ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 37
  • بازديد ديروز : 466
  • بازديد کننده امروز : 4
  • بازديد کننده ديروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 857
  • بازديد ماه : 1,779
  • بازديد سال : 11,704
  • بازديد کلي : 58,733
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.144.249.247
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

این نوشتار در راستای کار در آرژانتین نگارش شده است و برای عزیزانی که می خواهند اطلاعات خود را در این موضوع ارتقا دهند پیشنهاد می شود به دقت مطالعه نمایند. شاید بتوان با ارائه مطالبی در این راستا به صورت مقایسه ای با کشور های دیگر به بررسی این موضوع پرداخت. در مقاله ای که پیش روی شما قرار دارد تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تکیه بر علم مهاجرتی خود، مطابق قوانین حقوق بین الملل و با تکیه بر دانش زبان انگلیسی خود به ارائه اطلاعات تخصصی راجع به موضوع مذکور یعنی کار در آرژانتینپرداخته اند. در ابتدای امر توضیحاتی در خصوص کشور آرژانتین می پردازیم و در نهایت موضوع اصلی که همان کار در آرژانتین است مورد بحث قرار خواهد گرفت.

درباره کشور آرژانتین

کشور آرژانتین که هشتمین کشور وسیع دنیا است بزرگ ترین کشور اسپانیایی زبان نیز می باشد و از بیست و سه استان تشکیل گردیده است. پایتخت و هم چنین بزرگ ترین شهر در این کشور پهناور، شهر بوینس آیرس می باشد که 92 در صد جمعیت آن را مسیحیان کاتولیک تشکیل می دهند و پروتستان ها و یهودی ها در اقلیت قرار دارند.

دلایل انتخاب آرژانتین

  1. هنر و فرهنگ خاص در بوینس آیرس

کسانی که در زمینه های هنری مثل نقاشی، طراحی لباس، عکاسی، رقص و… فعالیت می کنند، کشور آرژانتین و علی الخصوص شهر بوینس آیرس مقصد ایده آلی می باشد.

جالب است بدانید شهر بوینس آیرس مهد تولد رقص تانگو که یکی از مشهور ترین رقص ها است، می باشد و سفر به آن بیش تر مورد توجه افرادی است که روحیه برون گرایی دارند. در واقع بر عکس شهری چون وین و فرهنگ زندگی مردم در کشوری همانند اتریش، کشور آرژانتین و کلا کشور های حوزه آمریکای لاتین، فرهنگ پویا و شادی دارند.

  1. زیبایی های معماری

معماری خاص در کشور آرژانتین همواره مورد توجه علاقه مندان به کار در زمینه های عکاسی و معماری می باشد و باعث می شود این افراد تحصیل وکار در آرژانتین را بسیار مهیج بدانند.

  1. طبیعت زیبا

کشور وسیع آرژانتین تنوع گیاهی و جانوری بسیار جالبی دارد که متمایز از سایر نقاط دنیا می باشد.

این کشور در واقع مقصد فوق العاده زیبایی برای کسانی است که می خواهند تعطیلات خود را به نحو احسنت سپری کنند و هزینه هایی که به این منظور متقبل خواهند شد برای شان اهمیت چندانی ندارد.

حال که اطلاعاتی کلی در خصوص این کشور به دست آوردید در ادامه موضوع اصلی که همان کار در آرژانتین است مورد بحث قرار خواهد گرفت.

کار در آرژانتین

در ابتدای امر می بایست این نکته مهم را مد نظر قرار دهید که آرژانتینی ها به راحتی کار را به خارجی ها نمی دهند و ترجیحشان به استخدام نیروی کار محلی می باشد. علاوه بر این مانع قانونی ای نیز بر سر راه کسانی که تمایل به کار در آرژانتین دارند، وجود دارد که در ادامه به شرح آن پرداخته خواهد شد.

در واقع مطابق قوانینی که در آرژانتین حکم فرما می باشد تنها در صورتی کارفرمای آرژانتینی می تواند فردی غیر آرژانتینی را به استخدام خود در بیاورد که آن فرد به مدت دو سال اقامت کوتاه مدت آرژانتین را داشته و در این کشور زندگی کرده باشد.

بازار کار در آرژانتین

نیروی کار متخصصی که برای کار آرژانتین را انتخاب می کنند باید توجه داشته باشند که آرژانتین همانند المان شرایط کاری خیلی خوبی ندارد اگر چه بعضی رشته هستند که در این کشور نیز شانس کاریابی خواهند داشت.

در واقع متخصصان و فارغ التحصیلان در زمینه IT، بانک داری و حوزه های نفتی، خصوصا در شهر های بزرگ، از شانس بیش تری نسبت به سایرین برای پیدا کردن کار بر خوردار می باشند.

در زمینه آموزش زبان انگلیسی نیز بعضا گزینه های کاری وجود دارد اگر چه معلم ها خصوصا معلم هایی که تبعه آرژانتین نمی باشند، سطح حقوق بسیار پایینی دارند و صرفا برای کسانی می تواند مفید باشد که به دنبال کار پاره وقت حین تحصیل هستند یا اقامت کوتاه مدت آرژانتین را دارند و صرفا قصد تامین تمام هزینه های خود و پس انداز را ندارند.

نکته مهم دیگری نیز وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید و آن این موضوع است که برای ارتقای شانس کاریابی خود نیاز به برخورداری از سطح بالایی در زبان اسپانیایی دارید.

ساعت کاری در آرژانتین

ساعت کاری قانونی در کشور آرژانتین هشت ساعت در روز است که البته میزان کار در آلمان یا سایر کشورهای درجه یک متفاوت است، شنبه ها کار نیمه وقت است و یکشنبه ها نیز روز تعطیل می باشد.

work-argentina

نتیجتا به طور هفتگی حدود 48 ساعت کار می کنند و جالب است بدانید کارفرمایان به اندازه 13 ماه در سال به کارمندان خود حقوق می دهند، نصف این اضافه حقوق در ژوئن و نیم دیگر آن در ماه دسامبر به کارمندان داده می شود.

منفی ترین نکته در خصوص کار در آرژانتین

در بالا به طور ضمنی به این نکته اشاره شد اما به دلیل این که از اهمیت بالایی برخوردار است مجدد نیز به آن پرداخته خواهد شد. در حقیقت مشکل عمده کار در آرژانتین نبود فرصت های شغلی به تعداد کافی است و نیاز به نیروی کار خیلی در این کشور حس نمی شود در نتیجه در جایی که کارفرما بخواهد از بین متقاضیان فرصت شغلی مشخص فردی را انتخاب کند، ترجیحش بر استخدام خود آرژانتینی هاست. از طرفی دیگر در بعضی رشته های خاص که در ابتدای این مقاله ذکر شد نیز فرد تنها در صورتی می تواند شانس پیدا کردن کار داشته باشد که با زبان اسپانیایی آشنایی کامل داشته باشد.

مهاجرت به کشورهای درجه یک

پیشنهاد ما به شما عزیزان که قصد مهاجرت کاری را دارید این است که کشوری را انتخاب نمایید که به دنبال جذب نیروی متخصص خارجی داشته باشد که از آن جمله می توان به کشور هایی چون آلمان و اتریش با شرایط کاری و زندگی بسیار عالی اشاره کرد. این دو کشور بهترین مقصد برای پیدا کردن کار هستند خصوصا برای رشته های فنی مهندسی هم چون مهندسی مکانیک و مهندسی کامپیوتر.

در مقاله ای که از نظر گذراندید به ارائه اطلاعاتی در خصوص موضوع کار در آرژانتین پرداخته شد که مورد نظر بعضی از افراد می باشد و امید است با مطالعه آن سوالات و ابهاماتتان بر طرف شده باشد. شما هم چنین می توانید در خصوص مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان معتبر از جمله موضوعکار در کانادا یا سایر موضوعات مهاجرتی از مشاوره کارشناسان ارشد ما در موسسه سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#کار_در_آرژانتین

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده