ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 247
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 66
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 601
  • بازديد ماه : 1,523
  • بازديد سال : 11,448
  • بازديد کلي : 58,477
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.217.71.217
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

می توان گفت امکان مهاجرت به پرتغال از روش ها و طرق گوناگون و مختلفی میسر می باشد، در ادامه ما به بررسی این راه ها پرداخته ایم. البته اتفاقهایی که در سال 2019 در سفارت پرتغال در ایران افتاد شرایط پرتغال را برای انتخاب ایرانیان متفاوت کرد. اشخاص باید قبل از هر اقدامی شرایط لازم برای مهاجرت به این کشور را داشته باشند.

در صورتی که شما هم تمایل به آشنایی با این روش ها را دارید با مطالعه نمودن این مقاله که در زمینه مهاجرت به پرتغال می باشد، می توانید به اطلاعات مفید و جامعی در رابطه با این موضوع دست یابید، نا گفته نماند که در این مقاله که در رابطه با نحوه گرفتن تابعیت و گرفتن حق شهروندی این کشور می باشد و همچنین در این مقاله متعلق به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی به اشاره نمودن انواع راه های مختلف برای گرفتن اقامت این کشور اشاره خواهد شد.

روش های مهاجرت به پرتغال

روش های مختلف برای مهاجرت نمودن به پرتغال عبارتند از:

مهاجرت به این کشور از طریق متولد شدن/ مهاجرت به این کشور از طریق اقامت داشتن/ مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج نمودن/ مهاجرت به این کشور از طریق اقدام به خرید نمودن ملک/ البته نا گفته نماند که مهاجرت به این کشور از دیگر راه های دیگر امکان پذیر می باشد.

مراحلی مهاجرت به پرتغال

در این قسمت قصد داریم به توضیح مراحل مختلف برای گرفتن اقامت این کشور بپردازیم. این مراحل عبارتند از:

مرحله اول: در صورتی که اشخاص متقاضی مهاجرت به پرتغال دارای تابعیت کشور هایی باشند که  عضو کشورهای اتحادیه اروپا باشند و یا حتی عضو برخی دیگر از کشورهای ارو پایی باشند که تا کنون به عضویت اتحادی ارو پا در نیامده اند, مانند کشور ایسلند، کشور لیختن اشتاین، کشور نروژ یا کشور سوئیس باشند به شرط این که هدف ماندن در این کشور را برای بیشتر از مدت سه ماه داشته باشند این اشخاص ملزم به  گرفتن گواهی ثبت نام  که از جانب شورای شهر این منطقه صادر شده باشد می باشند.

مرحله دوم: پس از اقدام به گرفتن گواهی پنج ساله ثبت نام این امکان برای اشخاص متقاضی مهاجرت به پرتغال وجود دارد که اقدام به گرفتن اقامت دائم این کشور نمایند.

مرحله سوم: در صورتی که اشخاص متقاضی مهاجرت به پرتغال دارای حق شهروندی از جانب یک دولت ثالث باشند و قصد این را دا شته باشند که حق شهروندی کشور پرتغال را بدست آورند این اشخاص ملزم به گرفتن اقامت مناسب برای خود می باشند در نهایت این اشخاص با گرفتن این  نوع ویزا می توانند مجوز ورود به خاک  کشور پر تغال را بدست آورند.

مدت زمان مورد نیاز برای گرفتن مجوز اقامت پرتغال

هر نوع از مقررات قانونی خاص با این شرط  که امکان  عملی شدن این مقررات وجود داشته باشد و در نهایت بتواند منجر به گرفتن مجوز لازم برای گرفتن اقامت موقت این کشور شود و برای  مدت زمانی که برای  یک سال کافی باشد با این توضیح که تا زمانی که این شخص اقدام به صدور سند می کند این نوع اقامت دارای اعتبارمی باشد. همواره این امکان وجود دارد که برای دوره های متوالی و برای مدت زمان دو سال تمدید شود و بعد از سپری کردن یک دوره 5 ساله از زمان اقامت داشتن موقت، دارندگان این نوع سند این امکان وجود دارد که اقدام به در خواست نمودن مجوز اقامت دائم می کنند.

مزایای اصلی مهاجرت به پرتغال

از جمله مزایای اصلی و خاص برای مهاجرت به این کشور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

داشتن حق زندگی و فراهم نمودن فرصت کار در پرتغال این کشور. ملزم نبودن به زندگی کردن در این کشور با اخذ ویزای طلایی پرتغال. تنها داشتن حضور فیزیکی در این کشور برای اشخاص متقاضی در این کشور کفایت می کند. صادر شدن مجوزی که بیانگر حق اقامت برای تمام اعضای خانواده شخص متقاضی در این کشور می باشد.

ایجاد فرصت مسافرت نمودن بدون نیاز داشتن به ویزا در 26 کشور عضو  اتحادیه شنگن. امکان دسترسی داشتن به تمامی مزایای تحصیل در پرتغالو همچنین کار ضمن تحصیلی در پرتغال و امکانات بهداشتی در این کشور. امکان داشتن برای گرفتن اقامت دائم  این کشور بعد از سپری نمودن5 سال.

immigration-portugal

امکان گرفتن تابعیت این کشور بعد از 5 سال حضور در این کشور و امکان برخورداری از وضعیت موجود برای داشتن اقامت از نوع “non-habitual” که می تواند به موجب این نوع قرار داد برای مدت زمان ۱۰ سال می تواند منجر به کاهش مالیات شخص شود.

شرایط گرفتن اقامت دائم و پاسپورت کشور پرتغال

از جمله شرایط که شخص متقاضی  اقامت دائم کشور پرتغال ملزم به داشتن این شرایط می باشد عبارتند از:

شرط اول: این اشخاص ملزم به داشتن ویزای طلایی این کشور می باشند که باید برای پنج سال  دارای اعتبار باشد که به نوعی همان ویزای موقت می باشد.

شرط دوم: اشخاص متقاضی اقامت دائم این کشور ملزم به ارائه گواهی عدم سوئ پیشینه می باشند به صورتی که این گواهی ثابت نماید که هیچ گونه جرمی توسط این اشخاص رخ نداده باشد. و هم چنین سابقه کیفری موثر نداشته باشند.

شرط سوم: اشخاص متقاضی اقامت دائم این کشور ملزم به ارائه گواهی معتبر در زمینه داشتن تمکن مالی می باشند با این توضیح که این گواهی ثابت کننده توانایی مای اشخاص برای ادامه زندگی در کشور پرتغال می باشد.

شرط چهارم: اشخاص متقاضی گرفتن اقامت این کشور ملزم به دادن گواهی می باشند که بیانگر تسلط این اشخاص بر زبان این کشور می باشند.

شرط پنجم: اشخاص متقاضی اقامت دائم این کشور ملزم به حضور به مدت زمان پنج ساله در این کشور می باشند.

روشهای دیگر مهاجرت به پرتغال

در صورتی که شما هم با خواندن مقاله مهاجرت به پرتغال  علاقه مند به این موضوع شدید و متمایل به داشتن اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید این فرصت را دارید تا با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کسب اطلاعات لازم را نمائید.

و همچنین مراجعه نمودن به لینک های مربوطه موجود در این سایت با موضوعاتی نظیر اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری، و هزینه تحصیل و زندگی در پرتغال و دیگر راه های قانونی اذ تابعیت این کشور از اطلاعات بیشتری در این زمینه بهره مند شوید. لازم به ذکر می باشد که وکلا و مشاورین مجرب این موسسه حقوقی که در زمینه های گرفتن اقامت کشورهای مختلف و کلیه امور مهاجرتی دارای تخصص می باشند. آماده مشاوره با شما چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری  در زمینه این امور می باشند.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_به_پرتغال

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده