ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 228
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 66
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 582
  • بازديد ماه : 1,504
  • بازديد سال : 11,429
  • بازديد کلي : 58,458
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.217.71.217
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

روند سیاسی و اقتصادی و شرایط حاکم بر این کشور باعث شده است که افراد زیادی تمایل به ورود و مهاجرت از طریق کار در نیوزلند داشته باشند. از مزایای کار در این کشور برای افراد اقامت به همراه خانواده و در انتها تابعیت نیوزلند برای خانواده وی می باشد. با توجه به اینکه در کشور نیوزلند فرصت های شغلی بسیار مناسبی برای افراد وجود دارد و از طرفی این کشور با کمبود نیروی کار متخصص روبرو است، افراد زیادی این فرصت را غنیمت شمرده و بدنبال اخذ ویزای کار هستند.

صدور ویزای کاری نیوزلند بر طبق سیستم امتیازدهی می­ باشد و افراد با توجه به سن، تجربه کاری، مدارک تحصیلی و دعوتنامه کاری می ­توانند امتیازات لازم را برای اخذ این ویزا کسب نمایند. فرد پس از ورود به نیوزلند و انجام کار در این کشور می ­تواند اقامت دائم و پس از مدتی تابعیت این کشور را اخذ نماید. بطور کلی برای اخذ ویزای کاری نیوزلند افراد ملزم به کسب 160 امتیاز می­ باشند. مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی های مفیدی را در زمینه کسب امتیاز به تمامی عزیزان می­ نماید.

شرایط کار در نیوزلند

افرادی که خارج از کشور نیوزلند قصد انجام کار در این کشور را دارند، می ­بایست ابتدا ویزای کاری این کشور را اخذ نمایند. اخذ ویزای کار در نیوزلند از شرایط مختص به خود برخوردار می باشد:

برخورداری از یک دعوتنامه کاری از سوی کارفرمایی در نیوزلند. برخی افراد دارای یک شریک کاری هستند و برای انجام ادامه کار مجبور به مهاجرت به نیوزلند هستند. افرادی که با هدفی خاص که مربوط به انجام کار در نیوزلند هستند قصد دریافت ویزای کاری این کشور را دارند. دانشجویانی که تحصیلات خود را در یکی از مراکز تحصیلات عالی در نیوزلند سپری نموده اند و قصد انجام کار در این کشور را دارند.

انواع ویزای کار در نیوزلند

از آنجائیکه کشور نیوزلند با کمبود نیروی کار مواجه است، بیش از 80 نوع ویزای کاری برای افرادی که قصد انجام کار در این کشور را دارند صادر می ­نماید. از جمله شرایط اخذ ویزای کاری نیوزلند این است که افراد می بایست با توجه به میزان تحصیلات و میزان سوابق کاری در حرفه مورد نظر، یکی از ویزاهای کاری این کشور را اخذ نماید.

بطور مثال افرادی که دارای مهارت های سطح 1-2-3 هستند نیز می توانند به یکی از طرق زیر نسبت به اخذ ویزای کاری اقدام نمایند: افرادی که در یکی از سطوح فوق قرار دارند در صورتیکه از تحصیلات دانشگاهی برخوردار نباشند 5 سال سابقه کاری آنها جایگزین تحصیلات دانشگاهی خواهد شد. شغل مورد نظر آنها می­ بایست در لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند موجود باشد.

افرادی که در سطوح این گروه هستند باید مدارکی که نشان دهنده حرفه و تجربه کافی آنها در شغل مورد نظر است، را ارائه نمایند. افرادی که مهارت های آنها در سطوح 4-5 قرار دارند، می توانند برای اخذ ویزای کاری نیوزلند اقدام نمایند. افراد این سطوح یا افرادی که مدارک آنها معاف از ارزیابی هستند، می ­بایست دارای حداقل 3 سال سابقه کاری باشند. مشاغل افراد این گروه نیز باید در لیست مشاغل مورد نیاز در کشور نیوزلند باشد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در نیوزلند

پس از ارائه مدارکی دال بر سطح حرفه ای و مشخص شدن نوع ویزای کاری اشخاص نیز می توانند با ارائه مدارک زیر نسبت به اخذ ویزای کار در نیوزلند با مدارک زیر اقدام نمایند:

  • ارائه 2 قطعه عکس
  • ارائه گواهی عدم سوسابقه کیفری
  • ارائه اصل پاسپورت با حداقل 3 ماه اعتبار و یک نسخه کپی از آن
  • ارائه اصل و کپی مدارک هویتی فرد اعم از شناسنامه و کارت هویتی

همانطور که در مقدمه بیان شد افرادی که ویزای کاری نیوزلند را اخذ می­ کنند، نیز می ­توانند با اعضای خانواده خود به این کشور سفر نمایند. در این صورت همسر و فرزندان زیر 21 سال فرد می ­توانند به همراه وی وارد این کشور شده و تا مدت زمان اقامت فرد در نیوزلند آنها نیز اقامت این کشور را خواهند داشت.

 حقوق و دستمزد در نیوزلند

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است اکثر نیروهای خارجی نیوزلند را برای انجام کار انتخاب کنند میزان حقوق پرداختی این کشور به کارکنان این کشور است. افرادی که با ویزای سطح 1-2-3 وارد این کشور شده اند به ازای هر ساعت کار درکشور نیوزلند 25 $ دریافت خواهند نمود. همچنین افرادی که با ویزای 4-5 به این کشور سفر نموده اند به ازای هر ساعت کاری 37.5 $ دریافت می­کنند.

کاریابی در نیوزلند

افرادی که به طرق مختلف ویزای کار در نیوزلند را اخذ نموده اند نیز می ­توانند برای انجام کارهایی چون ایجاد کسب و کار یا کارآفرینی در نیوزلند، انجام فعالیت های تجاری در این کشور که دولت نیوزلند فعالیت تجاری وی را به رسمیت شناخته است به نیوزلند سفر نمایند. هنرمندان، روزنامه نگاران، ورزشکاران می توانند هر کدام برای انجام کارهای کوتاه مدت مرتبط با مشاغل خود به این کشور سفر نمایند.

ناگفته نماند افرادی که طریق دریافت دعوتنامه شغلی به نیوزلند مهاجرت نموده اند پس از مدت 2 سال زندگی در این کشور می­ توانند اقامت دائم نیوزلند را اخذ نمایند و پس از گذشت 5 سال دیگر به وی تابعیت این کشور اعطا خواهد شد.

کار در نیوزلند

مشاغل مورد نیاز کشور نیوزلند

مشاغل مورد نیاز کشور نیوزلند به دو دسته مهارت های بلند مدت و مهارت های فوری تقسیم می­ گردد. مهارت هایی بلند مدت آن دسته از مشاغلی است که کشور نیوزلند در مدت زمانی طولانی به آن نیاز دارد و افراد می­ توانند ویزاهای بلند مدت را برای انجام این مشاغل اخذ نمایند. افراد می ­بایست در قرارداد کاری خود در این مشاغل حداقل 45000 $ در سال درآمد داشته باشند.

مشاغلی همچون مهندسی مواد، مهندسی عمران، پزشکی، روانشناسی، رادیولوژیست، متخصص های زنان و زایمان و… از جمله مشاغل بلند مورد نیاز کشور نیوزلند می­ باشد. مهارت های فوری نیز مربوط به مشاغلی است که دولت نیوزلند به نیروهایی با این این مهارت ها نیاز فوری دارد. مشاغلی همچون جنگلداری، کشاورزی، ساختمان سازی، بازرس و … از جمله مشاغلی است که این کشور بصورت ضروری و فوری به آن نیازمند می­ باشد.

موسسات کاریابی در نیوزلند

افراد برای یافتن کار در نیوزلند نیز می ­توانند از راه هایی از جمله مراجعه به موسسات کاریابی در نیوزلند، مراجعه به روزنامه های محلی و یا وبسایت های کاری این کشور اقدام نمایند. همچنین افراد می­ توانند رزومه های تحصیلی و شغلی خود را در اختیار وب سایت های کاری این کشور قرار داده و کارفرمایان با توجه به نیاز شرکت خود با افراد ارتباط برقرار می­ نمایند.

از جمله مهمترین پورتال های کاری کشور نیوزلند www.careers.govt.nz – careers.govt.nz  می­ باشند. افراد با سوالات متعددی در زمینه کار در کشور نیوزلند روبرو می­شوند از جمله: آیا افرادی که قصد سرمایه گذاری در نیوزلند را دارند نیز باید ویزای کاری اخذ نمایند؟ مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنما و پاسخگوی تمامی سوالات عزیزان در این زمینه می ­باشند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 
#کار_در_نیوزلند
 #اروپا #بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده