ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 223
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 64
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 577
  • بازديد ماه : 1,499
  • بازديد سال : 11,424
  • بازديد کلي : 58,453
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.144.1.230
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

در این نوشتار قصد داریم شما دانشجویان عزیز ایرانی را با شرایط دریافت ویزای تحصیلی هلند که یکی از بهترین کشورهای اروپایی محسوب میگردد، آشنا سازیم. این کشور زیبا که بزرگترین صنعت گل جهان را در اختیار دارد در زمینه تولیدات مواد غذایی نیز دومین کشور تولید کننده در دنیاست. نکته بسیار استثنایی و منحصر به فرد در تحصیل هلند این است که در اکثر مواقع اگر دانشگاه پذیرش را صادر کند می توان گفت که عملا ویزا هم صادر شده است.

در ادامه این به توضیح مفصل این موضوع میپردازیم:

  1. مدرک زبان لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی هلند چه مدرک زبانی است؟
  2. هزینه تحصیل رد هلند چه میزان است؟
  3. شرایط ویزای همراه در هلند چگونه است؟
  4. تمکن مالی جهت اخذ ویزای تحصیلی هلند باید چقدر باشد و چه مدتی؟

هلند تعداد بسیار زیادی از دیوان های بین المللی مانند دادگاه بین المللی لاهه را در خود جای داده است. این کشور بیش از 41 کیلومتر مربع وسعت دارد و نزدیک به 17 میلیون نفر در آن ساکن هستند. برای تحصیل در این کشور پیشرفته و زیبا ابتدا نیاز به اخذ ویزای تحصیلی دارید، در این مقاله نحوه دریافت ویزای تحصیلی هلند و شرایط تحصیل در این کشور را با هم بررسی می کنیم. در این مقاله سعی داریم شما را با شرایط ویزای تحصیلی هلند آشنا سازیم. برای دریافت هرگونه مشاوره در این زمینه می توانید با مشاورین موسسه سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

شرایط ویزای تحصیلی هلند

در حال حاضر اخذ ویزای تحصیلی کشور هلند یکی از شرایط بسیار مناسب برای دانشجویان ایرانی را داراست. هلند کشوری پیشرفته در بخش آموزش و پرورش می باشد و دانشگاه های آن در رده بندی 200 دانشگاه اول دنیا قرار دارند. این کشور در بخش صدور ویزا و اجازه اقامت دانشجویان بسیار عالی عمل می کند و سرمایه زیادی را نیز از این طریق برای کشور خود فراهم می آورد. شرایط ویزای تحصیلی هلند بسیار مناسب است. شاید این سوال برای شما پیش آید که آیا این شرایط برای ایرانیان هم مساعد می باشد؟ برای دریافت پاسخ این سوال با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

اخذ ویزای تحصیلی هلند 

ویزای تحصیلی کشور هلند منجر به اخذ کارت اقامت موقت و سپس دائم در این کشور خواهد شد. در اینجا به چند نکته مهم در مورد اخذ ویزای تصیلی هلند اشاره خواهیم داشت:

اخذ ویزای تحصیلی هلند چقدر زمان نیاز دارد؟

اطمینان حاصل کنید که زمان اضافی برای درخواست ویزا شما اجازه داده شود. بلافاصله پس از پذیرش و پذیرش در دانشگاه انتخابی خود، می توانید درخواست خود را برای اخذ ویزای اقامت طولانی اقامت هلندی (MVV)/ اجازه اقامت خود آغاز کنید. قبل از شروع تحصیلات دانشگاهی باید حداقل ماه های نامعلوم درخواست کنید. پس از اعمال، می توانید انتظار داشته باشید که برای تصمیم گیری حدود 1 تا 90 روز صبر کنید.

ویزای دانشجویی هلند بدون مدرک زبان 

یکی از بیشترین درخواست از سوی اتباع ایرانی را تحصیل زبان در این کشور داراست!! این در حالی است که شانس دانشجویان برای اخذ ویزای تحصیلی هلند صرفا برای دوره ی زبان مقدور نیست، اما می توانید با ارائه آیلتس سطح پایین تر برای اخذ ویزا شانس خود را بالا ببرید، در ادامه شرایط دریافت ویزای دانشجویی هلند را بررسی می کنیم.

گام های اصلی برای گرفتن ویزای دانشجویی هلند چیست؟

  • پس از پذیرفتن از یک دانشگاه در هلند، دانشگاه برای درخواست ویزا و اقامت از طرف شما درخواست می کند.
  • در صورتی که درخواست پذیرفته شود، شما باید با سفارت ایران در ایران ملاقات کنید.
  • پس از مراجعه به سفارت باید MVV را جمع آوری کنید و بیومتریک خود را دریافت کنید.
  • دانشجویان ایرانی ممکن است در طول فرآیند درخواست ویزا بایومتریک را ارائه دهند.
  • شما باید در مصاحبه با ویزا در طول پروسه درخواست شرکت کنید.
  • مجوز اقامت طولانی مدت (MVV)/ اجازه اقامت از هلند تا 3 ماه معتبر است.

شما می توانید در طول برنامه کامل تحصیلی خود باقی بمانید، ممکن است مجوز هر ساله خود را تمدید کنید. اگر میخواهید بعد از گذراندن دوره تحصیلی در هلند بمانید، باید برای ویزای دیگری یا تجدید روادید از طریق اداره مهاجرت درخواست بدهید.

مجوز اقامت تحصیلی هلند

افرادی که تمایل به تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی هلند دارند ابتدا نیاز به دریافت مجوز اقامت تحصیلی دارند!! شرایط مجوز برای همه یکسان است. در ابتدا باید در یک دانشگاه معتبر روزانه پذیرفته شده باشید. در مرحله بعد به عنوان یک دانشجوی بین المللی باید درآمد کافی برای تحصیل و زندگی داشته باشید.

برای اخذ ویزای تحصیلی هلند می بایست نشان دهید که از پس هزینه تحصیل و زندگی در هلند برمی آیید! این میزان درآمد یا تمکن مالی بستگی به این دارد که تحصیل شما چه مقدار به طول انجامد. اگر در دانشگاه مورد نظر شما دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی یا هلندی تدریس می شود و شما نتوانسته اید مدرک زبان خود را تکمیل کنید می توانید یک دوره حداکثر 12 ماهه آماده سازی برای شروع به تحصیل قبل از ورود به دانشگاه را طی کنید. حتی با داشتن مدرک کارشناسی و تصمیم به ادامه تحصیل در مقطع ارشد نیز این امکان وجود دارد که یک دوره حداکثر 12 ماهه زبان را پشت سر بگذارید.

مدرک زبان برای تحصیل در هلند

دانشگاه یا موسسه آموزشی که در آن ثبت نام می کنید شرایط تحصیلی را تعیین میکند.

مدارک زبان مورد تائید کشور هلند عبارتست از:

  • آیلتس
  • تافل

حداقل نمره آیلتس برای تحصیل در هلند آیلتس 6 میباشد.

مراحل و روند درخواست مجوز اقامت هلند

پیش از اخد مجوز اقامت باید مراحل مربوطه سپری شود، این مراحل عبارتند از:

ارسال فرم درخواست و پرداخت: برای سفر به هلند باید مجوز اقامت موقت (mvv) این کشور را کسب نمایید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید MVV چیست؟

mvv استیکر یا برچسبی است که سفارت هلند در پاسپورت شما وارد میکند.

برخی از کشورها نیازی به مجوز اقامت موقت یا mvv نخواهند داشت! فقط موسسات آموزشی که با IND موافقت کرده باشد و در فهرست موسسات شناخته شده قرار داشته باشند می توانند مجوز اقامت تحصیلی را ارسال کنند. لذا درخواست مجوز اقامت تحصیلی را برای IND ارسال می کنند و IND هزینه های خود را از موسسه آموزشی که شما را پذیرش کرده دریافت می کند.

دریافت MVV در هلند

شما از اداره هلند که موسسه آموزشی فرم درخواست را برایشان ارسال کرده mvv دریافت می کنید. لطفا توجه داشته باشید که برای دریافت آن حداکثر 3 ماه فرصت دارید و گذرنامه شما باید حداقل 6 ماه از زمان دریافت mvv اعتبار داشته باشد. پس از آن از شما می خواهند که اطلاعات بیومتریک خود را ارائه دهید که شامل ویژگی های فردی مانند عکس و اثر انگشت می باشد.

این مجوز 90 روز معتبر است و اعتبار آن داخل استیکر mvv وجود دارد که به دو صورت است:

  • تاریخ در مجوز mvv موثر و معتبر است یا تاریخ پایان در آن آمده، دیگر mvv معتبر نیست.
  • شما با mvv می توانید به کشور های حوزه شنگن نیز سفر کنید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت تحصیلی در هلند می توانید به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.
  • پس از ورود به هلند، باید در پایگاه اطلاعات شهرداری (BPR) اطلاعات مربوط به محل سکونت در نظر گرفته شود.

مجوز اقامت IND هلند

مجوز اقامت شما ظرف 2 هفته پس از تصمیم مثبت IND آماده می شود. IND نامه ای برای موسسه آموزشی ارسال می کند که در آن مشخص شده است شما چه زمانی می توانید برای دریافت مجوز اقامت اقدام کنید. برای این کار شما باید یک قرار ملاقات آنلاین با IND برقرار کنید. در این قرار بررسی کنید آیا اطلاعات در مورد مجوز اقامت شما که بر روی میز IND قرار گرفته صحیح است یا خیر. اگر چیزی نادرست بود یکبار به کارکنان IND اطلاع دهید.

آزمایش های پزشکی ویزای تحصیلی هلند

آزمون آزمایش سل را باید 3 ماه بعد از دریافت مجوز اقامت خود انجام دهید. در برخی موارد نیازی به انجام این آزمون نیست. طبق لیستی که تهیه شده است فهرست کشورهایی که نیازی به انجام این آزمون ندارد آورده شده که ایران نیز جزء این لیست می باشد. این بدین معناست که اتباع ایرانی برای ورود به هلند نیازی به انجام آزمایش بیماری سل نخواهند داشت.

اگر صرفا برای تحصیل به هلند نقل مکان کرده اید و کمتر از 30 سال سن داشته باشید نمی توانید از بیمه درمانی و بهداشتی هلند استفاده کنید و باید از بیمه درمانی کشور خود استفاده نمایید، ولی در صورتی که در کنار تحصیل داوطلب کار پاره وقت هستید و می خواهید بعد از ساعات تحصیل به کار مشغول شوید نیاز به یک بیمه درمانی اولیه با بیمه گر هلندی دارید.

ویزای تحصیلی هلند

اقامت کوتاه مدت در ویزای تحصیلی هلند

مجوز اقامت کوتاه مدت تحصیلی برای دوره های تحصیلی بیش از 3 ماه صادر میشود و شما می توانید یک سال اضافه تر برای اتمام تحصیل یا یک سال اضافه تر برای یادگیری زبان مجوز اقامت دریافت کنید. در هر حال این مجوز اقامت برای مدت حداکثر 5 سال صادر میشود. پس از توضیحی دقیق در مورد ویزای تحصیلی در هلند و شرایط و چگونگی اخذ این ویزا می خواهیم برای شما نکته بسیار مثبت این نوع ویزا را بیان کنیم.

موراد سوالی و پر سرچ شما در مورد هلند:

  • کار ضمن تحصیل در هلند
  • اقامت پس از تحصیل در هلند
  • هزینه زندگی در هلند

پیوست خانواده در هلند

نکته مثبت در ویزای تحصیلی هلند الحاق همسر و فرزندان زیر 18 سال در طول تحصیل در هلند است.

  1. هلند تنها کشور اروپایی است که این امکان را به راحتی فراهم می سازد.
  2. اخذ کارت اقامت برای فرزندان زیر 18 سال و همسر
  3. سریعترین زمان ممکن الحاق در هلند

این بخشی از مواردی است که در مورد تحصیل در هلند و ویزای تحصیلی این کشور نیاز دارید. مفتخریم بیان کنیم در این راه تا رسیدن به سر منزل مقصود در کنارتان خواهیم بود. در صورت بروز هرگونه سوال در زمینه اخذ ویزای تحصیلی هلند با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا بهترین راهکار موجود را در اختیارتان بگذارند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما :
 vipvisaa
🌐 سایت های ما :
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا
#ویزای_تحصیلی_هلند
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده