ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 139
  • بازديد ديروز : 466
  • بازديد کننده امروز : 25
  • بازديد کننده ديروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 959
  • بازديد ماه : 1,881
  • بازديد سال : 11,806
  • بازديد کلي : 58,835
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.227.21.105
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

شرایط ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا در سال 2019 را در این مقاله برای متقاضیانی که قصد دارند از این طریق اقامت کشور استرالیا را به دست آوردن بررسی می نمائیم. با توجه به شرایط اقتصادی و جغرافیایی و مالی مطلوب، بازار استخدام و اشتغال و کار، شرایط آب و هوایی مناسب، سطح رفاه اجتماعی و زندگی و فاکتور های جمعی دیگر کشور استرالیا را یکی از جامع ترین مقصد های مهاجرتی و اقامتی برای متقاضیان مهاجرت ساخته است که سعی بر این دارند از طریق مهاجرت شرایط  محیطی و زندگی خود را ارتقاء بخشند و به فکر آینده رفاهی و اجتماعی و شغلی بهتر است.

اقتصاد کشور استرالیا

نظر به این موضوع که اقتصاد کشور استرالیا از سال 2019 متکی بر بخش کشاورزی و بازرگانی است و اقلیم این کشور این اجازه را میدهد و مشاغل برجسته زیادی به علت کمبود متقاضی نیازمند نیروی کاری متخصص می باشد به همین دلیل برای جذب و استخدام افراد متخصص از کشورهای برتر دیگر برنامه منظمی از طرف اتاق فکر مهاجرت این کشور و مسئولین و اداره مهاجرت استرالیا تدوین گشته است که به همین دلیل ویزای skill worker مهمترین و اساسی ترین طرح در این برنامه ریزی می باشد.

 در این مطلب تلاش شده تا شما متقاضیان را با قوانین مصوب و شرایط ویزای کاری skill worker استرالیا آشنا نمائیم.

 


ویزای اسکیل وورکر استرالیا
موارد امتیازآور امتیاز

سن

۱۸ تا ۲۴ سال تمام ۲۵
۲۵ تا ۳۲ سال تمام ۳۰
۳۳ تا ۳۹ سال تمام ۲۵
۴۰ تا ۴۴ سال تمام ۱۵

سابقه کاری مرتبط در استرالیا در ۱۰ سال گذشته

کمتر از یک سال ۰
۱ تا ۲ سال ۵
۳ تا ۴ سال ۱۰
۵ تا ۷ سال ۱۵
۸ تا ۱۰ سال ۲۰

سابقه کاری مرتبط در خارج از استرالیا در ۱۰ سال گذشته

کمتر از ۳ سال ۰
۳ تا ۴ سال ۵
۵ تا ۷ سال ۱۰
۸ تا ۱۰ سال ۱۵

همسر

 
امتیاز همسر ۵


ویزای اسکیل وورکر استرالیا از روادید مهم مهاجرت به کشور استرالیا است که این ویزا و روادید مبتنی برداشتن تخصص و مهارت متقاضیان می باشد. از دیگر دلایل مهم و مزایای ویزای skill worker نسبت به سایر ویزاهای مهاجرتی کشور استرالیا اقامت دائم این کشور است. جدولهای امتیازی برای داوطلبان ویزای اسکیل وورکر وجود دارد که هر شخصی 65 امتیاز از این جدول را بتواند به خود اختصاص داده می تواند این ویزای معتبر  skill worker  را دریافت نماید.

 ویزای skill worker انواع گوناگونی دارد که در زیر مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم میدهیم.

برای اخذ هر کدام از این ویزاها باید شرایط لازم را احراز نمائید.

ویزای skill worker کلاس 189

این نوع از ویزای مهاجرت به کشور استرالیا بهترین نوع ورود به کشور خوش اقلیم اما دور استرالیا است.

چرا که متقاضی از همان ابتدای کار با اقامت دائم وارد شده و اصطلاحا پی آر این کشور را اخذ می نماید و به هیچ شهر و ایالت یا سازمانی، شخص حقوقی و ارگانی وابسته نیست در این حالت متقاضی می تواند از همان ابتدای امر در هر کجای کشور استرالیا که تمایل دارد ساکن شود و اقامت نماید.

شرایط اسکیل وورکر استرالیا

در این مدل و روش (روش  مدل مهارت و تخصص) متقاضی باید مجموع امتیازش به امتیاز حداقل 65 برسد تا بتواند صاحب ویزا شود و بدین منظور باید حتما شرایط زیر را دارا باشد:

  •  سن : پارامتر سن فرد و متقاضی نباید  از 44 سال بیشتر باشد.
  • مدرک آکادمیک و مدرک دانشگاهی: دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی که بتواند نشان دهنده این باشد که فرد متقاضی در رابطه با یک کار خاص دوره تئوری را گذرانده و در این زمینه مدرک مورد وثوق و معتبر دریافت کرده است. معمولا این دوره ها باید دارای اعتبار و پایان دوره معتبر یعنی یک گواهینامه قابل ترجمه و تایید در آن کشور باشد تا بتوان بدین جهت اقدام داشت.
  •  پارامتر بعدی پارامتر سابقه کاری در زمینه مشخص و مهارت مشخص و گواهی از محل کار معتبر برای اثبات این موضوع. برای مثال اگر شخصی دارای سابقه بیمه باشد بهترین حالت است.

مدت سابقه کاری بر اساس رشته های مختلف متفاوت است.

بطور مثال برای مدرک تحصیلی فنی و حرفه ایی حداقل 5 سال و برای مدرک تحصیلی اکثر رشته های تحصیلی دانشگاهی 3 سال سابقه کار مورد نیاز است.

لازم به ذکر است متقاضیان محترم دقت بفرمائید در طرح های اسپانسر ایالتی این سابقه کار متفاوت خواهد بود.

ویزای اسکیل ورکر ایالتی

در ایالت نیوسات‌ولز ( سیدنی ) برای اسپانسر ایالتی استرالیا برای دریافت ویزای دائم (۱۹۰ ) باید رشته های مورد نیاز ایالت ها را بررسی کرد که لازم به ذکر است شما در این ایالت هزینه ای جهت اپلیکشن فی باید پرداخت نمایید و یا در ایالت وسترن استرالیا( پرث ) امتیازات برای اسپانسر ایالتی استرالیا متفاوت است، شما می توانید ۵ امتیاز برای ویزای دائم (۱۹۰ ) و 1 امتیاز برای ویزای ۴۸۹ اخذ نمایید. لازم به ذکر است شما علاوه بر بررسی لیست مشاغل مورد نیاز، احتیاج به یک نامه‌ پیشنهاد کار برای حداقل یک سال دارید.
پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر به سایت های متفرقه اعتنایی نکنید،

و با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و از مشاوره حقوقی و قانونی استفاده نمائید.

شرایط داشتن اسپانسر

شایان ذکر است اگر متقاضی از امتیازات لازم امتیاز مطلوب را مستقلا کسب کرده باشد می تواند تا 5 امتیاز نیز ایالت اسپانسر کننده به امتیاز او بیفزاید. این ایالت ها با توجه به رشته ها و مهارت های مورد نیاز در این ایالت امتیازات مختلف خواهد بود. راه و روش گرفتن و برخورداری از اسپانسر ایالتی به این صورت است که هر کدام ازشهرها و ایالتها کشور استرالیا لیست مشاغل نیروی متخصص استرالیا مورد نیاز را ارائه و چاپ و آگهی می نماید.

فلذا کار و رشته متقاضی اگر در فهرست مربوطه موجود باشد می تواند مدارک و ضمائم خود را به آن ایالت مربوطه ارسال نماید و پس از آن متقاضی می تواند در ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا از امتیازات اسپانسر ایالتی، امتیاز ایالت مورد نظر را دریافت کند.

در حال حاضر از بین 7 کشوری که برای ایرانیان ویزای کار صادر میکنند:

بهترین کشور جهت دریافت ویزای مار کشور آلمان میباشد.

جهت آگاهی کامل از این روش مطمئن و ارزان مقاله ی ویزای کار آلمان را مطالعه فرمائید.

ویزای skill worker کلاس 190

 ویزای اسکیل ورکر 190 (اقامت دائم استرالیا از طریق مهارت و تخصص با اسپانسر ایالتی) نوع دیگری از ویزاهای کاری این کشور می باشد. این نوع ویزا نیز امتیازی است و برای کسانی که جهت مهاجرت به استرالیا 65 امتیاز را کسب نکرده اند این کمبود امتیاز می تواند مربوط به بالا بودن سن یا ضعیف بودن وضعیت زبان و یا نداشتن سابقه ی کاری لازم و مدرک تحصیلی بالا باشد.

این نوع ویزا به اقامت دائم استرالیا منجر می شود بدین معنی که اقامت دائم با قید و شرط است شخص باید متعهد شود در قبال اقامت 5 ساله ایی که یکی از ایالتهای استرالیا به وی اعطا می کند به مدت دو سال در بدو ورود در آن ایالت خاص زندگی و کار کند. بعد از دو سال متقاضی به هر نقطه از استرالیا که بخواهد می تواند نقل مکان کند این اقامت بعد از 5 سال به طور اتوماتیک به اقامت دائم تبدیل می شود و نیز با کمی تفاوت، تمامی مزایای ویزای اسکیل ورکر کلاس 189 را دارد.

مزایای اخذ ویزای 190 استرالیا

مزایای اخذ ویزای اسکیل ورکر 190 استرالیا شامل مواردی از جمله اقامت در هر نقطه از استرالیا بعد از 2 سال زندگی در آن ایالت اسپانسر شده، تحصیل و برخورداری از خدمات شهروندی در دانشگاها و برخورداری از خدمات مدارس فنی و حرفه ایی، خدمات بیمه درمانی به صورت یارانه از طریق بهداشتی و مزایای دارویی و اسپانسر شدن و حمایت کننده افراد دیگر جهت روادید و برای دریافت ویزا برای دیگر افراد خانواده می باشد.

موارد قید شده از مزیت های مهم ویزای skill worker نسبت به سایر ویزاهاست و معمولا در مقایسه با اخذ ویزای تحصیلی استرالیا، مهاجرت از طریق پناهندگی در استرالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا و… هزینه بسیار کمی دارد. و راهی مطمئن جهت مهاجرت به استرالیا  و دریافت اقامت دائم استرالیاست. اقامت مادام العمر و زندگی و تحصیل نامحدود، برخورداری از مزایای کامل شهروندی استرالیا، برخورداری از بیمه درمان رایگان، امکان سرمایه گذاری، استفاده از حقوق بیکاری و بازنشستگی، تخفیف قابل توجه در پرداخت شهریه دانشگاهی و دریافت کمک هزینه تحصیلی، بهره مندی سایر اعضای خانواده از ویزای اسکیل ورکر اصلی از دیگر مزایای ویزای اسکیل ورکر استرالیا است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود با مشاورین حاذق و خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 
#شرایط_ویزای_اسکیل_ورکر_استرالیا
 #اروپا #بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده