ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 289
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 222
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,145
  • بازديد ماه : 587
  • بازديد سال : 10,512
  • بازديد کلي : 57,541
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.142.173.227
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اتباع برخی کشورها از جمله کشورهای آسیایی اقدام به خرید ملک در گرجستان نموده اند که این اقدام می تواند آثار اقامتی نیز در پی داشته باشد. ما به همیاری تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مطالبی به روز از آخرین قوانین حاکم بر این موضوع در این مقاله به بررسی خرید ملک در این کشور پرداخته ایم تا با بررسی صحیح ارقام عنوان شده اطلاعات درستی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

روند سرمایه گذاری در گرجستان از پیشرفت چشم گیری برخوردار می باشد که توجه تحلیل گران در حوزه اقتصاد بین الملل را به خود جلب کرده است. خرید ملک در تفلیس و یا در امتداد ساحل دریای سیاه، پیشنهاد ویژه ای برای سرمایه گذاران بین المللی، از جمله کسانی است که علاقه مند به صنعت گردشگری هستند.

قوانین خرید ملک در گرجستان

گرجستان دارای صنعت توریسم بزرگ و رو به رشد است که حدود 5.5 میلیون نفر از بازدید کنندگان خارجی در سال 2014 وارد این کشور شده اند. هتل های معروف که اکثر آنها در تفلیس واقع شده و در شهر باتومی قرار دارند، میزان اشغال 75 درصدی را با خود به همراه آورده اند. این عوامل سبب جذب سرمایه گذاری دربخش هتلداری در گرجستان شده است در کنار سرمایه گذاری در این بخش، املاک مسکونی نیز به طور فرآینده ای مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است.

حجم معاملات ثبت شده در تفلیس به تنهایی 882 میلیون دلار در سال 2014 بوده است که در مقایسه با سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است. متوسط ​​قیمت فروش املاک مسکونی در تفلیس در سال 2014، 830 دلار در هر متر مربع بود. تجزیه و تحلیل توسط بانک ملی گرجستان صورت می گیرد. قیمت املاک و مستغلات سریع تر از هزینه های ساخت و اجاره در حال رشد است که این امر خود دلیلی برای افزایش میزان سرمایه گذاری در این بخش شده است در حالی که رشد ارزش ملک در نهایت کاهش خواهد یافت. افزایش تدریجی هزینه های اجاره به این معنی است که اموال(هر دو مسکونی و تجاری)هنوز یک دارایی با سودآوری بالا هستند.

سرمایه اولیه اندک خرید ملک در گرجستان

تفلیس، پایتخت گرجستان یکی از ارزان ترین شهرها در دنیای توسعه یافته است. در این شهر افراد متقاضی می توانند با سرمایه حدودی 35000 دلار یک واحد آپارتمان خریداری نمایند. می توان به جرات گفت برای سرمایه گذارانی که بودجه اندکی را برای خرید ملک در گرجستان در نظر گرفته اند، تفلیس مقصد خرید فوق العاده جذابی است.

جاذبه های گردشگری رو به رشد گرجستان

ورود گردشگران به تفلیس هر ساله در حال رشد است، در طول نیمه اول سال 2017، تعداد گردشگران بازدید کننده از این شهر بیش از 30 درصد افزایش یافته و تعداد بازدیدکنندگان بین المللی که در فرودگاه تفلیس به بیش از 42 درصد، افزایش یافته است. در حال حاضر اکثر بازدید کنندگان این شهر از خاورمیانه، اوکراین، روسیه و کشورهای آسیای مرکزی هستند که تعداد پروازهای مستقیم به اروپای غربی هنوز محدود است اما با افزودن مسیرهای جدید به طور مداوم، تفلیس در آینده ای نه چندان دور میزبان جمعیت قابل توجهی از توریست های اروپایی خواهد بود.

اجاره بالای مسکن در گرجستان

در برخی فصول به ویژه در سه ماهه تابستان به دلیل افزایش نسبی تعداد توریست در این شهر، نرخ اجاره اتاق در هتل ها و همچنین املاک به طور فزاینده ای افزایش می یابد. از این رو صاحب خانه ها به مرور زمان مبلغ اولیه ای که برای خرید ملک سرمایه گذاری کرده اند را با اجاره دادن ملک دریافت خواهند کرد. به عنوان مثال در تابستان 2017 اجاره مسکن در فصل تابستان در شهر تفلیس 20% رشد نشان داده است. در گرجستان صاحبان خانه می توانند به هر دو صورت بلند مدت و کوتاه مدت املاک خود را اجاره دهند.

خرید ملک در گرجستان

پتانسیل افزایش سرمایه در خرید ملک در گرجستان

با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در تفلیس امروز، اشخاص در میان موج اول سرمایه گذاران املاک و مستغلات خواهند بود که از فرصت های منحصر به فرد این شهر بهره مند شوید که این فرصتها هرگز باقی نخواهد ماند. هنگامی که سایر سرمایه داران از پتانسیل بازار املاک و مستغلات تفلیس آگاهی یابند، قیمت ها افزایش می یابد. در نتیجه خریداران اولیه می توانند در آینده شاهد افزایش سریع سرمایه باشند زیرا قیمت آپارتمان آنها به شدت افزایش می یابد.

عدم ممانعت برای خریداران خارجی در گرجستان

بعضی از کشورها برای خرید ملک از سوی سرمایه گذاران خارجی موانعی را در نظر می گیرند که گاها سرمایه دار از خرید ملک در این کشورها به دلیل طولانی مدت بودن و هزینه بالای پروسه منصرف می شود اما در خرید ملک در گرجستان خریداران بین المللی می توانند ملک را به صورت کاملا رایگان از طریق شرایط برابر با شهروندان گرجستان خریداری کنند. سیستم ثبت اموال فوق العاده سریع و کم هزینه است به طوری در عرض چند ساعت ملک مورد پسند سند خواهد خورد. لازم به یادآوریست که برای شروع، هر گونه تغییر مالکیت باید در آژانس ملی ثبت عمومی (NAPR) ثبت شود تا اثر قانونی داشته باشد.

املاک بدون مالیات در گرجستان

هزینه ثبت سند خرید ملک در گرجستان فقط بین 50 تا 80 دلار است، بسته به اینکه افراد چگونه می خواهند این روند را انجام دهند همچنین می بایست در نظر داشت که برای خرید ملک در این کشور نیاز به پرداخت مالیت نمی باشد. مطمئنا تفلیس انتخابی ایده آل برای اخذ اقامت دائمی است. هزینه ی زندگی در گرجستان بسیار پایین تر از کشور های اروپایی و حتی کشور های هم مرز مانند ترکیه می باشد. افرادی که 35000 دلار یا بیشتر را در املاک و مستغلات این کشور سرمایه گذاری می کند، فرصت دریافت اقامت گرجستان بطور دائمی را دارند و از تمام مزیت های شهروندی گرجی برخوردار خواهد شد.

خرید زمین کشاورزی در گرجستان

بجز باتومی و تفلیس دو شهر توریستی و زیبای گرجستان، سایر مناطق این کشور پوشیده از زمین های کشاورزی می باشد که به دلیل آب و هوای مناسب گرجستان، کاربری این اراضی متنوع با سودآوری بالا می باشد. به دلیل قوانینی که در سال 2014 در این کشور به تصویب رسید، بازار خرید زمین اکنون 100 درصد برای خریداران خارجی باز است. دولت همچنین اقداماتی را برای بهبود ثبت زمین های کشاورزی انجام داده است. دولت نیز در حال روند فروش بیشتر بخش کشاورزی می باشد.

اتباع خارجی تشویق برای شرکت در روند خصوصی سازی و خرید ملک در گرجستان می شوند که در نهایت شخص بتواند برای اقامت گرجستاناقدام نماید. در هر صورت، فروش توسط وزارت اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان تایید شده است. از این رو به متخصصین در بخش کشاورزی و دامپروری پیشنهاد می کنیم که اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در گرجستان با سرمایه اندک در بخش کشاورزی می باشید جهت دریافت مشاوره رایگان با مشاورین متخصص موسسه سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تماس حاصل فرمایید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#خرید_ملک_در_گرجستان

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده