هزینه تحصیلی دریافت کنند.

بورسیه تحصیلی مقطع دکترا در اسپانیا

این مقطع شرایط بسیار خوبی نسبت به مقاطع پایین تر دارد. دانشجویان و متقاضیان دوره دکترا می توانند برای تحصیل در دانشگاه های کشور اسپانیا همراه داشته باشند. هزینه های تحصیلی دوره دکترا تقریبا رایگان می باشد و تنها هزینه های جانبی تحصیلی و هزینه های زندگی باقی می ماند که خود اینها مبلغ قابل توجهی می باشند.

چنانچه دانشجو هیچ دغدغه ای درباره هزینه های تحصیل نداشته باشد، طبیعت وقت و تمرکز بیشتری بر تحصیل خود خواهد داشت ونتیجه بهتری نیز خواهد گرفت. از اینرو، اخذ بورسیه تحصیلی در اسپانیا در مقطع دکترا بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

دانشجوی مقطع دکترا با داشتن رزومه تحصیلی قابل ملاحظه، موفق به دریافت بورسیه تحصیلی گردد. این رزومه شامل مواد آموزشی، پژوهشی، شرکت در مجامع علمی، کسب جوایز و افتخارات علمی و مانند اینها می گردد

کشور اروپایی اسپانیا دارای سیستم آموزشی فوق العاده ای می باشد. افرادی که بعد از تحصیل در کشور اسپانیا موفق به یافتن شغل در این کشور و سپس اقامت آن می شوند، از مزایای زیادی بهره مند خواهند شد. از جمله این که کشور اسپانیا عضو اتحادیه اروپا و یکی از کشور های حوزه شنگن می باشد و بنابراین شهروندان این کشور می توانند بدون نیاز به اخذ ویزا به تمام کشور های اروپا سفر کرده و از امکان کار و تحصیل برای خود و خانواده در سراسر آن بهره مند گردد.

به طور کلی اگر فکر مهاجرت به اسپانیا به منظور تحصیل در اسپانیا یا کار در اسپانیا را دارید، می توانید برای کسب اطلاعات با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#بورسیه_تحصیلی_در_اسپانیا

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده