ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 278
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 215
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,134
  • بازديد ماه : 576
  • بازديد سال : 10,501
  • بازديد کلي : 57,530
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.15.25.32
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

کار ضمن تحصیل در رومانی از مهم ترین مواردی می باشد که دانشجویان دانشگاه های این کشور قبل از ورود به دانشگاه های رومانی به آن فکر می کنند. رومانی دارای دانشگاه های بسیار معتبری می باشد که سطح بالایی در زمینه تدریس و ارائه مطالب درسی دارند. ما در این مقاله که توسط تیم حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است مفتخر به راهنمایی شما در این باب نیز می باشیم.

یادگیری کار در زمان تحصیل در رومانی

دانشگاه های رومانی مطالب درسی را به دو حالت تئوری و عملی ارائه می دهند. مطالب تئوری، توسط اساتید دانشگاه و آموزش دهندگان مجرب و سطح بالا صورت می گیرد. برای یادگیری آموزش های عملی، در صورتی که دانشگاه دارای واحد آموزشی عملی نباشد، دانشجویان باید برای یادگیری کار، به دنبال مشاغلی باشند که به رشته تحصیلی آن ها مربوط می باشد. کشور رومانی در زمینه های آموزشی، محیط زیست و توسعه پایدار همواره به دنبال نیروی کار می باشد؛ به همین دلیل اکثر دانشجویان این کشور در زمینه های ذکر شده مشغول به کار ضمن تحصیل در رومانی می شوند. زمینه های آموزشی، محیط زیست و توسعه پایدار از زمینه های کاری مفید و موثری می باشند که هم دولت رومانی و هم متقاضیان می توانند از آن ها بهره مند شوند.

ساعات کاری کار ضمن تحصیل در رومانی

دانشجویانی که تمایل به کار در کنار تحصیل در دانشگاه های رومانی برای پرداخت قسمتی از هزینه های خود دارند، می توانند از طریق سایت های آنلاین و اینترنتی درخواست دهند. در بعضی از موارد، متقاضیان می توانند تمامی مخارج خود را با کار ضمن تحصیل در رومانی پوشش دهند. ساعت کاری در نظر گرفته شده برای متقاضیان و دانشجویان خارجی جهت کار ضمن تحصیل در رومانی، 20 ساعت در هفته می باشد؛ به طوری که دانشجویان می توانند روزانه 4 ساعت مشغول به کار شوند. شایان ذکر است که افرادی خواستار ساعت کاری بیشتر هستند، باید شرایط لازم را داشته باشند.

کار در رومانی

رومانی قبل از پیوستن به کشور های حوزه اتحادیه اروپا، اقتصاد بسیار ضعیفی داشت؛ اما پس از آن شرایط بازرگانی و اقتصادی این کشور به صورت چشمگیری توسعه یافت. سازمان هایی در این کشور به وجود آمدند تا برای جذب نیروی کار، قرارداد های مختلفی عقد کنند. لازم به ذکر است که افراد خارجی نمی توانند به آسانی در این کشور کار پیدا کنند. این موضوع به توانایی های افراد نیز بستگی ندارد. سازمان هایی که در رومانی تاسیس شدند، خدماتی مانند:

  • عرضه کردن اطلاعات لازم مرتبط با بازار کار و ورود به آن
  • یافتن شغل مرتبط با توانایی های افراد
  • عرضه کردن اطلاعات مرتبط با درآمد ها
  • عرضه کردن اطلاعات مرتبط با امنیت کاری

قرارداد کاری در رومانی

در قراردادهای کاری بین شرکت و متقاضی حتما می بایست موارد زیر ذکر گردد:

صنف شغلی نوشتن محل کاری
دشواری های کاری مورخه شروع کاری
جزئیات، مشخصات و ویژگی های شرکت، رئیس و همچنین متقاضی کار

سازمان های کاری در رومانی

سازمان رومینگ ورکر یکی از سازمان های یافت شغل در رومانی می باشد که شغل و کارها را به 3 بخش شغل های توانایی بالا، شغل های توانایی متوسط و شغل های توانایی عمومی تقسیم کرده است. شغل های توانایی بالا عبارتنداز:

هوا و فضا ماشین سازی
امور بهداشتی نفت و گاز
مشاغل با سطح توانایی متوسط عبارتند از
ساخت کشتی تولیدات
IT هتلداری
مهمانداری امور مالی
مشاغل با سطح توانایی عمومی عبارتند از
زراعت خدمات نظافت
ساخت  

سازمان رومینگ ورکر متقاضیانی را وارد بازار کار می کند که مجرب و برای کمپانی مفید باشند. لازم به ذکر است که این سازمان برای متقاضیان خود شغل های مطلوب و امن را برمیگزیند.

سازمان سرشکار رومانی

سازمان سرشکار رومانی در سال 1378 شمسی تاسیس شده است. این مناسب برای افراد ماهر و نیمه ماهر محسوب می گردد. تجربه کاری این سازمان بیش از 18 سال می باشد. زمینه های یافتن شغل در سازمان سرشکار رومانی خرده تکنسین، فروش، فروشی، مهمانداری و مهندسی است. این سازمان در کوتاه ترین زمین ممکن اقدام به یافتن شغل برای متقاضیان می کند. همچنین ضامن قرارداد کاری طرفین نیز می باشد.

کار ضمن تحصیل در رومانی

قوانین کار ضمن تحصیل در رومانی

به صورت کلی، افرادی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند، می بایست این نکته را در نظر داشته باشند که مهاجرت به این قاره با روش های مختلف، کار آسانی نمی باشد. شایان ذکر است که کار ضمن تحصیل در رومانی موجب راحت تر شدن شرایط کاری بعد از اتمام دوره تحصیلی این کشور خواهد شد. افرادی که مایل به کار ضمن تحصیل در رومانی هستند، باید در قرارداد خود تمامی موارد لازم مانند مشخصات قرارداد، بیمه، تایم کاری، نوع شغل و غیره را ذکر کنند.

اکثر کمپانی های کشور رومانی به افرادی که به زبان های آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی اهمیت خاصی می دهند. کارورزی در زمان تحصیل در رومانی بسیار مهم می باشد؛ زیرا اگر دانشجو در این مدت بتواند توجه و اطمینان کارفرمای خود را به خوبی جلب کند، شرایط بسیار بهتری پس از فارغ التحصیلی خواهد داشت.

مجوز کاری جهت کار ضمن تحصیل در رومانی

دانشجویان کشور های مختلف برای تحصیل به کشور رومانی مهاجرت می کنند زیرا این کشور دارای سیستم آموزشی بسیار با کیفیتی می باشد. اما یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان خارجی در کشور رومانی، پیدا کردن کار در زمان تحصیل می باشد. داشتن شغل و کار مناسب در کنار تحصیل، می تواند برای دانشجویان خارجی و همچنین دولت کشور رومانی بسیار مفید باشد.

دانشجویان بین المللی با یافتن شغل مناسب و مشغول به کار شدن، می توانند قسمتی از مخارج تحصیلی و زندگی خود را پرداخت کنند. لازم به ذکر است که درآمد حاصل از کار ضمن تحصیل در رومانی می تواند تمامی هزینه های متقاضیان را نیز دربر بگیرد. از سوی دیگر، دولت رومانی با جذب نیروی کار جوان، باعث پیشرفت و توسعه وضعیت اقتصادی و تجاری کشور خود می شود. اکثر مشاغل موجود برای کار ضمن تحصیل در رومانی در زمینه های محیط زیستی، توسعه پایدار و مراکز آموزشی می باشد.

اگر مایل به مهاجرت به رومانی می باشید، در نظر داشته باشید که برای این کار، راه های مختلفی وجود دارد؛ اما کسب آگاهی لازم جهت شروع پروسه مهاجرت، الزامی می باشد. با آگاه بودن از تمامی شرایط مهاجرتی کشور رومانی، می توانید بهترین راه را با در نظر گرفتن وضعیت خود انتخاب کنید. یکی از انواع راه های مهاجرت به کشور رومانی، مهاجرت تحصیلی هست. متقاضی این روش بیشتر به فکر کار ضمن تحصیل در رومانی می باشند تا در کنار تحصیل درآمد داشته باشند و از مخارج و هزینه های خود بکاهند. موسسه سفیران سروش سعادت در راستای امور مهاجرتی متخصصان و کارشناسان بسیار مجربی را دارا می باشد که آماده عرضه اطلاعات در زمینه های مختلف مهاجرتی می باشند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#کار_ضمن_تحصیل_در_رومانی

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده