ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 79
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 69
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 935
  • بازديد ماه : 377
  • بازديد سال : 10,302
  • بازديد کلي : 57,331
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.133.144.197
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

کاریابی در آفریقای جنوبی از جمله موضوعاتی است که همواره مورد پرسش تعداد بسیار زیادی از هم وطنانمان که متقاضی ویزای کار این کشور هستند، بوده است. دلیل این امر وجود بازار کار خوب و نیاز شدید دولت آفریقای جنوبی به استخدام نیروی کار متخصص است زیرا کشور آفریقای جنوبی خصوصا در سال های گذشته با سرعتی بیش از پیش در حال رشد و توسعه بوده است و حال با کمبود نیروی کار خصوصا در یک سری رشته ها از جمله مهندسی برق، مهندسی IT، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، و… مواجه می باشد.

در مقاله ای که در پیش روی شما عزیزان قرار دارد تیم موسسه سفیران سروش سعادت مقاله ای در خصوص کاریابی در آفریقای جنوبی را با پیش زمینه و دانشی که در زمینه علم مهاجرت و قوانین حقوق بین الملل دارند، برای شما سروران گرامی آماده کرده اند. لازم به ذکر است تمام توضیحات در خصوص کاریابی در آفریقای جنوبی همانند مبحثی که در کاریابی در ترکیه داشتیم در یک مقاله نمی گنجد اما امید است بخش اعظم ابهامات و سوالاتی که در این زمینه تا به حال برایتان پیش آمده با مطالعه مقاله ای که پیش روی تان است برطرف گردد.

کشور آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی، جنوبی ترین کشور در قاره آفریقا است و پایتخت اداری-اجرایی اش پرتوریا، پایتخت قضایی اش شهر بلومفونتین و پایتخت قانون گذاری اش کیپ توون است و بزرگ ترین شهر آن نیز ژوهانسبورگ می باشد.

کشور آفریقای جنوبی از مستعمرات پیشین بریتانیا می باشد و در نتیجه در کنار زبان های بومی، مردم این کشور به زبان انگلیسی نیز تسلط کامل دارند. همین مسئله، یعنی انگلیسی زبان بودن کشور آفریقای جنوبی، در کنار بازار کار بسیار خوبی که در این کشور برای رشته های فنی-مهندسی وجود دارد، باعث شده تا طرفداران خاص خود را داشته باشد.

ویزای جستجوگر کار آفریقای جنوبی

نکته بسیار مهمی که در خصوص ویزای جست و جوگر کار کشور آفریقای جنوبی وجود دارد این است که بر خلاف ویزای جست و جوگر کار آلمان و اتریش که با در دست داشتن آن ها فرد جویای کار می تواند وارد کشور مورد نظر شود و فقط بعد از پیدا کردن کار خانواده اش اجازه خواهند داشت تحت عنوان الحاق خانواده به وی بپیوندند، فردی که ویزای جست و جوگر کار کشور آفریقای جنوبی را در دست دارد، همراهانش نیز که شامل همسر وی و فرزندانش می شوند می توانند همزمان با وی درخواست ویزا بدهند.

منتهی نکته این است که همراه چنین فردی اجازه کار ندارد و فقط فرزندان وی می توانند به تحصیل بپردازند. نکته مثبت دیگر این است که بر عکس ویزای جست و جوگر کار آلمان و اتریش که شش ماهه می باشند، ویزای جست و جوگر کاری که کشور آفریقای جنوبی به متقاضیان واجد صلاحیت اعطا می کند، یک سال اعتبار دارد و به مدت یک سال دیگر نیز در خود خاک آفریقای جنوبی قابل تمدید می باشد.

شرایط ویزای جستجوگر کار آفریقای جنوبی

شما برای اخذ ویزای جستجوگر کار کشور آفریقای جنوبی می بایست 40 سال به پایین داشته باشید و حداقل مدرک فوق دیپلم در یکی از رشته های فنی مثل برق یا مکانیک. شما هم چنین می بایست مرتبط با رشته خود سابقه کار نیز داشته باشید زیرا شغلی که در کشور آفریقای جنوبی پیدا می کنید در صورتی می تواند منجر به تمدید اقامت شما یعنی تبدیل ویزای جستجوگر کارتان به ویزای کاری در این کشور شود که شغلی که یافته اید مرتبط با تحصیلات آکادمیک شما بوده باشد.

نکته مثبت دیگر که تا به حال توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است این می باشد که این کشور برای دادن ویزا به شما، مدرک زبان خاصی ( مثلا آیلتس ) را جزو مدارک ضروری نمی داند و همین که شما دانش زبان انگیسی داشته باشید نیز کفایت می کند. در ابتدای امر دانشگاه و رشته فرد متقاضی می بایست توسط ساکا تایید شده باشد.

درباره ساکا (SAQA یا همان South African Qualifications Authority)

عملکرد ساکا در بخش سیزدهم قانون صلاحیت های ملی توضیح داده شده است. در واقع رشته فرد متقاضی می بایست در بخش critica skills موجود باشد. ساکا در نهایت گواهینامه دانشگاه را بررسی می کند.

کاریابی در آفریقای جنوبی

به منظور درخواست شغل شما می بایست مراحل ذیل را طی نمایید:

  • پر کردن CV که در واقع کوتاه شده Curriculum Vitae می باشد:

CV شما نمایی از توانایی های شما و کارها و تجربیات شغلی ای که در گذشته داشته اید را به کارفرماهای مختلف می دهد و هر کدام از آن ها که توسط رزومه شما تحت تاثیر قرار گرفته باشد با شما ارتباط برقرار می کند.

  • مصاحبه کاری:

مصاحبه کاری این امکان را به فرد می دهد تا کارفرما را متقاعد کند که فرد مناسب و لایقی برای فرصت شغلی موجود می باشد.

نکاتی برای کاریابی در آفریقای جنوبی

طبیعتا برای استخدام شدن و کار در آفریقای جنوبی در هر منصب شغلی ای شما می بایست با تعداد دیگری از متقاضیان آن شغل رقابت کنید اما نکات ذیل می تواند راهنمای شما باشد تا خودتان نیز به عنوان فردی که در جست و جوی شغل است از بین فرصت های شغلی مختلف و کارفرماهای گوناگون دست به انتخاب بزنید.

employment-in-south-africa1

جست و جوی آگهی های کاری

این قبیل آگهی ها را هم در روزنامه ها و هم در سایت های اینترنتی می توانید بیابید.

سرویس های توسعه شغلی

دپارتمان آموزس عالی در حال حاضر به متقاضیان کاری راهنمایی ها و توصیه های لازم را ارائه می دهد و به منظور این که شما نیز این کمک ها را دریافت دارید می بایست یا در سایت این دپارتمان ثبت نام کنید یا توسط سامانه پیامکی مربوطه.

در مقاله ای که از نظر گذراندید به ارائه توضیحاتی در خصوص ویزای جستجوگر کار و هم چنین کاریابی در آفریقای جنوبی پرداخته شد. این اطلاعات کاملا کلی هستند زیرا مجال توضیحات تخصصی و تکمیلی در این باره در یک مقاله نمی گنجد.

امید است در حال حاضر که این مقاله را مطالعه نموده اید بخش اعظم سوال هایتان رفع شده باشد اما در صورتی که هنوز ابهاماتی برای شما عزیزان باقی مانده است می توانید برای اخذ ویزای جست و جوی کار و همچنین کاریابی در آفریقای جنوبی با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید و از راهنمایی های مشاورین ما که در واقع علم مهاجرتی شان کاملا به روز و دقیق است استفاده نمایید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#کاریابی_در_آفریقای_جنوبی

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده