ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 183
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 60
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 537
  • بازديد ماه : 1,459
  • بازديد سال : 11,384
  • بازديد کلي : 58,413
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.21.122.248
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اخذ ویزای کاری نیوزلند از جمله روادیدی می باشد که در این کشور پهناور مورد استقبال درصد بالایی از افراد در خصوص مهاجرت از طریق کار قرار گرفته است. نیوزلند یا زلاند نو، کشوری در همسایگی استرالیا، با دو زبان انگلیسی و مائوری که انگلیسی زبان اول آن است، پر جنب و جوش با مردمی خونگرم و دوست داشتنی، کشوری با سطح رفاه استاندارد و موقعیت های شغلی فراوان و نرخ بیکاری پایین تر از نورم جهانی است.

هرچند جزو آخرین سرزمین های کشف شده توسط بشر بوده ولی سریع تر از حد انتظار، خود را با عصر تکنولوژی تطبیق داد به طوری که ضریب امنیت اجتماعی فوق العاده همراه با جرم و جنایت بسیار اندک این کشور، سالانه تعداد بی شماری را از سراسر جهان به خود جذب می کند و افراد زیادی خواهان مهاجرت به نیوزلند هستند.

مهاجرت از طریق کار، تحصیل و سرمایه گذاری از جمله راه های اخذ اقامت و تابعیت می باشد که مورد توجه افراد قرار گرفته است. توصیه وکلا و کارشناسان خبره موسسه سفیران سروش سعادت تماس با ما و بررسی شرایط مهاجرت می باشد.

ویزای کاری کشور نیوزلند

دولت نیوزلند جهت جذب نیروی متخصص از سراسر جهان و رفع نیاز خود به نیروی انسانی، به دو شیوه عمل می کند:

در شیوه نخست، افرادی که دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی هستند و ایضا دارای پیشنهادی کاری از جانب کارفرمائی در نیوزلند باشند، قادر به ورود به این کشور با ویزای کاری نیوزلند هستند. آنها در همان بدو ورود از اقامت نیوزلند برخوردار بوده  و پس از ۳ سال می توانند جهت کسب اقامت دائم اقدام کنند.

متقاضیانی که از پیشنهاد کاری نیوزلند بی بهره هستند وارد سیستم امتیازبندی می شوند. افراد بالای ۱۴۰ امتیاز مستقیما جذب می شوند و متقاضیانی که امتیازشان بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ باشد در صف انتظار برای بررسی پرونده ها و کسب پیشنهاد شغلی جای می گیرند. در این بین متقاضیانی که موفق به اخذ حداقل امتیاز ۱۰۰ نشده اند از سیستم حذف می شوند. در ادامه به تشریح این سیستم پذیرش می پردازیم.

جذب نیروی کار

نیوزلند سالانه لیستی از مشاغل پردرخواست را در سایت خود ارائه می دهد. اگر رشته و تخصص فرد متقاضی، در این لیست وجود داشت، امتیاز زیادی را برای وی به همراه دارد و همچنین در این مورد دیگر لازم نیست که کارفرما، ضرورت استخدام او به عنوان نیروی کاری خارجی را به دولت اثبات نماید چون دولت در لیست منتشر شده این مجوز را از قبل صادر نموده است.

چنانچه شغل و تخصص متقاضی در لیست منتشر شده، وجود نداشته باشد، باز هم فرد می تواند با همان رشته و تخصص خود جهت اخذ ویزا اقدام نماید. با این تفاوت که در این مورد کارفرما موظف به اثبات عدم وجود نیروی کار متخصص و واجد شرایط به دولت است. در این مورد، متقاضی پس از ۲ سال کار در کشور نیوزلند قادر به درخواست اقامت دائم از دولت این کشور خواهد بود.

وجه افتراق سیستم جذب نیروی نیوزلند با استرالیا و کانادا نیز در همین مورد است که رشته ها و تخصص های خاصی مد نظر نیست. هر دو نوع ویزای کاری نیوزلند مانند کشور استرالیا در یک سیستم امتیازبندی تعریف شده اند. البته تفاوت هایی نیز با هم دارند. در این سیستم کمترین امتیاز جهت واجد شرایط شدن امتیاز ۱۰۰ می باشد. و اگر امتیاز های متقاضی به عدد ۱۴۰ برسد به راحتی در مدت کوتاهی و با اولویت نسبت به دیگران می تواند موفق به اخذ ویزای کاری نیوزلند(در شرایطی مشابه با ویزای کاری اتریش در اروپا) شود.

فاکتور و امتیازبندی

سیستم امتیازبندی در نیوزلند بر اساس سن، سابقه کار،مدرک تحصیلی و سایر امتیازات جانبی می باشد که در ادامه مقاله به امتیازبندی ها خواهیم پرداخت.

سن متقاضی

متقاضی باید در سن ۲۰ الی ۵۵ سالگی باشد. سقف امتیازی که به سن تعلق می گیرد ۳۰ امتیاز خواهد بود. متقاضیانی که سنین ۲۰ الی ۲۹ سالگی قرار دارند بیشترین امتیاز را از سن خود کسب می کنند. از سنین ۳۰ الی ۳۹ سالگی امتیاز ۲۵ را به دست می آورند. متقاضیان در رده های سنی ۴۰ الی ۴۴ سالگی ۲۰ امتیاز، ۴۵ الی ۴۹ سال ۱۰ امتیاز و سنین ۵۰ تا ۵۵ نیز ۵ امتیاز از این فاکتور کسب خواهند کرد.

سابقه کار

متقاضیانی که ۱۰ سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی خود داشته باشند سقف امتیاز  که ۳۰ امتیاز است را از سابقه کار دریافت می کنند. به ترتیب افراد دارای ۸ سال سابقه ۲۵ امتیاز؛ متقاضیان دارای ۶ سال سابقه کار ۲۰ امتیاز، افراد با ۴ سال سابقه ۱۵ امتیاز و آنهایی که ۲ سال سابقه کار مرتبط با رشته خود داشته اند ۱۰ امتیاز بدست خواهند آورد. افرادی که کمتر از ۲ سال سابقه کار مرتبط، در پرونده داشته باشند هیچ امتیازی را از قسمت سابقه کار دریافت نخواهند کرد.

مدرک تحصیلی

بالاترین امتیاز از این فاکتور را، کارشناسان ارشد کسب می کنند که امتیاز ۵۵ می باشد. کارشناسی با امتیاز ۵۰ و کاردانی با ۴۰ امتیاز در رده های بعدی قرار می گیرند.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاری نیوزلند

مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت کاری به نیوزلند عبارتنداز:

  •  برگه عدم سوء پیشینه از مراجع قانونی
  •  مدرک زبان آیلتس General با نمره حداقل ۶.۵
  •  از سلامت عمومی جسمانی برخوردار باشد.(ترجمه گواهی سلامت می بایست ضمینه مدارک گردد) گ

در این سیستم به نمره آیلتس امتیازی نمی دهند اما حداقل نمره ۶.۵ از شرایط اساسی جهت واجد شرایط شناخته شدن فرد است. چنانچه متقاضی دارای همراه یا همراهانی باشد، داشتن حداقل نمره ۵ آیلتس برای آنها نیز ضروری است. گاهی نه متقاضی و نه همراهان دارای نمره حداقل آیلتس نیستند که در این صورت دولت نیوزلند با اخذ مبلغی، دوره های آموزش زبان را برای آنها ارائه می دهند.

حداقل امتیاز: متقاضیان می بایست حداقل۱۰۰ را از آزمون ورودی کسب کرده باشد تا واجد شرایط گردد.

بررسی مدارک و شرایط، روندی دو مرحله ای می باشد:

در مرحله اول که بهPre-assessmentمعروف است فرد فرم درخواست را تکمیل کرده و ارسال می نماید. در این مرحله غیر از تکمیل فرم، مدرک دیگری نیاز نیست. فرم تکمیل شده بررسی می شود تا واجد شرایط بودن یا نبودن افراد مشخص شود. چنانچه فرد ۱۰۰ امتیاز اولیه را کسب کند واجد شرایط شده و به مرحله دوم می رود.

مرحله دوم مرحله ارزشیابی کامل یاfull assessmentنام دارد. در این مرحله با پرداخت هزینه ای، کلیه مدارک بررسی شده و افرادی که امتیاز آنها بالای ۱۴۰ باشد برگزیده و افرادی که امتیاز ۱۰۰ تا ۱۴۰ را کسب کرده اند در صف انتظار پیشنهاد کاری می مانند.

امتیازات جانبی

سایر امتیازات جانبی در روند اخذ ویزای کاری نیوزلند عبارتنداز:

  • پیشنهاد کاری از نیوزلند، ۵۰امتیاز
  • خویشاوندی نزدیک در نیوزلند، ۱۰امتیاز
  • یک سال تحصیل در این کشور، ۱۰ امتیاز
  •  یک سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی در نیوزلند، ۶۰ امتیاز
  • مدرک تحصیلی مورد تائید کشور نیوزلند و مدرک آیلتس6.5 شریک زندگی، نیز می تواند20امتیاز برای همسر به ارمغان آورد.

تعدادی از شهر های کشور نیوزلند پیشرفته تر و فرصت های شغلی در آن بیشتر از سایر مناطق نیوزلند است. شهر ولینگتون که پایتخت این کشور است در صدر این شهر ها قرار دارد و در رتبه های بعدی شهر های آوکلند و کرایست چرچ قرار دارند. هر چند هامیلتون، دنیدن و تائورانگا نیز بسیار پیشرفته و تجاری شده اند.

و در پایان باید گفت نیوزلند ساکت ترین و آرام ترین کشور در اقیانوس آرام، نقطه ای امن جهت زندگی و کار است. گاهی سطح رفاه آن از کشور قدرتمندی همچون استرالیا نیز پیشی می گیرد. امتیازات جانبی که این کشور به متقاضیان کار می دهد ویژگی بارز سیستم جذب نیروی متخصص در این کشور است. موسسه سفیران سروش سعادت از موسسات برجسته بین الملل در باب اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی نیوزلند و اقضی نقاط دنیا می باشد که مفتخر به ارائه خدماتی در همین باب برای متقاضیان می باشد.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا  #نیوزلند

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#ویزای_کاری_نیوزلند

#اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده