ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 76
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 66
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 932
  • بازديد ماه : 374
  • بازديد سال : 10,299
  • بازديد کلي : 57,328
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.16.81.94
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

در دنیای امروز راه های مهاجرت بسیاری نظیر ویزای کاری استرالیا برای ورود به این کشور وجود دارد که یکی از بهترین طرق مهاجرت به این کشور محسوب می شود. کشورهایی از جمله اتریش، آلمان، آفریقای جنوبی، کانادا و استرالیا هستند که در حال حاضر ویزای کاری صادر می نمایند. شرایط اخذ این ویزا برای هر کشور متفاوت است در این مقاله سعی ما بر این است که اطلاعاتی را در خصوص اخذ ویزای کاری استرالیا ارائه دهیم.

انواع ویزای کاری استرالیا

استرالیا به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد هر ساله مهاجران زیادی را جذب می نماید یکی از راه های موجود برای مهاجرت به این کشور اخذ ویزای کاری این کشور است. ویزای کاری استرالیا به صورت امتیاز بندی می باشد و شما باید امتیاز مورد نیاز را کسب نمایید تا بتوانید وارد کشور استرالیا شوید. این ویزا به سه دسته تقسیم می شود. این سه دسته شامل:

  • ویزای مستقل یا 189 Subclass ،
  • ویزای کاندید شده یا 190 Subclass،
  • ویزای نیروی ماهر با حمایت موقت یا 489 Subclass

ویزای مستقل یا 189 Subclass

این ویزا برای کارگران ماهر صادر می شود و کارگران طی این دوره توسط کارفرما مورد آزمایش قرار می گیرند. متقاضیان این ویزا برای تمدید اقامت باید به دولت استرالیا ثابت کنند که طی این دوره توسط خانواده خود و یا یک ایالت دولتی پشتیبانی نمی شوند.

این نوع ویزا به شما اجازه می دهد تا شما در استرالیا به عنوان یک شخصی که اقامت دائم دارد کار و زندگی نمائید. برای اخذ این ویزا شما باید 65 امتیاز را کسب نمایید که در ادامه هر کدام از مهارتهای شما را برای دریافت امتیاز مورد نیاز محاسبه می نماییم.

مهارت مورد نیاز

برای اخذ این ویزا شما باید مهارت مورد نیاز را جهت کسب امتیاز مورد نیاز به دست بیاورید. مهارت های شما شامل موارد زیر می باشد.:

  • سطح تحصیلات،
  • سن،
  • سطح زبان
  •  سابقه کاری

سطح تحصیلات

سطح تحصیلات به این صورت است که اگر متقاضی مدرک دکترا یا بالاتر داشته باشد 20 امتیاز، یک مدرک لیسانس از دانشگاه معتبر و استاندارد 15 امتیاز و در صورت ارائه مدرک دیپلم 10 امتیاز می توانید کسب نماید.

داشتن حداقل یک مدرک تحصیلی یا دیپلم فنی در کشور استرالیا 5 امتیاز به امتیازات متقاضی اضافه می نماید.

سن

مورد بعدی سن متقاضیمی باشد که سن بین 18 تا 24 سال 25 امتیاز، سن بین 25 تا 32 سال 30 امتیاز، سن بین 33 تا 39 سال 25 امتیاز و سن بین 40 تا 44 سال 15 امتیاز دارد.

سطح زبان

سطح زبان انگلیسی خوب و یا حداقل کسب نمره آیلتس 7 به متقاضی 10 امتیاز می دهد و سطح زبان انگلیسی عالی یا کسب نمره آیلتس 8 به متقاضی 20 امتیاز می دهد.

سابقه کاری

سابقه کاری متقاضی باید مرتبط با رشته تحصیلی آن باشد و امتیازی که متقاضی از این مهارت می تواند کسب نماید در صورت داشتن سابقه کاری متقاضی در استرالیا یا خارج از استرالیا متفاوت است.

اگر این سابقه کاری در خارج از استرالیا باشد به این صورت است که سابقه کاری کمتر از 3 سال هیچ امتیازی را به متقاضی نمی دهد، بین 3 تا 4 سال 5 امتیاز، سابقه کاری 5 تا 7 سال 10 امتیاز و سابقه کاری 8 تا 10 سال 15 امتیاز دارد و در صورت داشتن سابقه کاری در خود استرالیا، تجربه کاری بین 1 تا 2 سال 5 امتیاز، سابقه کاری 3 تا 4 سال 10 امتیاز، سابقه کاری 5 تا 7 سال 15 امتیاز و سابقه کاری 8 تا 10 سال 20 امتیاز را می تواند به دست بیاورد.

 فرایند اخذ ویزا

در مرحله اول متقاضی باید امتیازات خود را محاسبه نمائد. بعد از به دست آوردن امتیاز مورد نیاز می تواند مدارک خود را به صورت آنلاین بارگذاری نماید و مدارک توسط ارگان مربوطه باید بررسی شود و به تایید نهایی برسد.

بعد از طی کردن این مراحل باید فرم EOI را تکمیل کرده و برای سفارت ارسال نماید. بعد از ارسال این فرم باید منتظر بماند تا کلیه کسانی که برای اخذ این ویزا اقدام کردند شرایطشان بررسی شود.

البته به این نکته توجه نمایید که متقاضی در طول این مدت می تواند در کشور استرالیا تردد داشته باشد. بعد از این مرحله و دریافت اجازه برای اقدام به آغاز مراحل دریافت ویزا متقاضی باید به همراه مدارک خود به سفارت استرالیا مراجعه فرموده و برای دریافت ویزا اقدامات لازم را انجام دهد.

هزینه دریافت ویزای کاری

برای انجام مراحل اخذ ویزا متقاضی باید هزینه ای را بابت ارائه خدمات پرداخت نماید که این هزینه به صورت تقریبی 3.755 دلار استرالیا می باشد. البته برآورد کننده هزینه ویزا یک ابزار آنلاین است که هزینه ها را محاسبه می نماید و ممکن است به صورت دقیق همین رقم نباشد.

مدت زمان اقامت

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که در صورت کسب امتیازات و دریافت ویزا، اقامتی که شما دریافت می نمایید تا چه زمانی اعتبار دارد. یکی از نکات مثبتی که این ویزا دارد این است که شما از همان اول اقامت دائم کشور را دریافت می نمایید. که بعد از 5 سال در صورت احراز شرایط می توانید برای دریافت شهروندی کشور درخواست خود را اعلام نمایید و از همان اول خانواده شما می توانند به عنوان همراه شما وارد کشور شوند و اقامت دائم را دریافت نمایند.

یکی از سوال های اصلی این نوع ویزا برای مهاجرین هزینه ها می باشد. برای آگاهی لازم در زمینه هزینه های زندگی در استرالیا روی لینک مربوطه کلیک کرده و مقاله تخصصی را مطالعه فرمایید.

با دریافت این اقامت شما و همراهانتان امکان کار و تحصیل در استرالیا را دارید و شما می توانید از مراقبت های بهداشتی این کشور بهره ببرید. یکی از نکات مهم در زمینه ویزای کاری استرالیا اسپانسر ایالتی استرالیا می باشد که برای آگاهی بیشتر حتما مقاله مربوطه را مطالعه بفرمایید.

ویزای نیروی کار کاندید شده یا 190 Subclass

این ویزا به متقاضیان اجازه می دهد که به عنوان یک کارمند حرفه ای تحت حمایت دولت یا ایالت استرالیا که انتخاب شده اند اقامت را دریافت نمایند. برای اخذ این ویزا متقاضی باید مهارت مورد نیاز را جهت کسب و امتیاز مورد نیاز را به دست بیاورد.

مهارت های متقاضی شامل سطح تحصیلات، سن، سطح زبان و سابقه کاری آن می باشد و شیوه بررسی این امتیاز مانند مراحل اخذ ویزای subclass 189 می باشد با این تفاوت که در این مراحل 5 امتیاز را از طریق داشتن یک اسپانسرشیپ ایالتی به دست می آورد.

مدت اقامت این ویزا همانند ویزای subclass 189 برای مدت نامحدود می باشد و متقاضی بعد از 5 سال می تواند برای درخواست شهروندی اقدام نماید و از همان ابتدا خانواده متقاضی نیز می توانند آقامت را دریافت نمایند.

مراحل اخذ ویزا

مراحل اخذ این ویزا نیز به همین صورت است که در ابتدا باید امتیازات متقاضی محاسبه شود. در صورت واجد شرایط بودن می تواند مدارک خود را به صورت آنلاین بارگذاری نماید و مدارک متقاضی توسط ارگان مربوطه باید بررسی شود و به تایید نهایی برسد. بعد از این مراحل باید فرم EOI را تکمیل کرده و برای سفارت ارسال نماید.

بعد از ارسال این فرم باید منتظر بماند تا کلیه کسانی که برای اخذ این ویزا اقدام کردند شرایطشان بررسی شود. البته به این نکته توجه نمایید که باید در این مرحله اسپانسر شیپ ایالتی را جذب نماید تا بتواند برای اخذ این ویزا اقدام نماید.

بعد از این مرحله و دریافت اجازه برای اقدام به آغاز مراحل دریافت ویزا، متقاضی باید به همراه مدارک خود به سفارت استرالیا مراجعه نموده و برای دریافت ویزا اقدامات لازم را انجام دهد.

ویزای نیروی کار ماهر با حمایت موقت یا 489 Subclass

یکی دیگر از طرق مهاجرت به استرالیا از طریق کار این نوع ویزا می باشد. این ویزا به کارکنان ماهر اجازه می دهد که تا 4 سال در مناطق روستایی کم جمعیت که توانسته باشد از آن ایالت اسپانسر خود را جهت حمایت از خود دریافت نماید، کار و زندگی کند. البته این به این معنی نیست که فقط اقامت 4 ساله دریافت می نماید، متقاضی بعد از 4 سال میتواند ایالت مورد درخواست خود را انتخاب نماید و در ایالت دیگری زندگی کند.

مراحل کسب امتیاز در این ویزا شرایط همانند ویزای 189 Subclass می باشد با این تفاوت که متقاضی در این ویزا با داشتن یک اسپانسر شیپ ایالتی 10 امتیاز را می تواند کسب نماید. متقاضی برای اخذ این ویزا در صورت واجد شرایط بودن باید فقط در مناطق خاص استرالیا آمادگی خود را برای زندگی، کار و تحصیل نشان دهد.

 

در این مقاله سعی ما بر این بود که به شما اطلاعاتی را در خصوص مهاجرت به استرالیا و  اخذ ویزای کاری استرالیا ارائه دهیم. انواع ویزای کاری استرالیا را بسته به شرایط شما می توان برای دریافت اقامت اقدام نمود.

توجه نمائید که در صورت مهاجرت از طریق پناهندگی در استرالیا نمی توان برای دریافت ویزای کاری و یا ویزای تحصیلی استرالیا اقدام نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و انتخاب راحت ترین گزینه در خصوص ورود به این کشور بررسی شرایط شما لطفا با موسسه سفیران سروش سعادت و وکیلان حاذق ما در این خصوص تماس حاصل فرمائید.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا  #استرالیا

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#ویزای_کاری_استرالیا

#اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده