ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 291
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 222
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,147
  • بازديد ماه : 589
  • بازديد سال : 10,514
  • بازديد کلي : 57,543
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.145.188.160
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

پناهندگی در پرتغال یکی از راه هایی می باشد افراد به علت نا آگاهی از راه های قانونی مهاجرت، تصمیم به پناهندگی می گیرند. اما باید متذکر شویم که مهاجرت از طریقپناهندگی در پرتغال، راهی پر از ریسک بوده که در این راه حتی دیده شده بسیاری از افراد جان و مال خود را در این راه به خطر انداخته اند و از دست داده اند، در صورتی که شما تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه پناهندگی درپرتغال دارید. با خواندن این مقاله که متعلق به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت میباشد، می توانید به اطلاعات زیادی در این زمینه دست یابید.

همانطور که می دانید مفهوم واژه پناهندگی کاملا مشخص است و به این معنا می باشد که در هر زمانی که شرایط زندگی کردن برای عده ای از اشخاص سخت باشد و هم چنین جان این اشخاص با خطر مواجه شود تصمیم به مهاجرت نمودن به مکان دیگری کنند.

ناگفته نماند که بعضی اوقات مهاجرت به پرتغال و سایر کشورهای دیگر از روش پناهندگی را قاچاق انسان هم تعریف می کنند به این علت که در این نوع از روش با ریسک مهاجرت امکان این وجود دارد که حتی بدون داشتن ویزا در مراحل ابتدایی این کار مبادرت به انجام این مراحل کنند.

عوامل مهاجرت به کشور پرتغال

از آنجا که در ابتدای این مقاله ذکر شد برای اقدام به مهاجرت کردن دلایل گوناگونی وجود دارد که با وجود برخی از این موارد اشخاص را مجبور به مهاجرت نمودن می نماید نمونه بارز این امر که در چند سال اخیر رخ داده می توان با اتفاقات نا گوار چند سال اخیر کشور سوریه اشاره نمود که به دلیل جنگ مجبور به ترک کشور خود و برای پناهندگی در کشورهای دیگر اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که گاهی اوقات اشخاص به دلایل دیگری نظیر پیشرفت نمودن در مسیر زندگی و هم چنین پیشرفت در زمینه امور درسی تصمیم به مهاجرت کردن می نمایند.

همان طور که می دانید و در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بیان شده روش های بسیاری برای مهاجرت به پرتغال ذکر شده که نسبت به پناهندگی به پرتغال از شرایط آسان تری برخوردار می باشد مانند گرفتن اقامت این کشور از روش ازدواج در پرتغال که بامراجعه به این سایت می توانید از اطلاعات بیشتری بهره ببرید.

شرایط مهاجرت به پرتغال برای ایرانیان

از جمله کشورهایی که ایرانیان می توانند برای پناهندگی اقدام نمایند کشورپرتغال می باشد به این علت که این کشور همواره مهاجرین را مورد حمایت قرار می دهد و قوانین سخت گیرانه ای برای مهاجرت ندارد. با این توضیح که این موضوع دارای دلایل و علت های زیادی می باشد که مهم ترین دلیل این کار کمبود جمعیت در این کشور و سایر کشورهای ارو پایی که در نهایت منجر به پیری جمعیت این کشور می شود.

انواع روش های مختلف مهاجرت از طریق پناهندگی

برای گرفتن پناهندگی پرتغال روش های مختلفی وجود دارد که عبارتند از :مهاجرت به این کشور از روش پناهندگی اجتماعی/ مهاجرت به این کشور از روش پناهندگی سیاسی/مهاجرت به این کشور از روش پناهندگی مذهبی/ مهاجرت به این کشور از روش پناهندگی جنسی. هم اکنون تصمیم به شرح و توضیح انواع روش های پناهندگی که در بالا ذکر شد داریم.

روش پناهندگی اجتماعی: در این نوع روش که مربوط به حقوق اجتماعی افرادی می باشد که همواره امکان این وجود دارد که اشخاص به دلایل غیر اصولی و ناگوار در کشوری که زندگی می کنند جان خود را از دست بدهند.

روش پناهندگی سیا سی: در این نوع روش که به دلیل مواردی از جمله مخالف بودن اشخاص با دولت وقت کشور خود که منجر به تعقیب و پی گرد اشخاص میشود، اتفاق می افتد.

روش پناهندگی مذهبی:

این نوع روش مهاجرت که مربوط به اشخاصی می شوند که در کشور خود از جمله اشخاصی باشند که دچار اقلیت مذهبی هستند و از تمامی حق های اولیه خود در کشورشان بی بهره می باشند.

 روش پناهندگی جنسی: این نوع روش که مخصوص اشخاصی می باشد که دارای برخی از تمایلات جنسی می باشند که انجام این تمایلات در کشور خودشان جرم محسوب می شود.

فرایند مهاجرت به پرتغال از روش پناهندگی

اشخاص متقاضی پناهندگی در پرتغال باید این مرحل را سپری کنند:
مرحله اول: بعد از ورود به این کشور ملزم به در خواست و تکمیل نمودن یک فرم که از جانب سازمان SEF صادر شده باشد می باشند.

مرحله دوم:درصورتی که پس از انجام اقدامات مرحله اول و بعد از سپری نمودن 20 روز از این اقدامات با درخواست این اشخاص موافقت نشد این اشخاص ملزم به فرستادن فرم در خواست خود برای افسران ملی در بخش پناهندگی می باشند.تا این فرم به صورت دقیق تری مورد بررسی قرار گیرد. با این توضیح که مدت زمان مورد نیاز برای انجام این برسی به میزان 48 ساعت می باشد.

مرحله سوم:در صورتی که پس از طی این دو مرحله با در خواست اشخاص متقاضی مخالف شد این اشخاص قادر به این می باشند که در مدت زمان که به میزان هشت روز زمان نیاز دارد به دادگاه صالح در کشور پرتغال اقدام به اعتراض نمایند و پس از طی این مراحل در صورتی که با در خواست این اشخاص مخالفت شود می توانند از یک فرصت اقامت که برای دو ماه و هم چنین موقت باشد استفاده نمایند.

بررسی پذیرش ابتدایی اعلامیه پناهندگی

در صورتی که با در خواست مهاجرت قاچاقی به پرتغال اشخاص موافقت شود برای این اشخاص مجوز اقامتی صادر شده می شود که برای دو ماه دارای اعتبار می باشد.

ناگفته نماند که گرفتن اقامت موقت این کشور به معنای پذیرش کامل این اشخاص نمی باشد و بعد از بررسی کردن در خواست به صورت دقیق تر و هم چنین موافقت با در خواست این اشخاص اشخاص متقاضی در این مدت زمان دو ماهه فرصت این را دارند که به دنبال شغل مورد نظر خود بگردند و هم چنین با تامین و پوشش دادن مخارج و هزینه های خود این فرصت را دارند که اقامت این کشور را بدست آورند.

حقوق اجتماعی در پناهندگی

لازم به ذکر می باشد که این اشخاص در طول این مدت می توانند از کمپ های مخصوص مهاجرین استفاده نموده و هم چنین دارای حقوق اجتماعی مر بوط خود می باشند.

در رابطه با موضوع پناهندگی در پرتغال بیان این نکته از اهمیت بسیار زیادی بر خودار می باشد. که اشخاص متقاضی مهاجرت به این کشور ملزم به دانستن این مطلب می باشند که همواره مهاجرت از روش پناهندگی یکی از دشوار ترین و همچنین پر خطر ترین روش های مهاجرت می باشد، در این میان کارشناسان ما برای کم خطر کردن مهاجرت همواره راه های قانونی مهاجرت به کشور پرتغال را به شما عزیزان پیشنهاد می کنند که از بهترین و راحترین راه باید تحصیل در پرتغال را متذکر شویم.

پس در نتیجه اگر قصد مهاجرت نمودن به این کشور را دارید با مراجعه نمودن به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید با روش های دیگر مهاجرت در این کشور مثل روش ازدواج در پرتغال آشنا شوید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#پناهندگی_در_پرتغال

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده