ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 406
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 80
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 760
  • بازديد ماه : 1,682
  • بازديد سال : 11,607
  • بازديد کلي : 58,636
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.225.95.216
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

در مقاله هزینه زندگی در صربستان ابتدا به توضیحاتی در خصوص کشور صربستان می پردازیم و از مزایای اخذ اقامت این کشور توضیحاتی را خدمتتان ارائه می دهیم. صربستان کشوری واقع در جنوب شرقی اروپا است – در شبه جزیره بالکان و بخشی از اروپای مرکزی است که در شمال، هم مرز با مجارستان، در شرق با رومانی و بلغارستان، در جنوب با مقدونیه و آلبانی و در غرب با مونته نگرو، بوسنی و هرزگوین و کرواسی است.

جمهوری صربستان شامل دو استان مستقل است: Vojvodina و Kosovo و Metohija. پایتخت صربستان بلگراد است. صربستان در سرزمین های شبه جزیره بالکان واقع شده و در دریاهای گرم (آدریانات، اژه و سیاه) قرار دارد و در شمال آن در قاره اروپا قرار دارد. این کشور دارای آب و هوای قاره ای است. زمستان های کوتاه، سرد و برفی، در حالی که تابستان ها گرم است.

مزایای کشور صربستان

بهترین توصبف برای مردم صرب مهمان نواز بودن آن ها می باشد. شما در صربستان یک اوقاتی عالی خواهید داشت. مهمان نوازی یک اصل ذاتی مردم صرب است، در حالی که یک لبخند، دلسوزی و روحیه بالا یک ویژگی اصلی میزبان است و می تواند اوقات خوش شما را تضمین کند. جشن های سنتی که سرگرمی، موسیقی و شیرینی پزی را به فراوانی به ارمغان می آورند، یک مکان مناسب برای شناختن روحیه شاداب شهروندان صربستانی است.

در صربستان در حدود 40 ملیت مختلف زندگی می کند، در حالی که هر یک از آن ها اعتقادات و باورهای خود را دارند. از آنجایی که صربستان کشوری است که دارای مناطق گوناگون قومی است، در محیط چند ملیتی زبان های دیگر مانند مجارستانی، اسلواکی، رومانیایی و کرواتی نیز استفاده می شود. دین غالب در میان اکثریت جمعیت، مسیحیت ارتدکس (84.98 %) است، به دنبال آن کاتولیک رومی (5.48 %)، اسلام (3.2 %)، پروتستانتیسم (1.08 %) و دیگر ادیان نیز حضور دارند.

هزینه زندگی در صربستان و شهرهای آن

در باب هزینه زندگی در صربستان باید بگوییم که هزینه زندگی از یک بخش از کشور به بخش دیگر متفاوت است. بلگراد گرانترین شهر در کشور صربستان محسوب می شود. هزینه زندگی در کشور صربستان و قیمت بلیط های حمل و نقل عمومی حدود 60 سنت در هر سواری است. یک سیستم منحصر به فرد از حمل و نقل عمومی در بلگراد به نام Bus Plus وجود دارد که این سرویس نسبت به هزینه دیگر وسایل نقلیه کمتر است.

کرایه تاکسی به شهر بستگی دارد. هزینه زندگی در کشور صربستان در بلگراد، قیمت ها در حدود 170 دلار (حدود 1.5 €) می باشد و سپس تاکسی متر بین 65 تا 80 سنت در هر کیلومتر بر حسب نرخ می افزاید. بلیط های موزه بین( 100 تا 500 RSD 1-5 €) است.

هزینه خوراک در صربستان

صربستان برای رستوران ها و فست و فود های معروفش بسیار شناخته شده است. رستوران هایی مجلل که می توانید چیزی برای غذا بخورید و به مهمانی خود ادامه دهید. این رستوران ها غذاهای رایجی همچون بوقلمون را  سرو می کنند. نانوایی ها و غرفه های غذای سریع  24 ساعت در روز باز هستند. از غذا های معروف مراکز غذای سریع صربستان می توان به بورک اشاره کرد. در مورد هزینه زندگی در صربستان قیمت یک قطعه “بورک” حدود 100 $، پنکیک حدود 200 $ و قیمت شیرینی ها از 100 $ تجاوز نمی کند.

همان قیمت برای یک تکه پیتزا است، در حالی که قیمت باربیکیو معروف – همبرگر، čevapi یا سوسیس حدود( 250 RSD 2،5 €) است. از دیگر نقاطی که در صربستان حتما باید به آن سربزنید کافی شاپ های این کشور است یک فنجان قهوه معمولی یا صربی کمتر از (RSD 1100 €) هزینه می کند. طیف گسترده ای از قهوه وجود دارد و قیمت ها بیش از ( RSD 3300 €) نیست. قیمت نوشیدنی ها در کافه ها و رستوران ها بین (150 تا 300 RSD1،5-3 €) برای 0.2 تا 0.5 لیتر متفاوت است.

هزینه حمل و نقل و اجاره ملک در صربستان

یکی دیگر از هزینه زندگی در صربستان هزینه حمل و نقل شما است. اگر شما با ماشین شخصی تردد کنید، سوخت را می توان در ایستگاهای گاز خریداری کنید. قیمت سوخت بستگی به نوع سوخت دارد، اما به طور متوسط ​​150 $ در هر لیتر (حدود 1.5 €) است. قیمت هتل بستگی به شهر و رده هتل دارد. تختخواب و صبحانه در یک هتل کوچکتر در خارج از مرکز بلگراد بین 1000 تا 2000 $ است (10 تا 20 €)، در حالی که هتل ها در مرکز شهر گرانتر هستند. در بلگراد تعداد زیادی از خوابگاها در مکان های عالی در مرکز شهر وجود دارد و قیمت خدمات تخت خواب و صبحانه بین 1000 تا 2000 $ (10 تا 20 €) است.

واحد پول و مالیات در صربستان

واحد پول در کشور صربستان و پول رسمی در صربستان دینار است. ارز خارجی را می توان در همه بانک ها، ادارات پست و دفاتر مبادله مجوز رد و بدل کرد. اسکناس های موجود در بازار روزانه سکه هستند. مقدار مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده، PDV در صربستان) در صربستان بر اساس کالاها یا خدمات محاسبه می شود، بسته به نوع با نرخ 8٪ یا 20٪. در مورد ظرفیت های مسکونی در صربستان موقعیت های زیادی برای اقامت در صربستان همانند اقامت گرجستان وجود دارد. از جمله خوابگاها و متل ها ارزان قیمت، اقامتگاهای قومی معتبر، لباس های لوکس و هتل های پنج ستاره را می توان نام برد.

هتل ها در بلگراد اکثر ظرفیت های محل اقامت در صربستان را تشکیل می دهند. بسیاری از افراد تمایل دارند برای تحصیل در صربستان، کار در صربستان، ثبت شرکت، سرمایه گذاری و ویزای توریستی صربستان اقدام نمایند اما از شرایط زندگی و هزینه زندگی در صربستان آگاهی ندارند. اطلاع از هزینه های زندگی در این کشور راهنمای مناسبی در خصوص انتخاب بهترین کشور برای شما خواهد بود. در هر صورت هرگونه سوال و پرسشی در این خصوص کارشناسان و مشاوران مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#هزینه_زندگی_در_صربستان

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده