ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 408
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 80
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 762
  • بازديد ماه : 1,684
  • بازديد سال : 11,609
  • بازديد کلي : 58,638
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.17.152.183
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

بازار بورس لندن به عنوان یکی از مهمترین بورس های معتبر جهان 6میلیارد دلار سرمایه در خود جای داده است که همین مسئله بازار بورس لندن را به سومین بورس بزرگ جهان بدل کرده است. در این مقاله روش های سرمایه گذاری در انگلستان را در این گفتار بررسی خواهیم کرد. از طرف دیگر بیش از 3000 شرکت از نقاط مختلف جهان در این بورس مشارکت می کنند. در کنار اینکه می توانید در کشوری امن سرمایه گذاری کنید، سایر روش های سرمایه گذاری در انگلستان، می توانند اقامت در انگلستان را تضمین کنند.

روش های سرمایه گذاری برای دریافت ویزای انگلستان

سرمایه گذاران برای آنکه بتوانند در کشور انگلستان اقامت داشته باشند به ویزای این کشور نیاز خواهند داشت. ویزای سرمایه گذاری در کشور انگلستان، در دسته ویزاهایی با عنوان Tier 1 قرار گرفته است. از جمله این دسته بندی ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ویزای سرمایه گذاری؛

ویزای کار آفرینی؛

ویزای عمومی؛

ویزای کارآفرینی فارغ التحصیلان؛

ویزای استعداد های درخشان؛

ویزای فناوری اطلاعات.

در ادامه توضیحاتی در رابطه با این ویزاها ارائه خواهیم کرد.

ویزای سرمایه گذاری کشور انگلستان

این نوع ویزا سالیانه به صورت بسیار محدودی ارائه می شود. چرا که تقاضا برای آن نیز بسیار محدود است. دارندگان این ویزا می توانند به خانواده خود راهی کشور انگلستان شوند. اعتبار این ویزا برای سه سال و چهار ماه خواهد بود و برای دو سال دیگر قابل تمدید است. این ویزا به شرطی تمدید خواهد شد که فرد ثابت کند 2میلیون پوند در انگلستان سرمایه گذاری کرده است. به کمک ویزای سرمایه گذاری افراد می توانند اقامت دائم این کشور را نیز بدست آورند. مدت زمان مورد نیاز برای دریافت اقامت دائم در انگلستان به شرح زیر است:

سرمایه گذاری 2 میلیون پوندی، پس از 5 سال؛ سرمایه گذاری 5 میلیون پوندی، پس از 3 سال؛ سرمایه گذاری 10 میلیون پوندی، پس از 2 سال؛

سرمایه گذاران می توانند در طول سال تنها 180 روز را در خارج از انگلستان سپری کنند. سرمایه گذاران در کشور انگلستان به مدرک زبان انگلیسی نیازی نخواهند داشت. با این وجود می توان گفت که تسلط به زبان انگلیسی می تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد. مطالعه مقاله دوره های زبان انگلیسی در انگلستان، می تواند شما را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی یاری کند.

ویزای کارآفرینی

دومین روش از مجموعه روش های سرمایه گذاری در انگلستان، کارآفرینی در این کشور است. کارآفرینان می توانند همراه با خانواده خود در کشور انگلستان اقامت داشته باشند. مدت اعتبار این ویزا نیز مانند ویزای سرمایه گذاری در کشور انگلستان است. کارآفرینان می توانند پس از 6 سال اجازه اقامت دائم در کشور انگلستان را بدست آورند. کسانی که موفق به استخدام 10نفر شده یا گردش مالی 5میلیون پوندی داشته باشند 5ساله به این خواسته می رسند. در این صورت فرد باید حداکثر 200هزار پوند در انگلستان سرمایه گذاری کند. برای دریافت این ویزا به مدرک زبان انگلیسی حداقل در سطح B1 نیاز خواهید داشت.

روش های سرمایه گذاری در انگلستان

در بسیاری از موارد دولت انگلستان تفاوتی میان سرمایه گذاران خارجی و داخلی قائل نمی شود. افراد می توانند از طریق راه های مختلف در این کشور سرمایه گذاری کنند. از جمله روش های سرمایه گذاری در انگلستان می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

ثبت شرکت در انگلستان؛

سرمایه گذاری در پروژه های اقتصادی انگلستان؛

سرمایه گذاری در بانک های کشور انگلستان؛

خرید اوراق در انگلستان؛

سرمایه گذاری در ساخت و ساز مسکن در انگلستان؛

کارآفرینی در انگلستان.امنیت سرمایه گذاری در کشور انگلستان، تمایل به این امر را در میان افراد خارجی افزایش می دهد. همه افرادی که در کشور انگلستان سرمایه گذاری می کنند از طرف دولت این کشور ضمانت نامه دریافت می کنند.

ثبت شرکت در کشور انگلستان

یکی از رایج ترین روش های سرمایه گذاری در انگلستان، از طریق ثبت شرکت در انگلستان ممکن می شود. در کشور انگلستان، ملیت سهام داران هیچ اهمیتی ندارد اما یکی از اعضای هئیت مدیره باید انگلیسی باشد. می توانید برای ثبت شرکت در انگلستان شخصا اقدامات قانونی را انجام دهید. همچنین این فرصت را خواهید داشت تا با استخدام یک وکیل، امور را به او بسپارید. در سه ماهه نخست فعالیت شرکت، شما از پرداخت مالیات در انگلستان معاف خواهید بود.

با این حال در طول این مدت باید شرکت خود را در سیستم مالیاتی کشور انگلستان ثبت کنید. هزینه انجام امور اداری ثبت شرکت در کشور انگلستان حدود 700 پوند خواهد بود.

investment-methods-in-the-uk

اقتصاد پویا و ثبات اقتصادی در کشور انگلستان بر جذابیت سرمایه گذاری در این کشور می افزاید. شما با محدودیت های مالی در زمان ثبت شرکت روبرو نخواهید شد اما، وارد بازار کار کشور انگلستان خواهد شد. بنابراین بهتر است مقاله «شرایط کار در انگلستان» را نیز مورد بررسی قرار دهید.

سایر موضوعات سرمایه گذاری در انگلستان 

در این مقاله به طور کامل شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری بعنوان نیاز اولیه مهاجرت به انگلستان را تشریح کردیم. روش های سرمایه گذاری در انگلستان از فراوانی و تنوع خوبی برخوردار است. افراد می توانند با پرداخت 50000 پوند نیز در کشور انگلستان سرمایه گذاری کرده و راهی این کشور شوند. البته متقاضیان سرمایه گذاری توجه داشته باشند که این نمونه سرمایه گذاری در انگلستان دارای شرایط بسیار ویژه است.

به طور عمده افراد برای سرمایه گذاری در کشور انگلستان به 2 میلیون پوند سرمایه نیاز خواهند داشت. این هزینه باید در طی مدت سه سال و از طریق بانک های این کشور وارد شود. به طور کلی می توان گفت که سرمایه گذاری در انگلستان نسبت به سایر کشورها به سرمایه بیشتری نیاز دارد.اگرچه کیفیت زندگی در کشور انگلستان بسیار بالاست اما شما راه های دیگری نیز برای سرمایه گذاری پیش رو دارید.

شما می توانید با سرمایه کمتر، اقامت دائم کشورهایی نظیر هلند، آلمان، اتریش و فرانسه را نیز بدست آورید. بهتر است پس از تکمیل اطلاعات خود در رابطه با سرمایه گذاری، مقاله «ویزای سرمایه گذاری انگلستان» را مطالعه کنید. مشاورین برجسته موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با افتخار آماده همیاری شما در مسیر و دستیابی به اهداف مهاجرتی شما هستند.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#روش_های_سرمایه_گذاری_در_انگلستان

#اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده