ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 288
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 222
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,144
  • بازديد ماه : 586
  • بازديد سال : 10,511
  • بازديد کلي : 57,540
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.223.196.211
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اتباع خارج از اتحادیه اروپا نیز می توانند برای تحصیل در نروژ به صورت رایگان درخواست پذیرش دهند، شما می بایست ویزای تحصیلی اخذ نمائید. تحصیل در کشور نروژ معمولا به این دلیل مورد انتخاب می باشد که تحصیل در اکثر دانشگاه ها و اکثر رشته های این کشور رایگان است. یکی دیگر از دلایل انتخاب این کشور این می باشد که نروژ جزو معتبرترین و بهترین کشورهای اروپایی می باشد و در خیلی از پارامترها و استانداردهای جهانی در رتبه های اول قرار دارد و یا رتبه زیر ده دنیا را داراست.

معمولا اخذ پذیرش تحصیلی در کشور نروژ در 3 مقطع حادث می شود، اما درخواست برای مقطع ارشد بیشتر می باشد. این پذیرش ها اکثرا در مقاطع دانشگاهی می باشد: لیسانس و فوق لیسانس و دکترا که شرایط صدور هر یک از این مقاطع را در زیر به صورت مبسوط با همیاری مشاورین در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی می کنیم. برای تحصیل در نروژ و شرایط صدور پذیرش مقطع لیسانس در دانشگاه های نروژ اکثرا سخت و خاص است. چراکه تحصیل رایگان در اروپا و این دانشگاه ها تقاضای بسیاری را سمت این کشور روانه می کند. دانشجویان ایرانی همچنین می بایست مسائل مالی را در نظر داشته باشند، شما می توانید به مقاله هزینه زندگی در نروژ مراجعه نمائید.

تحصیل در نروژ در مقطع کارشناسی

معمولا جهت تحصیل در این مقطع 2 شرط اساسی برای پذیرش در دانشگاه های این کشور وجود دارد: یک اینکه برای تحصیل در نروژ  و مقطع کارشناسی فرد باید قبولی در دانشگاه های معتبر کشور خود را داشته و ارائه اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس از ملزومات اخذ پذیرش می باشد و حتی برخی از دانشگاه ها از فرد ریز نمرات پاس شده را نیز می خواهد یعنی بهتر است فرد 30 تا 40 واحد از مقطع لیسانس را هم پاس کرده باشد. دومین شرط این است که فرد به زبان نروژی نیز تسلط داشته باشد و مدرکی در این باره ارائه کند. به این دلیل است که پذیرش اکثر غریب به اتفاق دانشگاه های نروژ در مقطع لیسانس به زبان نروژی تدریس می کنند و نیاز به تسلط به زبان محلی می باشد.

مدارک مالی و هویتی برای ویزای تحصیلی نروژ

البته به غیر از شروطی که در بالا ذکر شد داشتن مدارک لازم مانند مدراک تحصیلی و ترجمه آن و همچنین ارائه مدارک هویتی و همچنین تمکن مالی داخل حساب حتی اگر تحصیل رایگان باشد مورد نیاز می باشد که فرد نشان دهد توانایی پرداخت هزینه زندگی خود را دارد که البته این موارد نیاز به توضیحات دقیق دارد مانند نوع حساب و نوع بانک و نوع ترجمه و تاییدات مدارک که موسسه سفیران سروش سعادت در این زمینه به شما عزیزان بهترین مشاوره ها را عرضه می کند. لطفا جهت کسب اطلاعات با مشاورین این موسسه تماس بگیرید. کشور نروژ یکی از چهار کشور اسکاندیناوی می باشد که همیشه در صدر جدول بهترین ها بوده است. اما برای رسیدن به این حوزه نیاز نیست حتما خود کشور نروژ راه انتخاب ورودی باشد. کشوری نظیر دانمارک نیز هم شرایط مهیایی برای صدور پذیرش و ویزا دارد.

نمایشگر ویدیو
 
 
00:00
 
02:47
 
 

تحصیل در نروژ در مقطع کارشناسی ارشد

پذیرش در مقطع فوق لیسانس شرایطی مانند صدور پذیرش در مقطع لیسانس را دارد با این تفاوت که نیازی به ارائه قبولی در مقطع بالاتر یعنی قبولی در مقطع ارشد در ایران نیست. فرد با ارائه مدرک لیسانس موفق به اخذ پذیرش می شود. البته ذکر این نکته لازم است که مدرک اخذ شده باید اصل باشد یعنی هم اصل دانشنامه و هم اصل ریز نمرات باشد و گواهی موقت لیسانس مقبول نمی باشد. معمولا پذیرش در مقطع فوق لیسانس نیز در کشور نروژ با محدودیت هایی و سختی هایی همراه است و این مقطع نیز اکثرا به زبان نروژی در این کشور تدریس می شود و نیازمند توانایی در زبان نروژی است. نکته قابل ذکر برای پذیرش در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در کشور نروژ به مسایل سنی نیز توجه می شود و تقاضا دهنده نباید داراری گپ سنی باشد.

حداکثر سن برای صدور پذیرش در این مقطع 30 سال است و البته که مدارک مورد نیازی مانند ترجمه مدارک تحصیلی و هویتی و پول در حساب جهت نشان دادن تمکن مالی و… نیز لازم می باشد. در ادامه این مقاله نگاهی به صدور پذیرش در مقطع دکتری خواهیم داشت و پس از آن نگاه اجمالی به مطالب صدور روادید و همچنین نکات اساسی و مهم مهاجرت به نروژ می پردازیم.

تحصیل دکتری در کشور نروژ

معمولا تحصیل در مقطع دکتری در تمام کشورهای جهان به زبان انگلیسی می باشد و حتی کشورهایی که نظام آموزشی پولی دارند نیز در مقطع دکتری رایگان هستند. اما اخذ پذیرش دکتری به خودی خود کاریست سخت و پرنکته زیرا می توان گفت این نوع ویزا شبیه به ویزای کاری نروژ می باشد. حال اگر آن کشور نیز کشور نروژ باشد قطعا کاریست سخت و سخت تر. برای صدور پذیرش در مقطع دکتری نیاز به ارائه یک پروپوزال قوی و کارآمد و همچنین موارد دیگریست که به آن خواهیم پرداخت. اما نکته خیلی مهم داشتن یک پروپوزال است تا آن استاد راهنما فرد را پذیرفته و متقاضی برای آن پوزیشن انتخاب شود که با توجه به محدود بودن صندلی های دکتری نیاز به تحمیل فرد به آن استاد و دانشگاه می باشد.

تحصیل در نروژ

مدارک لازم برای اخذ پذیرش جهت تحصیل در نروژ

البته پروسه مهاجرت به نروژ و اخذ ویزای تحصیلی امری است حقوقی که همچنین در سال های اخیر شرایط دریافت این ویزا برای افرادی که دانش مهاجرتی ندارند بسیار دشوار می باشد، شما می توانید جهت موفقیت در اخذ ویزا از وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یاری طلبید. مدارک لازم برای اخذ پذیرش جهت تحصیل در نروژ عبارتنداز:

  • سایر مدارک اخذ پذیرش داشتن ترجمه و تاییدات لازم می باشد. همچنین ارائه 2 توصیه نامه خوب و تایید شده و انگیزه نامه مستدل با نگارش خوب
  • ارائه مدرک زبان، معمولا مدرک زبان مورد تقاضا برای مقطع دکتری IELTS 7 می باشد که به صورت اکادمیک (Academic) باشد.
  • یکی از موارد مهم در مورد اخذ پذیرش در مورد مقطع دکتری مهم نبودن سن فرد جهت اخذ پذیرش و همچنین ویزا می باشد.
  • یعنی هم دانشگاه و هم سفارت برای این موضوع محدودیتی قائل نیستند. پس از اینکه فرد پذیرش را اخذ کرد حال باید به سفارت مربوطه ایمیل زده و درخواست وقت مصاحبه ویزای تحصیلی در نروژ را بدهد جهت اخذ روادید برای ورود به کشور نروژ و شروع به تحصیل نماید.
  • می توانید با ارائه مدارک درست و کامل خود موفق به اخذ روادید شده و در این کشور به موفقیت هایی بالایی دست یابید.

مهاجرت به نروژ از طریق تحصیل

یک نکته دیگر که در مقاله تحصیل در نروژ بهتر است ذکر شود این است که برخی به فکر گرفتن پذیرش از یک کالج زبان در این کشور هستند تا با رسیدن به این کشور در آنجا آن را تبدیل به هدف خود کنند که باید گفته شود متاسفانه کشور نروژ در 99% این موارد ویزای فرد را صادر نکرده و فرد با یک ردی از کشور اروپایی که دیگر کشورهای شنگن نیز به آن دسترسی دارند روبرو می شود که ممکن است کار را برای مهاجرت های بعدی او سخت کنند. نکات بسیاری درمورد تحصیل در کشور نروژ وجود دارند که همگی با اهمیت هستند از این رو توصیه می شود جهت کسب اطلاعات تخصصی و دقیق در راستای مهاجرت به نروژ از طریق تحصیل با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نموده و کسب اطلاعات به روز نمائید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#تحصیل_در_نروژ

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده