ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 326
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 242
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,182
  • بازديد ماه : 624
  • بازديد سال : 10,549
  • بازديد کلي : 57,578
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.144.127.232
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

مقاله نگارش شده در مورد شرایط اعزام دانشجو به اتریش و تحصیل دانشجویان می باشد که جوانان زیادی در پی آن و به دنبال آگاهی از آن هستند. سالهاست که تحصیل در دانشگاه های معتبر بین المللی، بسیار مورد توجه قرار دارد. ازطرفی هزینه تحصیل در اکثر دانشگاه های معتبر آمریکا و اروپایی بسیار بالا می باشد و همگان از عهده هزینه های آن برنمی آیند. اتریش از معدود کشورهایی است که دانشگاه های معتبر و با کیفیت ولی با هزینه ناچیز و تقریبا رایگان دارد.البته ذکر این نکته لازم است که اتریش و ویزای تحصیلی اتریش بر خلاف ظاهر راحت و ارزانش دارای باطنی خاص و پر پیچ و خم است که در زیر آن موارد را بررسی خواهیم کرد.

از آن جا که اغلب افراد، خواستار تحصیل رایگان و با کیفیت هستند بنابراین اتریش یکی از گزینه های آنان خواهد بود. اگر شما هم جزء این افراد هستید، با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه و همگام شوید تا شما را به هدفتان برسانند. یک کشور به وسعت استان فارس ایران با جمعیتی بیش از 8 میلیون نفر و با ثروتی سرشار و فرهنگی خوب با رفاه اجتماعی بالا.

تحصیل در کشور اتریش

کشور اتریش به این علت که تشابه و تاثیر پذیری زیادی از کشورهایی همچون سوییس دارد رفاه و امنیت اجتماعی بالایی را برای شهروندان خود فراهم نموده است. دانشگاه های این کشور به دو دسته مراکز آموزش عالی و دانشگاه تقسیم می شوند که هر دو گروه مورد تایید وزارت علوم ایران می باشند. از مزایای دانشگاه های این کشور می توان به رایگان بودن اکثر دانشگاه های اتریش اشاره کرد. برای تحصیل در دانشگاه های این کشور نیاز دارید در آزمون ورودی دانشگاه های کشور خود، پذیرفته شوید از طرفی اگر دانشجویی در ایران در دانشگاه های دولتی 100 واحد درسی را گذارنده باشد، می تواند برای پذیرش و ادامه تحصیل در رشته خود در اتریش اقدام نمایند. توجه داشته باشید که معمولا مدرک دانشگاه های آزاد مورد پذیرش نخواهد بود.

از دیگر شرایط اعزام دانشجو به اتریش و مزایای تحصیل در این کشور میتوان به این امر اشاره کرد که برای تحصیل و پذیرش در دانشگاه های این کشور نیاز به ارائه مدارکی مبنی بر تسلط بر زبان ندارید. زبان تحصیلی در اکثر دانشگاه های اتریش زبان آلمانی می باشد و با گذراندن سه ترم زبان آلمانی می توانند آمادگی لازم را جهت شرکت در کلاس های اصلی کسب کنند. پس از برگزاری دوره ای زبان آلمانی آزمونی از طرف دانشگاه از دانشجویان گرفته می شود که در صورت موفقیت می توانند به ادامه تحصیل بپردازند. که البته در عین حالی که در ابتدا از فرد مدرک زبان المانی نمیخواهد اما به محض ورود فرد باید دوره ی زبان المانی را به سطح ب دو برساند که خود این امر موضوعی است زمان بر و پر هزینه.

دانشگاه های معتبر و شرایط اعزام دانشجو به اتریش

برخی از سرشناس ترین دانشگاه های اتریش عبارتند از دانشگاه وین: این دانشگاه از دانشگاه های قدیمی کشور اتریش می باشند و از دانشکده های متعددی برخوردار است و همه ساله دانشجویان بسیاری را از سراسرجهان جلب می کند.

دانشگاه گراتس: این دانشگاه دومین دانشگاه اتریش می باشد و جزو قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه های جهان به شمار می آید. این دانشگاه در حوزه حقوق بسیار صاحب نام است.

دانشگاه اینسبورگ: این دانشگاه بزرگترین دانشگاه در غرب اتریش می باشد که دانشکده های متعددی دارد و به علت پژوهش محور بودن آن بسیار مورد توجه است.

شرایط اعزام دانشجو به اتریش در دانشگاه های خصوصی

علاوه بر دانشگاه های دولتی کشور اتریش متقاضیان تحصیل در این کشور می توانند برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی اقدام نمایند. تحصیل در این دانشگاه ها مستلزم پرداخت هزینه می باشد که این هزینه سالانه بین 8000 تا 1000 € خواهد بود.

از مزایای دانشگاه های این کشور تحصیل به روش تئوری و عملی است که این امر سبب می شود دانشجویان برای کار در محیط کار آمادگی های لازم را داشته باشند. برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی اتریش نیاز دارید که مدرک آیلتس 5.5 را به دانشگاه ارائه دهید. البته باید توجه کرد که همان پیچیدگی و سخت گیری در مورد ویزای تحصیلی برای دانشگاه های رایگان را نیز در مورد دانشگاه های خصوصی و پولی هم در اتریش اتفاق می افتد. و سفارت اتریش هیچ تفاوتی در مرحله ی صدور ویزا برای دانشجویان با هزینه و بدون هزینه قائل نیست. حتی در برخی موارد دیده شده دانشگاه های خصوصی اتریش وقتی دانشجویی با ردی ویزا مواجه میشود هزینه ی پرداختی دانشجو را عودت نمیدهد.

شرایط اعزام دانشجو به اتریش

تحصیل در اتریش در رشته پزشکی

در مقاله شرایط اعزام دانشجو به اتریش قابل بیان است که معتبرترین و پرطرفدارترین رشته تحصیلی در اتریش رشته پزشکی است. همه ساله دانشجویان بسیاری از سراسر جهان برای تحصیل در رشته پزشکی به این کشور مهاجرت می کنند. مدرک پزشکی دانشگاه های اتریش مورد قبولی اکثر کشور های جهان می باشد و فارغ التحصیلان این دانشگاه ها می توانند در تمامی کشورهای جهان مشغول به کار شوند. برای پذیرش در رشته پزشکی در دانشگاه های این کشور دانشجویان مستلزم آن هستند که بعد از گذارندن دوره های زبان آلمانی در رشته پزشکی این کشور کنکور بدهند و در کنکور این کشور پذیرفته شوند. دانشگاه علوم پزشکی وین در کشور اتریش معروف ترین دانشگاه در رشته پزشکی در کل اروپا می باشد.

هزینه های تحصیل و زندگی در اتریش

برای مهاجرت به اتریش از گزینه هایی که متقاضیان مهاجرت علاوه بر شرایط اعزام دانشجو به اتریش ، پیش از هرگونه اقدامی نیاز دارند، بررسی میزان هزینه زندگی در این کشور است. برای زندگی در اتریش ماهانه به مبلغ 700 تا 800 € احتیاج دارید که هزینه های ماهانه 200 € برای مسکن شما و 200 تا 300 € برای خوراک را در بر می گیرد. البته این میزان هزینه با توجه به سبک زندگی افراد متفاوت خواهد بود.

هزینه مسکن نیز با توجه به این که فرد برای اسکان از خوابگاه های دانشجویی استفاه کند و یا از خانه مستقل، می تواند متفاوت باشد. بیمه درمانی در این کشور برای دانشجویان سالانه 25 € می شود و هزینه های شارژ شامل برق و گاز و تلفن و ماهانه 80 € در بر می گیرد. برای دانشجویان این کشور ساعت مجاز برای کار تا 20 ساعت در هفته می باشد. لذا دانشجویان می توانند با کار پاره وقت اندکی از هزینه های زندگی خود را تامین نمایند.

ویزای همراه اتریش

از نکات مورد توجه برای دارندگان ویزای تحصیلی اتریش این است که خانواده این افراد با ویزای همراه می توانند در کنارشان حضور داشته باشند و در این کشور زندگی کنند. دانشجویانی که از این کشور فارغ التحصیل می شوند این امکان برایشان وجود دارد که به مدت 6 ماه در خاک این کشور سکونت داشته باشند و برای جست و جوی کار اقدام نمایند که در صورت یافتن کار، ویزای آن ها بهویزای کاری اتریش تغییر پیدا می کند.

افراد پس از 3 سال کار در این کشور موفق به اخذ ویزا دائم این کشور به همراه خانواده خود می شوند که این امر نیز از مزایا اخذ ویزای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اتریش یا رشته های دیگر می باشد. در پایان باز هم به رسم همیشگی توصیه می کنیم که برای اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به اتریش یا هر مهاجرت دیگری حتما از کارشناسان با تجربه ای مانند موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#شرایط_اعزام_دانشجو_به_اتریش

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده