ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 452
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 86
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 806
  • بازديد ماه : 1,728
  • بازديد سال : 11,653
  • بازديد کلي : 58,682
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.147.103.15
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

به جهت ارتقای مهارت های زبان فرانسوی، گذراندن دوره زبان در فرانسه می تواند ایده ای فوق العاده ای برای ورود به این کشور پیش از تحصیل یا کار باشد. در جمع فرانسوی ها بودن نه تنها می تواند شیوایی مکالمه را افزایش دهد بلکه می تواند روحیه یادگیری را هم تقویت کند.

گذراندن دوره زبان در فرانسه تنها نیمی از تحصیل زبان فرانسوی در این کشور است، با گذراندن دوره زبان در فرانسه، افراد همچنین می توانند همانند یک فرانسوی زندگی کنند و با فرهنگ فرانسوی عجین شوند، ما در این مقاله که متعلق به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد، جزییات کامل و جامعی در خصوص گذراندن دوره زبان در فرانسه را بررسی می کنیم.

درباره زبان فرانسوی

زبان فرانسوی French یک زبان رومی از خانواده هندو اروپایی می باشد، این زبان از زیر شاخه های وولگار لاتین امپراطوری روم می باشد، همانطوری که تمامی زبانهای رومی زیرشاخه آن هستند.

زبان فرانسوی از  گالو-رومانس، لاتین تکلم شده در گائول و مخصوصا در شمال گائول تکامل یافته است، نزدیکترین زبانها به زبان فرانسوی زبان های دویل Language d,oil هستند که به لحاظ تاریخی در شمال فرانسه و جنوب بلژیک صحبت می شود، زبان فرانسوی زبان رسمی 29 کشور در قاره های مختلف جهان است، در سال 2015، تقریبا 40% از فرانسوی زبانان در اروپا، 35% در آفریقای زیر-صاحارا و 15% در شمال آفریقا و 8% در آسیا زندگی میکردند.

بی تردید، بهترین شیوه فراگیری مهارتهای زبان فرانسوی، یادگیری زبان فرانسه در فرانسه است، آموزش زبان فرانسوی در فرانسه روشی برای سرعت بخشیدن به فراگیری زبان و همچنین تجربه اندوزی از این سفر می باشد، مزیت اصلی گذراندن دوره زبان در فرانسه  انتخاب وسیعتر کلاسهای زبان فرانسوی در مقایسه با کشورهای دیگر است.

از دورهای زبان فرانسوی فشرده تا دروس زبان فرانسه مکالمه ای و دوره های تابستان زبان، به همراه ترکیبی از بازدیدها از سایت های برتر گردشگری فرانسه، موجب یادگیری زبان فرانسوی به روش طبیعی می گردد، امتیاز دیگر گذراندن دوره زبان در فرانسه گرفتن لهجه فرانسوی همانند تکیه کلام کوچه و بازاری پاریسی است.

کالج های زبان فرانسوی

آموزش زبان فرانسوی به صورت سنتی و آکادمیک از طریق تحصیل در کالج زبان در فرانسه انجام میشود. ما در این بخش از مقاله، کالج های معروف زبان با پذیرش دانشجویان بین المللی را برای شما معرفی می کنیم.

کالج Elfe Ecole de langue Francaise

Elfe مدرسه بین المللی زبان فرانسوی در پاریس است، Elfe دارای گواهینامه ” کیفیت زبان فرانسه به عنوان یک زبان خارجی” FLE است، این گواهینامه دولتی، کیفیت و حرفه ای گرایی تدریس، مقررات و خدمات اداری بهتر را تضمین می کند. این مدرسه زبان، قدمت 30 ساله دارد و معروف به تدریس زبان عمومی فرانسوی برای مینی گروههای 7 نفره با 2 معلم است.

Alliance Franchaise

Alliance یکی از معتربرترین کالج های زبان فرانسه است و در چهار دوره زیر دانشجویان را آموزش می دهد:

  • کشف پاریس و فرهنگ فرانسوی
  • آمادگی برای آزمون دانشگاه
  • کاربرد زبان فرانسوی در محل کار
  • زندگی در فر انسه

LSI Paris

کالج مطالعات بین المللی زبان در شهر پاریس که به صورت حرفه ای به آموزش زبان فرانسوی به دانشجویان مشغول است،کالج LSI در دوره تدریس زبان فرانسه جهت آمادگی برای آزمون دانشگاه ها سرآمد است.

French Language Institute) FLI)

این موسسه پیشرو گروه LA ROVHELLE EDUCATION GROUP در آموزش زبان است، موسسه FLI در زمینه کورس ” آموزش زبان به عنوان یک زبان خارجه” متخصص است.

Alpine French School, Morzine) Alpes)

این مدرسه زبان در Morzine (آلپ) در سال 2003 تاسیس شد. Morzine، روستای کوهستانی زیبا در آلپ فرانسه است که تفریحگاه اسکی در زمستان دارد. دوره های برگزار شده از نوع دوره فرانسوی فشرده استاندارد می باشد.

آزمون تعیین سطح در فرانسه

اکثر موسسات آموزشی به منظور خواندن زبان فرانسه در فرانسه، جهت پذیرش متقاضیان در دوره هایشان اقدام به برگزاری آزمون تعیین سطح می کنند، این آزمون معمولا به صورت آنلاین از متقاضیان پیش از گذراندن دوره زبان در فرانسه گرفته می شود.

مزیت این آزمون آنست که به شما امکان درجه بندی سطح زبان فرانسویتان، تعریف شده توسط CEFR را می دهد، تضمین می کند که شما دوره تان را در یک گروه با سطح زبان فرانسوی مناسبی شروع می کنید. سطوح آزمون زبان فرانسوی که شما می توانید کسب کنید عبارتند از: A1, A2, B1,B2, C1, C2.

سطوح دوره زبان فرانسوی

هدف از تمامی دوره های زبان فرانسوی کمک به پیشرفت شما و دست یابی به مهارت های زبانی توصیف شده در مرجع سطح CEFR می باشد.

CEFRL چیست؟ CEFR چارچوب مشترک مرجع زبانهای اروپایی، جهت اطمینان از پیشرفت پیوسته می باشد. در حقیقت، سطح شما پس از اتمام هر دوره با CEFR سنجیده و نمره داده می شود، این چارچوب سازوکاری دارد که امکان تایید هر مهارتی که شما در هرسطحی از زبان فراگرفته اید را فراهم می کند.

A1- Beginner level

افراد می توانند هر عبارت آشنای روزمره و هر کلمه اصلی را در راستای تامین نیازهای ضروری بفهمند و استفاده کنند، افراد می توانند خودشان و دیگران را معرفی کنند و درباره جزییات سوال و جواب کنند همچنین اشخاص می توانند با یک شیوه مبتدی ارتباط برقرار کنند اگر آرام و شمرده صحبت کنند.

A2- Advanced beginner level

افراد می توانند مکررا از عبارات جداگانه و عباراتی درباره موضوعات معمولی و مهم همانند اطلاعات اصلی خانوادگی و شخصی استفاده کنند، از خریدها، محیط پیرامونشان و شغلشان صحبت کنند. افراد می توانند توسط درخواست اطلاعات اصلی و مستقیم درباره موضوعات معمولی و آشنا ارتباط برقرار کنند، افراد می توانند محیط آموزشی و پیرامونشان را توصیف کنند و می توانند درباره نیازمندیهایشان صحبت کنند.

B1- Intermediate level

زمانیکه از زبان استاندارد و روشنی استفاده می شود، افراد می توانند نکات ضروری را بفهمد، از عهده برخی موقعیت هایی که هنگام مسافرت پیش می آید، برآیند. اشخاص همچنین می توانند درباره یک رویداد، یک تجربه، یک آرزو، یک امید یا هدف صحبت کنند.

B2-Advanced Intermediate level

این امکان برای افراد وجود دارد که محتوای اصلی موضوعات ذهنی یا دقیق را در یک متن پیچیده شامل یک بحث فنی در رشته تخصصیشان بفهمند، بطور سلیس و روان همانند یک متکلم بومی بدون هیچ مشکلی صحبت کنند، توصیف مزایا و معایب یک موضوع و بیان روشن از خودتان و از یک دامنه وC1- Advanced level

افراد می توانند دامنه وسیعی از متون گسترده و پیچیده را بفمند و همچنین، براحتی بدون نیاز به جستجوی کلمه، خودشان را با کلمات سخت معرفی کنند، بطور کارامد و انعطاف پذیری از زبان در زندگی اجتماعی، حرفه ای و آکادمیک استفاده نمایند.

C2- Higher advanced level

بسیاری از اشخاص می توانند بدون تلاش همه چیزی که می خوانند و می شنوند را بفهمند و حتی خودشان را شیوا و روان و فوری معرفی کنند، از کلمات سخت و جملات طولانی برای برقراری ارتباط با سایرین استفاده بکنند.

شرایط ثبت نام متقاضیان در کالج های زبان فرانسه

افراد با داشتن شرایط زیر قادر به گذراندن دوره زبان در فرانسه هستند: 

  • 16 سال
  • فرم ثبت نام + پس انداز 400€ (جهت اقامت کمتر از 3 ماه) یا 50% شهریه ها (برای اقامت 3 ماه و بیشتر).
  • تاییدیه کامل و صورتحساب.
  • بیمه درمانی.

ثبت نام افراد تایید خواهد شد و مدارک ضروری برای اخذ ویزا تنها به هنگامی ارسال می شود که ودیعه از آن ها دریافت شود.

همانطور که در قسمت بالا مطالعه نمودیم تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان، یکی از راه های اخذ ویزای تحصیلی فرانسه خواهد بود که در آخر منجر به تحصیل رایگان در فرانسه و اقامت دائم در این کشور خواهد شد.

گذراندن دوره زبان در فرانسه به دلایلی نظیر اخذ ویزای اقامت و تحصیل فرانسه، دریافت ویزا شنگن هم برای شما و هم کل اعضای خانواده تان، آشنایی با فرهنگ غنی و شهرهای زیبای فرانسه و امکان کار ضمن تحصیل در فرانسه می تواند مهاجرت به فرانسه را جذاب تر و رقابتی تر سازد، کارشناسان و وکلای مجرب و خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در این راه شما را به بهترین وجه ممکن مشاوره و راهنمایی کنند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#گذارندن_دوره_زبان_در_فرانسه
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده