ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 162
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 58
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 516
  • بازديد ماه : 1,438
  • بازديد سال : 11,363
  • بازديد کلي : 58,392
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.133.139.105
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اتباع ایرانی برای ورود به کشور فنلاند به جهت بازدید و یا سفر گردشگری و یا هدف های کوتاه مدت به ویزای توریستی فنلاندنیاز خواهند داشت. ما در این مقاله سعی داریم شرایط موجود در سال 2019 برای ویزای توریستی این کشور را به خدمت شما معرفی کنیم. همچنین به عنوان یک توصیه دلسوزانه پیشنهاد می شود که مهاجرت طرق متفاوتی دارد و اخذ ویزای توریستی فنلاند به هیچ عنوان یک برنامه مهاجرتی قلمداد نمی شود.

برای اخذ ویزای توریستی فنلاند نیاز به دعوتنامه می باشد؟

آیا با سفر به این کشور با این نوع ویزا امکان اقامت و ماندن در این کشور وجود دارد؟

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این خصوص و همچنین انجام مشاوره تخصصی برای اکثر کشورهای دنیا جهت مهاجرت با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

نوع ویزای توریستی فنلاند 

ویزای توریستی کشور فنلاند یکی از انواع ویزاها است که از طریق آن افراد می توانند نسبت به گردشگری در کشور فنلاند و یا دید و بازدید از اقوام و یا هرگونه هدف های کوتاه مدت و غیرمهاجرتی اقدام نمایند. با اخذ این نوع ویزا این امکان برای شما فراهم می شود که اقامتی کوتاه مدت در این کشور داشته باشید. برای ورود به این کشور چند نوع ویزا وجود دارد که در ادامه به بررسی انواع ویزاها به تفکیک می پردازیم.

انوع ویزاهای ورود به کشور فنلاند

ویزای توریستی کشور فنلاند شامل ویزای A ،B ،C ،D می شود. ویزای نوع اول از جمله ویزاهای شنگن است که با صدور این نوع ویزا این امکان وجود دارد که پرواز خود را به یکی از کشورهای عضو شنگن تغییر دهید. در ویزا نوع B این امکان را دارید که از فرودگاه خارج شده و به یکی از کشور های خارج از پیمان شنگن سفر کنید. ویزای نوع C در این نوع ویزا این امکان را دارید که در مدت زمان مشخص در فنلاند اقامت داشته باشید و یا به سایر کشورهای حوزه شنگن نیز سفر نمائید. ویزای نوع D که از انواع طولانی مدت ویزا به شمار می رود و اغلب تاجران از این نوع ویزا استفاده می کنند. فرد دارنده این ویزا نیز این امکان را دارد که در کشور های حوزه شنگن رفت و آمد داشته باشد.

فرد دارنده ویزای توریستی این امکان را دارد که برای مدت زمان کوتاه و مشخص شده از سوی سفارت در کشور فنلاند اقامت داشته باشد. معمولا مدت زمان این نوع ویزا 90 روز است و این نوع ویزای برای دیدار خویشاوندان درجه یک صادر می گردد. از دلایل دیگری که امکان صادر شدن ویزای توریستی کشور فنلاند را فراهم می کند می توان به دلایلی همچون گردشگری و شرکت در کنفرانس های علمی و کاری اشاره کرد.

مراحل درخواست ویزای توریستی کشور فنلاند

برای درخواست ویزای توریستی کشور فنلاند باید به سفارت این کشور مراجعه نمائید. طی گذشت 15 روز می توانید نسبت به اگاهی از جواب درخواست خود با سفارت تماس حاصل نمائید. برای ارائه درخواست خود به مدارکی نیاز دارید که مدارکی همچون پاسپورت و شناسنامه همراه با ترجمه سند ملکی مربوط به زمین یا منزل و سپرده بانکی به مبلغ 6 هزار یورو و آخرین مدرک تحصیلی و همین طور نامه ای که نشان دهد شما در کشور ایران مشغول به تحصیل هستید. توجه کنید که این مورد می تواند شانس اخذ ویزا را برای شما بیشتر کند چرا که با ارائه این نامه میتوانید به سفارت اثبات کنید که به علت ادامه تحصیل قصد بازگشت به کشور خود را دارید و در زمان مقرر به کشور خود باز می گردید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی فنلاند

از سایر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی فنلاند می توان به مدارکی همچون بیمه درمانی اشاره کرد. اگر مدت زمان سکونت شما در فنلاند کمتر از 2 سال باشد به مبلغی در حدود 100 هزار یورو و در صورتی که بیشتر از دو سال باشد به مبلغی در حدود 30 هزار یورو برای بیمه نیاز دارید. ارائه گذرنامه ای که حداقل 6 ماه نیز اعتبار داشته باشد از دیگر مدارک واجبی است که حین درخواست ویزای توریستی کشور فنلاند به ارائه آن نیاز دارید.

6 قطعه عکس رنگی تمام رخ و اصل گواهی حساب بانکی به همراه کارکرد 6 ماه اخیر حساب جاری شما نیز برای ارائه به سفارت نیاز است. در مورد مدارک شغلی شما با توجه به نوع شغل نیاز به ارائه مدارک متفاوتی دارید به طور مثال پزشکان نیاز به ارائه مدارکی همچون پروانه نظام پزشکی و پروانه مطب دارند و یا وکلا نیاز به ارائه پروانه وکالت خود دارند.

همین طور مشاغل دولتی می توانند مدارکی همچون آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی و یا ارائه نامی اشتغال به کار می تواند مورد قبول سفارت برای تایید شغل شما باشد. در صورتی که خودتان کارفرما باشید نیز می توانید با جواز کسب و کار خود را ارائه نمائید. در مورد اقامت فنلاند می توانید طرق متفاوت آن را به صورت کامل تر در مقاله فوق مطالعه نمائید.

ویزای توریستی فنلاندنکات مربوط به سفارت فنلاند

از سایر نکاتی که به هنگام مراجعه به سفارت باید به آن توجه داشته باشید می توان به موارد همچون موارد زیر اشاره کرد:

  • تمامی مسافران برای انگشت نگاری در سفارت باید حضور داشته باشند.
  • اگر خانم خانه دار هستید مدرک شغلی همسر شما به همراه ترجمه آن را در سفارت همراه داشته باشید.
  • خانم های متاهل و در فرزندان زیر 18 سال باید رضایت نامه محضری داشته باشند.

شانس اخذ ویزای توریستی فنلاند

اگر برای اخذ ویزای توریستی کشور فنلاند به تنهایی و تک نفره اقدام نمایید شانس بالاتری را نسبت به اخذ ویزا خواهید داشت. از طرفی اگر بستگان شما در این کشور برای شما دعوت نامه ارسال نمایند نیز می تواند شانس شما را در اخذ ویزای توریستی افزایش دهد و در آخر این که باید بدانید شما موظف هستید افسر ویزا را قانع کنید که تمایل ماندن در این کشور را ندارید و با اخذ ویزای توریستی به دنبال اقامت نیستید.

اخذ اقامت دائم فنلاند

آیا با اخذ ویزای توریستی می توان نسبت به اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کرد؟ برای اخذ اقامت فنلاند با اخذ ویزای توریستی راه هایی وجود دارد، به طور مثال فرد دارنده ویزای توریستی فنلاند می تواند طی مدتی که در این کشور است با فراهم نمودن یک فرصت شغلی برای خود و برگشتن مجدد به کشورش و درخواست ویزای کار این کشور شانس خود را برای اخذ اقامت دائم این کشور افزایش دهد و یا می تواند فرصت هایی را جهت کارآفرینی فراهم نماید.

از دیگر روش ها می توان به اخذ پناهندگی در فنلاند اشاره کرد که کارشناسان ما در سفیران سروش سعادت این امر را به هیچ وجه به شما عزیزان توصیه نمی کنند. از دیگر نکاتی که در مورد اخذ ویزای توریستی باید به آن اشاره کنید که این امر است که در مواردی این امکان فراهم می شود تا نسبت به تمدید اقامت خود اقدام نمائید که این امر خود شامل انجام مراحلی می شود. در صورتی که تمایل به اخذ ویزای توریستی فنلاند دارید می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید تا نسبت به انجام تمامی مراحل اخذ ویزا به صورت قانونی همراه شما باشند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#ویزای_توریستی_فنلاند

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده