ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 37
  • بازديد ديروز : 83
  • بازديد کننده امروز : 28
  • بازديد کننده ديروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 803
  • بازديد ماه : 245
  • بازديد سال : 10,170
  • بازديد کلي : 57,199
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.220.137.164
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

کسانی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی را با صرف کمترین هزینه دارند، می­ توانند برای دریافت بورسیه تحصیلی در ایتالیا اقدام نمایند. وزارت امور خارجه ایتالیا و همکاری بین المللی هر ساله تعدادی از بورس تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی اختصاص می ­دهد. در کنار بورس تحصیلی شما می توانید کمک هزینه زندگی نیز در این کشور دریافت نمائید. برای دریافت این بورسیه و کمک هزینه تحصیلی شما باید شرایط لازم را احراز نمائید. در این مقاله سعی می ­شود اطلاعاتی را در خصوص شرایط بورسیه تحصیلی در ایتالیا خدمتتان ارائه گردد.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در کشور ایتالیا

دولت ایتالیا برای شهروندان خارجی که به این کشور مهاجرت کرده ­اند و قصد ادامه تحصیل دارند، بورس تحصیلی اعطا می­ کند. این بورس تحصیلی برای تعدادی از دوره­ های مقطع فوق لیسانس، مقطع دکترا، دوره ­های تحصیلات عالی در رشته های هنری، موسیقی و نوازندگی، پژوهش ­های دانشگاهی و دوره­ های زبان ایتالیایی و فرهنگ ایتالیایی ارائه می گردد.

بورس تحصیلی شامل کمک هزینه تحصیلی از جمله کاهش شهریه تحصیل هر مقطع، پوشش هزینه بیمه درمانی و همچنین کمک ماهیانه در هزینه­ های شما می­ باشد. دانشجویان آذربایجان، کلمبیا، مصر، اتیوپی، غنا، هند، اندونزی، ایران، قزاقستان، مکزیک، ترکیه، تونس و ویتنام، فرصت توسعه مهارت­ های خود را در این کشور دارند و برای دوره­ های کارشناسی و کارشناسی ارشد در زمینه­ های مهندسی، فن آوری های پیشرفته، معماری، طراحی، اقتصاد و مدیریت در دانشگاهای معتبر ایتالیایی می ­توانند تخصص پیدا کنند. به عبارتی دیگر به بهترین دانشجویان بورسیه تحصیلی ارائه می­ شود که توسط حامیان مالی اصلی حمایت می شوند.

انواع بورس های تحصیلی در ایتالیا

سالانه دانشگاه میلان (Politecnico di Milano) چندین بورس تحصیلی مبتنی بر شایستگی را به بهترین نامزدان بین المللی که اجازه تحصیل در ایتالیا را دارند، اعطا می نماید. دانشجویانی که بورس تحصیلی دریافت می نمایند، فقط باید یک هزینه اداری غیر قابل بازگشت را در حدود 160 €  پرداخت نمایند. به صورت کلی بورسیه تحصیلی ایتالیا به سه دسته اصلی تقسیم می­شود که در ادامه خدمتتان شرح داده می شود.

بورس تحصیلی پلاتین (PLATINUM)

این نوع بورسیه تحصیلی در ایتالیا  ارزشی معادل 10،000 € ناخالص در سال + پرداخت هزینه تحصیل را شامل می­شود که این مبلغ بورس تحصیلی هزینه های اقامت در یکی از اقامتگاه دانشجویی Politecnico را پوشش می­دهد. مبلغ باقیمانده (پس از پرداخت مالیات) به عنوان پول نقد جیبی داده می شود، دانشجو فقط باید هزینه اداری را پرداخت کند.

بورس تحصیلی طلا (GOLD)

این نوع بورسیه تحصیلی ارزشی معادل 5000 € در سال + پرداخت هزینه تحصیل را شامل می­شود. مبلغ بورس تحصیلی هزینه ­های اقامت در یکی از اقامتگاه دانشجویی Politecnico را پوشش می­دهد، مبلغ باقیمانده (پس از پرداخت مالیات) به عنوان پول نقد جیبی داده می­شود. دانشجو فقط باید هزینه اداری را پرداخت کند.

بورس تحصیلی نقره(SILVER)  

این نوع بورسیه تحصیلی با توجه به هزینه قابل پرداخت دانشجو برای 1 سال تحصیل، مبلغ کل هزینه سال تحصیلی را پوشش می­دهد. دانشجو فقط باید هزینه اداری را پرداخت کند. تعداد اعطای بورس تحصیلی پلاتین، طلا و نقره نسبت به سال تحصیلی متفاوت است، تعداد کمی از بورس تحصیلی Platinum و تعداد بیشتری از بورس تحصیلی طلا و نقره در دسترس است. علاوه بر کمک هزینه تحصیلی پلاتین، طلا و نقره، هر ساله سایر انواع بورس تحصیلی مبتنی بر شایستگی ارائه شده توسط نهادهای خارجی ممکن است برای برنامه های خاص یا کشور مبدا دانشجویان در دسترس باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می نمائیم.

بورسیه تحصیلی DSU در ایتالیا

بسیاری از دانشجویان از جمله دانشجویان خارجی خارج از اتحادیه اروپا در مقطع کارشناسی تمام وقت، مقطع کارشناسی ارشد، مدرک لیسانس تک دوره یا دوره ­های دکترا در یکی از دانشگاهای پیمونت به عنوان مثال Politecnico  تورینو، دانشگاه تورینو، دانشگاه شرقی پیمونت می­تواند بورس تحصیلی DSU  دریافت کنند. البته اگر آنها بر اساس الزامات اقتصادی آن کشور شرایط لازم را احراز کنند. دانشجویان نیمه وقت می­توانند در صورت ثبت نام در مقطع کارشناسی شرکت کنند. مقدار بورس تحصیلی بسته به شرایط شما متفاوت است و خدمات اقامتی نیز می ­تواند به دانشجویان اعطا شود.

دانشگاه بولونیا کمک ­های تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی که شایستگی لازم را دارند ارائه می­دهد که مایل به ثبت نام برای دوره اول (لیسانس)، دوره دوم (کارشناسی ارشد) یا دوره­ های تک دوره ­ای در دانشگاه بولونیا هستند. هر کمک تحصیلی برای یک سال تحصیلی اعطا می­ شود و به مبلغ 11،059 € می­ باشد و هزینه­ های کامل یک سال تحصیل پرداخت می شود. دانشگاه پاویا به منظور ارتقاء همکاری بین ­المللی با کشورهای در حال توسعه، بورس تحصیلی را برای دانشجویان برجسته کشورهای در حال توسعه ارائه می­دهد تا برنامه تحصیلات فوق لیسانسی را که به زبان انگلیسی در دانشگاه آموزش داده می شود، ارائه دهد. هر بورس تحصیلی حدود 8000 € است.

Bocconi Merit  و جوایز بین المللی

دانشگاه بوکونی بورسیه تحصیلی در کشور ایتالیا مبتنی بر شایستگی را برای دانشجویان بین المللی در هر برنامه تحصیلی یا برنامه کارشناسی ارشد علوم در بوكوانی فراهم می­ كند. این کمک هزینه تحصیلی شامل پرداخت نیمی از کل هزینه  تحصیل به ارزش 12000 € در سال برای مقاطع تحصیلی دانشجویان بین المللی Politecnico di Milano می باشد.

بورس تحصیلی در دانشگاهای ایتالیا

بورس تحصیلی بین المللی UCSC یک کاهش هزینه سالانه است که دانشگاه Università Cattolica را ارتقا می­دهد تا دسترسی دانشجویان بین المللی به برنامه های آن را افزایش دهد. تخفیف حدود 30٪ از کل هزینه را پوشش می­دهد. دانشگاه پاتووا می­تواند برای کمک به دانشجویان کم درآمد ایتالیایی و خارجی، که رکورد تحصیلی خوب و مدرک تحصیلی در دانشگاه دارند، ارائه دهد. بورس تحصیلی تقریبا شامل پول و بخشی از خدمات، از قبیل مسکن یا غذا در دانشگاه می باشد.

در سال 2018/2019، دانشگاه Padova همچنین برنامه تحصیلی تعالی بین المللی Padova ارائه می دهد که دانشجویان بالقوه با استعداد بالایی را برای تحصیل در مقطع ابتدایی یا درجه دوم در انگلستان در پاتوا فراهم می­کند. Scuola Normale Superiore 78 نیز بورس تحصیلی کاملا متشکل از دانشجویان خارجی و خارج از ایتالیا را تأمین می­کند. تمام دانشجویان پذیرفته شده در برنامه دکترا از حمایت مالی کامل از جمله تحصیلات، هزینه ها و هزینه تحصیل درسی برخوردار می­ شوند.

شرایط موجود برای اخذ بورسیه تحصیلی ایتالیا

ارائه بورس بر اساس نتایج آزمون GRE شما ارزیابی خواهند شد اگر گزارش نمره GRE نداشته باشید، نمی­توانید برای این بورس تحصیلی درخواست بدهید. معیارهای انتخاب براساس ارزیابی آموزش قبلی و مطابقت آن با پیش نیازهای کشور است. برای دریافت بورس ها بدیهی است که GPA (درجه امتیاز متوسط) و دستاوردهای علمی (از جمله نمونه کارها در صورت درخواست) اهمیت زیادی دارند. آخرین نامه، انگیزه نامه­ ای است که باید به خوبی نوشته شده باشد، به تصمیم گیری مثبت کمیته اعطای بورس تحصیلی و ویزای تحصیلی ایتالیا کمک زیادی خواهد کرد.

در امور مهاجرت و دریافت بورسیه تحصیلی ایتالیا در این مقاله مفتخر می­باشیم که توانسته باشیم اطلاعاتی خدمت شما متقاضیان گرامی ارائه دهیم. ممکن است شما قصد ادامه تحصیل در رشته داروسازی در ایتالیا و یا تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در ایتالیا را داشته باشید، برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در این رشته ها می توانید به مقالات مربوطه در همین سایت مراجعه نمائید. اطلاعات ذکر شده در این مقاله توسط  وکلا و کارشناسان ما برای شما متقاضین گرامی ارائه شده است. جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بورسیه تحصیلی در ایتالیا و اعزام دانشجو در ایتالیا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید و از مشاور رایگان تلفنی بهرمند شوید.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#بورسیه_تحصیلی_در_ایتالیا

#اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده