ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 122
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 55
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 476
  • بازديد ماه : 1,398
  • بازديد سال : 11,323
  • بازديد کلي : 58,352
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.22.250.138
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

مهاجرت به مالتا راه های مختلفی امکان پذیر میباشد که متقاضیان باید دقت کنند که حتما راه های قانونی، آسان و کم هزینه را برای مهاجرت به مالتا انتخاب کنند. همه ساله افراد بسیار زیادی از سرتاسر دنیا در اندیشه مهاجرت هستند و یا بسیاری از آن ها به این امر مبادرت هم می ورزند. اگر از مهاجران پرسیده شود که هدف آن ها از مهاجرت چیست، مطمئنا خواهند گفت که دست یابی به زندگی بهتر، بر این اساس برخی از افراد، در یک نقطه عطفی در زندگی تصمیم به مهاجرت می گیرند تا از تنگناهای زندگی کنونی درگذرند و به سطح بالاتر و موقعیت برتری در زندگی دست یابند پس در نتیجه بهتر هست مهاجرت خود را بدون ریسک و خطرات کنونی انتخاب نمایند که پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ارشدموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

  1. راه های مهاجرت به مالتا چیست؟

  2. آیا درست است که مالتا روی پذیرش کالج زبان ویزا صادر میکند؟

  3. هزینه زندگی در مالتا چه میزان است؟

کشور مالتا از کشورهایی است که در سال های اخیر به سبب امکاناتی که داشته و برنامه ریزی هایی که به منظور توسعه آن داشته است، توانسته جایگاه مطلوبی را در دنیای امروز برای خود دست و پا کند و از این رو توجه گروهی از مهاجران را به سوی مهاجرت به مالتا جلب کرده است.

درباره کشور مالتا برای مهاجرت به مالتا

مالتا یا همان جمهوری مالت، کشوری بسیار کوچک در دریای مدیترانه است که گرداگرد آن را آب فرا گرفته است در واقع این کشور مرکب از چند جزیره است که در نزدیکی سواحل جنوبی ایتالیا قرار دارد. این کشور در حدود نیم قرن پیش استقلال خود را از بریتانیا به دست آورد و با پذیرش نظم نوین جهانی و همراهی جریان آزاد، به سرعت جذب در جامعه جهانی گردید.

مالت پس از سال دو هزار میلادی به اتحادیه اروپا پیوست و عضوی از پیمان منطقه ای شینگن شد. این دو اتفاق سر فصل جدیدی در حیات این کشور بود. مالتا که به تعبیری حیات خلوت اروپا است، از تمام امکانات و فرصت های کشورهای اروپایی عضو اتحادیه بهره مند است در حالی که برخی از محدودیت های آن را ندارد. مالتا را همچنین می توان به دلیل موقعیت جغرافیایی اش یکی از دروازه های ورود به اروپا نامید به جهت سیاست گذاری های صحیح و اجرای موفق آن، رشد فزاینده و سرمایه گذاری رو به ازدیادی در این کشور به وجود آمده است که به نحو متقابل، باعث تشدید یکدیگر می شوند و حاصل آن، ارتقای بیش از پیش اوضاع و جایگاه این کشور است. مهاجرت به مالتا ارتباط مستقیمی با پیشرفت سال های اخی این کشور دارد.

 راه های مهاجرت به مالتا

فردی که خواستار مهاجرت به مالتا و اخذ اقامت آن است، می تواند از یکی از راه های شناخته شده سرمایه گذاری در مالتا، کار در مالتا، تحصیل در مالتا، ازدواج با شهروند مالتا و پناهندگی در مالتا به آن دست یابد.

قانون در کشور مالتا، به وضوح به این امر تصریح دارد و بیان می دارد که از طرق فوق، اجازه اقامت بلند مدت صادر می کد و آن اقامت نیز نهایتا می تواند به تابعیت مالتا منجر شود. اقامت اتباع کشورهای ثالث توسط مقررات مهاجرت سال 2004 – قوانین زیر مجموعه قانون مهاجرت (Cap 217) تنظیم شده است. بر طبق این مقررات، یک تبعه کشور ثالث، شخصی است که نه شهروند مالت و نه شهروند اتحادیه اروپایی است و نه یک شخص بدون تابعیت است.

یکی از پرمخاطب ترین و راحت ترین راه های مهاجرت به کشور مالتا تحصیل در مالتا میباشد که افراد در مقاطع مختلف تحصیلی مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اقدام نمایند اما از مهم ترین دوره هایی که افراد این روزها این کشور حوزه شنگن را انتخاب مبکنند، دوره های زبان در مالتا با اخذ پذیرش از کالج زبان مالتا میباشد زیرا این دوره های دارای هزینه های پایینی بین ۴ تا ۱۲ هزار € همراه با اجازه کار حین تحصیل برای رسیدن به اقامت میباشد.

اقامت کشور مالتا

تبعه خارجی که خواهان اقامت در کشور مالتا می باشد ضروری است یک هدف قانونی داشته باشد.این اهداف در قالب یک مجوز قانونی یعنی ویزا در می آید در کشور مالتا و بر اساس ماده 4A قانون مهاجرت (Cap 217)، وزارت امور شهروندی و مهاجرت (DCEA) متصدی صدور این مجوز برای اتباع کشورهای ثالث می باشد.

این مجوز اقامت معمولا برای مدت یک سال صادر می گردد ممکن است این مدت، برای انجام هدف مورد نظر متقاضی کافی نباشد که در این صورت می تواند درخواست تمدید آن را داشته باشد بر طبق اعلامیه شماره 278 سال 2006 تحت عنوان «وضعیت اقامت بلند مدت (اتباع کشورهای ثالث)» 2006 با اصلاحیه توسط اعلامیه حقوقی شماره 370 2010 و اطلاعیه حقوقی 197 2014 میلادی، برای افرادی که به طور قانونی در مالت اقامت دارند و برای افرادی که صلاحیت دریافت آن را دارند، این مجوز اقامت می تواند برای دوره اعتبار پنج ساله صادر گردد و مبتنی بر درخواست، بطور خودکار تجدید می شود.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با وکلای زبده و مسلط به قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف و از جمله مهاجرت به مالتا و یا اخذ ویزای سرمایه گذاری در مالتا، تحصیل در مالتا، کار در مالتا مشاور امین شما در دستیابی به آرزوهایتان هستند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_به_مالتا

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده