ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 189
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 60
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 543
  • بازديد ماه : 1,465
  • بازديد سال : 11,390
  • بازديد کلي : 58,419
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.21.122.248
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

در ابتدای این مقاله باید بیان کرد که ویزای کاری هلند را میتوان یکی از بهترین طرق مهاجرتی به کشور زیبای هلند با موقعیت های عالی دانست. اگر شما بخواهید برای اخذ این ویزا اقدام نمایید نیاز به دانستن یکسری شرایط زیر خواهد بود.

شرایط اخذ ویزای کاری هلند چیست؟

مشاغل پر تقاضا برای افراد خارجی در هلند چه میباشد؟

آیا با تحصیل در هلند میتوان به کار رسید؟

داشتن یک موقعیت کاری مورد نیاز اساسی این برنامه و کار در هلند است. البته شما می توانید با ایجاد رمز ورود خود در این کشور کمی به دستیابی به این موقعیت نزدیک شوید، طرق متفاوتی برای دستیابی به ویزای کاری هلند وجود دارد که در این مقاله به بررسی این روش می پردازیم. این مقاله در باب ویزای کاری هلند توسط تیم حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

مزایای مهاجرت به هلند

کشور هلند یکی از کشور های اروپایی است که به دلایل ذیل مورد استقبال مهاجران قرار گرفته است:

  • ثبات اقتصادی
  • رفاه اجتماعی
  • کیفیت بالای آموزش
  • امکان تحصیل در هلند به زبان انگلیسی
  • پایین بودن نرخ بیکاری
  • عضو اتحادیه شنگن
  • شرایط مناسب و عالی برای زندگی
  • آب و هوا بسیار خوب و مناسب زندگی

اشتغال به کار در هلند

همه نیازی به مجوز کار هلندی جداگانه برای کار قانونی در هلند ندارند، در صورت نیاز به یک مجوز کار هلندی برای وضعیت خود، باید بدانید. اگر میخواهید در هلند کار کنید، وضعیت و ملیت شما در صورت نیاز به مجوز کار هلندی دیکته خواهد کرد. مجوز کار و اجازه اقامت هلندی از نزدیک به هم مرتبط است، بنابراین دلیل شما برای رفتن به هلند به عنوان مثال، به عنوان یک کارگر، کارمند، دانش آموز و یا اعضای خانواده بسیار ماهر تعیین خواهد شد که چه نوع مجوز شما به طور قانونی در هلند کار می کنند.

هلند یکی از نیروهای کارآمد بین المللی، تحصیل کرده، انگیزه و چند زبانه در جهان است. تقاضا برای کارگران با مهارت بالا همچنان بالا است. انگیزه های کارکنان بین المللی مانند طرح مالیات بر درآمد (30% مالیات) و یک برنامه سریع مهاجرین ماهر وجود دارد. مجوزهای متعدد هلندی برای اخذ مجوز برای کار قانونی و زندگی در هلند وجود دارد، به عنوان مثال، مجوز مهاجرت بسیار ماهر، اجازه انتقال درون شرکتی، اجازه سال تحصیلی برای فارغ التحصیلان خارجی یا مجوز کار عمومی. در ادامه این مطالب می خواهیم به شما توضیحاتی دهیم که چگونه می توانید برای اخذ این اجازه کار به عنوان یک نیروی کار ماهر به کشور هلند راه پیدا کنید.

شرایط کار در هلند 

با توجه به قوانین اتحادیه اروپا که تمامی کشورهای این اتحادیه شرایط یکسانی دارند، برای کار در یک کشور اروپایی باید شخص، کار فرما و دعوت نامه کاری داشته باشد و اگر شما در خارج از اتحادیه اروپا ساکن هستید اول باید شخص کارفرما در هلند آگهی استخدام بزند و به مدت 3 ماه اگر از افراد اتحادیه اروپا نیرویی پیدا نشد، شخص کارفرما باید در کل اتحادیه اروپا به مدت 3 ماه آگهی استخدام بزند و باز اگر کسی پیدا نشد کارفرما مجوز این را دارد که دعوت نامه کاری برای شما ارسال کند.

همراه با ادامه این مقاله ذکر این نکته بسیار مهم است که در حال حاضر بهترین و راحت ترین ویزای کاری اروپا را کشور آلمان ارائه می کنند. توصیه می شود برای کسب آگاهی بیشتر در مورد ویزای کار آلمان روی لینک مربوطه کلیک کنید. البته یکی از مقاصدی که می توان به جرأت برای موفقیت در کار نام برد هلند است که رسیدن به اخذ ویزای کاری این کشور غیر ممکن نیست. کافی است تا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

اخذ ویزای کاری هلند از طریق تحصیل

توجه به این نکته ضروری است که فارغ التحصیلان دانشگاه های اروپایی شانس بیشتری در اخذ ویزای کار دارند! پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا ویزای تحصیلی هلند را بدست آورید و در کنار تحصیل خود همزمان به کار مشغول شوید. راحت ترین و بهترین نوع از ویزا، ویزای تحصیلی هلند می باشد ولی این را هم در نظر بگیرید که باید شرایط ویزای تحصیلی را نیز داشته باشید. شما این شانس را دارید که بعد از دریافت ویزای کاری هلند به کار خود مشغول شوید و در نهایت اقامت دائم خود را دریافت کنید.

دانش آموزان می توانند در حین تحصیل کار کنند! اما محدودیت هایی برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا/ EEA /سوئیس و اهل کرواسی وجود دارد که فقط می توانند تا 16 ساعت در هفته در طول سال کار کنند یا تمام وقت در ماه فوریه در ماه ژوئن، ژوئیه و اوت. در هر دو مورد، کارفرمایان شما به اسم شما نیاز به اجازه کار دارند. اگر شما با یک مدرک کارشناسی یا مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه هلندی فارغ التحصیل شدید، می توانید یک سال اقامت در سال تحصیلی را بعد از فارغ التحصیلی درخواست کنید تا اجازه اقامت در هلند برای یک سال دیگر برای جستجوی کار پیدا کنید. در طول این مدت شما می توانید بدون اجازه کار و بدون محدودیت کار کنید – شما در بازار کار هلندی آزاد هستید. به طور مشابه، می توانید یک سال گارانتی را در صورت داشتن.

کار پس از تحصیل در هلند

جهت کار پس از تحصیل در هلند نیاز است که:

  • حداقل 12 ماه یک برنامه دکترا در هلند را تکمیل کرد.
  • یک مدرک کارشناسی ارشد یا یک دکترا حداقل 12 ماه در موسسه خارجی که توسط برنامه اعتباربخشی اختصاص یافته است.
  • اجازه اقامت به عنوان یک محقق علمی یا یک پژوهشگر علمی در مجوز اقامت مهاجرت بسیار ماهر
  • تکمیل برنامه سیاست کمک های توسعه هلند، دوره اراسموس مودیز استاد یا برنامه ای تحت قانون سیاست خاص

در پایان این سال تحصیلی، اگر می خواهید در هلند بمانید و کار کنید، ممکن است نیازی به مجوز کار نباشد. همه چیز بستگی به نوع کار شما دارد. اگر شما به عنوان یک کارگر یا پژوهشگر علمی به عنوان یک کارمند ماهر کار می کنید، لازم نیست مجوز کار جداگانه بگیرید، بلکه تنها اجازه اقامت با اجازه کار باشد. اگر شما در اشتغال منظم کار می کنید، کارفرمای شما باید به اسم شما اجازه کار را بدست آورد.

راه های اخذ ویزای کاری هلند 

کار به عنوان یک مهاجر نیروی کار بسیار ماهر یا highly skilled worker: هلند مشتاق جذب کارگران ماهر، گاهی اوقات کارگران دانشمند به کشور است. اینها کارگران خارجی هستند که معتقدند قادر به کمک به اقتصاد مبتنی بر دانش هستند. اگر شما واجد شرایط هستید، کارفرمای شما مجوز کار جداگانه ای برای شما نخواهد داشت، بلکه مجوز اقامت شما شامل مجوز کار در هلند خواهد شد.

برای دریافت اجازه اقامت به عنوان یک مهاجر بسیار ماهر، باید حداقل 4 ماه با یک کارفرمای شناخته شده توسط مقامات مهاجر هلندی قرارداد کار یا وظیفه (یا توافق نامه کتبی) داشته باشید و درآمد بیشتری کسب کنید. اگر شما بیش از 30 سال سن دارید، این در حال حاضر 4500 € (یورو) در ماه است؛ اگر شما زیر 30 سال هستید، این درآمد 3108 € (یورو) در ماه است. فارغ التحصیلان واجد شرایط برای برگزاری یا برگزاری یک سال زمان جستجوی کار، فقط باید به مبلغ 2228 € (یورو) در ماه دست یابند. این مبلغ حقوق معادل آستانه 2019 است و پرداخت تعطیلات را رد می کند. این اجازه برای مدت زمان قرارداد کاری یا وظیفه شما تا حداکثر 5 سال طول می کشد و می تواند تمدید شود.

کارگران مشغول به کار و آزاد هلند (Freelancers)

اگر می خواهید برای شرکت در یک شرکت یا کار به عنوان یک فارغ التحصیل به هلند بروید، باید برای اجازه اقامت (با اجازه کار) به عنوان یک فرد کارآفرین درخواست دهید. این مجوز برای 2 سال معتبر است اما می تواند تمدید شود. اگر کار خود را در ارتباط با راه اندازی کسب و کار خود انجام ندهید، کارفرمای احتمالی شما باید مجوز کار خود را به نام خود دریافت کنید.

شما باید از مقامات هلندی اجازه بگیرید تا به عنوان خود کارمند کار کنید و در اکثر موارد قادر به اثبات آن هستید که منافع مهم هلندی را در اختیار شما قرار می دهد. مترجمان آزاد باید نشان دهند که آنها دارای تکالیف هستند، متخصصان پزشکی باید در لیست رسمی ثبت نام BIG ثبت نام کنند، و اگر شما می خواهید یک شرکت را راه اندازی کنید، برنامه کاری و امور مالی شما توسط سازمان اداری هلند ارزیابی خواهد شد.

ویزای کاری هلند

شرایط تحصیل در هلند

در کشور هلند رشته های فنی، مهندسی و حسابداری از امتیاز بیشتری برخوردار هستند. یکی دیگر از راه هایی که به شما عزیزان می تواند کمک کند مدرک زبان هلندی و انگلیسی داشتن است که شما با دانستن این دو زبان راحت تر به کار خود دست پیدا خواهید کرد. فرد اگر به تازگی از یکی از دانشگاه های اروپایی فارغ التحصیل شده باشد، برای پیدا کردن کار این امکان را دارد که در مراکز کارآموزی اروپا به کار مشغول شود.

برای ویزای تحصیلی در هلند دانشجویان غیر اروپایی می بایست در ابتدا درخواست مجوز اقامت موقت را بدهند، اکثرا در دانشگاه های هلند این کار صورت می گیرد. دانشجویان باید مدارک اولیه خود را برای یک دوره تحصیلی ارائه دهند و ثبت نام را انجام دهند. شهریه ترم اول به علاوه هزینه بیمه 500 € (یورو) و هزینه صادر شدن کارت اقامت 500 € (یورو) و هزینه زندگی به مدت 3 ماه را باید به حساب دانشگاه واریز کند.

لازم به ذکر می باشد که کشور هلند برای دانشجویان دوره دکترا که در دانشگاه های هلند به تحصیل خود ادامه می دهند دارای بورسیه تحصیلی هستند که هزینه حقوق یک ماه به اندازه حدودا 2000 $ (دلار) را در بر می گیرد. رشته های مورد استقبال کشور هلند عبارتنداز:

  • پزشکی
  • داروسازی
  • دندانپزشکی
  • اقتصاد
  • حسابداری
  • فنی و کامپیوتر

مشاغل پر تقاضا در ویزای کاری هلند

لیست شغل های مورد نظر در کشور هلند بابت ویزای کار این کشور به شرح زیر میباشد:

کارگران با سابقه و حرفه ای

افراد مهندس

افراد متخصص در رشته آی تی

و ...

اخذ اقامت از طریق ویزای کاری هلند

در این صورت متقاضیان به وسیله کارفرما و سپری شدن شرایط لازم برای کار در هلند اقدامات لازم را انجام داده و ویزای کاری هلند را اخذ می کنند. این امکان را دارید که به کار در کشور هلند مشغول شوید و با در نظر گرفتن شرایط و رعایت این امر ویزای خود را تمدید کنید. با تمدید ویزای می توانید تا پنج سال فرد برای دریافت اقامت دائم کشور هلند اقدام کند. لازم به ذکر است که افرادی که ویزای کاری کشور هلند را اخذ می کند این اجازه را ندارند که همراه را همزمان با خود به کشور هلند بیاورند اول باید شخص اصلی برای کار در این کشور وارد شوند و سپس برای همراه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

با توجه به شرایط سخت و طاقت فرسا ویزای کار هلند بسیار از افراد از این کشور برای تحصیل استقبال می کنند و علاقه مند هستند در کشور هلند به تحصیل و سپس کار مشغول شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و با کارشناسان ارشد ما به صورت تلفنی و حضوری در مورد ویزای کاری هلند مشورت کنید، کارشناسان ارشد ما شرایط شما را بررسی می کنند و بهترین راه را برای شما عزیزان پیشنهاد می کنند و از ابتدا پروسه تا آخر پروسه کنار شما عزیزان می باشند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما :
 vipvisaa
🌐 سایت های ما :
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا
#ویزای_کاری_هلند
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده