ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 416
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 81
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 770
  • بازديد ماه : 1,692
  • بازديد سال : 11,617
  • بازديد کلي : 58,646
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.17.152.183
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

تحصیل پزشکی در انگلستان برای علاقه مندان به تحصیل در رشته پزشکی می تواند یکی از بهترین گزینه ها قلمداد گردد. رشته پزشکی همواره از پرطرفدارترین رشته ها در ایران و در تمامی کشور های جهان بوده است. در سال 2019 هم بسیاری انگلستان را جهت تحصیل انتخاب کردند. عملا نظام آموزشی برتر دنیا را انگلستان دارد. تحصیل در انگلستان می تواند آینده ای ایده آل برای شما رقم بزند. پزشکی انگلستان فرصتی است استثنائی برای داوطلبانی که موفق به قبولی در این رشته در کنکور ایران نبودند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند شما را در این امر راهنمایی و همراهی نماید.

میزان درصد قبولی افراد خارجی در رشته ی پزشکی در این کشور بیش از سایر کشورها است.

طول دوره ی کوتاه پیش پزشکی نسبت به کشورهای امریکا و کانادا دلیل این انتخاب است.

شرایط تحصیل پزشکی در انگلستان

تحصیل پزشکی در انگلستان کوتاه تر از سایر کشور هاست یعنی در مدت 5 سال می توانید دوره پزشکی را در این کشور به اتمام برسانید. همین طور دریافت پذیرش از کالج ها و دانشگاه های انگلستان نسبت به کشورهایی مثل ایالت متحده امریکا و یا کانادا بسیار راحت تر است و به زمان کمتری نیاز دارد.

همین طور برای دانشجویان برتر این امکان وجود دارد که از سال سوم به بعد با اخذ معدل بالا قادر به دریافت بورسیه تحصیلی باشند. از دیگر مزایا تحصیل پزشکی در کشور انگلستان  می توان به این امر اشاره کرد که اکثر دانشگاه های انگلستان مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشند. انگلستان با ارائه خدمات نوین و آموزشی با کیفیت بالا شمارا مطمین می کند که هزینه خود را صرف راه درستی نمودید.

معرفی انگلستان

بریتانیای کبیر از چهار ایالت ولز و ایرلند شمالی و اسکاتلند و انگلستان تشکیل شده است. در سیاست و اقتصاد می توان گفت این کشور از با ثبات ترین کشور های جهان است.در شهر لندن علاوه بر کار مناسب فرصت های شغلی بسیاری به صورت کار پاره وقت برای دانشجویان این کشور فراهم است. فاصله زمانی تهران تا لندن  6ساعت می باشد.

کشور انگلستان برای متقاضیان تحصیل پزشکی در خارج از کشور های خود این دوره های زمینه ای را مد نظر گرفته است. بعد از گذارندن این دوره های و شرکت در آزمون های مربوطه و کسب نمره قبولی می توانید نسبت به تحصیل در رشته پزشکی اقدام نمایید.

دانشگاه های معتبر برای تحصیل پزشکی در انگلستان

دانشگاه های همچون سالفورد دانشگاه سیتی، دانشگاه برونل و دانشگاه برادفورد و کالج پزشکی سلطنتی از جمله دانشگاه هایی می باشند که در صدر لیست دانشگاه های پزشکی در انگلستان قرار دارند. این دانشگاه ها در سطح جهانی نیز از اعتبار بالایی برخوردار هستند. همینطور مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیز می باشند.

دقت کنید که پذیرش در انگلستان امر پیچیده ای نیست. و کافیه مدارک متقاضی تکمیل باشد.

البته پارامتر سن برای صدور روادید در انگلستان امریست حیاتی.

دوره GCSE در انگلستان

مقطع 9 و 10 در ایران مانند مقطع gcse در انگلستان شناخته می شود و پایه سازی دبیرستانهاست برای ورود به دانشگاه در انگلستان. اگر در سن زیر 17 سال و به نیت تحصیل در رشته پزشکی وارد

انگلستان شوید ملزم به گذارندن این دوره هستید و در غیر این صورت دوره های تحت عنوان دوره های سطح یک را باید بگذارنید. این دوره ها 10 سرفصل درسی زبان ریاضی، شیمی، زیست و … را شامل می شود. پس از اتمام این دوره ازمون کتبی و شفاهی برگزار می شود و در صورتی که حدنصاب نمره را در 5 ماده درسی کسب کنید امکان ورود به سطح بعدی را خواهید داشت.

دوره سطح a-level در انگلستان

افرادی که مدرک دیپلم ایران را دریافت کنند این امکان را دارند که برای ثبت نام در این سطح اقدام نمایند. در این دوره نمره های بالاتر می تواند شانس ورود شما را به دانشگاه های عالی رتبه انگلستان افزایش دهد.

دوره foundation در انگلستان

چیزی شبیه به مقطع دوازدهم ایران یا همان پیش دانشگاهی سابق می باشد. با توجه به این که این دوره ها ساده تر و کم هزینه تر می باشند شانس موفقیت در قبولی برای رشته پزشکی بیشتر خواهد بود.

اگر تمایل به تحصیل پزشکی در انگلستان دارید نیاز به هیچ گونه مدرک زبانی نخواهید داشت اما اگر بالاتر از سن 18 سال نسبت به این پذیرش اقدام کنید داشتن حداقل آیلتس 5 از واجبات به شمار می رود.

هزینه های تحصیل پزشکی در کشور انگلستان

هزینه های تحصیل پزشکی دراین کشور سالانه در حدود 18 تا 20 هزار پوند را درشامل می شود.

در مورد هزینه زندگی هر شخص نیز می توان گفت هزینه زندگی افراد با توجه به شهر و محل زندگی و سبک زندگی افراد متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی هزینه ای در حدود 800 تا 1000 پوند را شامل می شود.

medical-education-in-the-uk

شما پیش از انجام هر گونه اقدامی برای مهاجرت به انگلستان نیاز دارید تمکن مالی خود را برای سفارت این کشور اثبات کنید توجه داشته باشید که تمامی مراحل اخذ پذیرش تحصیلی برای تحصیل پزشکی در کشور انگلستان در حدود 1 ماه زمان بر است.

مدارک لازم برای تحصیل پزشکی

برای اقدام نسبت به اخذش پذیرش پزشکی در این کشور نیاز به ارائه مدارکی دارید که اصل پاسپورت و ریز نمرات دیپلم و اصل مدرک دیپلم شما و همین طور گواهی سلامت و پرینت تمکن مالی و عکس از جمله مواردی است که برای ارائه به سفارت احتیاج دارید.

توصیه ما به شما هموطن عزیز این است که در صورتی که برای اخذ ویزای تحصیلی و یا سرمایه گذاری تمایل دارید برای انجام این عمل از طریق یکی از موسسات حقوقی قانونی و دارای مجوز رسمی اقدام نمایید و روند مهاجرت خود را با اطمینان انجام دهید. با توجه به مطالب گفته شده میتوان گفت تحصیل پزشکی در انگلستان از بهترین مقاصد تحصیلی می باشد. اما از این امر که انگلستان در ردیف کشور های گران دنیا قرار دارد غافل نشوید. اگر متقاضی مهاجرت تحصیلی هستید و هزینه ی کافی برای تحصیل در کشور انگلستان را ندارید، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تحصیل پزشکی در کشور های همچون اوکراین و بلاروس را به شما پیشنهاد می دهند.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات جزیی تر در خصوص شرایط تحصیل در رشته های پزشکی در کشوری مناسب با شرایط خودتان کسب کنید می توانید با کارشناسان ما در سفیران سروش سعادتتماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی ما بهره مند گردید.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#تحصیل_پزشکی_در_انگلستان

#اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده