ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 443
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 84
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 797
  • بازديد ماه : 1,719
  • بازديد سال : 11,644
  • بازديد کلي : 58,673
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.14.248.119
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

مهاجرت قاچاقی در آلمان غیر قانونی می ­باشد و به هیچ وجه توصیه نمی­ شود زیرا توسط افراد نا آگاه که به امر مهاجرت آشنا نیستند، صورت می­گیرد. این افراد فریب بعضی از اشخاص را می­خورند و در بین راه­ های قانونی مهاجرت به آلمان، این راه را انتخاب می ­نمایند. متقاضیان برای مهاجرت به آلمان می ­توانند از طرق قانونی مانند کار، تحصیل و … استفاده و ویزای مربوطه را اخذ نمایند. افرادی که پیشنهاد مهاجرت قاچاقی به آلمان را می­دهند، خودشان به هیچ وجه ضرری متوجه آنها نمی­ شود. این شما هستید که از عواقب این کار پشیمان خواهید شد و راه غیرقانونی را به جای راه­ های قانونی انتخاب نموده­اید.

راه غیرقانونی مهاجرت به کشور آلمان

به دلیل شرایط سخت و دشوار انتخاب راه ­های قانونی به کشور آلمان، مهاجرت قاچاقی مورد توجه بعضی افراد قرار گرفته است. کشور آلمان به دلیل شرایط خوب اقتصادی و همچنین کار و اشتغال مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است. اما برخی از اشخاص، تحت تأثیر حرف و گفته­ های غیرواقی قرار گرفته و روی به مهاجرت قاچاقی به آلمان می­اورند.

مهاجرت قاچاقی در آلمان اکثرا به صورت زمینی انجام می­ پذیرد. مهاجرین غیرقانونی و قاچاقی برای مهاجرت به آلمان، در اکثر اوقات توسط افراد قاچاقچی انجام می­گیرد. بدین صورت از طریق غیرقانونی و از راه زمینی، وارد مرز کشور ترکیه می­شوند. بعد از مدت زمان مشخصی از راه غیرقانونی وارد خاک آلمان می­ شوند. مهاجرت از این روش به آلمان و سایر کشورها، آسیب­ های زیادی برای شخص و افراد در پی دارد. معمولا این افراد دچار آسیب­ های روانی، مادی و جسمی می ­شوند.

آسیب­ های مهاجرت قاچاقی به آلمان

مهاجرین قاچاقی به کشور آلمان در حین سفر به صورت جدی دچار خطرات احتمالی هستند. خطرات جانی، مالی و روانی این افراد را تهدید می­نماید. مهاجرت قاچاقی معمولا در شب و در فضای نامناسب آب و هوایی صورت می گیرد. قاچاقچیان معمولا برای سفر غیر قانونی به کشور آلمان، هزینه ­های بسیار بالایی از مهاجرین غیر قانونی اخذ می­ نمایند.

برای ورود به کشور آلمان، مهاجرین غیرقانونی حدود 14 الی 15 ساعت از جنگل­ های اطراف آلمان در تاریکی و سرما عبور می­ نمایند. این افراد مسیر را به صورت پیاده طی می­ نمایند تا به مقصد مورد نظر برسند. قاچاقچیان در مسیر انتقال مهاجرین غیرقانونی به آلمان، هرگز به فکر سلامت جان و مال مسافرین و همراهان خود نمی ­باشند همچنین اموال مهاجرین غیر قانونی به هیچ وجه در امنیت قرار ندارند. بخش مهمی از این وسایل و اموال از طریق مهاجرت غیر قانونی از دست داده می­شود. زنان و کودکان از این طریق، به صورت خیلی جدی در معرض خطر قرار می ­گیرند.

آسیب­ های پس از مهاجرت قاچاقی به آلمان

افراد بعد از عبور خطرات و مشکلات حین سفر، در صورت رسیدن به مقصد نیز مشکلات زیاد خواهند داشت. برای مهاجرت و سفر به یک کشور، اخذ ویزا با توجه به قوانین آن کشور ممکن است. مهاجرت غیرقانونی و قاچاقی به خاک آلمان یا هر کشور دیگر، نقض قوانین کشور مورد نظر می ­باشد همچنین نقض قوانین بین الملل در مورد احترام به مرزهای شناخته شده بین کشورها نیز می ­باشد.

مهاجرین قاچاقی به 2 روش می­ توانند زندگی خود را در کشور وارد شده شروع نمایند. در روش اول باید به صورت پنهانی و بدون ویزا و بدون هیچ گونه امکاناتی در کشور مورد نظر اقامت داشته باشند. مهاجرین همیشه باید از پلیس فراری باشند و در دیدرس آنها قرار نگیرند. در نهایت این افراد می ­توانند تقاضای پناهندگی نمایند.

سفر غیرقانونی به خاک کشور آلمان و حضور قاچاقی در این کشور بسیار سخت و طاقت فرسا می­ باشد. اگر مهاجرین قاچاقی و غیرقانونی بدون داشتن مدارک لازم برای اقامت قانونی توسط پلیس دستگیر شوند، در صورت دستگیری این افراد به مدت 6 ماه حبس محکوم می­ شوند. پس از اتمام حبس و آزاد شدن از زندان، مهاجر قاچاقی به کشور خود دیپورت می­شود.

مهاجرت قاچاقی در آلمان

شرایط مهاجرت قاچاقی در آلمان

کسانی که به طور غیر قانونی و قاچاقی وارد خاک آلمان می­ شوند، می ­توانند درخواست پناهندگی آلمان را ارائه نمایند. این افراد باید در کمپ­ ها به عنوان فرد پناهنده ساکن شوند و در این کمپ­ ها مشغول زندگی شوند. به عنوان یک پناهنده، حقوق اولیه مانند درآمد ماهیانه، حق سکونت و مسکن، حق عبور و مرور به این افراد اعطا خواهد شد. زندگی به عنوان یک پناهنده در کشور آلمان به هیچ وجه کار ساده ­ای نمی ­باشد. مهاجرین قاچاقی و غیرقانونی ممکن است توسط برخی از افراد راست گرایان افراطی مورد حمله قرار گیرند. مهاجرین غیرقانونی و قاچاقی، مورد استقبال کمی از شهروندان کشور مقصد قرار می­گیرند.

پناهندگان قاچاقی پس از مهاجرت دچار مشکلات زیادی م ی­شوند. یک مهاجر قاچاقی به آلمان به هیچ وجه نمی­تواند به عنوان یک شهروند آلمانی محسوب شود تا از کلیه حمایت­های قانونی بهره ­مند شود. مهاجرت قاچاقی در آلمان از طریق غیرقانونی باعث می­شود تا افراد در دام قاچاقچیان غیرقانونی بیا­فتند. در ادامه به تعریف پناهنده و پناهجو و شرایط پناهندگی به طور کوتاه خواهیم پرداخت.

راه ­های جایگزینی قانونی به کشور آلمان

مهاجرت امری است قانونی که از نظر اقتصادی، مالی، فرهنگی و … موجب رشد متقاضی خواهد شد. در صورتی که مهاجرت غیرقانونی و قاچاقی به کشور آلمان با پیامدهای زیر همراه می­ باشد. پیامدهای غیر قابل جبرانی همچون بیماری، آزار و اذیت، شکنجه و ورشکستگی احتمال اخذ تابعیت و اقامت قانونی برای این افراد بسیار کم می­ باشد.

از راه ­های جایگزینی قانونی به کشور آلمان می ­توان به موارد اخذ پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه های دولتی و خصوصی، اخذ ویزای کار آلمان از طریق جست و جوی کار، از طریق ثبت شرکت در کشور آلمان و … اشاره نمود. مهاجرت قاچاقی در آلمان راهی دشوار و غیر قانونی است. قبل از اقدام به مهاجرت از طریق پناهندگی، بهتر است با وکلا و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مهاجرت_قاچاقی_در_آلمان
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده