ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 344
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 73
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 698
  • بازديد ماه : 1,620
  • بازديد سال : 11,545
  • بازديد کلي : 58,574
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.118.119.229
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

ویزای تحصیلی انگلستان به دلیل سطح بالای تدریس و رنکینگ دانشگاه ها و اینکه نظام آموزشی انگلستان آموزش برتر دنیا شناخته میشود مورد استقبال بسیاری از افراد برای مهاجرت بوده است. تحصیل در انگلستان به دلیل کوتاه تر بودن دوره های آموزشی و زودتر به مدرک رسیدن مورد توجه بوده است.

ویزای تحصیلی انگلستان و تحصیل در بریتانیا به خاطر اعتبار بالای کشور نیزاز دلایل انتخاب متقاضی می باشد. مدارس و دانشگاه های انگلستان از بهترین های اموزشی و امکاناتی دنیاست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای مشاور و کارگزار اخذ ویزای تحصیلی انگلستان است.

ویزای تحصیلی برای افراد زیر سن قانونی

انگلستان جز معدود کشورهایی است که سن زیر ۱۸ سال را هم بابت تحصیل می پذیرد و حتی سنین زیر ۱۲ سال را هم به همچنین. البته حسن بزرگ فرزندان زیر ۱۲ سال برای پذیرش تحصیلی این است که می توان همراه با فرزند یک نفر از پدر یا مادر نیز ویزای انگلستان را اخذ کنند و یعنی شاید این راه هم بهانه خوبی باشد برای مهاجرت خانواده به انگلستان.

به این صورت که فرزند را در یکی از مدارس انگلستان ثبت نام می کنیم و پس از آن در مرحله ویزا درخواست را علاوه بر ویزای فرزند یرای یک نفر از پدر و مادر را نیز درخواست می کنیم که پدر یا مادر به عنوان قیم نیز ویزا خواهند شد. به این نوع ویزا ویزای قیومیت و یا ویزای گاردین نیز می گویند که مختص فرزندان زیر ۱۲ سال می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ارتباط برقرار کنید. یکی از حسن های بزرگ برای پذیرش فرزندان زیر ۱۸ سال این است که نیازمند قطعی مدرک زبان نیستند و می توانند بدون داشتن مدرک آیلتس دست به اقدام و اخذ پذیرش و ویزا کنند. به این ترتیب که کالج یا مدرسه به صورت انلاین یک مصاحبه با فرد انجام می دهد و مطابق با سطح فرد برای دروس مختلف کلاس پیش بینی می کند که یکی از این کلاسها کلاس زبان می باشد.

اخذ دیپلم در کشور انگلستان همانند نظام تحصیلی ایران دوازده ساله است که در دو سال اخر تحصیل فرد برای مقطع دانشگاه و انتخاب رشته دانشگاهی مشخص می کند که ایا قصد دارد دروس دانشگاهی را در رشته های علوم پایه دنبال کند و یا در دروس غیر علوم پایه.

ویزای تحصیلی برای افراد بالای سن قانونی

ابتدا باید مدارک فرد جهت پذیرش و ثبت نام دانشگاه مهیا باشد. مانند مدارک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی همراه با ریز نمرات که برای کشور انگلستان ترجمه رسمی کفایت می کند و نیازمند تایید دادگستری و تایید وزارت امور خارجه نمی باشد.

البته اگر فرد برای مقاطع بالاتر از لیسانس و یا فوق لیسانس اقدام کند نیازمند مدرک مقطع قبلی و همچنین ریز نمرات دانشگاهی نیز می باشد که انها را هم باید ترجمه رسمی شده باشد.

نظام تحصیلی انگلستان و هزینه تحصیل در این کشور به دو حالت می باشد:

حالت اول برای افرادی که تابعیت این کشور را دارا هستند و شهروند محسوب می شوند که هزینه تحصیل ندارند و به صورت رایگان درس می خوانند.

و حالت دوم که برای افراد خارجی و اینترنشنال می باشد که فرد متقاضی باید هزینه تحصیل پرداخت کند. که به صورت میانگین بسته به رشته ها و شهر و دانشگاه چیزی حدود ۸ تا ۱۲ هزار پوند انگلستان سالیانه می باشد.

علاوه بر این هزینه زندگی در انگلستان را نیز باید محاسبه کنیم. که در شهری مانند لندن ماهیانه ۱۲۰۰ پوند و خارج از لندن چیزی حدود ۱۰۰۰ پوند میباشد که این هزینه شامل هزینه ی زندگی و خورد و خوراک و پوشاک و مسکن و اینترنت و درمان و…. می باشد.

تحصیل در دانشگاه های انگلستان

به غیر از مدارک تحصیلی، برای پذیرش در دانشگاههای انگلستان، یکی دیگر از شرایط اصلی داشتن مدرک زبان همان ایلتس یا تافل می باشد که البته کشور انگلستان مدرک زبان ایلتس را بیشتر مورد پذیرش دارد.

البته مدرک اخذ شده باید ایلتس از نوع یو کی وی آی نامبر باشد. در غیر این صورت با ایراد سفارت مواجه خواهیم شد برای صدور ویزا در برخی مواقع مخصوصا در مقاطع بالاتر دانشگاهی دانشگاه مورد نظر نیازمند انگیزه نامه و داشتن توصیه نامه از اساتید مورد نیاز است که این مدرک نیز باید تهیه شود.

نامه پذیرش انگلستان

به نامه پذیرش صادر شده از دانشگاه نامه CAS گفته می شود که یکی اصلی ترین مدارک لازم برای صدور ویزا می باشد. دوره لیسانس در اکثر دانشگاههای انگلستان سه ساله و دوره فوق لیسانس در انگلستان در اکثر مواقع یک ساله است. به همین دلیل هست که این کشور مورد انتخاب خیلی از افراد برای گذراندن دوره های تحصیلی می باشد. چراکه در مدت زمان کمی مدرک فوق العاده معتبر انگلستان رو اخذ می کنند.

یکی دیگر از حسن های بزرگ دانشگاه های انگلستان این است که به فرد اجازه می دهد بنا بر شرایطی در مقطع بالاتر تغییر رشته دهد. چیزی در کشورهای دیگر به این سادگی ها ممکن نیست.

در دوره تحصیل در انگلستان در دانشگاه ها فرد حق کار دارد که معمولا در مقطع لیسانس ده ساعت در هفته و در مقطع فوق لیسانس به بالا معمولا بیست ساعت در هفته حق کار دارد.
البته داشتن حق کار با پیدا کردن کار مقوله ایست جداگانه. با اینکه انگلستان دارای اقتصاد قوی و همچنین زبان رسمی این کشور انگلیسی می باشد اما پیدا کردن کار در این کشور و یا حتی بهترین کشورهای دنیا در سال اول کار ساده ای نیست و فرد باید به شناخت در مورد این کشور برسد تا به درآمد برسد.

دکترا در انگلستان

پذیرش در مقطع دکترا کار بسیار سختی است و معمولا به این سادگی ها به دست نمی آید. نکته اصلی پذیرش در مقطع دکترا در دانشگاه های رایگان انگلستان پیدا کردن یک استاد راهنما است تا پروژه یا یک کار عملی را از دانشجو بپذیرد که کمتر استادی از راه دور این نوع درخواست را می پذیرد.

علاوه بر آن داشتن مقاله بین المللی و داشتن مدرک زبان بالا و همچنین سن خوب و فارغ التحصیلی از دانشگاه معتبر از دیگر شروط گرفتن پذیرش دکترا از این کشور است.

به همین جهت خیلی از افراد حتی برای فوق لیسانس مجدد پذیرش گرفته و خود را به انگلستان رسانده و در خود این کشور با دانشگاه ها و اساتید زیادی مذاکره کرده و مستقیما وارد ارتباط می شوند و شانس خود را برای گرفتن پذیرش در مقطع دکترا افزایش می دهند.

ویزای تحصیلی انگلستان

در مورد کشورهایی مانند انگلستان که اعتبار جهانی بالایی دارند وقتی صحبت از تحصیل و ویزای تحصیلی می شود، چیزی که بیشتر اهمیت دارد بحث ویزا می باشد تا پذیرش از دانشگاه و نگرانی اصلی این است که آیا آن کشور ویزای تحصیلی صادر می کند یا خیر.

بسیار دیده شده که با پذیرش از دانشگاه های ضعیف و یا پذیرش دانشگاهی از سوی افرادی که گپ سنی دارند یعنی با فاصله سنی اقدام به پذیرش می کنند، متاسفانه ویزای آنها رد شده و موفق به ورود نشده اند. برای مثال فردی با بیش از سی سال سن برای مقطع فوق لیسانس گزینه مناسبی برای ویزای تحصیلی انگلستان نمی باشد.

یکی دیگر از شروط صدور ویزای تحصیلی انگلستان داشتن تمکن مالی و پول در حساب برای فرد متقاضی می باشد. فرمول آن به این صورت است که فرد باید هزینه تحصیل و زندگی یک سال خود را در حساب ایرانی خود نشان دهد و حدود ۲۸ روز این پول را در حساب داشته باشند تا ویزا صادر شود. مطالب ویزای تحصیلی انگلستان فراوان است و مهم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورانموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط بگیرید.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا  #هلند

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#ویزای_تحصیلی_هلند

#اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده