ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 92
  • بازديد ديروز : 466
  • بازديد کننده امروز : 10
  • بازديد کننده ديروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 912
  • بازديد ماه : 1,834
  • بازديد سال : 11,759
  • بازديد کلي : 58,788
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.222.109.4
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

قبل از مهاجرت باید با شهرهای هلند آشنا شوید، کشور پادشاهی هلند دارای 12 استان است که زیر نظر نخست وزیر و پارلمان، طبق نظام سلطنتی مشروطه اداره میشوند. این متن به بررسی استان های هلند، مراکز استان ها و توضیح مختصری در مورد آن اختصاص دارد.  شما عزیزان برای دریافت مشاوره در خصوص شناخت بیشتر کشور هلند می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

استان هلند جنوبی و شمالی

مرکز استان هلند جنوبی (Zuid Hollandشهر دنهاخ می باشد. در زبان فارسی همانند فرانسوی لاهه خوانده شده است. این شهر پایتخت سیاسی هلند است و مرکز دولت و پارلمان در آن قرار دارند بزرگترین شهراستان هلند جنوبی شهر روتردام است که خود بزرگترین بندر اروپا نامیده می شود.

در این استان شهرهایی نیز واقع شده اند که اهمیت علمی سیاسی و اقتصادی دارند(Lisse)، لایدن(Leiden) ، خودا (Gouda)و دلفت (Delft) در شهر کوچک لیسه باغ گل معروف کوکنهوف قرار دارد که سالانه پذیرای هزاران توریست است. لایدن به دلیل دانشگاه معروفش، خودا به ویژه بخاطر پنیرهایش (پنیر گودا) و دلفت بخاطر سرامیک ها کاشی های لعابی آبی رنگ اش، مشهور و معروفند.

مرکز استان هلند شمالی (Noord Holland) هارلم می باشد. یکی از شهرهای هلند و بزرگترین شهر این استان آمستردام است اگرچه این شهر پایتخت قدیمی هلند و نبض اصلی بازرگانی آن محسوب می شده، امروزه یک شهر بزرگ توریستی است که بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

استان نورد بارابانت و آمستردام

مرکز این استان شهر دن بوس است که بصورت دنبوش و هرتاخنبوش هم خوانده یا تلفظ می شود. بزرگترین شهر این استان آیندهوفن که مرکز اصلی کمپانی فیلیپس در آن جای دارد استان بزرگ برابانت شمالی در بیشتر مرز جنوبی کشور هلند با بلژیک گسترده شده و بطور سنتی اکثر ساکنان آن کاتولیک هستند. آنها در جشن های مذهبی حضور فعال دارند.

آمستردام، پایتخت هلند، پرجمعیت ترین شهر در کشور است که بیش از سه چهارم میلیون نفر جمعیت دارد. این استان در استان هلند شمالی واقع شده و استان را با دیگر شهرهای بزرگ مانند هارلم و زانستاد (که بیشترین شهر زانسه اسکن است) شناخته است. همه اینها در قلب رندستاد واقع شده اند، جمعیتی در غرب هلند با جمعیت 7.1 میلیون نفر که تقریبا نیمی از 16.6 میلیون نفر جمعیت کشور است.

استان خلدرلاند و اوترخت

خلدرلاند علاوه بر قرار داشتن در مسیر ترانزیتی با آلمان، یکی از مهمترین قطب های کشاورزی در کشور هلند است. بزرگترین شهر آن نایمیخن می باشد. مرکز و بزرگترین شهر اوترخت شهر قدیمی و زیبای اوترخت است. مرکز شهر زیبا و حفظ شده از زمان قرون وسطی که مخصوص بازدیدِ تازه واردان است. برج کلیسای مرکزی شهر اوترخت با بلندی 112 متر که از سال 1382 میلادی برپاست از دیدنی های این شهر است.  اوترخت یک دانشگاه کوچک است، اما در واقع، این شهر 328،000 جمعیت دار که چهارمین جمعیت در این کشور است.

شهر اوترخت واقع در بخش شرقی راندستاد، پایتخت استان اوترخت است که همچنین شهر قرون وسطی آمرسفورت را دوست دارد. شهر خود را دوست داشتنی از بازدید کنندگان، که از مقاصد منحصر به فرد از کانال های زیبا آن لذت ببرید، به جز آثار تاریخی از کلیسای Dom کلیسای به خانه Rietveld-Schröder ریاست جمهوری یونسکو، قیش معماری قرن بیست و یکم. بچه ها عاشق می شوند که این خانه مفی (هلندی: نجتنج)، اسم حیوان دست اموز مشهور مشهور جهان است که ستاره سری کتاب های کودکان است.

روتردام و اوورآیسل از شهرهای هلند

این شهر (روتردام) بندر در ساحل رودخانه نیووه مااس، دومین کلان شهر کشور است، حداقل از لحاظ جمعیت؛ با این حال، روتردام رقبای شهر محبوب آمستردام را برای تاریخ، فرهنگ، صنعت و البته فوتبال خود رقابت می کند. معماری مدرن خود را از دست نداده، یک مخالف دیدنی و جذاب از خانه های سنتی کانال پایتخت می باشد. مرکز اوورآیسل زووله و بزرگترین شهر Ensched است.Overijssel به جهت داشتن شهرهای کوچک تاریخی مثل دفنتر Deventer و زووله Zwolle مرکزی و همچنین توئنته Twente که همانند خیتهوم Giethoorn بی نظیر است و به دهکده هایی عاری از ماشین ها و جاده به خود میبالد.

لیمبورخ و فریزلاند

مرکز و همچنین بزرگترین شهر لیمبورخ، شهر بسیار زیبای ماستریخت است که دانشگاه معروف ماستریخت هم در آن قرار دارد. تنها ارتفاعات بالاتر از سطح دریا در هلند در این استان و در منطقه فالکن برخ قرار دارد .

مرکز و همچنین بزرگترین شهر فریزلاند، لیوواردن است. ایالت شمال شرقی Friesland با کمک موسسه تحقیقات فرهنگی(Frisian Academy)،با تعصب بخصوصی از فرهنگ منحصر به فرد خود نگهداری میکند. همچنین در گذشته که هلند زمستان های سردی را تجربه میکرد، میزبانی مسابقه اسکیت روی یخ  Elfstedentocht (تور اسکیت بین یازده شهر) را بر عهده داشت که مسافت آنان 120 مایل است. اما سالهاست که هوای هلند در زمستان ها به اندازه کافی برای ایجاد توده یخ قطور روی سطح دریاچه ها و کانال ها سرد نیستهمچنین چهار جزیره در شمال فریزلاند و در کنار دریای وادن که شیرهای دریایی در ساحل آن آرام میگیرند از جذابیت های این منطفه است.

شهرهای هلند

لاهه و خرونینگن از شهرهای هلند

این شهر (لاهه) بندر در ساحل رودخانه نیووه مااس، دومین کلان شهر کشور است، حداقل از لحاظ جمعیت؛ با این حال، روتردام رقبای شهر محبوب آمستردام را برای تاریخ، فرهنگ، صنعت و البته فوتبال خود رقابت می کند. معماری مدرن مدرن خود را از دست ندهید، یک مخالف دیدنی و جذاب از خانه های سنتی کانال پایتخت.

استان شمالی خرونینگن علاوه بر زیبایی های طبیعی و مجاورت با دریا، به دلیل وجود دانشگاه سلطنتی خرونینگن، یکی از معروف ترین و بین المللی ترین شهرهای این کشور  است.

فلیفولاند و زیلاند از شهرهای هلند

مرکز فلیفولاند، لیلیستات است و بزرگترین شهر آن آلمیره است. این استان را هلندی ها با خشک کردن آب دریا درست کرده اند و توسعه آن همچنان ادامه دارد.

مرکز و بزرگترین شهر زیلاند میدلبورخ است.Zeeland که به “سرزمین دریایی” ترجمه میشود، به جهت وجود سواحلش جاذبه ای توریستی محسوب میشود، همچنین دارای تعداد زیادی شهر و آبادی های کوچک و زیبا است. گفته می شود نام کشور نیو زیلند از نام این استان هلند گرفته شده است. در صورتی که می خواهید اطلاعاتی در مورد زندگی در هلند و جزییات آن داشته باشید به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید. در این مقاله به معرفی بهترین شهرهای هلند پرداختیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید و مشاوره کامل در خصوص راه های مهاحرت به هلند را دریافت نمائید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#شهر_های_هلند

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده