ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 42
  • بازديد ديروز : 466
  • بازديد کننده امروز : 5
  • بازديد کننده ديروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 862
  • بازديد ماه : 1,784
  • بازديد سال : 11,709
  • بازديد کلي : 58,738
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.145.107.181
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

سالانه تعداد زیادی از دانشجویان جهت تحصیل به مکزیک اقدام می­ نمایند. دانشجویان باید در ابتدا مدارک و شرایط لازم جهت اخذ پذیرش در مکزیک را ارائه نمایند. اگرچه مردم کشور مکزیک به زبان اسپانیایی صحبت می­نمایند، اما تدریس در دانشگاه های مکزیک به زبان انگلیسی ارائه می­گردد و دانشجویان خارجی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور نیازی به یادگیری زبان اسپانیایی ندارند. دانشگاه های کشور مکزیک به دو نوع دولتی و خصوصی می­ باشد و اکثر این دانشگاه ها تمامی مقاطع آموزش های عالی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را به دانشجویان ارائه می ­نمایند.

هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی مکزیک نسبت به دانشگاه های خصوصی این کشور ارازان تر است و دانشجویان در این دانشگاه ها سالانه بطور متوسط هزینه ای معادل 387 الی 818 $ پرداخت می­ نمایند. اما هزینه های تحصیل در دانشگاههای خصوصی مکزیک سالانه بیش از 16000 $ تخمین زده شده است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات مفیدی را در زمینه مدارک و شرایط لازم جهت اخذ پذیرش در مکزیک در اختیار دانشجویان قرار می­ دهند. دانشگاه های کشور مکزیک برای پذیرش دانشجویان ابتدا از آنان آزمون ورودی اخذ می­ نمایند و در صورت قبولی در این آزمون اجازه ورود به دانشگاه به آنان داده خواهد شد. ناگفته نماند دانشگاه های مکزیک از اعتبار بالایی در سطح جهان برخوردار هستند و رتبه های بالایی را در جهان بخود اخصاص داده اند.

تحصیل در مکزیک

تحصیلات اجباری در مکزیک برای دانش آموزان از سنین 6 سالگی آغاز می­ شود. البته دانش ­آموزان می­ توانند قبل از ورود به مدارس دوره های پیش دبستانی در مکزیک حضور یابند و از برنامه های آموزشی در این دوره بهره­ مند گردند. تدریس در مدارس مکزیک به دو زبان ارائه می­گردد و دانش آموزان بخشی از دورس را به زبان انگلیسی و بخشی دیگر را به زبان فرانسه و یا اسپانیایی آموزش می­ بینند.

در مکزیک مدارس بین المللی بسیاری نیز وجود دارد که بهترین گزینه برای تحصیل دانش­آموزان خارجی می باشد، زیرا دانش آموزان خارجی که در مدارس بین المللی تحصیل نموده اند براحتی می­توانند با ارائه مدارک و شرایط لازم جهت اخذ پذیرش در مکزیک برای ورود به دانشگاه های این کشور اقدام نمایند. همچنین شرایط ورود این دانش آموزان به دانشگاه های کشور آمریکا نیز بسهولت امکان پذیر است. از جمله مهمترین مدارس بین المللی در این کشور مدرسه آمریکایی مکزیکو سیتی، مدرسه آمریکایی گوادالاخارا، مدرسه آمریکایی مونتری، مدرسه آمریکایی بونیلا و مدرسه ژاپنی مکزیک را می­توان نام برد.

آموزش عالی در مکزیک

دانشگاه های کشور مکزیک از رنکینگ های بسیاری بالایی برخوردار می­ باشند. بطور کلی مراکز تحصیلات عالی در مکزیک به دانشگاه ها، موسسات عالی، کالج های تربیت معلم و دانشگاه های فنی مکزیک که برای ورود دانشجویان به بازارهای کاری می­ باشد تقسیم می­ گردد. از بهترین دانشگاه های کشور مکزیک می ­توان به دانشگاه ملی آتونوما، دانشگاه تکنولوژی مونتری و دانشگاه پلی تکنیک IPN اشاره نمود.

دانشجویان بین المللی برای ورود به دانشگاه های این کشور ابتدا مدرک و شرایط لازم برای اخذ پذیرش در مکزیک را به این دانشگاه ها ارائه نمایند. سپس دانشگاه مربوطه تمامی مدارک دانشجویان را بررسی نموده و در صورت تأیید و موافقت مدارک دانشجویان برای آنها نامه پذیرش دانشگاه را ارسال می ­نمایند. دانشجویان عزیز می­ توانند با ارتباط با کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از چگونگی تحصیل در دانشگاه های مکزیک اطلاعات لازم را کسب نمایند.

نحوه اخذ مدارک و شرایط لازم جهت اخذ پذیرش در مکزیک

دانشجویان برای تحصیل در دانشگاههای مکزیک می­بایست و مدارک و شرایط لازم جهت اخذ پذیرش در مکزیک را که در زیر بیان نموده ایم را به دانشگاه مورد نظر خود در این کشور ارائه نمایند:

ارائه رزومه تحصیلی دانشجو ارائه مدرک زبان انگلیسی و اسپانیایی
ارائه یک نسخه اسکن از پاسپورت معتبر دانشجو ارائه ترجمه مدارک تحصیلی دانشجو از جمله دیپلم- پیش دانشگاهی به همراه زیر نمرات آنها

تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مکزیک

دانشجویان جهت اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه های مکزیک می­ بایست 4 سال به تحصیل بپردازند. در این مقطع تحصیلی رشته های بسیاری همچون کامپیوتر، روانشناسی، هنرهای زیبا، پرستاری، رادیولوژی و رشته های بسیار دیگری به دانشجویان ارائه می­گردد. تدریس در اکثر رشته های این مقطع به زبان اسپانیایی است اما از آنجائیکه دانشگاه های این کشور علاقمند به جذب دانشجویان خارجی هستند برخی از رشته ها به زبان انگلیسی نیز ارائه می­ گردد.

دوره­ کارشناسی ارشد به مدت 2 الی 3 سال طول خواهد کشید. در این مقطع نیز رشته های مختلفی همچون پزشکی، دندانپزشکی، حقوق و روابط بین الملل، حسابداری، حقوق اداری و مکانیک به دانشجویان ارائه می­ گردد و در نهایت دانشجویان برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد خود ملزم به ارائه پروژه و پایان نامه می­ باشند.

مدارک و شرایط لازم جهت اخذ پذیرش در مکزیک

تحصیل در مقطع دکترا در مکزیک

مقطع دکترا در مکزیک 3 سال است و دانشجویان برای ورود به این دوره می ­بایست از همان ابتدا موضوعی را برای تحقیقات تخصصی خود در این دوره انتخاب و ارائه نمایند و در پایان تحصیل در این مقطع پروژه خود را ارائه نموده و به دفاع از آن می پردازند. در این دوره دانشجویان به تفکر اقتصادی- تجزیه و تحلیل داده ها و انجام تحقیقات بصورت مستقل می ­پردازند. در این مقطع نیز رشته های مختلفی به دانشجویان ارائه می­گردد.

شرایط اخذ پذیرش در مکزیک

دانشجویان خارجی برای ورود به دانشگاه های کشور مکزیک پس از دریافت موافقت دانشگاه های این کشور می­ باید ویزای تحصیلی این کشور را اخذ نمایند. دانشجویان با تحصیل در کشور مکزیک ابتدا اقامت تحصیلی این کشور را دریافت و سپس می­ توانند برای دریافت تابعیت و شهروندی این کشور از طریق تحصیل اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز برا اخذ ویزای تحصیلی مکزیک

دانشجویان با ارائه مدارک زیر به سفارت مکزیک در کشور خود می­ توانند ویزای تحصیلی مکزیک را دریافت نمایند:

  • ارائه دو قطعه عکس
  • ارائه تمامی مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات آنها
  • ارائه پاسپورتی معتبر
  • ارائه مدارکی که نشان دهنده تمکن مالی دانشجو جهت تأمین هزینه های تحصیل و زندگی در مکزیک
  • ارائه گواهی سلامت دانشجو

دانشجویان توجه داشته باشند که برای تحصیل در دوره های آموزشی که کمتر از 2 ماه هستند می­ توانند از طریق ویزای توریستی مکزیک به این کشور سفر نموده و در این دوره ها حضور یابند اما سایر دانشجویان که برای ادامه تحصیل و دوره های آموزشی که بیش از 2 ماه طول می ­کشد می بایست ویزای تحصیلی مکزیک که به ویزای FM3 معروف است را دریافت نمایند، همچنین افرادی که برای دوره های کارآموزی که بیش از 2 ماه طول می­کشد نیز ملزم به اخذ ویزای فوق می ­باشند.

بورسیه تحصیلی در مکزیک

از آنجائیکه دانشگاه های کشور مکزیک علاقمند به جذب دانشجویان خارجی هستند، بورسیه های تحصیلی بسیاری را به دانشجویان بین المللی ارائه می­نمایند. این بورسیه ها تمامی هزینه های تحصیل، بیمه درمانی و هزینه های حمل و نقل دانشجویان را شامل می­ شود. این بورسیه های تحصیلی اکثراً به دانشجویانی که حداقل معدل 8 را از 10 در دوره های قبلی تحصیل خود کسب نموده اند و یا پذیرش تحصیلی یکی از دانشگاه های مکزیک را اخذ نموده باشند تعلق می­ گیرد. دانشجویان با سوالات متعددی در زمینه مدارک و شرایط لازم جهت اخذ پذیرش در مکزیک از جمله شرایط گرفتن ویزای مکزیک روبرو ­شوند مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگو و راهنمای عزیزان در زمینه مدارک و شرایط لازم جهت اخذ پذیرش در مکزیک می ­باشند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مدارک_و_شرایط_لازم_جهت_اخذ_پذیرش_در_مکزیک

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده