ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 357
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 74
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 711
  • بازديد ماه : 1,633
  • بازديد سال : 11,558
  • بازديد کلي : 58,587
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.224.62.105
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

در این مقاله سعی بر آن است که راه های مهاجرت به بلغارستان و اخذ اقامت و تابعیت این کشور را برای متقاضیان این امر به صورت جامع توضیح دهیم. شما عزیزان با توجه به میزان تمکن مالی و سنجش شرایط مختلف می توانید بهترین روش را برگزینید و بهترین روش را انتخاب بفرمایید. همچنین شخصی که می خواهد مهاجرت کند باید در این راستا به وکیل مهاجرت که مجوز این امر را دارد و در این راستا فعالیت دارد مراجعه کنید. در ادامه میخواهیم انواع روش های مهاجرت به بلغارستان را بیان نماییم.

مهاجرت به بلغارستان از طریق تولد فرزند 

به طور کلی نظام حقوقی کشورها بر دو اساس نظام قانون مدون و کامن لا استوار می باشد که نظام حقوقی کشور بلغارستان بر اساس قانون نوشته شده می باشد به این معنا که بر اساس خون اعطای تابعیت را به افراد اعطا می کند. نظام حقوقی سیویل لا یا قانون نوشته نسبت به اعطای تابعیت از طریق کامن لا یا سیستم خاک سخت گیر تر است ولی این موضوع به این معنا نمی باشد که هیچ وقت شخص متقاضی نمی توان اقامت و در نهایت تابعیت کشور بلغارستان را اخذ کند. نظام حقوقی و سیستم اعطای تابعیت کشور بلغارستان از طریق خون می باشد.

این موضوع بیانگر این امر است که وقتی فرزندی متولد می شود به تبع پدر خود می تواند همان تابعیت را کسب کند. و بر همان اساس فرزندی که در کشور بلغارستان متولد می شود به تبع از پدر خود به تابعیت می رسد. پس اگر یکی از پدر و مادر فرزند که متولد شده تابعیت بلغارستان را داشته باشد ، به فرزند تابعیت بلغارستان اعطا خواهد شد. به طور کلی تابعیت یک رابطه سیاسی و معنوی فیما بین فرد و دولت متبوع خودش است و پروسه اخذ تابعیت با تولد فرزند شروع می شود و در دوره حیات شخص ادامه دار می شود.  اصولا تابعیت یک امر غیر ارادی است. و این امر به این معنا است که در بدو تولد بر طبق قوانین موجود در یک کشور ، شخص تابعیت همان کشور را می گیرد.

راه های مهاجرت به بلغارستان
مهاجرت از طریق تولد فرزند
مهاجرت از طریق ازدواج
مهاجرت از طریق پناهندگی
مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت از طریق کاری
مهاجرت از طریق تحصیلی

مهاجرت به بلغارستان از طریق ازدواج

یکی ازانواع راه های مهاجرت که در نهایت منتهی به اخذ اقامت یک کشور می شود این است که شخص متقاضی اخذ اقامت  با تبعه همان کشور ازدواج  کند که می تواند بستری را برای اخذ اقامت فرد متقاضی فراهم کند. چنانچه شخص متقاضی ، با یکی از اتباع کشور بلغارستان ازدواج کند در این خصوص دولت آن کشور برای این موضوع تصمیم گیری می نماید و موضوع را مورد بررسی قرار می دهد. یکی از مواردی که می تواند در پیشروی این موثر باشد و آن را تسریع بخشد این است که شخص متقاضی ازدواج با تبعه  بلغارستان، درآمد مکفی برای گذران زندگی خود و همسر آینده اش داشته باشد و بتواند این موضوع را به اثبات برساند که این امر باعث تسریع هرچه پرونده می گردد.

به این ترتیب شخص متقاضی اخذ اقامت می تواند اقامت کشور بلغارستان را از طریق ازدواج به دست آورد و در این میان هیچگونه تفاوتی بین زن و مرد نیست. یکی از انواع طرق مهاجرت، اقدام از طریق پناهندگی می باشد. پناهندگی در کشور بلغارستان پروسه ای پیچیده و طولانی مدتی دارد. افرادی که در کشور خود مورد تهدید هستند و دولت متبوعشان نمی تواند از آن ها در برابر تهدیدات دفاع کند می توانند از کشورهای دیگری درخواست پناهندگی داشته باشند. در این میان هر کشوری در خصوص پناهندگی قوانین خاص خودش را دارد.

شرایط دشوار در روش پناهندگی در بلغارستان

شرایط و راه های ورود به کشور مقصد از طریق پناهندگی بسیار سخت و ناامن است و توصیه نمی گردد. شایان ذکر است که موسسه سفیران سروش سعادت هیچگونه خدماتی از بابت مهاجرت از طریق پناهندگی ارائه نمی دهد.در خصوص اقدام اولیه برای امر پناهندگی شخص متقاضی باید اعلام کند که وارد خاک کشور بلغارستان شده و بعد از آن اداره پناهندگی بلغارستان به درخواست شخص متقاضی رسیدگی می کند. سپس از شخص متقاضی پناهندگی اثر انگشت گرفته می شود تا بررسی شود که در سابق اسم شخص متقاضی در فهرست متقاضیان پناهندگی ثبت شده است یا خیر.

بعد از طی شدن این مراحل اداره امور مهاجرت کشور بلغارستان موظف است افراد متقاضی پناهندگی را از حق و حقوق خود آگاه کند و مسوولیت تمکین محل سکونت را عهده دار شود. شخص متقاضی که در کشور بلغارستان پناهنده می شود در ماه های اول پس از پناهندگی اجازه کار نخواهد داشت. اما پس از گذشت نه ماه از تقاضای پناهندگی می تواند در صورتی که اداره امور پناهندگی در بلغارستان در خصوص کیس متقاضی اعمال تصمیم نکرده باشد درخواست کار کند. اگر شخص متقاضی پناهندگی فرزندی داشته ، همچنین این موقعیت برای فرزند شخص متقاضی پناهندگی وجود دارد که در نزدیک ترین مدارس آموزشی به صورت رایگان  ادامه تحصیل دهد.

مهاجرت به بلغارستان از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در بلغارستان به این صورت است که شخص متقاضی ابتدا به ساکن یک ویزای بلند مدت تجاری می گیرد و می تواند بین کشور خود و کشور بلغارستان رفت و آمد داشته باشد. به منظور سرمایه گذاری و ثبت شرکت در بلغارستان شخص متقاضی باید حدودا 35.000 € تمکن مالی داشته باشد و بعد از اینکه کلیه مراحل را با موفقیت سپری کرد و مورد تایید دولت بلغارستان قرار گرفت کشور بلغارستان را اخذ کند. همچنین شخص متقاضی می تواند بعد از گذشتن 5 سال اقامت قانونی برای دریافت اقامت دائم بلغارستان  اقدام کند. شخص متقاضی برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در بلغارستان احتیاجی به اخذ مدرک زبان ندارد و همچنین محدودیت سنی نیز برای شخص وجود نخواهد اشت. اگر فرد خانواده ای داشته باشد، فرزندانش می توانند به صورت رایگان ادامه تحصیل دهند.

مهاجرت به بلغارستان

اقامت بلغارستان از طریق کار 

شخصی که علاقه مند به اخذ ویزای کار در بلغارستان است باید بداند که علم و تسلط او به زبان انگلیسی جز شرایط دریافت این ویزا است. همچنین به شخص متقاضی قدرت و شانس بیشتری برای پیدا کردن کار می دهد. در کشور بلغارستان هر شخصی برای اینکه شغل و موقعیت اجتماعی خویش را حفظ کند بیشترین تلاش را در این جهت انجام می دهد. برای مثال شخصی که منشی یک شرکت تجاری است حتی برای تنظیم و چیدمان صندلی های جلسات سمینار دقت بسیار زیادی دارد.

شخص متقاضی می تواند در صورت قبولی در آزمون استخدامی و مصاحبه های شغلی در شرکت هایی که معتبر هستند کار کند. شخصی که متقاضی ویزای کار در بلغارستان است  اگر برای سه ماه می خواهد در این کشور بماند باید درخواست ویزای بلند مدت خود را به اداره کار در بلغارستان ارائه دهد تا مورد بررسی قرار گیرد.

اقامت در بلغارستان از طریق تحصیل 

شخصی که متقاضی ادامه تحصیل در کشور بلغارستان است باید مدرک زبان انگلیسی را متناسب با مقطع تحصیلی خود کسب کند. زیرا  اخذ پذیرش از دانشگاه ها و کالج های بلغارستان برای افرادی که فاقد مدرک زبان هستند امکان پذیر نخواهد بود. کشور بلغارستان به دلیل داشتن سطح رفاهی بالایی که دارد متقاضیان بسیاری را به سمت خود جذب می کند. دانشجویانی که در حال تحصیل در کشور بلغارستان هستند، به صورت میانگین هفته ای 10 تا 20 اجازه کار دارند که با توجه به شغلی که دارند و کاری که انجام می دهند و سبک زندگی شان حقوق دریافتی آن ها می تواند هزینه های زندگیشان را پوشش دهد باشد. در انتها ضمن تقدیر از شما بابت مطالعه این مقاله دعوت مینماییم تا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اقامت بلغارستان با موسسه سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مهاجرت_به_بلغارستان
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده