ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 251
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 198
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,107
  • بازديد ماه : 549
  • بازديد سال : 10,474
  • بازديد کلي : 57,503
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.17.162.247
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

شاید بدانید که مهاجرت به ترکیه در سال 2019 فرصتی ایده آل در خصوص اخذ اقامت و تابعیت این کشور می باشد که سالانه درصد قابل توجهی از افراد تمایل به مهاجرت به آن را دارند. این روزه روند مهاجرت به ترکیه همچنان متنوع و با الگوهای جهانی کار، تحصیل، سرمایه گذاری و ازدواج و پناهندگی صورت می گیرد. اشخاص متقاضی از ایران، ارمنستان، گرجستان و آذربایجان بیش ترین میزان مهاجران را در این کشور تشکیل می دهند. علاقه مندان به مهاجرت به ترکیه نیز می توانند با بررسی شرایط این کشور توسط وکلا و کارشناسان خبره موسسه سفیران سروش سعادت نسبت به این امر اقدام نمایند. موسسه سفیران با سابقه ای درخشان درخصوص مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت نیز مفتخر به راهنمایی افراد در همین باب می باشد.

کشور ترکیه یکی از کشورهای توریستی و در عین حال پرجاذبه می باشد که هر ساله افراد زیادی با هدف تحصیل و همچنین کار اقدام به مهاجرت به ترکیه می کنند. ترکیه کشوری کوهستانی است که در جنوب شرقی اروپا و جنوب غربی آسیا واقع شده است که این کشور توانسته دو قاره آسیا و اروپا را به هم متصل نماید. از جمله کشورهای همسایه ترکیه می توان به ایران، بلغارستان، گرجستان، سوریه، یونان، ارمنستان، عراق اشاره نمود. آنکارا و استامبول از جمله شهرهای مهم ترکیه محسوب می شوند. از جمله دیگر شهرهای مهم توریستی کشور ترکیه می توان به ازمیر، قونیه، کمر و کوش آداسی اشاره کرد. اقتصاد در ترکیه بر پایه تجارت از طریق دریا و کشتیرانی می باشد که از عوامل تاثیر گذار در رونق این کشور محسوب می گردد.

شرایط اخذ ویزای کشور ترکیه

گذرنامه معتبر با حداقل اعتبار 90 روزه از جمله موارد حائز اهمیت در خصوص مهاجرت به ترکیه می باشد. چنانچه 6 ماه از به پایان رسیدن انقضای گذرنامه متقاضی باقی مانده باشد، بایستی قبل از اقدام به اخذ ویزای ترکیه و مهاجرت به ترکیه جهت تمدید گذرنامه خود اقدام کنند. ویزای کشور ترکیه ارتباط مستقیمی با کشو مبدا دارد.

کشورهایی که موافقت نامه ای مشمول بر اخذ ویزا امضا کرده باشند، اجازه سفر به کشور ترکیه را برای مدت 3 ماه و بدون احتیاج و نیاز به ویزای ترکیه دارند. اتباع کشورهایی که موافقت نامه اخذ ویزا را دریافت نکرده اند، ملزم می باشند که برای ورود به ترکیه و دریافت ویزا، هزینه بابت اخذ ویزا پرداخت کنند. هزینه های مربوط به اخذ ویزا در وب سایت سفارت خانه ترکیه قید شده است. مدت زمان اعتبار ویزای ترکیه بسته به طرق مهاجرتی به این کشور دارد که با توجه به درخواست پردازش ویزا نیز متفاوت است. مجوز اقامت اشخاص در ترکیه به طور میانگین 3 ماه، 6 ماه الی 5 سال است که ارتباط مستقیمی با نوع طرق مهاجرت به این کشور دارد.

نمایشگر ویدیو
 
00:00
 
02:52
 
 

ویزای 3 و 6 ماهه جهت مهاجرت به ترکیه

طبق توافق فی مابین دولت ایران و ترکیه در سال های گذشته، شهروندان ایرانی نیز می توانند بدون اخذ ویزا به مدت 90 روز در این کشور اقامت داشته باشند. از مواردی که در این باب می بایست مورد توجه قرار گیرد اعتبار پاسپورت متقاضی به میزان حداقل 6 ماه می باشد. علاوه بر این شهروندان کشورهای زیر نیز می توانند بدون اخذ ویزا، وارد کشور ترکیه شوند که عبارتند از:

آلمان - بلژیک - فرانسه - ایتالیا - اسپانیا - سوئیس - لوکزامبورگ - مالت - اوکراین و ...

ویزای 6 ماهه در ترکیه نیز همانند ویزای 3 ماه ترکیه هیچ گونه حق تجارت و تحصیل به افراد داده نمی شود. تنها تفاوت اقامت 6 ماهه با اقامت 3 ماهه دفترچه اقامت است. مدت زمانی که لازم است تا این دفترچه به دست افراد برسد، به طور میانگین حدودا 15 روز می باشد که این دفترچه بیان کننده اجازه اقامت فرد در 6 ماه می باشد. اشخاصی که اقامت 6 ماهه توریستی را دارند از هر گونه تجارت، تحصیل و کار محروم هستند، اما اشخاص نیز می توانند برای خرید ملک و حتی اقدام کنند. با خرید ملک در ترکیه اشخاص متقاضی نیز می توانند اقامت 1 ساله این کشور را دریافت کنید.

تولد و ازدواج در ترکیه

قانون تابعیت مضاعف ترکیه برای اشخاص خارجی از جمله امتیازات این کشور در خصوص سیستم اعطای تابعیت می باشد که طبق این قانون فرزندی که از پدر و مادر خارجی نیز متولد شود، می تواند اقامت و تابعیت کشور ترکیه را اخذ نماید. ازدواج با شهروند ترکیه از سایر راه های اخذ اقامت ترکیه محسوب می گردد. در این طرق زوجین می بایست ازدواج واقعی در ترکیه را اثبات نمایند که د ابتدا به فرد اقامت 3 تا 5 ساله اعطا می گردد که پس از اتمام آن اشخاص نیز می توانند برای پاسپورت ترکیه درخواست دهند.

مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

مهاجرت از طریق تحصیل در ترکیه یکی از برترین راه های اخذ اقامت این کشور محسوب می گردد که مورد استقبال افراد زیادی در خصوص تحصیل در رشته های پزشکی و فنی و مهندسی در دانشگاه های مورد تائید ایران قرار گرفته است. در حال حاضر به میزان 117000 دانشجوی بین المللی در کشور ترکیه نیز مشغول به تجصیل می باشند که اشخاص متقاضی نیز می توانند از امتیاز کار حین تحصیل در ترکیه نیز برخودار شوند. تحصیل در دانشگاه های کشور ترکیه به دو زبان ترکی و انگلیسی می باشد که افراد می توانند در با اخذ پذیرش در این دوره ها نسبت به مهاجرت تحصیلی به ترکیه اقدام نماید.

متقاضیان مهاجرت به ترکیه بعد از فارغ التحصیلی در کشور ترکیه، در طی مدت زمان کوتاهی که در اختیار دارند، می توانند در صورت تمایل ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری، سرمایه گذاری، کار آفرینی و… تبدیل کنند تا بتوانند اقامت دائم کشور ترکیه را کسب کنند.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک و کار

خرید ملک و خانه در کشور ترکیه روندی نسبتا دشوار می باشد. افرادی که در کشور ترکیه ملکی خریداری می کنند، می توانند اقامت 1 ساله خود را تا 5 سال تمدید کنند. مهاجرت از طریق خرید ملک در ترکیه یکی از سایر طرقی محسوب می گردد که هزینه های بالایی را به خود اختصاص داده است. حداقل مبالغی که می بایست در این باب مدنظر قرار داد 35000 $ می باشد که با توجه شرایط ملک این مبلغ متغیر خواهد بود.

یکی از عواملی که در باب مهاجرت از طریق کار می بایست مدنظر قرار داد نرخ بیکاری می باشد کشور ترکیه نیز از این قانون مستثنی نیست. طبق آخرین گزارشی که در سال 2019 اخذ شده است میزان نرخ بیکاری ترکیه 12.7% می باشد. همین میزان نرخ گواهی دال بر نرخ بیکاری بالا در این کشور حتی برای شهروندان می باشد. ارائه نامه کاری یا پیشنهاد کاری از جمله عوامل حائز اهمیت در خصوص مهاجرت از طریق کار می باشد که اشخاص خارجی نباید از آن چشم پوشی کنند. در حال حاضر شانس یافت کار در کشور ترکیه کم است.

شرایط مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه در سال 2019 از قوانین مختص به خود برخوردار می باشد که اشخاص متقاضی می بایست به اگاهی کامل از قوانین مهاجرت به ترکیه نسبت به این امر اقدام داشته باشند. اشخاص متقاضی نیز می توانند با تماس با موسسه سفیران سروش سعادت نیز آگاهی خود را در همین باب تکمیل نمایند. از جمله شرایط مهاجرت به ترکیه عبارتنداز:

  • ارائه گذرنامه با حداقل 60 روز اعتبار
  • ارائه دو قطعه عکس
  • تکمیل نمودن فرم مربوط به مهاجرت به کشور ترکیه
  • ارائه دعوت نامه و یا نامه ی جهت دعوت به کار
  • ارائه بیمه درمانی
  • ارائه بلیط رفت و برگشت و اثبات این که نشان دهد این اشخاص هزینه خرید بلیط برگشت را دارند.
  • ارائه مدارکی دال بر پوشش هزینه های زندگی در ترکیه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله فوق نیز تمامی سعی و تلاش را بر در اختیار گذاشتن اطلاعاتی در باب مهاجرت به ترکیه کرده است. همان طور که مطالعه فرمودید بهترین طرق مهاجرت از طریق تحصیل در ترکیه می باشد که از دردسر کمتری نیز برخوردار است. مهاجرت به ترکیه ارتباط مستقیمی با بازار کار این کشور در خصوص اخذ اقامت دارد که همان طور که ذکر شد این کشور از نرخ بالای بیکاری نیز برخودار می باشد که نباید از آن چشم پوشی کرد.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما :
 vipvisaa
🌐 سایت های ما :
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا
#مهاجرت_به_ترکیه
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده