ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 56
  • بازديد ديروز : 466
  • بازديد کننده امروز : 6
  • بازديد کننده ديروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 876
  • بازديد ماه : 1,798
  • بازديد سال : 11,723
  • بازديد کلي : 58,752
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.144.150.112
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

می توان به جرأت گفت که تحصیل در هلند به عنوان یک سیستم آموزشی منحصر به فرد جذابیت های فراوانی دارد و همچنین متقاضیان زیادی دارد. اشخاصی که تحصیل در این کشور را تجربه کرده اند به این نکته اذعان دارند. تحصیل در کشور هلند همانطور که جذاب است متفاوت با برنامه های تحصیلی است که ما در زندگی خود تجربه کرده ایم. برای کشور کوچکی مانند هلند جهت گیری و سمت و سوی بین المللی در زمینه آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است.

علاوه بر این به رغم اینکه زبان این کشور هلندی است 95% از مردم این کشور می توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند که در طول اقامت تحصیلی، افراد به راحتی با مردم این کشور سازگار می شوند. احترام به نظرات و اعتقادات هر فرد در این کشور یک فضیلت ملی است که به ساخت یک جامعه متنوع قدرت می بخشد. این پایه و اساس روش تدریس در موسسات آموزش هلندی است.

سیستم آموزشی هلند

سیستم آموزش هلند بر روی کار گروهی در یک محیط ایده آل برای ایجاد دوستی تمرکز دارد. دانش آموزان از آزادی کافی برای ابراز نظرات و کسب دانش مورد نیاز برخوردارند. با تحصیل در هلند شما ذهنیت باز و توسعه عقاید بین المللی خود را افزایش می دهید.

این کشور همچنین سابقه بسیار طولانی در جذب دانشجویان بین المللی برای تحصیل دارد. در سال 1950 هلند نخستین کشور غیر انگلیسی زبان بود که برنامه های ویژه به زبان انگلیسی را برای دانشجویان بین المللی طراحی کرد. کسب مدرک دیپلم هلند، کلید موفقیت حرفه ای در سراسر جهان است. سیستم آموزش عالی و دانشگاهی هلند دارای یک شهرت جهانی در کیفیت بالا است و تجربه نشان می دهد که افرادی که در یکی از موسسات آموزش عالی هلند تحصیل کرده اند در سایر نقاط جهان عملکرد بسیار چشم گیری داشته اند. این سطح از کیفیت از طریق سیستم تضمین و تنظیم کیفیت ملی این کشور به دست آمده است.

موسسات آموزش عالی هلند مجموعا 1560 برنامه تحصیلی بین المللی و دوره های آموزشی را برگزار می کند که از این بین تعداد 1543 برنامه به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود و همین امر باعث می شود هلند پیشگام در زمینه برنامه های مطالعاتی انگلیسی زبان در اروپا باشد.

تحصیل در هلند به زبان انگلیسی 

هلند، بخشی از سرزمین اصلی اروپا است. این کشور در اروپای غربی با خط ساحلی گسترده ای به دریای شمال و مرزهای مرزی با آلمان و بلژیک است. هلند اولین کشور غیر انگلیسی زبان بود که دوره های آموزش انگلیسی را به دانشجویان خارجی ارائه می داد. دانشجویان بین المللی می توانند برنامه ها را به زبان هلندی یا انگلیسی مطالعه کنند، که این امر می تواند گزینه ای عالی برای تحصیل در خارج از کشور باشد. تحصیل در تمامی مقاطع دانشگاهی در هلند به زبان انگلیسی کاملا ممکن است.

قبل از اینکه بتوانید در سطح دبیرستان در هلند مانند سایر مقاصد تحصیل کنید، سطح صلاحیت با زبان انگلیسی مورد نیاز است، این در صورت درخواست برای دوره خود با نشان دادن نتایج یک آزمون پذیرفته شده زبان انگلیسی، باید ثابت شود. شما نیاز به نمره کمتر از 6.0 IELTS یا TOEFL 550  دارید. سایر آزمونهای زبان ممکن است پذیرفته شوند، بنابراین لطفا این نکته را با موسسه انتخاب شده خود بررسی کنید.

شما عزیزان برای اینکه بتوانید برای هر یک از مقاطع تحصیل در کشور هلند اقدام کنید نیاز به یک سطح مشخص از نمره آیلتس و یا تافل دارید. اگر می خواهید در این مورد اطلاعاتی داشته باشید٬ پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید!

تحصیل در هلند کارشناسی 

در دانشگاه های علوم کاربردی می توانید در برنامه های کارشناسی در طیف وسیعی از رشته ها نظیر اقتصاد، مراقبت های بهداشتی، هنرهای زیبا، کشاورزی و غیره ثبت نام کنید. در هر رشته، انواع زیادی از برنامه ها وجود دارد که می تواند در محتوا از یک موسسه به بعد متفاوت باشد.

دانشگاه های علوم کاربردی آزادی زیادی در تعیین محتوا و ساختار برنامه هایشان دارند. این امر موجب معرفی برنامه های افتخاری برای دانش آموزان با استعداد، رشته های تحصیلی و نوجوانان و برنامه های دوگانه می شود که در آن شما برای مدتی مطالعه می کنید و سپس برای یک دوره زمانی کار می کنید. بیشتر برنامه های کارشناسی در طول یک سال اول (پروپرتروز) تشکیل شده و پس از آن فاز اصلی سه ساله است.

تمرکز این برنامه ها این است که به مهارت های لازم و شایستگی های شغلی در حوزه خاص اختصاص دهید. این بدان معنی است که شما می توانید از طریق کارآموزی، تجربه عملی و عملی، علاوه بر آموزش در کلاس درس، کار بر روی پروژه ها و تکالیف گروهی، بهره مند شوید. پس از اخذ مدرک لیسانس، می توانید در یک برنامه کارشناسی ارشد ثبت نام کنید و یا می توانید شروع به کار در رشته تحصیلی خود کنید.

نکته: شما مانند هر مقطع دیگری برای تحصیل در کشور هلند میبایست دارای مدرک زبان انگلیسی برای نشان دادن سطح خود باشید. این سطح برای دوره کارشناسی در کشور هلند٬ معادل آیلتس 6 می باشد. نکته قابل توجه اینکه در صورت داشتن آیلتس با نمره کمتر می توانید در دوره های پیش نیاز دانشگاه ها شرکت کنید. البته تمامی دانشگاه ها این دوره را ارئه نمی دهند و شما میتوانید برای اخذ پذیرش در این دوره ها با ما در ارتباط باشید!

تحصیل در هلند کارشناسی ارشد

هدف اصلی برنامه های کارشناسی ارشد که توسط دانشگاه های علوم کاربردی ارائه می شود، افزایش دانش و تخصص حرفه ای شما در سطح تحصیلات تکمیلی است. تمرکز بر بهبود شغلی حرفه ای، مهارت های بالینی و تحلیلی و آمادگی برای موقعیت های مدیریتی و رهبری در یک حوزه خاص است.

بعضی از برنامه ها تمام وقت هستند، اما اکثریت آنها به صورت پاره وقت مشغول به کار می شوند، زیرا شما معمولا در حال حاضر باید در حرفه خاصی کار کنید. این به شما این امکان را می دهد که تئوری کلاس درس را به منظور تمرین روزانه اعمال کنید و تجربه واقعی زندگی را به کلاس برگردانید تا با معلمان و همکارانتان صحبت کنید.

در بسیاری از برنامه ها شما همچنین باید نوعی تحقیق کاربردی را انجام دهید، بر اساس تجربه عملی که در کار شما کسب کرده اید. برنامه های کارشناسی ارشد حداقل یک سال است (60 واحد)، اما بسیاری از آنها طولانی تر از 1.5 تا 4 سال (90-240 واحد) هستند. هدف اصلی برنامه های کارشناسی ارشد تحقیقاتی این است که مهارت های لازم و تحلیلی خود را در سطح تحصیلات تکمیلی به شما ارائه دهد تا بتوانید تحقیق مستقل را در زمینه خاص یا در زمینه چند رشته ای انجام دهید.

انواع برنامه های کارشناسی ارشد برای انتخاب وجود دارد:

  • استاد علمی ارائه آموزش های پیشرفته در آماده سازی برای اشتغال
  • استاد تحقیقاتی که در آن شما در تحقیق علمی شرکت می کنید.
  • برنامه های کارشناسی ارشد آموزش معلمان که شما را در تمام سطوح آموزش متوسطه آماده می کند.

حداقل دوره برنامه کارشناسی ارشد یک سال است (60 واحد)، اما کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد و برنامه های مهندسی، ریاضیات، علوم طبیعی و کشاورزی دو سال است (120 واحد). برنامه های حرفه ای پیشرفته در علوم پزشکی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروهای دامپزشکی و داروخانه در کل سه سال (180 عدد) مطالعه است. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی در هلند به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

نکته: شما مانند هر مقطع دیگری برای تحصیل در کشور هلند میبایست دارای مدرک زبان انگلیسی برای نشان دادن سطح خود باشید. این سطح برای دوره کارشناسی ارشد در کشور هلند٬ معادل آیلتس 6.5 می باشد. نکته قابل توجه اینکه در صورت داشتن آیلتس با نمره کمتر می توانید در دوره های پیش نیاز دانشگاه ها شرکت کنید. البته تمامی دانشگاه ها این دوره را ارئه نمی دهند و شما میتوانید برای اخذ پذیرش در این دوره ها با ما در ارتباط باشید!

تحصیل در هلند دکترا

تحصیل در دکترا به معنای صرف حداقل 4 سال تحقیق اصلی و نوشتن پایاننامه است. در طول این زمان، نامزد PhD در همکاری نزدیک با سرپرست خود کار می کند. یک دکترا به عنوان مطالعه مورد توجه قرار نگرفته است، اما به عنوان تحقیق جدی و نامزدهای دکترا در هلند اغلب مشاغل پرداخت می شود.

حال می خواهیم بررسی کنیم که چرا هلند را برای دکترای خود انتخاب می کنید؟ پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید!

برای بررسی هلند به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل دکترا باید بدانید که هلند دارای موارد زیر است:

  • مدارس عالی
  • انواع زیادی از زمینه های تحقیق و همکاری بین رشته ای گسترده
  • تحقیقات در سطح جهانی: دوازده دانشگاه تحقیقاتی هلندی در رتبه 200 رتبه بندی دانشگاه جهانی رتبه بندی دانشگاه تایمز قرار دارند.
  • اغلب قراردادهای استخدامی به متقاضیان دکترا پرداخت می شود.

باید بدانید که مدارس پژوهشی و مدارس فارغ التحصیل:

تمام داوطلبان دکترا بخشی از یک مدرسه فارغ التحصیلی یا مدرسه پژوهشی هستند. مدارس تحقیقاتی همکاری میان دانشگاه های متعدد تحقیقاتی و موسسات تحقیقاتی هستند، در حالی که مدارس فارغ التحصیل در دانشگاه ها سازماندهی می شوند. هر دو محیط تحقیقاتی الهام بخش را فراهم می کنند، برنامه های آموزشی مناسب، کلاس های کارشناسی، سمینارها و کنفرانس ها را ارائه می دهند.

باید بدانید که دکترای هلندی بسیار مورد توجه قرار گرفته است:

هنگامی که پایان نامه شما برای انتشار مورد تایید قرار می گیرد، شما در دفاع عمومی از تحقیقات خود شرکت خواهید کرد و در مراسم سنتی، دکترا اهدا خواهد شد. یک دکترا از یک دانشگاه هلندی به دلیل استانداردهای علمی بالا بسیار مورد توجه است. هلند یک رتبه بندی بین المللی عالی برای تعداد انتشارات در هر محقق (دوم) و تاثیر نشر تحقیق (4) دارد. در صورتی که تمایل دارید که بیشتر در مورد تحصیل دکترا در هلند بدانید به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

تحصیل در هلند پزشکی 

پزشکی در هلند به طور متفاوتی نسبت به انگلستان تدریس می شود، هم از لحاظ رویکرد به موضوع و هم به زمان بندی آن. در حالی که یک مدرک پزشکی هلندی با احترام یکسان از مدرسه پزشکی بریتانیا برخوردار می شود ، شیوه ای که دانشجویان آن را تحصیل می کنند، بدین معنی است که انتقال دانش بین دو کشور به دوران تحصیلتان تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

مسیر صلاحیت به عنوان یک دکتر به طور کلی در هلند شامل سه مرحله اصلی است:

  • کارشناسی پزشکی در پزشکی (3 سال)
  • کارشناسی ارشد در پزشکی (3 سال دیگر)
  • آموزش (یک سال)

3 سال اول می تواند به زبان انگلیسی در دانشگاه های هلند تدریس شود، اما فقط دو نفر این گزینه را دارند و تعداد کمی از آنها در دسترس دانشجویان بریتانیا است. دانشگاه گرونینگن دو مدرک کارشناسی در پزشکی، یکی در بهداشت جهانی، دیگری در پزشکی مولکولی ارائه می دهد. دانشگاه ماستریخت دارای یک برنامه مشابه در زبان انگلیسی است. همه این درجه ها اولین گام برای تبدیل شدن به یک پزشک هستند. در حالی که این مقاطع به زبان انگلیسی تدریس می شود ضروری است که در کنار سایر مطالعات شما هلندی یاد بگیرند؛ زبان هلندی بخشی جدایی ناپذیر از درجه است و اگر شما می خواهید فارغ التحصیل شوید باید امتحانات را به زبان برسانید.

زبان هلندی برای زمانی که با بیماران برخورد می کنید مهم نیست. لازم است که شما نمیتوانید دوره کارشناسی ارشد خود را به زبان انگلیسی در هر کجا تکمیل کنید. در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های پزشکی و فن آوری پزشکی وجود دارد که به زبان انگلیسی تدریس می شود، اما برای شما به عنوان یک دکتر تعریف نشده است. یک مثال از چنین درجه ای خواهد بود که کارشناسی ارشد زیست شناسی پزشکی در دانشگاه رابوود است.

سال نهایی تحصیلی نیاز به پزشکان آینده برای کار در بیمارستان های هلند و در اینجا، ارتباطات در زبان هلندی از اهمیت حیاتی برخوردار است. به طور خلاصه مطالعه پزشکی در هلند امکان پذیر است، اما می تواند تا حدودی به زبان انگلیسی انجام شود. شما نیاز دارید که نه فقط یادگیری زبان هلندی بلکه تحصیل در هلندی انجام دهید.

الزامات ورود به دانشگاه بسیار زیاد است زیرا دانشگاه ها برای استخدام تلاش نمی کنند. مهلت مقدماتی قبل از سؤال های دیگر (معمولا 15 ژانویه) است و به این دلیل که طبق Numerus Fixus مشغول به کار است، شما فقط می توانید یک دانشگاه را در یک زمان درخواست کنید. پذیرش دانشجویان بریتانیا حتی از طریق این واقعیت که شما باید ریاضیات، فیزیک، زیست شناسی و شیمی را تا پایان مدرسه، یعنی سطح A را مطالعه کنید، سخت تر می شود. اگر این کار را نکرده اید، باید در هلند برای امتحان مهارت در این افراد، امتحان دهید. برای هر موضوعی که نیاز دارید، قبل از اینکه آماده امتحان شوید، باید بین 200 تا 300 ساعت مطالعه خود را مجاز کنید. در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل پزشکی در هلند به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

تحصیل در هلند هزینه

جالب است که بدانید که هزینه های تحصیلی در کشور هلند نسبتا پایین است و همچنین هزینه زندگی نسبتا ارزان است. اینکه کلمه نسبتا به کار میبریم این است که با توجه به اینکه کشور هلند در غرب اروپا است و همچنین دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی تحصیل می شود.

هزینه سالانه مسکن برای دانشجویان کشورهای عضو EEA، سوئیس و سورینام از 2060€ برای سال تحصیلی 2018 تا 2019 شروع و 2087€ برای سال تحصیلی 2019-2020 در نظر گرفته شده است. دولت هلند هزینه تحصیل دانشجویان سال اول در آموزش عالی را نصف کرده است. برای دانشجویان با ملیت دیگر میانگین هزینه تحصیل برای دوره های لیسانس بین 6000 تا 15000 € و برای یک برنامه کارشناسی ارشد بین 8000€ تا 20،000 € است.

تجربه نشان داده است که دانشجویان تحصیل کرده در هلند برای یک سال از بین 800 تا 1100€ در ماه صرف می کنند. به عنوان یک دانش آموز، می توانید در بسیاری از رستوران ها، موزه ها و سینماها تخفیف بگیرید٬ همچنین منابع زیادی برای کمک به تحصیل شما وجود دارد.

در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات در زمینه هزینه زندگی در هلند هستید به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

دانشگاه های تحقیقاتی هلند

تعداد 14 دانشگاه تحقیقاتی دولتی در سراسر هلند وجود دارد که از این تعداد 9 دانشگاه در تمامی رشته ها، 3 دانشگاه در رشته های مهندسی، یکی از آنها در زمینه کشاورزی و دیگری یک دانشگاه با سیستم باز است. این موسسات آموزشی دانشجویان را برای مطالعات آکادمیک و تحقیقات علمی پرورش می دهد و همچنین برنامه های تحصیل در هلند بسیار دقیق و برنامه ریزی شده هستند و بیشتر فارغ التحصیلان در خارج از محیط تحقیقاتی موفق به یافتن شغل مورد نظر خود می شوند.

همه برنامه های آموزشی در دانشگاه های تحقیقاتی هلند اولین سال خود را با دوره های پایه شناخته شده این کشور شروع می کنند. این دوره ها مقدمه ای کلی در زمینه رشته انتخاب شده ارائه می دهد و پایه ای برای ادامه تحصیلات تخصصی فراهم می کنند. با پیشرفت برنامه، دانشجویان آزادی بیشتری برای انتخاب موضوعات خود دریافت می کنند و گام نهایی پایان نامه بر اساس تحقیق خود دانشجو است.

دانشگاه های این کشور به نسبت ظرفیت از 6 هزار تا 30 هزار دانشجو در هر دانشگاه ثبت نام می کنند که مجموعا سالانه 205 هزار دانشجو در این دانشگاه ها ثبت نام می کنند. دانشگاه های تحقیقاتی تنها به ارائه آموزش های 6 ساله می پردازند و از آنها به عنوان دانشگاه های واقعی یا دانشگاه های آکادمیک یاد کرده اند. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاههای هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

دانشگاه های علوم کاربردی در هلند

دانشگاه های علوم کاربردی هلند برنامه های تحصیلی حرفه ای در زمینه هنر و علوم کابردی را ارائه می دهد. هلند 40 دانشگاه دولتی علوم کاربردی دارد که بزرگترین این دانشگاه ها سالانه بین 20 هزار تا 39 هزار دانشجو را ثبت نام می کند و در مجموع 365 هزار دانشجو در این برنامه ها شرکت می کنند. کسانی که قصد تحصیل در هلند در این دانشگاه ها را دارند باید آگاه باشند که دانشگاه های علوم کاربردی هلند تمرکز بیشتری بر برنامه های کاربردی نسبت به دانشگاه های تمام وقت و یا پاره وقت دارند. تمام برنامه های حرفه ای شامل فاز پایه و فاز اصلی و پایان دادن به پروژه و پایان نامه فردی می باشد. هدف اصلی از این برنامه ها کسب تمرین و تجربه در موقعیت های کاری واقعی است.

جالب است بدانید که اخذ پذیرش در دانشگاه های علوم کاربردی در هلند بسیار ساده تر از دیگر دانشگاه های تحقیقاتی برای متقاضیان بین المللی می باشد. ما حتما به بررسی این امر می پردازیم. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید!

موسسات آموزش بین المللی هلند

هلند برای بیش از 50 سال دوره های تحصیلات عالی خود را با نام آموزش بین المللی (IE) ارائه کرده است. دوره های متنوع بسیار زیادی در IE وجود دارد و این دوره ها دانشجویان بسیاری را به خود جذب می کند. این دوره ها حتی در خارج از مرزهای هلند نیز شهرتی به دست آورده اند و شامل دوره هایی در زمینه مطالعات مدیریت، علوم کشاورزی، نجوم، پزشکی، مهندسی عمران، سنجش از راه دور و هنر هستند. تحصیل در این کشور در موسسات آموزش بین المللی در درجه اول برای افرادی که در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند و دانشجویان بین المللی مناسب است.

سرعت در پیشرفت سریع است و تمام دوره ها به زبان انگلیسی انجام می شود. برنامه های آن از چند هفته تا 4 سال به طول می انجامد و طراحی شده اند تا انتظارات دانشجویانی را که به دنبال دانش تخصصی هستند برآورده نمایند. موسسات آموزش بین المللی فقط دوره های مقطع ارشد را ارائه می دهد و برای مقطع لیسانس یا کارشناسی هیچ برنامه ای ندارد.

تحصیل در هلند

تحصیل در هلند بدون مدرک زبان

شاید برای شما این سوال وجود داشته باشید که آیا می توانید بدون مدرک زبان در کشور هلند تحصیل کنید؟ پاسخ این سوال بسیار راحت است. با توجه به اطلاعاتی که پیشتر به شما دادیم این امکان وجود ندارد که شما بدون داشتن مدرک زبان در هلند پذیرش بگیرید؟ چرا؟ زیرا داشتن مدرک زبان یک از الزامات اخذ پذیرش و حتی اخذ ویزا می باشد. پس شما حتما نیاز به داشتن مدرک زبان در هلند را دارید.

نکته ای که در این زمینه شما باید بدانید این هست که بدون مدرک زبان اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور ممکن نیست٬ اما اینکه نمره شما کمتر از حد نساب مورد نیاز باشد مشکلی ندارد؟ چرا؟ زیرا می توانید با داشتن سطح پایینتر از سطح مورد نیاز وارد دوره های پیش نیاز زبان در برخی از دانشگاه های هلند شوید. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سیستم یادگیری در هلند

تحصیل در هلند در مدارس تحصیلات تکمیلی نیز امکان پذیر است، این مدارس سازماندهی شده توسط دانشگاه ها هستند و مطالعات چالش برانگیز و پژوهشی را مانند موسسات تحقیقاتی و پژوهشی ارائه می دهند. برخی از این مدارس میان رشته ای هستند در صورتی که برخی دیگر تنها بر روی یک یا چند رشته خاص تمرکز دارند.

هلند برنده جایزه سیستم آموزش مبتنی بر مسئله است و این جایزه را برای تمرین دانش آموزان در تجزیه و تحلیل و حل مشکلات علمی بدست آورده است. سیستم یادگیری مبتنی بر مسئله خود آموزی و انضباط فردی را به عنوان بخش بزرگی از تمام برنامه های تحصیلی دانش آموزان برای حل مشکلات، نوشتن مقالات و کسب تجربه علمی از طریق کارآموزی و انجام آزمایش در آزمایشگاه ها اختصاص داده است. سبک تحصیل در این کشور را می توان همانند تحصیل و اعزام دانشجو به اسپانیا یا تحصیل پزشکی در آلمان به صورت تعاملی و دانش آموز محور توصیف کرد.

در این مقاله بخشی از سیستم آموزشی این کشور و تحصیل در کشور هلند را برای شما عزیزان بیان کردیم، امید است اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. با این امید از شما صمیمانه دعوت می کنیم تا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به هلند، تحصیل در هلند و اخذ ویزای تحصیلی این کشور با مجرب ترین مشاورین مهاجرت در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید تا شما را از آخرین اخبار مربوط به تحصیل در این کشور و تمام کشورهای دیگر مطلع سازند.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#تحصیل_در_هلند

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده