ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 282
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 218
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,138
  • بازديد ماه : 580
  • بازديد سال : 10,505
  • بازديد کلي : 57,534
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.19.31.73
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

با توجه به پیشرفت های اقتصادی اخیر کشور قطر مخصوصا از سال 2019 به بعد، این کشور با هجوم سرمایه گذاران خارجی جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری قطر مواجه بوده است. جذب سرمایه گذار در این کشور، ویزای سرمایه گذاری قطر در سراسر جهان متقاضیان زیادی پیداکرده است. همچنین با توجه به این که کشور قطر تمامی بستر های لازم برای فعالیت اقتصادی در قطر را فراهم نموده و اقتصاد شفاف بین المللی آن باعث پیش بینی پذیر بودن روند و سیر سرمایه گذاری شده، امروزه اکثر شرکت های بزرگ دنیا علاقه دارند.

افرادی که در این کشور نیز سرمایه گذاری می نمایند و یا سهام شرکت های معتبر این کشور را خریداری می نمایند به همین دلیل در این مقاله در خصوص ویزای سرمایه گذاری قطر و مزایا و معایب آن مطالبی را ارائه خواهیم داد. چنانچه علاقه مند به یافتن اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید پیشنهاد می نماییم سایر مقالات موجود در سایت های موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را نیز مطالعه نمایید.

اقتصاد قطر در آینده

چشم انداز ملی قطر 2030 اهمیت نیروی کار توانمند و متعهد به اخلاق تجاری را بیان می کند و یک استراتژی برای افزایش و تنوع بخشیدن به مشارکت قطری ها در نیروی کار و همچنین جذب استعداد و نیروی بیگانه و جذب سرمایه گذار خارجی را در حین محافظت از حقوق شهروندان بومی و حصول اطمینان از امنیت کشور ارائه می دهد. چشم انداز QNV2030 ضمن تایید قوانین قطر و حمایت از آن حقوق کارگران را مطابق با کنوانسیون های بین المللی تضمین می کند و اجازه انجام هرگونه فعالیت تجاری در قطر را برای افرادی که ویزای سرمایه گذاری دریافت می نمایند آزاد می شمارد.

در این زمینه، قانون کار برای تنظیم رابطه بین کارفرمایان و کارکنان و سرمایه گذاران خارجی و شرکت های آنها صادر شده است. همچنین قطر یک کشور جذاب برای سهام داران است و یکی از با ثبات ترین نرخ سهام در جهان با فراوانی فرصت های شغلی در بخش های عمومی و خصوصی شناخته شده است.

سرمایه گذاری و خرید سهام در قطر

در پنج سال گذشته، تعداد سهام داران خارجی به بیش از یک میلیون نفر افزایش یافته است. در آماده سازی جام جهانی 2022، قطر تقریبا 2 میلیون فرصت شغلی ارائه می دهد: 1.5 میلیون در پروژه های جام جهانی و 0.5 میلیون شغل در پروژه های زیربنایی. در نتیجه، حدود 95% از شرکت ها و موسسات قطر در حال برنامه ریزی برای گسترش، چه از طریق باز کردن شعبه های جدید و یا گسترش عملیات در مقر فعلی خود هستند. سال 2019 شروع این اتفاق رقم خورد تا به الان نیز ادامه دارد.

این به فرصت های شغلی بیشتری در آینده تبدیل خواهد شد. در حال حاضر، قطر برای آینده بیش از 1.5 میلیون شغل را برای مهاجران ارائه می دهد، با افزایش تا 16% در این آمار، انتظار می رود این میزان در آینده نیز مجددا افزایش یابد. طبق گزارش های بین المللی قطر مشاغل را به تقریبا 90% از مهاجران ارائه می دهد که در بخش های مختلف کار می کنند که بهترین آنها در جهان محسوب می شود.

بازار کسب و کار قطر

قطر به مشارکت خارجی در سرمایه گذاری مشترک با عرضه فن آوری، مدیریت بازار و مشارکت سهام کمک می کند. دولت همچنین به کسب و کارهایی با دسترسی سریع به بازارهای پیشرو و تامین کنندگان کمک می کند، به ویژه در زمینه های زیر:

- گردشگری 

- کشاورزی

- ساخت 

- تحصیلات 

- توسعه و بهره برداری از منابع طبیعی 

- خدمات مشاوره ای 

-سلامتی 

- فناوری اطلاعات 

فرصت های سرمایه گذاری در ویزای سرمایه گذاری قطر

معمولا افرادی که قصد ثبت شرکت، خرید سهام، شروع یک تجارت و یا سرمایه گذاری در قطر را دارند پیشنهاد می نماییم در وهله نخست با وکلای بین المللی در این طمینه مشورت نمایند. در این خصوص وکلای باتجربه و مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات مشاوره ای در خصوص سرمایه گذاری در کشور های مختلف جهان می باشد.

در وهله دوم پیشنهاد می شود جویندگان کار و سرمایه گذاران از طریق رسانه ها، یا وب سایت های کاریابی یا خرید سهام قطر، سمینار ها و نمایشگاه های بین المللی در قطر که مشاغل مختلف متنوعی را در بر می گیرند، پیگیری نمایند. همچنین تعدادی از پروژه های دولتی نیز به صورت پیشنهاد شغلی به کارفرمایان بخش آزاد ارائه می شود که نوع شبیه به آن را در ایران با عنوان مناقصه دولتی از آن یاد می شود.

ویزای سرمایه گذاری کشور قطر

مزایا و معایب ویزای سرمایه گذاری قطر

از مزایای دریافت ویزای قطر می توان به این نکته اشاره کرد که یک محیط کاری پر ارزش را ارائه می دهد و بالاترین سود و حقوق را ارائه می دهد. کارشناسان پیش بینی می کنند که قطر در آینده با بالاترین حقوق در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، با بیش از 200 میلیارد دلار سرمایه گذاری در زیرساخت در سال های آینده، مواجه خواهد بود. علاوه بر این، بیشتر کارکنان از مالیات های پایین استفاده می کنند.

اما در خصوص معایب زندگی در قطر میتوان به این نکته ها اشاره کرد اولا این کشور بسیار کوچک که از هموار ترین کشور های جهان می باشد محیط و آب و هوای مناسبی ندارد. تصور کنید کشور کوچک و بیابانی قطر که تمام پوشش آن از خاک بوده و هیچ جنگلی ندارد در مقایسه با کشور های اروپایی با آب و هوای بسیار مساعد جنگل ها و مناظر شگفت انگیز، فرهنگ بسیار مساعد و آموزش و پرورش سطح بالا برای تربیت فرزندان همه و همه با کشور قطر قابل مقایسه نخواهد بود.

امنیت شغلی در ویزای سرمایه گذاری قطر

موضوع دوم در مورد این کشور امنیت شغلی است. موکدا تاکید می نماییم که اگر قصد دریافت اقامت دائم و مهاجرت همیشگی را دارید کشور های حوزه خلیج فارس انتخاب صحیحی نخواهد بود. در صورتی که برای تصمیم گیری نهایی در مورد مهاجرت به قطر یا سایر کشور های جهان نیازمند مشاوره و همیاری هستید می توانید از کارشناسان مجرب و توانمند موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یاری جویید تا بدین وسیله ریسک سفر و ریسک سرمایه گذاری های خود را در تا حد زیادی کاهش داده. موسسه سفیران سروش سعادت با بیش از سالها تجربه و فعالیت در زمینه امور مهاجرتی با بررسی شرایط فعلی شما می تواند بهترین و سریع ترین راه ممکن برای مهاجرت و سرمایه گذاری را به شما پیشنهاد دهد. همچنین در خصوص شرایط کار در قطر در نهایت می توان این چنین گفت که فرصت هزینه اقامت در قطر بسیار سنگین تمام خواهد شد.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#ویزای_سرمایه_گذاری_قطر

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده